quote:
Ja, daarvoor gaan ze ook 7 dagen niet eten. Leuk joh...quote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef Equites het volgende:
[..]
99% van de mensen die bij dat huis staan geven geen kut om die Afrikanen, ze willen alleen maar met hun kop op tv.
Ja volgend jaar maar een "This one is for all te boobies" SRquote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat opzich wel jammer was. Naakte tieten hadden een extra dimensie gegeven aan dit hele gebeuren.
Dan kunnen ze de donatie van de grolschfabriek gedag zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:06 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat 3fm je nog aanklagen voor bedreiging!!!
Al die ouderen sterven en 3FM gaat alle kids in leven houden zodat die later ook vroeg kunnen sterven. Ik had een beter doel kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar om Afrikanen te helpen met massale voortplanting. Dat is in het verleden ook lang niet altijd goed gegaan lijkt me zo.
Dat. En dat terwijl ik helemaal geen groot voetballiefhebber benquote:
Echt hequote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef De_Nater het volgende:
TATATATA, oh, ik houd zo van die achtergrondmuziekjes
Ik heb het over de mensen die bij het huis staan. Niet over die 3 dj's. Die geven ook geen fuck trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ja, daarvoor gaan ze ook 7 dagen niet eten. Leuk joh...
Dat is niemand bij fc Twente.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat. En dat terwijl ik helemaal geen groot voetballiefhebber ben
Ja vroeger stuurden we nog gewoon condooms. Dat had tenminste nog nut.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Al die ouderen sterven en 3FM gaat alle kids in leven houden zodat die later ook vroeg kunnen sterven. Ik had een beter doel kunnen bedenken om heel eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja volgend jaar maar een "This one is for all te boobies" SR
So the pressure released..?quote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Oerbeer het volgende:
Steam uitgezet. Geen zin meer in door die update. Dat verpest het echt voor mij.
Ik heb er zelf gestaan bij Leiden, nou, daar sta je echt niet om enkel met je kop op tv te komen hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 02:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die bij het huis staan. Niet over die 3 dj's. Die geven ook geen fuck trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |