Goed puntquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
TuurlijkNet als jullie altijd goal roepen.
JAquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu van elk nummer omroepen hoe het heet?
IST GUTquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Stefanovich het volgende:
Jullie zien mij vast nog wel een keer snachts of maandag overdag met een Twente sjaal staan te springen voor het raam. Ik zal wel de hitler groet doen dan ben ik niet te missen.
Mensen die een hoogtepunt krijgen van postaantallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets met aantal posts en hoogtepunt.
Zou me niets verbazen als ie nu al gniffelend onder een andere naam meepost.
schmink ook ff een klein zwart snorretjequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Stefanovich het volgende:
Jullie zien mij vast nog wel een keer snachts of maandag overdag met een Twente sjaal staan te springen voor het raam. Ik zal wel de hitler groet doen dan ben ik niet te missen.
Hitler groet is zooo 1940.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Stefanovich het volgende:
Tof! afgelopen jaren elke keer gemist dan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vrijwel ieder jaar. En zelfs meerdere keren soms.
En SHE ging toen naakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef alors het volgende:
Sunchaser is toch ooit het huis ingeweest?
Wie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die een hoogtepunt krijgen van postaantallen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef alors het volgende:
Dan mag ik hopen dat we je herkennen als die knul die met een blauw oog het plein verlaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Stefanovich het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
En SHE ging toen naakt.
Oh wacht...
Ik hou niet eens bij hoeveel ik er hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die een hoogtepunt krijgen van postaantallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |