quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Als ik veel geld win zou ik best een huis met een grote tuin en dan een paar varkens
Ja precies. Mijn moeder loopt ook altijd te zeggen dat ik nooit moet zeggen dat ik geen babies wil, want daar jaag ik dan date mee weg ofzo. Terwijl ik me volledig bewust ben van dat ik misschien wel van mening kan veranderen. Maar dan hoef ik me nu niet anders voor te doen dat wat ik nu vindquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef L-E het volgende:
met zo'n opmerking ben binnen gevallen hier, het onderwerp zal wel besproken zijn op zo'n moment. En ik zou niet weten waarom ik er beter niks over kan zeggen dan roepen dat het er niet komt, echt totaal niet. De enige ter wereld die moet weten hoe dat zit, weet dat natuurlijk gewoon.
Los daarvan, mensen veranderen, hun wensen ook.
Fretten vind ik een beetje eng. Ik vind het typisch van die figuren die aan je gaan knagen als je even niet oplet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik wil wel fretten. Maar die stinken heel erg ofzo.
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby'squote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn moeder loopt ook altijd te zeggen dat ik nooit babies wil, want daar jaag ik dan date mee weg ofzo. Terwijl ik me volledig bewust ben van dat ik misschien wel van mening kan veranderen. Maar dan hoef ik me nu niet anders voor te doen dat wat ik nu vind.
Date is ook een halfbloedje. Alleen dan twee blanke volkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kwartbloedjes.
Heel mooi halfbloedje ben je zelf al.
ik ook! maar omdat ze ook gewoon ontzettend leuk zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
Ik zou wel een alpaca willen in de tuin. Gewoon omdat ik dat leuk vind om te zeggen.
Gaan we wedden wanneer de bevalling gaat plaatsvinden?quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby's
99% van wat ik zeg hier is for comic effectquote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
deze reactie is anders al een heel stuk genuanceerder dan wat je normaal zegt over t onderwerp baby's
zolang je het zelf maar gelooftquote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
99% van wat ik zeg hier is for comic effect.
Je gelooft me nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar gelooft
Kinderen ook.quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik wil wel fretten. Maar die stinken heel erg ofzo.
Nou zeg datquote:
Vertel het hem!quote:
Ik ga van de week een recept maken waar een kilo ui in moet. Huuuu.quote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik nu ookHeb echt zesenveertig tenen knoflook door het eten gedaan. Eigen schuld dus.
Ik wens date veel succes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga van de week een recept maken waar een kilo ui in moet. Huuuu.
Misschien is dit wat voor je? Aanrader hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
Ik nu ookHeb echt zesenveertig tenen knoflook door het eten gedaan. Eigen schuld dus.
Rotterdam? Wil je haar dood hebben?quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je? Aanrader hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |