Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertjequote:Op woensdag 19 december 2012 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nog geen 10 minuten fietsen.
Alleen zuur dat ik deze week middagdienst heb
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch prima, kan je er elke nacht staan.
Ah, oké.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Joah, ga van de week ook nog wel even met collega's heen kijken
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofdquote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
Ja dat scheelt enigszinsquote:Op woensdag 19 december 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist de meest geniale dienst, kan je 's nachts mooi wat langer hangen met een vrolijk biertje
Waarmee dan? Die havenslaven zeker? Ga weg joh, de Rotterdamse haven voegt helemaal niet zoveel toe aan het BBP en de welvaart in Nederland, verdiep je er maar eens in. Kneusje. Misplaatste arrogantie van Rotterdammers.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
opkankeren met jou, we verdienen hier wel het geld dat mensen als jou in de uitkering houd.
probablyquote:
Jullie omgeving ligt net als Limburg al tientallen jaren aan het infuus om werkgelegenheid te boosten.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht het uitkeringstrekkers in Rotterdam en omliggende regio toch iets hoger lag dan hier per hoofd
Vecht dit even in de DM uit of iets. Geldt voor beide.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahahahah mattie
haten op rotterdam![]()
![]()
Dan heb je 3 uurtjes eerder vakantie dan ikquote:Op woensdag 19 december 2012 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt enigszins
Maar volgende week lekker vakantie, en komende vrijdag waarschijnlijk maar tot 19.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |