Ik ben er wel blij mee, maar had hem liever dan een nieuwe middenvelder die weer aangekocht moet worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef tompsv18 het volgende:
Maar Ritzmaier zal in de winterstop ook verhuurd worden. Die jongen is gewoon (nog) niet goed genoeg. En Depay mag ook wel eens in de spiegel kijken. Hij heeft al meerdere kansen gehad. Wel in minder belangrijke potjes inderdaad, maar hij pakt zijn kans eigenlijk iedere keer niet.
Safe werken kan goed zijn, als je geen goed jeugd hebt. Nu kan je meer kapot maken dan je lief is. Zie affaire Bazoer. Ging volkomen terecht naar Ajax. Helemaal als Dick nog een jaar blijft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou ook wel wat meer jeugd willen zien. Vooral dat er wat meer gewisseld wordt. Dat had tegen NEC bijvoorbeeld zeker gemoeten. Maar Dick wil kampioen worden en speelt op safe. Valt wel wat voor te zeggen. We zullen zien of dat ook wat oplevert aan het einde van het seizoen.
Dan verschillen we daar in mening. Ik vond hem ook in de eerste 60 minuten niet zo heel goed. Wel een paar mooie acties en je kan zien dat het een groot talent is, maar er gingen veel meer dingen fout. Ook tegen Napoli vond ik hem niet echt overtuigend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay heeft 3 kansen gekregen en maar 1 daarvan met bijna sterkste team. Het is normaal dat je niet kan imponeren wanneer je Engelaar, Ooijen en Wijnaldum op het middenveld hebt. Geen van alle drie kunnen een steekpass geven en dus moet hij vaak vanaf het middenveld zelf de actie gaan maken. Dat is een volle wedstrijd niet te doen.
Vandaag was zijn echte kans, want nu speelde hij met Strootman. Hij kon hem steekpassen geven en dat deed hij. En zoals ik het net zij, speelde hij dat 60/70 minuten lang goed.
Hoeveel heeft Matavz eigenlijk tot dusverre gemaakt in de competitie + beker + europa leauge dit seizoen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Matavz is een afmaker en dat doet hij goed.
Maar zou jij nu wel 'akkoord' gaan met een trainer die komt bouwen zeg 3 - 5 jaar maar je de eerste 2 jaren nog geen kampioenschap kan verwachten omdat hij met de jeugd gaat spelen? Dan ben je 5/6 jaar geen kampioen.. PSV 'gokt' als het ware met Advocaat, proberen kampioen te worden en geld krijgen en CL.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee, maar had hem liever dan een nieuwe middenvelder die weer aangekocht moet worden.
Depay heeft 3 kansen gekregen en maar 1 daarvan met bijna sterkste team. Het is normaal dat je niet kan imponeren wanneer je Engelaar, Ooijen en Wijnaldum op het middenveld hebt. Geen van alle drie kunnen een steekpass geven en dus moet hij vaak vanaf het middenveld zelf de actie gaan maken. Dat is een volle wedstrijd niet te doen.
Vandaag was zijn echte kans, want nu speelde hij met Strootman. Hij kon hem steekpassen geven en dat deed hij. En zoals ik het net zij, speelde hij dat 60/70 minuten lang goed.
[..]
Safe werken kan goed zijn, als je geen goed jeugd hebt. Nu kan je meer kapot maken dan je lief is. Zie affaire Bazoer. Ging volkomen terecht naar Ajax. Helemaal als Dick nog een jaar blijft.
Als na Advocaat zo iemand komt, waarom niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar zou jij nu wel 'akkoord' gaan met een trainer die komt bouwen zeg 3 - 5 jaar maar je de eerste 2 jaren nog geen kampioenschap kan verwachten omdat hij met de jeugd gaat spelen? Dan ben je 5/6 jaar geen kampioen.. PSV 'gokt' als het ware met Advocaat, proberen kampioen te worden en geld krijgen en CL.
17 uit 20 wedstrijdenquote:Op woensdag 19 december 2012 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Matavz eigenlijk tot dusverre gemaakt in de competitie + beker + europa leauge dit seizoen?
Waarmee hij, in potentie, gewoon een topscorer is. Hij heeft een valse start gehad en oogt altijd wat sloom, maar scoort makkelijk als hij de ballen maar krijgt.quote:
Zeggen dat het de wens van PSV is terwijl het volgend Van Oostveen de wens van de vergadering betaald voetbal was. Ik geloof niet dat alleen PSV daar in zit hoor.quote:PSV wil en krijgt uitleg
19 dec. 2012 06:30
ZEIST - Op verzoek van PSV geeft een aanklager betaald voetbal, de tuchtcommissie en commissie van beroep een presentatie betreffende het tuchtrecht binnen de KNVB aan alle profclubs. Hoewel het systeem al vijftien jaar dienstdoet.
Bij PSV is afgelopen dagen het functioneren van de aanklager ter discussie gesteld betreffende de zaak-Marcelo en een vooronderzoek naar uitspraken van trainer Dick Advocaat. De Eindhovenaren betichtten de aanklager van willekeur en zelfs vooringenomenheid.
Directeur Bert van Oostveen: „Dit is de wens van de vergadering betaald voetbal en dan stemmen wij daarmee in.” Raar vindt Van Oostveen het wel, omdat het systeem zelf door de clubs is geaccordeerd. „Unaniem, en er is nooit enige discussie geweest over de benoeming van de onafhankelijke aanklagers. De clubs begeven zich op een hellend vlak als ze een door hun zelf geïnstalleerd tuchtrechtelijk orgaan ter discussie stellen.”
Overigens trok PSV niet aan de bel toen de aanklager betaald voetbal twee jaar geleden in actie kwam na de ’liefdesbeet’ van toenmalig Ajacied Luis Suarez in de nek van PSV’er Otman Bakkal, waarbij enkele Eindhovenaren niets anders konden dan belastende verklaringen afleggen.
De Telegraaf kun je gewoon niet serieus nemen. Ongelofelijke gekleurde stukken staan daar in. Het is gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Lemming22 het volgende:
Telegraaf heeft weer een topartikel uit de pen geperst hoor:
[..]
Zeggen dat het de wens van PSV is terwijl het volgend Van Oostveen de wens van de vergadering betaald voetbal was. Ik geloof niet dat alleen PSV daar in zit hoor.
En dan afsluiten met die laatste alinea... Boehoe, Calimero is geland in Amsterdam hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Telegraaf kun je gewoon niet serieus nemen. Ongelofelijke gekleurde stukken staan daar in. Het is gewoon lachwekkend.
Goede vergelijking ook weer van de Telegraaf. Een "onbewuste" zwaai met de arm bij een duel vergelijken met het dierlijk gedrag van Suarez waarbij Bakkal een infectie op had kunnen lopen. De Telegraaf vergeet even voor het gemak dat er de afgelopen jaren bij een hoop overtredingen van Ajacieden tegen PSV geen verklaring is afgelegd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeggen dat het de wens van PSV is terwijl het volgend Van Oostveen de wens van de vergadering betaald voetbal was. Ik geloof niet dat alleen PSV daar in zit hoor.
En dan afsluiten met die laatste alinea... Boehoe, Calimero is geland in Amsterdam hoor.
Het wordt sowieso een beetje uit zijn verband getrokken, maar die verklaringen van de Ajax spelers tov Marcelo waren helemaal niet belastendquote:Op woensdag 19 december 2012 11:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook weer van de Telegraaf. Een "onbewuste" zwaai met de arm bij een duel vergelijken met het dierlijk gedrag van Suarez waarbij Bakkal een infectie op had kunnen lopen. De Telegraaf vergeet even voor het gemak dat er de afgelopen jaren bij een hoop overtredingen van Ajacieden tegen PSV geen verklaring is afgelegd.
Wat Suarez deed was exceptioneel en staat totaal in geen enkele verhouding tot de overtreding van Marcelo.
Dat is inderdaad ook lachwekkend. En die Elfrink die pretendeert kritisch te zijn. Heb ik ergens een quote van. Eens even zoeken. Kom er zo op terug.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik kan er ook wel om lachen, het ED is natuurlijk niet minder erg qua objectiviteit alleen bereiken die wat minder lezers
quote:'Oude' Dick Advocaat weer helemaal terug
De zaak stond even op scherp, vanmiddag op De Herdgang. Volgens Dick Advocaat probeert het Eindhovens Dagblad een wig te drijven tussen hem en Marcel Brands.
Ter toelichting: deze week stond in de krant een verhaal over Brands en Advocaat. Geconstateerd werd dat beiden verschillende uitlatingen over de PSV-selectie hadden gedaan. Brands wilde vooralsnog geen versterking, Advocaat wel. Interessant om te zien wie van de twee zijn zin krijgt, was de strekking van het verhaal.
Advocaat ging er diep op in. Hij suggereerde ook dat het Eindhovens Dagblad als Telegraaf zou moeten werken. De Telegraaf is in zijn ogen een Ajax-krant, het ED is volgens hem erg kritisch naar PSV.
Wat dat laatste betreft: dat zal zo blijven. Het ED heeft altijd kritisch en onafhankelijk geopereerd richting PSV. De ondertoon is echter niet negatief en dat blijft zo. De krant heeft het beste voor met de club, de club met de krant. Er wordt niet onnodig op de man gespeeld, zaken worden wel benoemd.
Op momenten dat het nodig is, houdt het ED de vinger aan de pols. De krant blijft zaken kritisch volgen en benoemen. Wat goed is, is goed. Wat fout is, is fout. Zaken die vragen oproepen, worden aangekaart.
Dat was zo onder Rutten, dat is zo onder de gedreven Advocaat.
Precies. De Telegraaf probeert het weer groter te maken dan het is. Sowieso zou zonder de Telegraaf Marcelo niet eens geschorst zijn geweest. Valentijn Driessen stond meteen te springen om het te melden en kreeg een harde toen bekend werd dat de aanklager een onderzoek in ging starten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso een beetje uit zijn verband getrokken, maar die verklaringen van de Ajax spelers tov Marcelo waren helemaal niet belastend
De Telegraaf is inderdaad een trieste krant, maar het was echt wel opgepakt door andere media hoor. Het is een topper waarbij 100 camera's aanwezig zijn, beetje naïef om te denken dat het dan niet opgemerkt wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies. De Telegraaf probeert het weer groter te maken dan het is. Sowieso zou zonder de Telegraaf Marcelo niet eens geschorst zijn geweest. Valentijn Driessen stond meteen te springen om het te melden en kreeg een harde toen bekend werd dat de aanklager een onderzoek in ging starten.
Trieste gekleurde sensatiekrant is het.
Over dat sensatiekrant ben ik wel met je eens maar of de KNVB door de Telegraaf stappen heeft ondernomen, weet ik niet, dan geef je ze toch iets teveel eer denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies. De Telegraaf probeert het weer groter te maken dan het is. Sowieso zou zonder de Telegraaf Marcelo niet eens geschorst zijn geweest. Valentijn Driessen stond meteen te springen om het te melden en kreeg een harde toen bekend werd dat de aanklager een onderzoek in ging starten.
Trieste gekleurde sensatiekrant is het.
quote:
De NOS was er ook meteen bij om het te melden inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Telegraaf is inderdaad een trieste krant, maar het was echt wel opgepakt door andere media hoor. Het is een topper waarbij 100 camera's aanwezig zijn, beetje naïef om te denken dat het dan niet opgemerkt wordt.
Dat van De Jong op Willems was in een duel en door de scheids beoordeeld. Daarom kan er niets meer aan gedaan worden. Ik vond het trouwens ook een overtreding maar veel minder smerig dan die slaande beweging van Marcelo, dat heeft helemaal niets op het voetbalveld te zoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De NOS was er ook meteen bij om het te melden inderdaad.
Maar het blijft wel een feit dat de aanklager van de KNVB mee gaat met de willekeur van de dag en de druk van de media waarbij de Telegraaf de grootste invloed heeft. Er zijn wekelijks genoeg overtredingen die niet worden benoemd. Op een gegeven moment kan de aanklager er ook niet meer omheen. Drie seconden ervoor werd een smerige overtreding gemaakt door de Jong waardoor Willems al weken niet kan spelen en tot de winterstop is uitgeschakeld, heeft de Telegraaf daar iets over gemeld? (dat de NOS het bewust uit de samenvatting heeft gelaten is werkelijk ook triest voor een "objectieve" gesubsidieerde staatsomroep)
De Telegraaf was al een smerige krant in de oorlog en dat zijn ze nog steeds. Ook met hun VVD campagnes en bepaalde politieke visies en onderbuik gevoelens. Ik schat de gemiddelde Telegraaf lezer dan ook niet hoog in.
Klopt dat die overtreding niet meer bestraft kan worden, maar je kunt het wel benoemen en dat is ook niet gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat van De Jong op Willems was in een duel en door de scheids beoordeeld. Daarom kan er niets meer aan gedaan worden. Ik vond het trouwens ook een overtreding maar veel minder smerig dan die slaande beweging van Marcelo, dat heeft helemaal niets op het voetbalveld te zoeken.
Maar ik vind het jammer dat jij (of jullie) echt denkt/denken dat de Telegraaf en de NOS een vinger in de pap heeft te brokkelen bij de KNVB. Vind dat gewoon neigen naar Calimero gedrag en dat hebben jullie echt niet nodig. Ook die Fossen toen gelijk over De Jong beginnen en zelfs nog over de wedstrijd Roda-Ajax. Kom op man, richt je gewoon op je eigen ploeg voordat je met je vingertje gaat wijzen.
Het probleem is dat PSV (en ook andere clubs hoor) er alleen een punt van maakt als het in hun nadeel is. Ik heb ze nooit horen klagen dat de slimmigheidjes van Toivonen bijvoorbeeld niet bestraft werden. Natte vingerwerk werkt 2 kanten op, soms in je voordeel soms in je nadeel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt dat die overtreding niet meer bestraft kan worden, maar je kunt het wel benoemen en dat is ook niet gedaan.
Dat voorbeeld van Fossen was om een punt te maken dat er wel degelijk sprake is van willekeur. Hoe kun je een vergelijkbare overtreding een week ervoor met een wedstrijd bestraffen en een ziekelijke overtreding een week later in de Jupiler League ook minder bestraffen? Dan kom je gewoon niet meer geloofwaardig over. Hoe kun je dan nog spreken over objectiviteit als voor dezelfde overtreding een speler maar een wedstrijd krijgt en een ander drie? Dat is een bepaalde vorm van klassenjustitie.
Als jij op straat iemand in elkaar trapt krijg je toch ook geen 20 jaar cel? Dat is niet de strafeis die daar op staat. Het is gewoon natte vingerwerk bij de KNVB.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook tegen zijn in dat geval. Bestraffen is goed, zulk gedrag hoort niet thuis op het voetbalveld. Maar er moet gewoon een vaste straf komen voor bepaalde overtredingen. De willekeur bij de KNVB is soms gewoon lachwekkend en niet meer geloofwaardig te noemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is dat PSV (en ook andere clubs hoor) er alleen een punt van maakt als het in hun nadeel is. Ik heb ze nooit horen klagen dat de slimmigheidjes van Toivonen bijvoorbeeld niet bestraft werden. Natte vingerwerk werkt 2 kanten op, soms in je voordeel soms in je nadeel.
Dat ben ik met je eens hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook tegen zijn in dat geval. Bestraffen is goed, zulk gedrag hoort niet thuis op het voetbalveld. Maar er moet gewoon een vaste straf komen voor bepaalde overtredingen. De willekeur bij de KNVB is soms gewoon lachwekkend en niet meer geloofwaardig te noemen.
Is het echt zo'n absurd hoge straf dan voor slaan terwijl er geen bal in de buurt is? Vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook tegen zijn in dat geval. Bestraffen is goed, zulk gedrag hoort niet thuis op het voetbalveld. Maar er moet gewoon een vaste straf komen voor bepaalde overtredingen. De willekeur bij de KNVB is soms gewoon lachwekkend en niet meer geloofwaardig te noemen.
Misschien wel, dat staat open voor intrepretatie natuurlijk. Maar als er een week later een speler vol in zijn buik wordt gesprongen waarbij hij zijn organen kan scheuren en een inwendige bloeding kan oplopen en diegene maar twee wedstrijden + een voorwaardelijk krijgt dan ben je gewoon bezig met natte vingerwerk.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het echt zo'n absurd hoge straf dan voor slaan terwijl er geen bal in de buurt is? Vind het wel meevallen.
Eerder te laag.
Zo kan je natuurlijk alles wel in het extreme doortrekken. Als Marcelo hem beter had geraakt had Hoesen ook hersenletsel over kunnen houden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien wel, dat staat open voor intrepretatie natuurlijk. Maar als er een week later een speler vol in zijn buik wordt gesprongen waarbij hij zijn organen kan scheuren en een inwendige bloeding kan oplopen en diegene maar twee wedstrijden + een voorwaardelijk krijgt dan ben je gewoon bezig met natte vingerwerk.
Tsja, een goede klap op de slaap heeft ook wel eens iemand in een coma doen belanden of erger. Je bent wel erg huilie huilie aan het doen imo.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien wel, dat staat open voor intrepretatie natuurlijk. Maar als er een week later een speler vol in zijn buik wordt gesprongen waarbij hij zijn organen kan scheuren en een inwendige bloeding kan oplopen en diegene maar twee wedstrijden + een voorwaardelijk krijgt dan ben je gewoon bezig met natte vingerwerk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk alles wel in het extreme doortrekken. Als Marcelo hem beter had geraakt had Hoesen ook hersenletsel over kunnen houden.
Een week ervoor dan, een vergelijkbare slaande beweging van een andere speler werd met een wedstrijd bestraft. Hoe leggen jullie dat uit? Er is gewoon geen vaste strafmaat bij de tuchtcommissie van de KNVB, en die zou er wel moeten komen. Geen huilie huilie, maar je moet gewoon alle schijn tegen je proberen te vermijden zodat er ook niet over gediscussieerd kan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, een goede klap op de slaap heeft ook wel eens iemand in een coma doen belanden of erger. Je bent wel erg huilie huilie aan het doen imo.
Bij dat duel met die Sparta-speler is er nog enige ruimte voor discussie of hij wel ontweken kon worden. Dat is hier absoluut niet het geval natuurlijk.
Je zegt net al zelf: "Misschien wel, dat staat open voor intrepretatie natuurlijk"quote:Op woensdag 19 december 2012 12:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Een week ervoor dan, een vergelijkbare slaande beweging van een andere speler werd met een wedstrijd bestraft. Hoe leggen jullie dat uit? Er is gewoon geen vaste strafmaat bij de tuchtcommissie van de KNVB, en die zou er wel moeten komen. Geen huilie huilie, maar je moet gewoon alle schijn tegen je proberen te vermijden zodat er ook niet over gediscussieerd kan worden.
Welke situatie was dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Een week ervoor dan, een vergelijkbare slaande beweging van een andere speler werd met een wedstrijd bestraft.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke situatie was dat?
Zoals ik zei, hier was niet eens een bal in de wijde omtrek te vinden. Dat zal zwaar hebben meegespeeld.
quote:http://www.vi.nl/nieuws/2(...)llis-en-Koenders.htm
Koenders moest tijdens de afgelopen Eredivisiespeelronde eveneens inrukken, nadat hij een slaande beweging had gemaakt richting Willem II'er Jens Podevijn. Die overtreding komt hem nu te staan op een uitsluiting van twee duels, waarvan één voorwaardelijk. Koenders mist daardoor de uitwedstrijd tegen FC Groningen.
Ja, daar heb ik niet zoveel aan. Heb daar geen beeld bij. Misschien was dit wel in een duel.quote:
Maar je kunt er over aan de gang blijven, ik kan er genoeg voorbeelden bij halen zoals Strootman die een rode kaart kreeg van Blom wat overduidelijk geen rood was maar de KNVB hield voet bij stuk en in hoger beroep kwam er zelfs nog een wedstrijd extra schorsing bij. Het blijft willekeur zolang er geen vaste strafmaat voor bepaalde overtredingen komt.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik niet zoveel aan. Heb daar geen beeld bij. Misschien was dit wel in een duel.
Natuurlijk verdient dit een schorsing dat is ook de discussie niet, maar de willekeur van straffen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind het überhaupt een beetje een vreemde discussie trouwens. Een speler slaat iemand neer en krijgt 3 wedstrijden schorsing. Dan kan je daar toch alleen maar vrede mee hebben.
Een vaste strafmaat is toch ook niet wenselijk. Elke situatie is weer anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar je kunt er over aan de gang blijven, ik kan er genoeg voorbeelden bij halen zoals Strootman die een rode kaart kreeg van Blom wat overduidelijk geen rood was maar de KNVB hield voet bij stuk en in hoger beroep kwam er zelfs nog een wedstrijd extra schorsing bij. Het blijft willekeur zolang er geen vaste strafmaat voor bepaalde overtredingen komt.
Heb je nu echt het idee dat dit alleen bij PSV gebeurt?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar je kunt er over aan de gang blijven, ik kan er genoeg voorbeelden bij halen zoals Strootman die een rode kaart kreeg van Blom wat overduidelijk geen rood was maar de KNVB hield voet bij stuk en in hoger beroep kwam er zelfs nog een wedstrijd extra schorsing bij. Het blijft willekeur zolang er geen vaste strafmaat voor bepaalde overtredingen komt.
Je kunt in ieder geval richtlijnen uitzetten waar je nog altijd van kunt afwijken indien nodig. Het is en blijft nu natte vingerwerk.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een vaste strafmaat is toch ook niet wenselijk. Elke situatie is weer anders.
Nee? Maar dat doet er toch ook helemaal niet toe zoals ik net ook al aangaf. Je kunt iemand die op straat iemand een klap verkoopt toch ook niet een taakstraf geven en de buurman die het een week later ook doet 20 jaar cel. Je hebt mij nergens horen zeggen dat het onterecht is of dat het alleen PSV overkomt, de discussie was dat vergelijkbare zaken vergelijkbaar gestraft moeten worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je nu echt het idee dat dit alleen bij PSV gebeurt?
Jij denkt serieus dat die er niet zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval richtlijnen uitzetten waar je nog altijd van kunt afwijken indien nodig. Het is en blijft nu natte vingerwerk.
Het wordt nu individueel per zaak bekeken en op basis daarvan een voorstel gedaan aan de club.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat die er niet zijn?
Wat is daar precies zo vreemd aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het wordt nu individueel per zaak bekeken en op basis daarvan een voorstel gedaan aan de club.
Dat er geen jurisprudentie is. Dat zou het makkelijker maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo vreemd aan?
Tuurlijk is er wel jurisprudentie.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat er geen jurisprudentie is.
Waaruit blijkt dat dan? In mijn ogen blijft het natte vingerwerk hoe er gestraft wordt bij de KNVB tuchtcommissie.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel jurisprudentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |