jazoiets..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als kind in een suikerspinnenmachine gevallen
Wie ben je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zeg het goddomme gewoon nog eens: IK BEN ER!
Als het open is.quote:
o ja.. hoe heet dat bandje toch alweer.. !?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die duitse manwijf van een paar jaar geleden
TOP MANquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:
dat kan je aan mijn collega wel overlatenquote:
Ken je mij niet meer? Ik ben Arnie Alberts, de jaarlijkse Serious Request-lurker; Wanneer SR begint kom ik kijken.quote:
Mag ook naar mijn giro: 873479845784587936509836quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel graag gewild dit jaar, maar die 50 euro die het kost voor metro en dagretourtje, zou ik dan net zo goed thuis kunnen overmaken aan SR!![]()
kensington.. nee.. valt toch meequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington, al net zo'n 13 in een dozijn bandje als Destine![]()
hoiquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan je aan mijn collega wel overlaten
Nope, jouw posts blijven bij mij niet hangen. Geeft de kwaliteit van je posts dus wel aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Isdat nou even een schande!
[..]
Ken je mij niet meer? Ik ben de jaarlijkse Serious Request-lurker; Wanneer SR begint kom ik kijken.
Die zien er in ieder geval niet uit als slachtoffers van een incompetente student van kappersschool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
kensington.. nee.. valt toch mee.. vind kensington wat mannelijker!
Hee jou herinner ik nog wel! Jij deed twee jaar geleden ook al zo hatelijk tegen me! Halloquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, jouw postst blijven bij mij niet hangen. Geeft de kwaliteit van je posts dus wel aan.
Reinout, gaat EyeWorks nog geld doneren, rijke stinkert die je bentquote:
Ik maak niets over aan goededoelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel graag gewild dit jaar, maar die 50 euro die het kost voor metro en dagretourtje, zou ik dan net zo goed thuis kunnen overmaken aan SR!![]()
Dat vind ik heus wel meevallen. Destine is niet zo verwijfd als een Tokio Hotel.. alleen die kapselsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
kensington.. nee.. valt toch mee.. vind kensington wat mannelijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |