ja, het begint op te vallen inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.
maar de deur blijft nog dicht als je aanbelt hoorquote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef rubbereend het volgende:
maar de deur blijft nog dicht als je aanbelt hoor
quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?
Date blijft date, ookal wordt hij mr. T.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar als je met iemand anders trouwens kan je hem ook geen date meer noemen
nu verstopt ze zich als de bel onverwachts gaat.quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden had ze nog geen deurbel omdat ze toch nooit iemand verwachte. Zie je het patroon?
quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je begint een haremquote:Op maandag 17 december 2012 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Date blijft date, ookal wordt hij mr. T..
en een paar konijnen erbij?quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
We nemen wel een hond erbij dan als ik toch nooit meer hoef te werken.
Je praat nog steeds in de 'we' vorm.quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Tegan het volgende:
We nemen wel een hond erbij dan als ik toch nooit meer hoef te werken.
quote:
Kut. Je hebt gelijk. Ik ben verlorenquote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je praat nog steeds in de 'we' vorm.![]()
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef Tegan het volgende:
Kut. Je hebt gelijk. We zijn verloren.
Ik wil nog een wit konijn, want dan heb ik de hele set compleet (en kunnen ze mooi op kleurverloop gaan zittenquote:
Ik denk dat je helemaal schrikt als je ziet hoe jullie erbij zitten over vijf jaar. In je rijtjeshuis, met twee kinderen, een labrador en een kudde kutkonijnen.quote:
Hele kudde dieren ja. Kinderen nooit.quote:Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal schrikt als je ziet hoe jullie erbij zitten over vijf jaar. In je rijtjeshuis, met twee kinderen, een labrador en een kudde kutkonijnen.
Ja hoor lieverd.quote:
de eerste voortekenen van de mayan doomdingesquote:Op maandag 17 december 2012 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kut. Je hebt gelijk. Ik ben verloren.
Een chocoladelabradorquote:Op maandag 17 december 2012 20:17 schreef L-E het volgende:
Een labrador lijkt me best leuk. Past wel in het plaatje hier.
Uiteindelijk ja. Maar eerst maar eens een gezinnetje stichten dan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om mee te beginnen, uiteindelijk zou ik wel in een ontzettend grote villa eindigen ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |