Dankquote:
No offencequote:
Ligt er ook een beetje aan altijd hoe zelfverzekerd je bent natuurlijk over het tentamen, ik maak mij niet zo heel erg zorgen over vrijdag, dan is er minder stress dan wanneer je constant de angst hebt dat je het niet gaat halen met de huidige kennis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Genieten tijdens een tentamenweek. Ik moet het nog meemaken
Mwah, ik geniet meestal niet echt wanneer ik, zoals deze week, drie tentamens op het program heb staan. Hoe goed ik ook in de stof mag zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan altijd hoe zelfverzekerd je bent natuurlijk over het tentamen, ik maak mij niet zo heel erg zorgen over vrijdag, dan is er minder stress dan wanneer je constant de angst hebt dat je het niet gaat halen met de huidige kennis.
Dat kan ik inderdaad begrijpen, ik zit zelf in dat 5 weken -> tentamen systeem dus ik leef 5 weken toe naar één, dan kijk je er uiteraard anders tegenaan dan wanneer je er 3 in 1 week moet knallen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, ik geniet meestal niet echt wanneer ik, zoals deze week, drie tentamens op het program heb staan. Hoe goed ik ook in de stof mag zitten.
Merk ook dat ik een stuk minder gestrest ben als ik echt het gevoel heb dat ik hem wel ga halen. 2 Weken geleden nog aan het stressen voor deze week, heb over uurtje tentamen, gaat wel goed komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan altijd hoe zelfverzekerd je bent natuurlijk over het tentamen, ik maak mij niet zo heel erg zorgen over vrijdag, dan is er minder stress dan wanneer je constant de angst hebt dat je het niet gaat halen met de huidige kennis.
Al moet ik nog de proeftentamens maken dus ik weet niet of mijn zelfverzekerdheid voor a.s vrijdag terecht is, ik vind het vak in ieder geval leuk, dat helpt al heel wat.
Succes!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Giku het volgende:
[..]
Merk ook dat ik een stuk minder gestrest ben als ik echt het gevoel heb dat ik hem wel ga halen. 2 Weken geleden nog aan het stressen voor deze week, heb over uurtje tentamen, gaat wel goed komen
Even nog alles doornemen!
Ik probeer sowieso wat verder vooruit te leren. Ben half september begonnen en elke week wel 10 uur gemaakt, lijkt heel weinig, maar waar ik vroeger eind november begon, had ik half november al 1/5 vakken klaar en kon ik rustig beginnen aan de twee tentamens die ik nu hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad begrijpen, ik zit zelf in dat 5 weken -> tentamen systeem dus ik leef 5 weken toe naar één, dan kijk je er uiteraard anders tegenaan dan wanneer je er 3 in 1 week moet knallen.
Dankuquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 07:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens alle mensen die deze week tentamen hebben: jullie zijn WEL unique goddamn snowflakes. Scoren scoren scorennnnnnnnnnnnnnn.
quote:
quote:
scholieren = mboquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Boterbartje het volgende:
wat is het precieze verschil tussen studenten en scholieren?
Good luck !quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Giku het volgende:
[..]
Merk ook dat ik een stuk minder gestrest ben als ik echt het gevoel heb dat ik hem wel ga halen. 2 Weken geleden nog aan het stressen voor deze week, heb over uurtje tentamen, gaat wel goed komen
Even nog alles doornemen!
Pak de VanDale er maar even bij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Boterbartje het volgende:
wat is het precieze verschil tussen studenten en scholieren?
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pak de VanDale er maar even bij.
Ik mag het niet hopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
m.n. zelfs. Dus pakweg het vmbo wordt ook niet uitgesloten?
Je vergeet het "met name".quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Boterbartje het volgende:
van Dale zegt; hoger onderwijs is student. Ergo hbo + WO
Maar het is hogere school, in de zin scholier is een schoolganger zouden hbo'ers dus ook scholieren moeten zijn.
lastig
Eens. Vroeger wel eens meegemaakt dat iemand afgestudeerd was aan de mavo. Alle respect uiteraard maar dan ben je gewoon geslaagd zeg maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:23 schreef Keyos het volgende:
Als een hbo'er het woord 'studeren' of 'student' gebruikt kan ik dat op zich wel hebben, als een mbo'er het gebruikt moet ik lachen. Niet denigrerend bedoeld , mbo is niets meer dan een doorgetrokken vmbo opleiding qua niveau en regels.
fquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je vergeet het "met name".
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je vergeet het "met name".
Online stond er nog "m.n." bij de omschrijving. Waarmee ze het begrip dus eigenlijk onbeperkt verruimen.quote:
subforumquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, in een echt forum.
Grapje ofcourse; WGR.
Het gebruik van forum getuigt van onjuiste opvatting omtrent de temen forum en subforum, indien je een onderdeel van dit forum bedoelt en niet een geheel andere site.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef Maharbal het volgende:
Wie zegt dat ik subforum bedoelde?
Oops, ik edit net Pax z'n post. Verkeerde knop, sorry.
Semantisch geouwehoer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het gebruik van forum getuigt van onjuiste opvatting omtrent de temen forum en subforum, indien je een onderdeel van dit forum bedoelt en niet een geheel andere site.
Pas daarmee op hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |