Dit nummer was een flinke hit op de pleinfeesten hier in de buurt, gegarandeerd springenquote:
hij danst ook lekker meequote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Equites het volgende:
Die mafkees in die leren jas, wat doet hij daar in z'n eentje
Wachten op iemand die naar het park loopt..?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Equites het volgende:
Dat vraagt iedereen zich af volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Equites het volgende:
Hij doet me met z'n kutmoppen erg aan Andre pronk denkenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef waxmask het volgende:
Hoe later het wordt, hoe meer Frans op Rinus begint te lijken...
Lijkt wel een FOK!erquote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Equites het volgende:
Figuur inderdaad!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Equites het volgende:
Die lach!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij doet me met z'n kutmoppen erg aan Andre pronk denken
Gelukkig hinnikt ie er niet zo bij als André Pronkquote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hij doet me met z'n kutmoppen erg aan Andre pronk denken
quote:
Pakt straks zn sniper..quote:Op woensdag 19 december 2012 01:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af volgens mij
quote:
Wat scheelt 'tquote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig hinnikt ie er niet zo bij als André Pronk
Ja waarom zit hij niet op zolder, dit was niet de afspraak. Bel de FOK! Knokploeg, er is een fokker in gevaar!quote:
Denk dat hij het vooral over dit lied heeft ookquote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je mocht je plasje gewoon in SER / De zin en onzin van Serious Request blijven doen hoor
Ik had het over het liedje.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je mocht je plasje gewoon in SER / De zin en onzin van Serious Request blijven doen hoor
Een minuut per grap zo ongeveer denk ikquote:
Potverdeurie!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:48 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
De smsjes in beeld gaan er ook al over;
"Het is Wim de Bie"
Geen Twents kunnenquote:
Een reading over een dode of levende persoon, maakt niet uit bij haar.quote:
Dacht al die kwek ken ik!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:50 schreef Stefanovich het volgende:
Gemeente Enschede , maar goed. Ze heeft ook een korte serie gehad in man bijt hond.
Wel goed in liegen en bedriegen!quote:Op woensdag 19 december 2012 01:50 schreef waxmask het volgende:
Scheel, dik en kutstem, sommigen hebben ook echt niks mee...
quote:
Nimbus 2000quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakt zo haar bezem en vliegt weg.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:51 schreef Snowballed het volgende:
Ik geuf riedinks namuluk... ik hep riedinks gegeem...
Een bezemwagen zeker..?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef venomsnake het volgende:
Ze pakt zo haar bezem en vliegt weg.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt dat is ook eigenlijk de definitie van een medium
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:51 schreef Snowballed het volgende:
Ik geuf riedinks namuluk... ik hep riedinks gegeem...
Ik gok van niet. Mijn nek is zo bleek als die van een gemiddelde Fok!erquote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Is dit nou het Nederlandse equivalent van rednecks?
Mwah, ik heb erger gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Welkome to the clubquote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga in bed liggen..
met de stream op m'n ipod en fok op mn mobiel
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef patat het volgende:
De man met de leren jas heeft gelachen!
Vond die van de Tiny Little Bigband anders ook best lekker om aan te horenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef De_Nater het volgende:
POM, POM POM
Een kwaliteitsliedje voor kerstmis. Het bestaat.
Astrotijdquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
niet gay betaal tv hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Dat is wel kwaliteit ja.quote:
Nu zegt men gewoon, die is gek joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef waxmask het volgende:
Zo'n 200 jaar terug had ze warmte afgegeven d.m.v. een brandstapel....
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Huh. Wat is deze.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
Daar ben ik niet mee bekend, wat betaal je er voor?quote:
quote:
hij heeft wel gelijk ah mattie, rednecks die medium zijnquote:
Hier nog niet....quote:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen pom pom pom te vinden hier.
Nog eentje, voor de zekerheid.quote:
[..]
Zo kratje bier slaat goed aan of niet ouwe?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een luchtgitaarquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 doet strijkers mee
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nog eentje, voor de zekerheid.
pom.
1 "pom" voor je topic?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nog eentje, voor de zekerheid.
pom.
Ik knijp mijn katten voor het gemauw.....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 doet strijkers mee
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Laat je niet zo opnaaien door Caland man.
weet ikquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik erop klik
Van alle markten thuis hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een luchtgitaar
Hey Redneck...jij ook hier?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.
Rot zelf op man, het opnemen voor die vette zeug die mensen oplichtquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Tof!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
https://www.facebook.com/SeriousRequestTerminator
man met leren jas heeft eigen fb
ahahahahah mattiequote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Sms voor verdere afhandeling naar 3333quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik klikte maar er gebeurde niks ik wil mijn geld terug
Ja, rare jongens die Tukkers.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot zelf op man, het opnemen voor die vette zeug die mensen oplicht
Is rolfjen dood?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Als Rolf er nog was geweest, dan had ik hem 3 pommen voor zijn billen gegeven
Knijpkatten toch ?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik knijp mijn katten voor het gemauw.....
Das het voordeel van echt dichtbij wonenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Van alle markten thuis hier.
En komend weekend ook de oude markt ()
Dat nummer is ook geschikt voor alle andere problemen in welke vorm dan ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sms voor verdere afhandeling naar 3333
Bekend persoonquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gut nee, ik hoop het nietquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knijpkatten toch ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das het voordeel van echt dichtbij wonen
Hahaha, geniaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Is toch prima, kan je er elke nacht staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nog geen 10 minuten fietsen.
Alleen zuur dat ik deze week middagdienst heb
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ze hebben twitter opgepikt over de Leren Jas....
Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertjequote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nog geen 10 minuten fietsen.
Alleen zuur dat ik deze week middagdienst heb
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, kan je er elke nacht staan.
Ah, oké.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijken
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofdquote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
Ja dat scheelt enigszinsquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertje
Waarmee dan? Die havenslaven zeker? Ga weg joh, de Rotterdamse haven voegt helemaal niet zoveel toe aan het BBP en de welvaart in Nederland, verdiep je er maar eens in. Kneusje. Misplaatste arrogantie van Rotterdammers.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
probablyquote:
Jullie omgeving ligt net als Limburg al tientallen jaren aan het infuus om werkgelegenheid te boosten.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofd
Vecht dit even in de DM uit of iets. Geldt voor beide.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
Dan heb je 3 uurtjes eerder vakantie dan ikquote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt enigszins
Maar volgende week lekker vakantie, en komende vrijdag waarschijnlijk maar tot 19.00
Eerst even omkleden etc. en dan richting de stad.quote:
Maak het niet nog erger manquote:Op woensdag 19 december 2012 02:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Waarmee dan? Die havenslaven zeker? Ga weg joh, de Rotterdamse haven voegt helemaal niet zoveel toe aan het BBP en de welvaart in Nederland, verdiep je er maar eens in. Kneusje. Misplaatste arrogantie van Rotterdammers.
De Man Met De Leren Jas komt zo!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef De_Nater het volgende:
Mensen, ik moet slapenIk heb morgen gewoon eerste uur les, wat betekent dat ik half 8 het bed uit moet
De twentse textiel industrie is essentieel voor de welvaart van Nederland.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Waarmee dan? Die havenslaven zeker? Ga weg joh, de Rotterdamse haven voegt helemaal niet zoveel toe aan het BBP en de welvaart in Nederland, verdiep je er maar eens in. Kneusje. Misplaatste arrogantie van Rotterdammers.
Kan Timur niets aan doen, ja!quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Kappen Timur! Op de radio is Ekdom al begonnen
Ik om 7u.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef De_Nater het volgende:
Mensen, ik moet slapenIk heb morgen gewoon eerste uur les, wat betekent dat ik half 8 het bed uit moet
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je 3 uurtjes eerder vakantie dan ik
Ok, maar waarom is het dan ongunstig dat je middagdienst hebt. Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Eerst even omkleden etc. en dan richting de stad.
tieft lekker op naar duitsland johquote:Op woensdag 19 december 2012 02:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
2 pommen voor jou!quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef De_Nater het volgende:
Ey swa wa zit je te haten op Timur Gquote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef waxmask het volgende:
Och steeds dat zelfde filmpje met die lelijke Roos en irri Timur....
Vorig jaar schakelden we steeds over naar de radio met die kutupdatesquote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Oerbeer het volgende:
Ga weg met die domme update inderdaad.
t enige wat die regio heeft te bieden is grolschquote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De twentse textiel industrie is essentieel voor de welvaart van Nederland.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tieft lekker op naar duitsland johnederlands kunnen ze daar niet maar praatjes voor 10
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vecht dit even in de DM uit of iets. Geldt voor beide.
Is niet zo mijn favoriet, laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ey swa wa zit je te haten op Timur G
Op de dj cam mis je hem niet... hij kijkt er recht in... doodeng...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
Kappen Timur! Op de radio is Ekdom al begonnen
Tja. Gerard is al begonnen en die update loopt nog lekker door. Afkappen die hap.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vorig jaar schakelden we steeds over naar de radio met die kutupdates
Nee, meer in shock door al die mensen johquote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef Equites het volgende:
Die carice is zo stoned als een garnaal lijkt het?
Niet zozeer de middagdienst, had liever al vakantie gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, maar waarom is het dan ongunstig dat je middagdienst hebt. Ik begrijp het niet helemaal.
Okequote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is niet zo mijn favoriet, laten we het daarop houden.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Heb ik nu een Timur-fan beledigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me vrij sterk.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, meer in shock door al die mensen joh
Ja dat zou ik ook zeggen als ik net had geblowd.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zoiets zei ze toen ze het huis in liepen
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
updateik wil de man in de leren jas
FC Twente > Feyenoordquote:Op woensdag 19 december 2012 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
t enige wat die regio heeft te bieden is grolsch
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef waxmask het volgende:
Carice was gewoon verbouwereerd omdat ze een keer ergens voor gevraagd werd waar ze niet haar tieten hoefde laten zien....
Pas op hoor, straks gaat 3fm je nog aanklagen voor bedreiging!!!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef waxmask het volgende:
Carice was gewoon verbouwereerd omdat ze een keer ergens voor gevraagd werd waar ze niet haar tieten hoefde laten zien....
fc twentequote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
FC Twente > Feyenoord![]()
Maar goed, kansloze discussies dit, met kansloze mensen
Ze is ook niet een beetje contactgestoord....quote:Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, meer in shock door al die mensen joh
Ik vind het ook een beetje raar om Afrikanen te helpen met massale voortplanting. Dat is in het verleden ook lang niet altijd goed gegaan lijkt me zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind dat echt niets man die baby's in beeld, beetje emotionele chantage
Wat opzich wel jammer was. Naakte tieten hadden een extra dimensie gegeven aan dit hele gebeuren.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef waxmask het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fc twente
serieus de aids van het nederlandse voetbal, met die trommels. en maar 500 keer per uur zeggen hoe trots ze zijn op twente, zo geforceerd allemaal.
99% van de mensen die bij dat huis staan geven geen kut om die Afrikanen, ze willen alleen maar met hun kop op tv.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vind dat echt niets man die baby's in beeld, beetje emotionele chantage
quote:
Ja, daarvoor gaan ze ook 7 dagen niet eten. Leuk joh...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef Equites het volgende:
[..]
99% van de mensen die bij dat huis staan geven geen kut om die Afrikanen, ze willen alleen maar met hun kop op tv.
Ja volgend jaar maar een "This one is for all te boobies" SRquote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat opzich wel jammer was. Naakte tieten hadden een extra dimensie gegeven aan dit hele gebeuren.
Dan kunnen ze de donatie van de grolschfabriek gedag zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat 3fm je nog aanklagen voor bedreiging!!!
Al die ouderen sterven en 3FM gaat alle kids in leven houden zodat die later ook vroeg kunnen sterven. Ik had een beter doel kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar om Afrikanen te helpen met massale voortplanting. Dat is in het verleden ook lang niet altijd goed gegaan lijkt me zo.
Dat. En dat terwijl ik helemaal geen groot voetballiefhebber benquote:
Echt hequote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef De_Nater het volgende:
TATATATA, oh, ik houd zo van die achtergrondmuziekjes
Ik heb het over de mensen die bij het huis staan. Niet over die 3 dj's. Die geven ook geen fuck trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, daarvoor gaan ze ook 7 dagen niet eten. Leuk joh...
Dat is niemand bij fc Twente.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. En dat terwijl ik helemaal geen groot voetballiefhebber ben
Ja vroeger stuurden we nog gewoon condooms. Dat had tenminste nog nut.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Al die ouderen sterven en 3FM gaat alle kids in leven houden zodat die later ook vroeg kunnen sterven. Ik had een beter doel kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja volgend jaar maar een "This one is for all te boobies" SR
So the pressure released..?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
Steam uitgezet. Geen zin meer in door die update. Dat verpest het echt voor mij.
Ik heb er zelf gestaan bij Leiden, nou, daar sta je echt niet om enkel met je kop op tv te komen hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die bij het huis staan. Niet over die 3 dj's. Die geven ook geen fuck trouwens.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Melleyn het volgende:
Duurt even, maar dan heb je ook wat. Ik lig
Is op TV ook op alle kanalen waar SR wordt uitgezonden..... Enige manier is Radio aan met TV/Stream op de achtergrond. Maar dan heb je wel vertragingen....quote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
Steam uitgezet. Geen zin meer in door die update. Dat verpest het echt voor mij.
quote:
ZCD?quote:
Daarom de stream. Ze moeten het een beetje beter op elkaar afstemmen.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is op TV ook op alle kanalen waar SR wordt uitgezonden..... Enige manier is Radio aan met TV/Stream op de achtergrond. Maar dan heb je wel vertragingen....
Gelukkig hebben ze niet meer het slogan 'de nieuwste muziek hoor je bij 3fm'...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:11 schreef Caland het volgende:
Ja als je van muziek houdt luister je 3fm. Waar ze deze dagen 40 van de 60 minuten aan het lullen zijn.
Minder plaatjes meer gelul graag...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:11 schreef Caland het volgende:
Ja als je van muziek houdt luister je 3fm. Waar ze deze dagen 40 van de 60 minuten aan het lullen zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Minder plaatjes meer gelul graag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |