omdat 20 koekjes per dag echt geen 'normaal' dieet isquote:
Ik val niet af, maar ik kom ook niet aan. Het is ook geen dieet, maar een niet bijster gezonde gewoonte - ik heb ook geen ruggegraat. Als ik 1 (een!) koekje neem, blijf ik koekjes eten, en er is een onbeperkte hoeveelheid beschikbaar. Soms lukt het dat eerste koekje niet te nemenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat 20 koekjes per dag echt geen 'normaal' dieet is
en ik verbaast ben dat je daar op af kunt vallen
Mijn huisgenoot leefde op chips (1 hele zak per dag in zijn eentje), gewone cola, lasagna, pizza's, heel veel brood en patat. Weegt nu nog steeds onder de 50 kilo. Meest belangrijke sport/beweging die hij krijgt: typen op een toetsenbord. Op het dieet van een diëtiste om aan te komen viel hij al heel snel af, omdat er geen zakken chips ed in dat dieet stonden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
omdat 20 koekjes per dag echt geen 'normaal' dieet is
en ik verbaast ben dat je daar op af kunt vallen
En wellicht is zijn dieet zo eenzijdig dat hij op die manier allerlei tekorten oploopt... Ieder lichaam is andersquote:Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot leefde op chips (1 hele zak per dag in zijn eentje), gewone cola, lasagna, pizza's, heel veel brood en patat. Weegt nu nog steeds onder de 50 kilo. Meest belangrijke sport/beweging die hij krijgt: typen op een toetsenbord. Op het dieet van een diëtiste om aan te komen viel hij al heel snel af, omdat er geen zakken chips ed in dat dieet stonden.
tja die mensen ken ik ook wel jaquote:Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot leefde op chips (1 hele zak per dag in zijn eentje), gewone cola, lasagna, pizza's, heel veel brood en patat. Weegt nu nog steeds onder de 50 kilo. Meest belangrijke sport/beweging die hij krijgt: typen op een toetsenbord. Op het dieet van een diëtiste om aan te komen viel hij al heel snel af, omdat er geen zakken chips ed in dat dieet stonden.
Inmiddels getrouwd en eet nu ook gewoon fruit, groente en dergelijkequote:Op donderdag 27 december 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
En wellicht is zijn dieet zo eenzijdig dat hij op die manier allerlei tekorten oploopt... Ieder lichaam is anders
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zelf ben overigens vooral te dik geworden door een onbegrensde drang naar etenIk was altijd met eten bezig. Als klein kind al. Mijn allereerste zinnetje zoals omschreven in mijn babyboek was: 'Mag ik ook een stukje'.
Hier nog 1. Ik was heel vroeger heel slank, maar meer door een te eenzijdig eetpatroon (tekorten), omdat mijn ouders niet zo met voeding bezig waren. Toen ik een vriendje kreeg merkte ik wat ik miste en ging ik veel eten om mijn tekorten te compenseren. Ik ging van 53 naar 70 kiloquote:Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zelf ben overigens vooral te dik geworden door een onbegrensde drang naar etenIk was altijd met eten bezig. Als klein kind al. Mijn allereerste zinnetje zoals omschreven in mijn babyboek was: 'Mag ik ook een stukje'.
Oh. Ik heb inmiddels de moed verzameld en het valt me mee. Fieuw. Ik "mag" 5 omhoog aantikken vanaf mijn all-time low. Dat is voor mij de acceptabele bewegingsruimte en ik zat er nu 3 boven en "normaal" zit ik altijd 1 tot 3 boven mijn ATL, dus dat valt reuze meequote:
Het is dus niet eens +3, dat is het mooiequote:Op zaterdag 29 december 2012 08:50 schreef eleusis het volgende:
Haha, ik wil ook niet wegenIk ben op dit moment al weer op twee andere punten Zielig namelijk, dus ik Let Even Niet Op Eten. En bewegen doe ik zeker al niet, het lijkt hier een mindere wijk van Aleppo momenteel.
Props @ slechts + 3kg. Goed te doen!
Bij mij is het meer de destructieve "deze maand wordt het toch niets" gedachte, waardoor ik "denk" dat het niet uitmaakt dat ik alles in mijn laadklep schuif dat ik op mijn pad tegenkomquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:28 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb ook een beperkingsdoel gesteld voor de komende tijd.
Vanaf 7 januari is er weer structuur en gaan we weer serieus aan de gang.
Het zit niet eens in Kerst en O&N an sich, meer in het vrij thuis zijn. Killing.
Ja bedoel ik! Respect ouwe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is dus niet eens +3, dat is het mooieIk zit eigenlijk op "gewoon"
Ooh welll... Njjaaaa. Ik zit een beetje in een funk lately, gezondheidswise gaat het niet super, ook beetje energieloos en ongeïnspireerd... Heb het idee mentaal nogal vast te zitten. Dus heb ik een verkoudheid aangepakt om volledig op de nullijn te gaan met alcohol en wiet. Wat betekent dat de avonden wel wat saaier wordenquote:Waatom ben je zielig? Wat is Aleppo? Gaat aankomen je daar bij helpen?
"Maar je hebt toch geen drank of drugs nodig om het leuk te hebben?"quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja bedoel ik! Respect ouwe.
[..]
Ooh welll... Njjaaaa. Ik zit een beetje in een funk lately, gezondheidswise gaat het niet super, ook beetje energieloos en ongeïnspireerd... Heb het idee mentaal nogal vast te zitten. Dus heb ik een verkoudheid aangepakt om volledig op de nullijn te gaan met alcohol en wiet. Wat betekent dat de avonden wel wat saaier wordenEn als ik dan ook nog toastjes & chips moet laten staan ben ik wel HEEL zielig! Dus ja sorry even..
Verder bedoel ik dat nu gaan hardlopen een garantie is om met dynamietstaven bekogeld te worden. Dat probeer ik in het nieuwe jaar wel weer
Ik heb deze zomer in ieder geval aangetoond dat ik er met wat discipline relatief makkelijk 10kg af kan krijgen, dus als ik er nu een paar bij krijg maak ik me even niet druk...
Ach pop, jij kon ze hebbenquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben inmiddels +anderhalf. Wijn, chips, wijn en wijn...
Ja, dat risico loop ik ook in hevige mate.quote:Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij is het meer de destructieve "deze maand wordt het toch niets" gedachte, waardoor ik "denk" dat het niet uitmaakt dat ik alles in mijn laadklep schuif dat ik op mijn pad tegenkom
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk zo wel even gaan wandelen, maar het vuurwerk argument vind ik een goede
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedHeus!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedHeus!
Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
Inmiddels een maandje bezig en ik zit vooralsnog redelijk constant op 1kg per week, zelfs incl kerst. Dit is met flink wat krachttraining erbij, al weet ik niet hoe snel spieren groeien qua gewicht.
Ben tevreden, en het gaat me (voor nu) makkelijk af. Qua kcal inname zit ik op zo'n 2400 per dag, ben iets meer gaan eten dan wat ik in het vorige topic nog postte (2000kcal). Wandelen doe ik wel een stuk minder ivm drukte
Ongeveer 4kg. Heb nog niet echt over een meetbaar doel nagedachtquote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?
Ik let meestal op icoontjes, bij mij gaat het mis als mensen icoontjes wisselenquote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, ik zag 2 x blauw en toen........... Nou ja, toen ging het mis
Absoluut!quote:Op maandag 31 december 2012 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Behouden is vlgs mij nog veel moeilijker dan afvallen.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig hier..
Was het leuk in Parijs Tink??
En jou "kennende" heb je het qua eten echt wel goed gedaan. Hou echt van jou instelling.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd! *like*
Als er iemand idd echt een veranderde levensstijl heeft ben jij het wel Tink!
Ja! Beide kerstdagenquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Jij ook!
Heb je dat fabuleuze rode jurkje al gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |