quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
https://www.facebook.com/SeriousRequestTerminator
man met leren jas heeft eigen fb
ahahahahah mattiequote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar ik kan er niet tegen als mensen zo kortzichtig zijn. Rot lekker weg in je beperkte wereldje in Rotterdam joh, denk ik dan. Hij is de hele tijd al bezig. Ik ga er niet meer op reageren.
Sms voor verdere afhandeling naar 3333quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik klikte maar er gebeurde niks ik wil mijn geld terug
Ja, rare jongens die Tukkers.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot zelf op man, het opnemen voor die vette zeug die mensen oplicht
Is rolfjen dood?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Als Rolf er nog was geweest, dan had ik hem 3 pommen voor zijn billen gegeven
Knijpkatten toch ?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik knijp mijn katten voor het gemauw.....
Das het voordeel van echt dichtbij wonenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Van alle markten thuis hier.
En komend weekend ook de oude markt ()
Dat nummer is ook geschikt voor alle andere problemen in welke vorm dan ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Sms voor verdere afhandeling naar 3333
Bekend persoonquote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Gut nee, ik hoop het nietquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knijpkatten toch ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das het voordeel van echt dichtbij wonen
Hahaha, geniaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:56 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Is toch prima, kan je er elke nacht staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nog geen 10 minuten fietsen.
Alleen zuur dat ik deze week middagdienst heb
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef waxmask het volgende:
Hahaha ze hebben twitter opgepikt over de Leren Jas....
Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertjequote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nog geen 10 minuten fietsen.
Alleen zuur dat ik deze week middagdienst heb
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, kan je er elke nacht staan.
Ah, oké.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijken
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofdquote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
Ja dat scheelt enigszinsquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertje
Waarmee dan? Die havenslaven zeker? Ga weg joh, de Rotterdamse haven voegt helemaal niet zoveel toe aan het BBP en de welvaart in Nederland, verdiep je er maar eens in. Kneusje. Misplaatste arrogantie van Rotterdammers.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
probablyquote:
Jullie omgeving ligt net als Limburg al tientallen jaren aan het infuus om werkgelegenheid te boosten.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofd
Vecht dit even in de DM uit of iets. Geldt voor beide.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
Dan heb je 3 uurtjes eerder vakantie dan ikquote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt enigszins
Maar volgende week lekker vakantie, en komende vrijdag waarschijnlijk maar tot 19.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |