quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
niet gay betaal tv hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef Equites het volgende:
Ach het houdt je wel lekker bezig snachts. De hele nacht webcam dames bekijken was ik ook wel beu.
Dat is wel kwaliteit ja.quote:
Nu zegt men gewoon, die is gek joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:53 schreef waxmask het volgende:
Zo'n 200 jaar terug had ze warmte afgegeven d.m.v. een brandstapel....
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Is dit nou het Nederlandse equivalent van rednecks?
Huh. Wat is deze.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ga jij eens weg! Is een vrouwtje uit Glanerbrug met een mooi accent...is het niet meteen een redneck, idioot! Wat ben jij kortzichtig, jij bent juist eerder de redneck.
Daar ben ik niet mee bekend, wat betaal je er voor?quote:
quote:
hij heeft wel gelijk ah mattie, rednecks die medium zijnquote:
Hier nog niet....quote:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen pom pom pom te vinden hier.
Nog eentje, voor de zekerheid.quote:
[..]
Zo kratje bier slaat goed aan of niet ouwe?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:54 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een luchtgitaarquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 doet strijkers mee
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nog eentje, voor de zekerheid.
pom.
1 "pom" voor je topic?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Nog eentje, voor de zekerheid.
pom.
Ik knijp mijn katten voor het gemauw.....quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
* Stiffler1988 doet strijkers mee
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Laat je niet zo opnaaien door Caland man.
weet ikquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik erop klik
Van alle markten thuis hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een luchtgitaar
Hey Redneck...jij ook hier?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.
Rot zelf op man, het opnemen voor die vette zeug die mensen oplichtquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |