jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
jij en hij heeft je door.quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
aparte twist, maar ik zeg geen neequote:
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantiequote:
zolang jij hem date noemt jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
shoppen op vakantie?quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantie
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.quote:
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval naquote:
hoeft ook niet actief, je moet alleen zo'n winkelmeisje voor je karretje spannenquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopenquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik koop liever een grote villa als ik 30 miljoen win.
nou oke, dat zou ik ook wel aan nemen jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
oja die ellendequote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval na
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmakenquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.
Een voor mij, een voor datequote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopen
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmaken.
Nee joh, zoveel is niet nodig. Gewoon dat je tot je 100ste goed zit.quote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.
moet je nog goed je best doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmaken.
het enige wat ik weet van pensioenfondsen is dat het waarschijnlijk leeg is tegen de tijd dat ik er aan toe benquote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.
met 3% rente heb je een leuk jaarinkomen hoor. Je moet het alleen wel slim wegzetten ivm belastingen enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel is niet nodig. Gewoon dat je tot je 100ste goed zit.
ach als je je rente apart houdt voor je belasting dan heb je als je 60 jaar wil leven van 30 miljoen nog een half miljoen per jaar. Das best veelquote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
met 3% rente heb je een leuk jaarinkomen hoor. Je moet het alleen wel slim wegzetten ivm belastingen enzo.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien moet je inderdaad gewoon die hele villawijk kopen. Als investering.
Oh, dan ga ik serieus echt nooit meer werkenquote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
als ik zo veel geld woon koop ik verdorie een diploma
een hele stapel diploma's!!
het is onderzocht dat alles boven de 75k p/j geen extra geluksgevoel brengt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als je je rente apart houdt voor je belasting dan heb je als je 60 jaar wil leven van 30 miljoen nog een half miljoen per jaar. Das best veel
ik vind mijn werk funquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik serieus echt nooit meer werken.
Alleen fun-klusjes.
Doe es een linkje naar het onderzoek. Ben benieuwd naar de onderbouwing.quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
het is onderzocht dat alles boven de 75k p/j geen extra geluksgevoel brengt.
was laatst bij of tegenlicht of zembla. tijdens de week van de armoede.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar het onderzoek. Ben benieuwd naar de onderbouwing.
ik onderzoek het graag proefondervindelijkquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik onderzoek het graag proefondervindelijk
quote:
dan kan je hem echt niet meer date noemen hoorquote:
Zeg ik dat ik ja zou zeggen tegen datequote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan je hem echt niet meer date noemen hoor
nee maar als je met iemand anders trouwens kan je hem ook geen date meer noemenquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik ja zou zeggen tegen date.
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.quote:
Om mee te beginnen, uiteindelijk zou ik wel in een ontzettend grote villa eindigen ergens.quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.
ja, het begint op te vallen inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.
maar de deur blijft nog dicht als je aanbelt hoorquote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef rubbereend het volgende:
maar de deur blijft nog dicht als je aanbelt hoor
quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?
Date blijft date, ookal wordt hij mr. T.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand anders trouwens kan je hem ook geen date meer noemen
nu verstopt ze zich als de bel onverwachts gaat.quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?
quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je begint een haremquote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date blijft date, ookal wordt hij mr. T..
en een paar konijnen erbij?quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
We nemen wel een hond erbij dan als ik toch nooit meer hoef te werken.
Je praat nog steeds in de 'we' vorm.quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Tegan het volgende:
We nemen wel een hond erbij dan als ik toch nooit meer hoef te werken.
quote:
Kut. Je hebt gelijk. Ik ben verlorenquote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je praat nog steeds in de 'we' vorm.![]()
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef Tegan het volgende:
Kut. Je hebt gelijk. We zijn verloren.
Ik wil nog een wit konijn, want dan heb ik de hele set compleet (en kunnen ze mooi op kleurverloop gaan zittenquote:
Ik denk dat je helemaal schrikt als je ziet hoe jullie erbij zitten over vijf jaar. In je rijtjeshuis, met twee kinderen, een labrador en een kudde kutkonijnen.quote:
Hele kudde dieren ja. Kinderen nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal schrikt als je ziet hoe jullie erbij zitten over vijf jaar. In je rijtjeshuis, met twee kinderen, een labrador en een kudde kutkonijnen.
Ja hoor lieverd.quote:
de eerste voortekenen van de mayan doomdingesquote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kut. Je hebt gelijk. Ik ben verloren.
Een chocoladelabradorquote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef L-E het volgende:
Een labrador lijkt me best leuk. Past wel in het plaatje hier.
Uiteindelijk ja. Maar eerst maar eens een gezinnetje stichten dan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om mee te beginnen, uiteindelijk zou ik wel in een ontzettend grote villa eindigen ergens.
Jij hebt er dan ook nooit een geheim van gemaakt dat je een huismuts bent.quote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef L-E het volgende:
Een labrador lijkt me best leuk. Past wel in het plaatje hier.
Nee. Geiten. Konijnen. Kippen. Honden. Zoiets.quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Als ik veel geld win zou ik best een huis met een grote tuin en dan een paar varkens
Lijkt me ook idd, meer geld brengt dan alleen nog maar meer mogelijkheden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Geiten schijnen echt irritant veel geluid te makenquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Geiten. Konijnen. Kippen. Honden. Zoiets.
True. Maar vroeger had ik nooit gedacht dat het gezapige gezinsleven zo indrukwekkend en enerverend zou kunnen zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook nooit een geheim van gemaakt dat je een huismuts bent.
waarom zou je midden in de stad willen wonenquote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat moet je nou weer met geiten en varkens midden in een stad?
Omdat je geld zat hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je midden in de stad willen wonen
dan moet je gewoon een wijk midden in de stad kopen en laat je alles om je heen afbrekenquote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik en date gaan nooit samenwonen want hij wil in the middle of nowhere wonen, en ik in het centrum van een grote stad.
Je was ooit zoals T. nu pretendeert te zijn zeg maar. T., zie hier jouw toekomst!quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef L-E het volgende:
True. Maar vroeger had ik nooit gedacht dat het gezapige gezinsleven zo indrukwekkend en enerverend zou kunnen zijn.
goede reden om eruit te gaan en je elke keer lekker met de taxi naar de stad te laten brengen.quote:
ohja.quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede reden om eruit te gaan en je elke keer lekker met de taxi naar de stad te laten brengen.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was ooit zoals T. nu pretendeert te zijn zeg maar. T., zie hier jouw toekomst!
Hoezo?quote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit hard geroepen van alles niet te willen. Ik zou het wel zien, na mijn dertigste ofzo. Dat laatste liep mis.
Daar heb ik date voor. Mijn prive-chauffeurquote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ohja.
Of nog beter gewoon zelf heen (want: weggaan wanneer je wilt) en dan voor de terugweg een chauffeur
Hoeveel eerder?quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik het veel eerder dan mijn dertigste al zag.
Die moet dan ook zat worden.quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar heb ik date voor. Mijn prive-chauffeur. En de seks.
dronken sex in iemands bijkeukenquote:
We wachten af tot T. haar liefdesbaby aankondigt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar l-e ik meen mij te herinneren dat jij ook wel een paar keer geroepen hebt dat er geen nummer 2 aan kwam en zie hier
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dronken sex in iemands bijkeuken
Eentje maar?quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We wachten af tot T. haar liefdesbaby aankondigt.
Mijn collega's vroegen laatst hoe het met date was. En toen lachten ze me keihard uit toen ik zei dat we een liefdeskonijn hadden gekocht samenquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
dronken sex in de bijkeuken van het hotelquote:
ik bedoel maarquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
zo kun je je zwangerschap ook aankondigen jaquote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn collega's vroegen laatst hoe het met date was. En toen lachten ze me keihard uit toen ik zei dat we een liefdeskonijn hadden gekocht samen.
Dat kan ik wel doen op mijn laatste werkdag als ik die 30m heb gewonnenquote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dronken sex in de bijkeuken van het hotel
True.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar l-e ik meen mij te herinneren dat jij ook wel een paar keer geroepen hebt dat er geen nummer 2 aan kwam en zie hier
Dat je weet dat hij je om kan praten zegt al genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik zou mijn zwangerschap ook nooit hier aankondigen hoor.
Ook niet aan date, anders praat hij me om om het toch te houden.
Ben jij helemaal besodemieterd?quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja. Maar eerst maar eens een gezinnetje stichten dan.
Een heleboel kleine T-tjes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik zou mijn zwangerschap ook nooit hier aankondigen hoor.
Ook niet aan date, anders praat hij me om om het toch te houden.
Precies ja.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd?![]()
Wat heb ik aan een decadente villa als ik daar zit met zo'n uitgezakte werpkoe en een stel schreeuwende kutkoters?
Die kunnen mooi je geld uitgeven.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een decadente villa als ik daar zit met zo'n uitgezakte werpkoe en een stel schreeuwende kutkoters?
die maken ook alles kapot en zoquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar waarom dan wel roepen dat t er niet komt? zeg dan gewoon niks over dat soort zaken denk ik danquote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
True.
Nee, maar je denkt toch niet dat ik mijn al dan niet aanwezige wens voor een tweede kind serieus ga bespreken in een topic als dit
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes haddenquote:
Kun je ten minste in een ander hoekje gaan zitten waar je die niet zietquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ONZE kijk daar ga je alquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes hadden. Onze donkerharige konijnen
![]()
.
Kwartbloedjes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes hadden. Onze donkerharige konijnen
![]()
.
Daar ben ik zelf prima toe in staat, geen hulp voor nodig.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kwartbloedjes.
Heel mooi halfbloedje ben je zelf al.
Ik kan me niet voorstellen dat ik met zo'n opmerking ben binnen gevallen hier, het onderwerp zal wel besproken zijn op zo'n moment. En ik zou niet weten waarom ik er beter niks over kan zeggen dan roepen dat het er niet komt, echt totaal niet. De enige ter wereld die moet weten hoe dat zit, weet dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar waarom dan wel roepen dat t er niet komt? zeg dan gewoon niks over dat soort zaken denk ik dan
quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Als ik veel geld win zou ik best een huis met een grote tuin en dan een paar varkens
Ja precies. Mijn moeder loopt ook altijd te zeggen dat ik nooit moet zeggen dat ik geen babies wil, want daar jaag ik dan date mee weg ofzo. Terwijl ik me volledig bewust ben van dat ik misschien wel van mening kan veranderen. Maar dan hoef ik me nu niet anders voor te doen dat wat ik nu vindquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef L-E het volgende:
met zo'n opmerking ben binnen gevallen hier, het onderwerp zal wel besproken zijn op zo'n moment. En ik zou niet weten waarom ik er beter niks over kan zeggen dan roepen dat het er niet komt, echt totaal niet. De enige ter wereld die moet weten hoe dat zit, weet dat natuurlijk gewoon.
Los daarvan, mensen veranderen, hun wensen ook.
Fretten vind ik een beetje eng. Ik vind het typisch van die figuren die aan je gaan knagen als je even niet oplet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik wil wel fretten. Maar die stinken heel erg ofzo.
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby'squote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn moeder loopt ook altijd te zeggen dat ik nooit babies wil, want daar jaag ik dan date mee weg ofzo. Terwijl ik me volledig bewust ben van dat ik misschien wel van mening kan veranderen. Maar dan hoef ik me nu niet anders voor te doen dat wat ik nu vind.
Date is ook een halfbloedje. Alleen dan twee blanke volkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kwartbloedjes.
Heel mooi halfbloedje ben je zelf al.
ik ook! maar omdat ze ook gewoon ontzettend leuk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
Ik zou wel een alpaca willen in de tuin. Gewoon omdat ik dat leuk vind om te zeggen.
Gaan we wedden wanneer de bevalling gaat plaatsvinden?quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby's
99% van wat ik zeg hier is for comic effectquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby's
zolang je het zelf maar gelooftquote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
99% van wat ik zeg hier is for comic effect.
Je gelooft me nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar gelooft
Kinderen ook.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik wil wel fretten. Maar die stinken heel erg ofzo.
Nou zeg datquote:
Vertel het hem!quote:
Ik ga van de week een recept maken waar een kilo ui in moet. Huuuu.quote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik nu ookHeb echt zesenveertig tenen knoflook door het eten gedaan. Eigen schuld dus.
Ik wens date veel succes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga van de week een recept maken waar een kilo ui in moet. Huuuu.
Misschien is dit wat voor je? Aanrader hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
Ik nu ookHeb echt zesenveertig tenen knoflook door het eten gedaan. Eigen schuld dus.
Rotterdam? Wil je haar dood hebben?quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je? Aanrader hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |