quote:
Droevig ookquote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
hoin ze staan op springenquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
Zeg Rofl, hoe is het met je ballen?
Gr gr Annie
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag Joop,quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoin ze staan op springen
gr gr joop en de kids
quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
Zeg Rofl, hoe is het met je ballen?
Gr gr Annie
quote:
Hartstikke leuk toch?quote:
Een echte rammer alsquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Een plaat zoals Bonkers zou het anthem moeten worden
Ik snap er nog steeds niets van dat ze dachten dat dat wat zou wordenquote:
Ik was het tot nu alweer vergeten zelfs, tot ik zonet die foto zag van dat lege pleinquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van dat ze dachten dat dat wat zou worden
En dat nog wel in mijn stadje.quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was het tot nu alweer vergeten zelfs, tot ik zonet die foto zag van dat lege plein
De doelgroep werd in elk geval gevondenquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat nog wel in mijn stadje.
Ik snap dat ook niet. Als het echt leuk is blijf je wel hangen maar dit was dus echt niet leuk blijkbaar.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De doelgroep werd in elk geval gevonden
[ afbeelding ]
Beter opletten de volgende keerquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga een film kijken
Effe de balen uit mijn lijf werken van die ¤120 die ik in de sloot heb gegooid
quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter opletten de volgende keer![]()
Veel plezier
Doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga een film kijken
Effe de ballen uit mijn lijf werken van die ¤120 die ik in de sloot heb gegooid
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersquote:
Wham!quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersBeter dan die pretentieuze zeiknummers.
Die zijn dan ook zo fout dat ze weer leuk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersBeter dan die pretentieuze zeiknummers.
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Last Christmass is daarentegen gewoon een goed foute plaatquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.
mijn radio heeft een stringquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.
Sowieso he.quote:
Wat een liefde hier ook.quote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een liefde hier ook.![]()
En wat weinig slaap deze week
Zeker weten jaquote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een liefde hier ook.![]()
En wat weinig slaap deze week
Ik mag woensdags nog lessen missen en ik ga daar gretig gebruik van maken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker weten jaGelukkig geen tentamens
Ik werk gewoon van 9 tot 5quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker weten jaGelukkig geen tentamens
Ik ga ook heel veel missen denk ik zo. Woensdag dan weer niet..quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag woensdags nog lessen missen en ik ga daar gretig gebruik van maken.
Vrijdag zit ik de hele dag op stage.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook heel veel missen denk ik zo. Woensdag dan weer niet..
Ik heb de eerste dagen gelukkig nachtdienst. Bijna 24/7 kijken dus.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso gewoon op m'n werk naar SR kijken de hele dagM'n baas is ook fan
ik ook.. zo blijquote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen gelukkig nachtdienst. Bijna 24/7 kijken dus.
Avondquote:
Hopelijk doen ze het op het werkquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, komt morgen wel in de OP te staan.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste dagen gelukkig nachtdienst. Bijna 24/7 kijken dus.
Waarbij? aardbei!quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
Aah, de SR-stemming hangt er lekker bij
Sowiesoquote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef CindieY het volgende:
Aah, de SR-stemming hangt er lekker bij
Ik welquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SowiesoWe kunnen niet wachten
zo blij als het morgenavond isquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot donderdag 14:00. Vakantiequote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet wachten tot na SR
Top 2000?quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
ga je iets aanvragen ?quote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrijdagavond om 22u vakantie hierquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot donderdag 14:00. Vakantie
dinsdag 17.00 vakantiequote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrijdagavond om 22u vakantie hier![]()
En héél misschien donderdag alsnog vrij
Nee, al 4 weken niet meerquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef miieejj het volgende:
[..]
kan je nog stemmen trouwens op top 2000 ?
Overdag kijken, paar uur slapen, 's middags en 's avonds kijken, snel richting werk en weer verder kijken.quote:
heb ik 3 jaar geleden aangevraagdquote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat voor een flink potje stuiteren en dansen dit mijn request wordt:
ik niet..quote:Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overdag kijken, paar uur slapen, 's middags en 's avonds kijken, snel richting werk en weer verder kijken.![]()
True.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mazzelaar!quote:
Die post ik hier een uur geleden nogquote:
Ik zag het!quote:Op maandag 17 december 2012 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die post ik hier een uur geleden nog
De hele top2000? Zoveel cassettebandjes heb ik nietquote:Op maandag 17 december 2012 21:45 schreef miieejj het volgende:
[..]
opnemen.. ? en later terug kijken
spotifyquote:Op maandag 17 december 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele top2000? Zoveel cassettebandjes heb ik niet
Nee joh, ik vind radio vaak al meer dan prima! Misschien dat ze radio2 op het werk wel aan hebben staan de komende weken, maar als ik bij de knoppen kan komen dan gaat ie toch mooi naar 3quote:
TIMOOOOOquote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
WWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDDD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er in juli alweer zin inquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik begrijp best dat dit tegenvalt. Tissue??quote:
Ik zit me nu af te vragen hoe "lang" ik dit alweer volg. Volgensmij sinds 2009, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja zodra er alweer over gepraat werd had ik er ook al weer zin in
quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind radio vaak al meer dan prima! Misschien dat ze radio2 op het werk wel aan hebben staan de komende weken, maar als ik bij de knoppen kan komen dan gaat ie toch mooi naar 3
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik begrijp best dat dit tegenvalt. Tissue??
En ze stellen zich niet eens even voorquote:Op maandag 17 december 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn hier ineens veel onbekenden.
Wen er maar alvast aanquote:Op maandag 17 december 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wel hoe lang ik het al volg. Al zo lang ik me hier geregistreerd hebquote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen hoe "lang" ik dit alweer volg. Volgensmij sinds 2009, maar weet het niet zeker.
Mijn eerste postquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, na zo'n beetje een week rondhangen als 'gast' hiero, toch maar even een accountje aangemaakt.![]()
Helemaal speciaal voor 3FM.
Ben ik onbekend?quote:Op maandag 17 december 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heldquote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe lang ik het al volg. Al zo lang ik me hier geregistreerd hebHeb speciaal voor SR een account aangemaakt hier
[..]
Mijn eerste post![]()
Jij wil alleen maar zwemmen.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wen er maar alvast aan![]()
Ik gok dat ik hier weinig te vinden ben de komende week
quote:
Ik was hier vorig jaar en het jaar daarvoor ook. Verder luister ik het hele jaar door 3FM alleen ik post hier bijna nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar zwemmen.
En je bent tof dus bekend.
Joh, op de afsluitende avond is iedereen hier weer weg en veeg ik het topic wel weer aanquote:
Meer doen dan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was hier vorig jaar en het jaar daarvoor ook. Verder luister ik het hele jaar door 3FM alleen ik post hier bijna nooit.![]()
Precies ditquote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was hier vorig jaar en het jaar daarvoor ook. Verder luister ik het hele jaar door 3FM alleen ik post hier bijna nooit.![]()
Dan ben ik er een week niet, luister ik top 2000quote:Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, op de afsluitende avond is iedereen hier weer weg en veeg ik het topic wel weer aan
Joh, lekker toch?quote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..](wel maar t/m woensdag, donderdag en vrijdag werken
)
2004 toch?quote:
Kom je toch hier af en toe om het hoekje kijken? Dan is het hier weer prima bij te houdenquote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik er een week niet, luister ik top 2000
Gaat vanaf nu alleen nog maar drukker wordenquote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Nog even wennen hoor, wat gaat het hard hier vanavond
top2000quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik er een week niet, luister ik top 2000
Uiteraard.quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom je toch hier af en toe om het hoekje kijken? Dan is het hier weer prima bij te houden
Voor mij ook hoor, ik heb me er alleen braaf aan gehouden.quote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook dat is ieder jaar een voornemen.
Ohjaaaquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een aantal mensen waren die dat helemaal niet op prijs stelden, en graag een aparte SC wilden.
Beter dan de top SR..quote:
Geen idee of ik daar nou ook bijhoorde, maar die drukte hou ik gewoonweg niet bijquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Ik weet nog wel dat er vorig jaar een aantal mensen waren die dat helemaal niet op prijs stelden, en graag een aparte SC wilden.
Terecht, VBL mag buiten blijven.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Langste dat ik gebleven ben is 3 dagen ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor, ik heb me er alleen braaf aan gehouden.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat vanaf nu alleen nog maar drukker worden
De SR nachten zijn altijd zo gezelligquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar nou ook bijhoorde, maar die drukte hou ik gewoonweg niet bij![]()
Niet veel zin in ook, al is het in de nachten nog best eens gezellig
Ik wilde na de 90's req ook weer weggaan, maar ik bleef hangen. Nu luister ik ook weer wat meer 3fmquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Langste dat ik gebleven ben is 3 dagen ofzo.
Absoluut! Maar overdag blijf ik hier weg, geen kloot aan met al dat volkquote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De SR nachten zijn altijd zo gezellig![]()
Dankje he.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut! Maar overdag blijf ik hier weg, geen kloot aan met al dat volk
die zijn er nog steeds hoor, ik vind het altijd wel gezellig, beetje leven in de brouwerijquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Niet persoonlijk opvattenquote:
Jijquote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Aardig blijven voor elkaar hé. Niets mis met jullie allebei!quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel hoor. Maar het is wel logisch opzich, je kan het moeilijk gaan verbieden allemaalquote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten![]()
Ik bedoelde dat het dan gewoonweg te druk is met al die mensen
djkoelkast types?quote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn er nog steeds hoor, ik vind het altijd wel gezellig, beetje leven in de brouwerij
wel jammer zijn de djkoelkast types elk jaar weer
Lees uitleg een paar posts boven je. Ik druk me nogal eens ongelukkig uit, omdat ik vrij veel in dialect praat. Niets persoonlijks dusquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Aardig blijven voor elkaar hé. Niets mis met jullie allebei!
Vind ik altijd ook wel tof hoor, hierquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel hoor. Maar het is wel logisch opzich, je kan het moeilijk gaan verbieden allemaal
quote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
die zijn er nog steeds hoor, ik vind het altijd wel gezellig, beetje leven in de brouwerij
wel jammer zijn de djkoelkast types elk jaar weer
Nee weet ikquote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik toch ook niet?![]()
Iedereen is hier welkom
Ja hij, zeurt elk jaar weer over dat er geen dance is en vind elke plaat die dat niet is dus kut. En er zijn vast nog wel een paar waarbij ik denk, moet dat nou? Maar de meeste zijn gewoon gezellig.quote:
Meer dance zou 3FM best sierenquote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij, zeurt elk jaar weer over dat er geen dance is en vind elke plaat die dat niet is dus kut. En er zijn vast nog wel een paar waarbij ik denk, moet dat nou? Maar de meeste zijn gewoon gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Goede constateringquote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Ik heb het idee dat met SR de gemiddelde leeftijd hier daalt
Ik word ieder jaar weer ouder hoor. Aan mij ligt het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Niet alleen de gemiddelde leeftijd.quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Daarmee het niveau ook natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word ieder jaar weer ouder hoor. Aan mij ligt het niet.
quote:
uhh...quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef D. het volgende:
Jammerquote:Op maandag 17 december 2012 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Die heb ik destijds gemaakt, ik had ook nog zo'n groot plaatje, maar die kan ik niet meer vinden.
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#searchquote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef miieejj het volgende:
wat was het laatste liedje afgelopen vrijdag bij ekstra weekend ?..
Godnonde, wat was dat in hemelsnaam, ik heb er gisteren in 30 minuten doorheen zitten zappen. Die setting op die ijsbaan met Braakhekke. Genaaaant.quote:
Tijd om de doodstraf in te voerenquote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Stijntje zal wel weer komen topichunten
QFTquote:
Hehehe ja een mooie voorbereiding op het Hollandse schnabbelcircuit wat ze te wachten staatquote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Godnonde, wat was dat in hemelsnaam, ik heb er gisteren in 30 minuten doorheen zitten zappen. Die setting op die ijsbaan met Braakhekke. Genaaaant.
staat er nie op..quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#search
ik heb dus veel gemist ..quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Godnonde, wat was dat in hemelsnaam, ik heb er gisteren in 30 minuten doorheen zitten zappen. Die setting op die ijsbaan met Braakhekke. Genaaaant.
Nou nou, zo'n groot publiek komen ze niet meer tegen hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hehehe ja een mooie voorbereiding op het Hollandse schnabbelcircuit wat ze te wachten staatWat een treurnis
!
Haha nou het is hier ingeslagen als een bom! NOT! Iedereen lachte zich al de ballen uit de broek dat hij zover was gekomenquote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n groot publiek komen ze niet meer tegen hoor!Wel eens met de winnaar. Godzijdank. Sorry voor jou. Heeft het 't Volk diep getroffen? Komen jullie wel een beetje de kerstdagen door?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste 3 albums:
2. Alt-J - dinges
Dat eerste gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef Timo20 het volgende:
Roosmarijn: hou je mond of praat eens een coherent verhaal!!![]()
![]()
awesome wave toch?quote:
Heb je kaartjes gekocht?quote:
22:32| Cloud Nothings - Wasted Days ?quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klinkt echt als supertoffe stoner. Wie is dit?
Klopt!quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
22:32| Cloud Nothings - Wasted Days ?
oh zijn dit serieus Cloud Nothings? Ik dacht 'dat is vast het vorige nummer'quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
22:32| Cloud Nothings - Wasted Days ?
lijkt me t beste. Je lijkt m`n ma wel, die zegt dat ook altijd als ze bij DWDD isquote:
Geen flauw idee, ken die hele plaat niet. Weer zo`n gehyped groepje door DWDD ?quote:
Zeker waar. Doet een beetje denken aan Welcome to Sky Valleyquote:
oja daar was ik nog bijquote:
Lo-fi stoner.quote:
Dewatte?quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef borisz het volgende:
Over een kwartier begint het ergeren aan een bepaalde moeder.
Die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Doet een beetje denken aan Welcome to Sky Valley
Prima planquote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we de OP in het nieuwe topic er al in gooien?
Ja dat wordt je er van jaquote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo fucking ziek, maar ik wil het toch zien.
Kyussquote:
Gebeurt hier nooit.quote:
Youtube of jouw oren?quote:
Of ik knal een OP in elkaar met ubervette Gifsquote:Op maandag 17 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Of ik gooi de OP er gewoon morgenmiddag in.
Alsjeblieftquote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Youtube, ik kan het niet vinden iig.
Oh ik dacht dat het om Lo-fi ging...quote:
Zo zal het genre of iets dergelijks wel hetenquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om Lo-fi ging...
Ah ja, dat ken ik natuurlijk welquote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kyuss
Geweldige band.
Oude band van Homme en Oliveri.
Nouja, betekent gewoon dat het bewust kut opname kwaliteit heeftquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zal het genre of iets dergelijks wel heten
Ook goed, het was mijn muziek ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, betekent gewoon dat het bewust kut opname kwaliteit heeft
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, betekent gewoon dat het bewust kut opname kwaliteit heeft
Neen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of ik knal een OP in elkaar met ubervette Gifs
Had ik ook niet echt verwacht. De meeste fans van dat soort muziek huizen op MUZ.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook goed, het was mijn muziek ook niet
Tja, je hebt hi-fi en lo-fi he.quote:
Hup, naar huis dan!quote:
9 minuten?quote:
9 minuten is heel normaal voor dit soort muziekquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
9 minuten?Ik heb er wat doorheen gescrolld, superkut vind ik het niet maar ik zou het zelf niet opzetten en 9 minuten is veel te lang.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 minuten is heel normaal voor dit soort muziekVoor Sigur Rós is 10 minuten ook de normaalste zaak van de wereld.
Dat dus, en met er door heen scrollen doe je `t dan ook geen rechtquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 minuten is heel normaal voor dit soort muziekVoor Sigur Rós is 10 minuten ook de normaalste zaak van de wereld.
2x zelfs.quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, en met er door heen scrollen doe je `t dan ook geen recht![]()
Dan toch eens luisteren waar die fuss om is, om Alt-J.
album eens even binnen halen
Vet. Zijn kaartjes verder uitverkocht?quote:Op maandag 17 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog een fan gezocht van Alt-J, heb nog een kaartje
Nee. Ik moet de grootst mogelijke moeite doen om m'n polsen heel te houden bij hun muziek, dus om een bloedbad te voorkomen zou het leuk zijn als iemand anders mee gaatquote:Op maandag 17 december 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Nog een fan gezocht van Alt-J, heb nog een kaartje
Dan gaan we vanaf nu terugquotenquote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep.
Ik wil de OP er in gooien, maar wel na 0u.
Jep.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vet. Zijn kaartjes verder uitverkocht?
Hmm ok. Ga liever met een groepje naar concerten. Succes met de verkoopquote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep.
Ik wil de OP er in gooien, maar wel na 0u.
Kga em niet verkopenquote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm ok. Ga liever met een groepje naar concerten. Succes met de verkoop
Die is echt heel mager en heeft compleet de sfeer van de top 2000 niet. Jammer.quote:
Ik ben even kwijt wie dat ookalweer wasquote:
Ja!!!!!!quote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we de OP in het nieuwe topic er al in gooien?
Dat kan mijn 14k4 modem allemaal niet aan hoorquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of ik knal een OP in elkaar met ubervette Gifs
spambakkertjenquote:Op maandag 17 december 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf hier totdat het topic is volgespamd jongens.
Die meuk moet je niet bakken, maar rechtstreeks in de prullenbak gooienquote:
baasquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk rolfje ik begin er al goed in te worden.
Spam? Dat is inderdaad niet veel waard.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die meuk moet je niet bakken, maar rechtstreeks in de prullenbak gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |