Kan ik me in vindenquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:49 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik ben nogal sociaal en lul met iedereen en dan krijg je weleens vriendschapverzoeken van mensen die je niet goed kent, dan nog accepteer ik ze natuurlijk niet allemaal maar ik heb nu wel een leuke verzameling van zeer uiteenlopende mensen. Maar deze 2 vallen daar eigenlijk niet onder, die 1e is een vriend van een vriend en bij hem kom ik weleens in zijn zaak. Die 2e is een vriendje van toen ik 13 was () en wilt door de jaren heen per se contact houden. Dit soort mensen maken FB voor mij nog redelijk amusant, die standaard 'lief dagboek' of 'kijk hoe tof ik ben' posts boeien me absoluut niet. Ik ben eigenlijk een soort ramptoerist, vandaar dat ik dit topic ook geweldig vind
Babbershopquote:Op vrijdag 28 december 2012 09:04 schreef Queens het volgende:
De 'liefhebbers' hier herkennen zijn profielfoto intussen wel, fantastische post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op vrijdag 28 december 2012 09:04 schreef Queens het volgende:
De 'liefhebbers' hier herkennen zijn profielfoto intussen wel, fantastische post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Combinatie denk, niet alle jeugd is zo, maar mensen kunnen ook niet zo dom zijn (toch?)quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef Matty___ het volgende:
is het nu echt onwetendheid of jeugdige baldadigheid om zo een taal te verkrachten?
Mijn neefje kan niet schrijven, tis daardoor een uitdaging om zijn berichten te ontletteren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef Matty___ het volgende:
is het nu echt onwetendheid of jeugdige baldadigheid om zo een taal te verkrachten?
dyslexie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Mijn neefje kan niet schrijven, tis daardoor een uitdaging om zijn berichten te ontletteren.
WAT? wat is keinngquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit dyslexie?
"hallo wie wul des keinng koop laat maar wat weet"
Huh? Ik snap wel wat er staat ofzo, maar hoe de fuck kom je aan zo'n zinsopbouw?quote:Behoorlijke kater dan ook nog stop trein terug naar friesland! zo hekel stop treinen over vollen treinen bah!! alle postiefte is wel zo lekker op de bank hangen in de armen van *insert naam vriendinnetje*!
of "geniet er nog maar even lekker van meis, voor je het weet zijn ze groot, knuffel van gré en de kids"quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:12 schreef Apotheose het volgende:
bij elke babyfoto: "wat is ze/ie al grooooootttt!!!!" Nou niet veel groter als die andere foto, die 2 seconden eerder is gepost. En de foto daarvoor, die 4 seconden geleden is gepost. En daarvoor... etc
want niemand zegt dat je de helft van de tijd de kinderen het liefst achter het behang wilt plakken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
of "geniet er nog maar even lekker van meis, voor je het weet zijn ze groot, knuffel van gré en de kids"
Toen ik mijn vierde kreeg en dus wist hoe snel ze groot zijn idd, kon ik dat niet meer hķrenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
of "geniet er nog maar even lekker van meis, voor je het weet zijn ze groot, knuffel van gré en de kids"
Wat de.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een collega die mij laatst vroeg of ik de foto's van dit of dat had gezien. Haar updates kreeg ik altijd in beeld (had die optie nog niet uitgezet). Ik zei ja. Vraagt ze me waarom ik niet 'geliked' heb. Ik zei dat ik dat zelden doe. Zegt ze dat ik dat zou moeten doen zodat mensen (= zij) weten dat je de foto's hebt gezien.![]()
Gelijk haar statusupdates geblokkeerd. Geouwehoer altijd.
Prachtig.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef Maisnon het volgende:
'believe in yourself and dreams come out'
Ja man
WTF.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een collega die mij laatst vroeg of ik de foto's van dit of dat had gezien. Haar updates kreeg ik altijd in beeld (had die optie nog niet uitgezet). Ik zei ja. Vraagt ze me waarom ik niet 'geliked' heb. Ik zei dat ik dat zelden doe. Zegt ze dat ik dat zou moeten doen zodat mensen (= zij) weten dat je de foto's hebt gezien.![]()
[...]
ze had het antwoord toch verkeerd dus maak er werk vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Een collega van me die ik op Facebook heb heeft mij volgens mij van alles afgeschermd. Het enige wat ik kan zien zijn haar naam en profielfoto, een gemeenschappelijke Facebookvriendin en dat ze de vraag '40 + 40 x 0 + 1=' correct heeft beantwoord met '1'.Maar dan denk ik 'Ontvriend me dan gewoon'. Dit heeft niet zo heel veel zin lijkt me. Misschien ontvriend ik haar dan binnenkort maar.
Bedoel je dat je eerst moet vermenigvuldigen en dan optellen? In dat geval is het antwoord inderdaad 41.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:10 schreef Maisnon het volgende:
\
[..]
ze had het antwoord toch verkeerd dus maak er werk van
Ben al een tijdje uit de schoolbanken maar waarom is het antwoord niet 81?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je eerst moet vermenigvuldigen en dan optellen? In dat geval is het antwoord inderdaad 41.
Jij hebt er even niet zoveel affiniteit mee, en gelijk is het een gezwel voor de maatschappij? Doe eens normaal, met hyperbolen kom je nergensquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef huggiebear het volgende:
FB is echt een gezwel in de maatschappij. Dit hele social media gebeuren komt me echt de keel uit op het moment.
quote:
Ik vraag me af wat er door zo'n iemand heen gaat om zo verschrikkelijk beroerd te typen.quote:
Meneer van Dale wacht op antwoordquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben al een tijdje uit de schoolbanken maar waarom is het antwoord niet 81?
Ik dacht dat het antwoord 1 was , te lang geleden dit soort rekensommetjesquote:Op zondag 30 december 2012 00:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Meneer van Dale wacht op antwoord
je doet eerst de vermenigvuldiging (40 x 0 = 0) en daar tel je 40 + 1 bij op: (0 + 40 + 1 + 41)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meneer_van_Dale_wacht_op_antwoord
Luiheid in combinatie met domheid?quote:Op zondag 30 december 2012 00:06 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af wat er door zo'n iemand heen gaat om zo verschrikkelijk beroerd te typen.
Waarom zou het mij een zak uitmaken wat jij vindt?quote:Op zondag 30 december 2012 02:34 schreef Loop-y het volgende:
Sowieso mensen die actief Facebook gebruiken
Waarom zou het mij een zak uitmaken wat mensen doen of wat er in hun hoofd omgaat? Waarom zouden anderen datgene wat ik doe interessant vinden? Facebook is niks anders dan een bevestiging vinden van dat wat je doet of leuk vindt, een altaar voor je middelmatige leventje.
Omdat je ergens toch aardig en tof gevonden wilt worden...quote:Op zondag 30 december 2012 08:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarom zou het mij een zak uitmaken wat jij vindt?
Omdat er maal nul (x 0) in staat. Dan is het antwoord automatisch nul tenzij je er nog iets bij moet optellen bijvoorbeeld. Maar als vermenigvuldigen gaat voor optellen is het antwoord 41.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het Engelse PEMDAS veel duidelijker dan de achterhaalde Dhr. Van Dale.quote:Op zondag 30 december 2012 09:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat er maal nul (x 0) in staat. Dan is het antwoord automatisch nul tenzij je er nog iets bij moet optellen bijvoorbeeld. Maar als vermenigvuldigen gaat voor optellen is het antwoord 41.
Inderdaad. Toppertje.quote:Op zondag 30 december 2012 09:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het Engelse PEMDAS veel duidelijker dan de achterhaalde Dhr. Van Dale.
P
Parentheses first
E
Exponents (ie Powers and Square Roots, etc.)
MD
Multiplication and Division (left-to-right)
AS
Addition and Subtraction (left-to-right)
Die gebruiken we in NL ook gewoon hoor, Meneer van Dale werd tot de jaren 90 gebruikt.quote:Op zondag 30 december 2012 09:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het Engelse PEMDAS veel duidelijker dan de achterhaalde Dhr. Van Dale.
P
Parentheses first
E
Exponents (ie Powers and Square Roots, etc.)
MD
Multiplication and Division (left-to-right)
AS
Addition and Subtraction (left-to-right)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef vencodark het volgende:
Whaha wat een baas maar ook wat een pure wanhoopquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:55 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet alleen verstand van parkieten, nee, ook van rekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |