quote:
Droevig ookquote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef henkde_j het volgende:
Opdat wij nooit vergeten
[ afbeelding ]
hoin ze staan op springenquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
Zeg Rofl, hoe is het met je ballen?
Gr gr Annie
quote:Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef henkde_j het volgende:
Nu bij serieuuzz live. Presentatrice: Nog even en er staan misschien wel 10 mensen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag Joop,quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoin ze staan op springen
gr gr joop en de kids
quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef minthy het volgende:
Zeg Rofl, hoe is het met je ballen?
Gr gr Annie
quote:
Hartstikke leuk toch?quote:
Een echte rammer alsquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Een plaat zoals Bonkers zou het anthem moeten worden
Ik snap er nog steeds niets van dat ze dachten dat dat wat zou wordenquote:
Ik was het tot nu alweer vergeten zelfs, tot ik zonet die foto zag van dat lege pleinquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van dat ze dachten dat dat wat zou worden
En dat nog wel in mijn stadje.quote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was het tot nu alweer vergeten zelfs, tot ik zonet die foto zag van dat lege plein
De doelgroep werd in elk geval gevondenquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat nog wel in mijn stadje.
Ik snap dat ook niet. Als het echt leuk is blijf je wel hangen maar dit was dus echt niet leuk blijkbaar.quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De doelgroep werd in elk geval gevonden
[ afbeelding ]
Beter opletten de volgende keerquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga een film kijken
Effe de balen uit mijn lijf werken van die ¤120 die ik in de sloot heb gegooid
quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Beter opletten de volgende keer![]()
Veel plezier
Doe je wel voorzichtig?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga een film kijken
Effe de ballen uit mijn lijf werken van die ¤120 die ik in de sloot heb gegooid
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersquote:
Wham!quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersBeter dan die pretentieuze zeiknummers.
Die zijn dan ook zo fout dat ze weer leuk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal nergens voor. Ik zal je nog wat vertellen, Last Christmas en All I Want For Christmas vind ik ook bazennummersBeter dan die pretentieuze zeiknummers.
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Last Christmass is daarentegen gewoon een goed foute plaatquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.
mijn radio heeft een stringquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Carey ís een pretentieus zeiknummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |