jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
jij en hij heeft je door.quote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
Owja. Date wilde nog geen vakantie met mij boeken voor deze zomer maar een last minute nemen. Wie heeft er nu bindingsangst?!
aparte twist, maar ik zeg geen neequote:
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantiequote:
zolang jij hem date noemt jijquote:Op maandag 17 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
shoppen op vakantie?quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij wilde mee shoppen, Rhu wil op vakantie
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.quote:
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval naquote:
hoeft ook niet actief, je moet alleen zo'n winkelmeisje voor je karretje spannenquote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat jij niet zo actief wilde.
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopenquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik koop liever een grote villa als ik 30 miljoen win.
nou oke, dat zou ik ook wel aan nemen jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
oja die ellendequote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik 30 miljoen win kan ik altijd, op carnaval na
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tegan het volgende:
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmakenquote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.
Een voor mij, een voor datequote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met de huidige huizenprijzen kun je villawijk kopen
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmaken.
Nee joh, zoveel is niet nodig. Gewoon dat je tot je 100ste goed zit.quote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.
moet je nog goed je best doenquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
500k ofzo. De rest gewoon in de komende 50 jaar opmaken.
het enige wat ik weet van pensioenfondsen is dat het waarschijnlijk leeg is tegen de tijd dat ik er aan toe benquote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
er zou minstens 25M in mijn pensioenfonds gaan ja.
met 3% rente heb je een leuk jaarinkomen hoor. Je moet het alleen wel slim wegzetten ivm belastingen enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, zoveel is niet nodig. Gewoon dat je tot je 100ste goed zit.
ach als je je rente apart houdt voor je belasting dan heb je als je 60 jaar wil leven van 30 miljoen nog een half miljoen per jaar. Das best veelquote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
met 3% rente heb je een leuk jaarinkomen hoor. Je moet het alleen wel slim wegzetten ivm belastingen enzo.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien moet je inderdaad gewoon die hele villawijk kopen. Als investering.
Oh, dan ga ik serieus echt nooit meer werkenquote:Op maandag 17 december 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
als ik zo veel geld woon koop ik verdorie een diploma
een hele stapel diploma's!!
het is onderzocht dat alles boven de 75k p/j geen extra geluksgevoel brengt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als je je rente apart houdt voor je belasting dan heb je als je 60 jaar wil leven van 30 miljoen nog een half miljoen per jaar. Das best veel
ik vind mijn werk funquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik serieus echt nooit meer werken.
Alleen fun-klusjes.
Doe es een linkje naar het onderzoek. Ben benieuwd naar de onderbouwing.quote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
het is onderzocht dat alles boven de 75k p/j geen extra geluksgevoel brengt.
was laatst bij of tegenlicht of zembla. tijdens de week van de armoede.quote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar het onderzoek. Ben benieuwd naar de onderbouwing.
ik onderzoek het graag proefondervindelijkquote:Op maandag 17 december 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
het is onderzocht dat alles boven de 75k p/j geen extra geluksgevoel brengt.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik onderzoek het graag proefondervindelijk
quote:
dan kan je hem echt niet meer date noemen hoorquote:
Zeg ik dat ik ja zou zeggen tegen datequote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan je hem echt niet meer date noemen hoor
nee maar als je met iemand anders trouwens kan je hem ook geen date meer noemenquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik ja zou zeggen tegen date.
Zij is inmiddels al op zoveel principes terug gekomen dat dit volledig in de lijn der verwachting ligt.quote:
Om mee te beginnen, uiteindelijk zou ik wel in een ontzettend grote villa eindigen ergens.quote:Op maandag 17 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Flinke villa wel, ik zou een huisje van 300K wel genoeg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |