We wachten af tot T. haar liefdesbaby aankondigt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar l-e ik meen mij te herinneren dat jij ook wel een paar keer geroepen hebt dat er geen nummer 2 aan kwam en zie hier
quote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dronken sex in iemands bijkeuken
Eentje maar?quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We wachten af tot T. haar liefdesbaby aankondigt.
Mijn collega's vroegen laatst hoe het met date was. En toen lachten ze me keihard uit toen ik zei dat we een liefdeskonijn hadden gekocht samenquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
dronken sex in de bijkeuken van het hotelquote:
ik bedoel maarquote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
zo kun je je zwangerschap ook aankondigen jaquote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn collega's vroegen laatst hoe het met date was. En toen lachten ze me keihard uit toen ik zei dat we een liefdeskonijn hadden gekocht samen.
Dat kan ik wel doen op mijn laatste werkdag als ik die 30m heb gewonnenquote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dronken sex in de bijkeuken van het hotel
True.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
maar l-e ik meen mij te herinneren dat jij ook wel een paar keer geroepen hebt dat er geen nummer 2 aan kwam en zie hier
Dat je weet dat hij je om kan praten zegt al genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik zou mijn zwangerschap ook nooit hier aankondigen hoor.
Ook niet aan date, anders praat hij me om om het toch te houden.
Ben jij helemaal besodemieterd?quote:Op maandag 17 december 2012 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja. Maar eerst maar eens een gezinnetje stichten dan.
Een heleboel kleine T-tjes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik zou mijn zwangerschap ook nooit hier aankondigen hoor.
Ook niet aan date, anders praat hij me om om het toch te houden.
Precies ja.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd?![]()
Wat heb ik aan een decadente villa als ik daar zit met zo'n uitgezakte werpkoe en een stel schreeuwende kutkoters?
Die kunnen mooi je geld uitgeven.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een decadente villa als ik daar zit met zo'n uitgezakte werpkoe en een stel schreeuwende kutkoters?
die maken ook alles kapot en zoquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar waarom dan wel roepen dat t er niet komt? zeg dan gewoon niks over dat soort zaken denk ik danquote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
True.
Nee, maar je denkt toch niet dat ik mijn al dan niet aanwezige wens voor een tweede kind serieus ga bespreken in een topic als dit
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes haddenquote:
Kun je ten minste in een ander hoekje gaan zitten waar je die niet zietquote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ONZE kijk daar ga je alquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes hadden. Onze donkerharige konijnen
![]()
.
Kwartbloedjes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blijkbaar had zijn zusje gezegd toen ze voor het eerst een foto van me zag dat onze babies hele mooie halfbloedjes zouden worden. En mijn reactie was (toen hij dat laatst vertelde) dat we al twee negerkindjes hadden. Onze donkerharige konijnen
![]()
.
Daar ben ik zelf prima toe in staat, geen hulp voor nodig.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kwartbloedjes.
Heel mooi halfbloedje ben je zelf al.
Ik kan me niet voorstellen dat ik met zo'n opmerking ben binnen gevallen hier, het onderwerp zal wel besproken zijn op zo'n moment. En ik zou niet weten waarom ik er beter niks over kan zeggen dan roepen dat het er niet komt, echt totaal niet. De enige ter wereld die moet weten hoe dat zit, weet dat natuurlijk gewoon.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar waarom dan wel roepen dat t er niet komt? zeg dan gewoon niks over dat soort zaken denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |