quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat we je herkennen als die knul die met een blauw oog het plein verlaat.
En dan keihard op de deur butsen en "Aufmachen" roepenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Stefanovich het volgende:
Jullie zien mij vast nog wel een keer snachts of maandag overdag met een Twente sjaal staan te springen voor het raam. Ik zal wel de hitler groet doen dan ben ik niet te missen.
dudequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Serieus Request is echt leuk om te kijken, maar dat gedoe over die goede doelen steeds...
Het draait om het goede doelquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Serieus Request is echt leuk om te kijken, maar dat gedoe over die goede doelen steeds...
En de muziek, al was België hier beter in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Sjaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Serieuzzz Live is echt leuk om te kijken, maar dat gedoe over die goede doelen steeds...
hehe best wel eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
mooie awardje fawakaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
off topic: CHurandy reikt de sportmanaward uit
Idd. Gewoon geld zelf houden en het hele jaar doorgaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Tsja, dat heb je met goede doelen acties he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
Gaat heen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef IPA het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Over een jaar of zo morphen die zanger van Triggerfinger en Corton in 1 persoon.
Nee Nooitquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, de baard. Die vind ik echt niet mooi. Verder
En nog iets later de kerstman.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Over een jaar of zo morphen die zanger van Triggerfinger en Corton in 1 persoon.
Ik dacht dat het ging om de hoge bazen.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee Nooit
Baard is alleen wat lang
Verder
[..]
Dit dus
HET HOUDT NIET OP! NIET VANZELF!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Wie vraagt het nummer van de huiselijk geweld campagne aan?
Het hoooouddttt nieet oooooop, niet vaaaanzeeeeeeeeeelfquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Wie vraagt het nummer van de huiselijk geweld campagne aan?
Voor het glazen huis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we gaan masturberen voor t goede doel?
Voor die brievenbus? Nou neequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we gaan masturberen voor t goede doel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |