Reinout is mijn boze tweelingbroer. Ik zit momenteel te vertoeven op een onbewoond eiland in Venezuela.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Reinout, gaat EyeWorks nog geld doneren, rijke stinkert die je bent
Alleen als ie camera's mag ophangen in de douche en in de WC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Reinout, gaat EyeWorks nog geld doneren, rijke stinkert die je bent
correctquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee dit is gejat van daft punk.
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee dit is gejat van daft punk.
ja da snap ik wel ja.. dat pino hatelijk tegen je deedquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee jou herinner ik nog wel! Jij deed twee jaar geleden ook al zo hatelijk tegen me! Hallo
Leuk dat een vrouw toch iets kan snappen danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja da snap ik wel ja.. dat pino hatelijk tegen je deed
ooja!!! tokio hotel.. goh..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik heus wel meevallen. Destine is niet zo verwijfd als een Tokio Hotel.. alleen die kapsels
nu niet, we gaan vrijdag naar Zwollequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe jij daar in de buurt nu dan?
Neuhquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat Herman de Schermman achter Frans?
hij doet tegen iedereen hatelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee jou herinner ik nog wel! Jij deed twee jaar geleden ook al zo hatelijk tegen me! Hallo
Bwhehequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij doet tegen iedereen hatelijk
behalve tegen zijn 3FM onderdanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |