Welkome to the clubquote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga in bed liggen..
met de stream op m'n ipod en fok op mn mobiel
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef patat het volgende:
De man met de leren jas heeft gelachen!
Vond die van de Tiny Little Bigband anders ook best lekker om aan te horenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef De_Nater het volgende:
POM, POM POM
Een kwaliteitsliedje voor kerstmis. Het bestaat.
Astrotijdquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
niet gay betaal tv hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Dat is wel kwaliteit ja.quote:
Nu zegt men gewoon, die is gek joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef waxmask het volgende:
Zo'n 200 jaar terug had ze warmte afgegeven d.m.v. een brandstapel....
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Is dit nou het Nederlandse equivalent van rednecks?
Huh. Wat is deze.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |