Ik kan dit jaar sowieso niet op vrijdag meetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was toch wel in die gaybarDat was die eerste kroeg
Toen zat ik eidnelijk met bier, gingen we weg. Heb ik die bier als een gek naar binnen gegoten
Ik moest lachen, dat haar.quote:
Ja hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je weer een beetje opgeknapt?
Forisssssssss.. kan op de DJ webcam niet gewoon de radio uitzending. En niet dat oninteressante TV geneuzel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, laatste puntjes qua online staan volgens mij wel op de spreekwoordelijke I. Tijd om de TV-uitzending te gaan kijken...
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Zo, laatste puntjes qua online staan volgens mij wel op de spreekwoordelijke I. Tijd om de TV-uitzending te gaan kijken...
Zaterdagquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie? Alvast veel plezier natuurlijk
De meeste gaan zterdagquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan dit jaar sowieso niet op vrijdag meetendonerdag zou wel kunnen, vrijdag ben ik vrij en dan heb ik nog gratis reizen
Dan werk ik waarschijnlijk, dan zit het er niet in dit jaar voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZaterdagZal wel lekker druk zijn
[..]
De meeste gaan zterdag
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZaterdagZal wel lekker druk zijn
[..]
De meeste gaan zterdag
Ik hoop op alles behalve Icona Pop, ik draai die plaat al sinds juni bij de lokale omroep. Dus dat zou ik niet trekken.quote:
Qua geluid? Volgens mij is dat technisch wat lastig... vooral nu de uitzending al begonnen is, is de kans dat ze dat nog gaan aanpassen klein.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Forisssssssss.. kan op de DJ webcam niet gewoon de radio uitzending. En niet dat oninteressante TV geneuzel?
O.a. bouwen Plopquiz, verbouwen site naar nieuw ontwerp, nieuwe homepage, nieuwe live-pagina, meerdere Facebook-apps en nog een heel aantal andere zaken.quote:
Tnxquote:
Als kind in een suikerspinnenmachine gevallenquote:
Nomzquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Toekito het volgende:
Vandeweek op werk weer cupcakes kopen voor 3FM
Ja qua geluid. Erg irritant om niet gewoon de radiouitzending te horen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua geluid? Volgens mij is dat technisch wat lastig... vooral nu de uitzending al begonnen is, is de kans dat ze dat nog gaan aanpassen klein.
jazoiets..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als kind in een suikerspinnenmachine gevallen
Wie ben je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zeg het goddomme gewoon nog eens: IK BEN ER!
Als het open is.quote:
o ja.. hoe heet dat bandje toch alweer.. !?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die duitse manwijf van een paar jaar geleden
TOP MANquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:
dat kan je aan mijn collega wel overlatenquote:
Ken je mij niet meer? Ik ben Arnie Alberts, de jaarlijkse Serious Request-lurker; Wanneer SR begint kom ik kijken.quote:
Mag ook naar mijn giro: 873479845784587936509836quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel graag gewild dit jaar, maar die 50 euro die het kost voor metro en dagretourtje, zou ik dan net zo goed thuis kunnen overmaken aan SR!![]()
kensington.. nee.. valt toch meequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington, al net zo'n 13 in een dozijn bandje als Destine![]()
hoiquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan je aan mijn collega wel overlaten
Nope, jouw posts blijven bij mij niet hangen. Geeft de kwaliteit van je posts dus wel aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Isdat nou even een schande!
[..]
Ken je mij niet meer? Ik ben de jaarlijkse Serious Request-lurker; Wanneer SR begint kom ik kijken.
Die zien er in ieder geval niet uit als slachtoffers van een incompetente student van kappersschool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
kensington.. nee.. valt toch mee.. vind kensington wat mannelijker!
Hee jou herinner ik nog wel! Jij deed twee jaar geleden ook al zo hatelijk tegen me! Halloquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, jouw postst blijven bij mij niet hangen. Geeft de kwaliteit van je posts dus wel aan.
Reinout, gaat EyeWorks nog geld doneren, rijke stinkert die je bentquote:
Ik maak niets over aan goededoelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook wel graag gewild dit jaar, maar die 50 euro die het kost voor metro en dagretourtje, zou ik dan net zo goed thuis kunnen overmaken aan SR!![]()
Dat vind ik heus wel meevallen. Destine is niet zo verwijfd als een Tokio Hotel.. alleen die kapselsquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
kensington.. nee.. valt toch mee.. vind kensington wat mannelijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |