abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120605437
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Barretje80 het volgende:
tetten genoeg in dit topic :P zijn er ook typische mannenkwaaltjes bij het afvallen dan??
Euh, die zitten grofweg in dezelfde regio, al heb ik nog mazzel geloof ik.

Buik blijft het ergst, maar dat is niet alleen voor mannen.

quote:
lijstje voor vandaag :
d: uit eten! *O*
Same here!

Kinderen eten nu patat terwijl ik aan de komkommer zit :')
Uit eten is pas om 20u.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_120605491
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Euh, die zitten grofweg in dezelfde regio, al heb ik nog mazzel geloof ik.

Buik blijft het ergst, maar dat is niet alleen voor mannen.

[..]

Same here!

Kinderen eten nu patat terwijl ik aan de komkommer zit :')
Uit eten is pas om 20u.
heu! gaan we samen uit eten? dat van mij begint ook om 20.00 :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_120605572
ik ben heel braaf oefeningen aan het doen voor de tv ipv lam voor de tv zitten :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_120605981
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

heu! gaan we samen uit eten? dat van mij begint ook om 20.00 :P
Nee, tenzij je spontaan veranderd bent in een slanke vent :P

Je gaat vanuit Rijswijk vast ook niet in Amsterdam eten.
It was delicious.
pi_120606065
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Nee, tenzij je spontaan veranderd bent in een slanke vent :P

Je gaat vanuit Rijswijk vast ook niet in Amsterdam eten.
neuh.. maar mijn gasten zonder kinderen komen wel vanuit amsterdam in den haag eten :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_120606179
Toch jammer ;)

Eet smakelijk alvast!

Mijn maag rammelt en rommelt nog even demonstratief om te laten weten dat 'ie 20u wel erg laat vindt.
It was delicious.
pi_120613692
hoe dieettechnisch zijn mandarijntjes?? Ik heb een nieuwe tijdelijke verslaving....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120614379
fruitsuikers, maar beter een net mandarijnen dan een zak chips!
Ja doei.
pi_120614503
das zeker waar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120710688
Zo, een heel weekend lang is er niet gepost in dit topic. En dat in een periode waarin het lekkere en meestal foute eten om je oren vliegt. Of juist daarom?

Mijn etentje vrijdag was even fout als zalig. Net ervoor had ik van iemand - lief, maar niet tactisch - een flinke doos Merci chocola gekregen. Die is die avond meteen verdwenen :@
Daarna de draad weer goed opgepakt. Nu kijken hoe de komende dagen gaan.

Lilyslim heeft het ook druk, de site hangt aan alle kanten. Kan ik eindelijk weer eens een goede score noteren, lukt het bijna niet :( :P
It was delicious.
  maandag 24 december 2012 @ 11:37:43 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120711541
Zolang je de draad weer op pakt is er weinig aan de hand Sometimes!

Hier gaat het eig. ook best ok. Niet helemaal binnen de lijntjes, maar ik ben toch mijn stuiter naar boven weer te boven en ben dus sinds 5 dec 3kg afgevallen. Da's best heel netjes toch? *)
Nu proberen om me tijdens kerst echt een beetje in te houden. Hoewel het zaterdag met visitie toch best even mis ging. Eentje gaat nog steeds niet goed. -O-

Vanmorgen al hard gelopen. Woensdag nog een les en dan ga ik zaterdag voor het eerst en keer 10km hardlopen. :o ik vind het gewoon serieus helemaal spannend! Geen wedstrijd of georganiseerde loop hoor, gewoon op mezelf, maar toch... :D
pi_120711617
Ik heb er nu al 4 kerstkilo aanzitten :@

Ze lijken allemaal net boven mij broekband uit te blubberen :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 24 december 2012 @ 13:17:52 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120715167
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er nu al 4 kerstkilo aanzitten :@

Ze lijken allemaal net boven mij broekband uit te blubberen :'(
Dan is er meer DancingPhoebe om van te houden :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120715239
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan is er meer DancingPhoebe om van te houden :*
Gihihihihih *flobberflobberflobberflob*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 24 december 2012 @ 13:21:55 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120715309
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gihihihihih *flobberflobberflobberflob*
We sexen het er samen wel van af hihi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 24 december 2012 @ 15:12:08 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120719075
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

We sexen het er samen wel van af hihi
Too much information...

Hier gaat het ook goed. Net iets meer dan 500 gram boven mn atl en met kerst niks bijzonder slechts op het menu staan. Oud & nieuw en Parijs net daarvoor worden wrs een groter probleem, al hoort dat ook wel weer veel lopen en poetsen enzo bij.

Ben benieuwd wat de score op 1 januari is :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 25 december 2012 @ 09:09:17 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120750690
Whiiiiiii! *O*
Gisteren eerste kerstdiner gehad en nu op een All Time Low! *O*
pi_120750828
:o

*O*
  dinsdag 25 december 2012 @ 14:08:17 #119
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120756884
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Whiiiiiii! *O*
Gisteren eerste kerstdiner gehad en nu op een All Time Low! *O*
*O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_120793101
:W zo de kerst zit er bijna op dus ik kom hier ook maar eens meeposten om mijn laatste afval-doel te gaan bereiken. Ik ben dit jaar al van 87 kilo naar inmiddels 75 kilo gegaan en wil graag naar 66 kilo; een gezond gewicht (bmi van 24.9 dan :+).
Nog even te gaan en ik merk wel dat het nu wel moeilijker aan het worden is, in het begin ging het zo snel...
  woensdag 26 december 2012 @ 20:44:12 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120793241
Netjes hoor! Succes met het tweede deel!
pi_120793948
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
:W zo de kerst zit er bijna op dus ik kom hier ook maar eens meeposten om mijn laatste afval-doel te gaan bereiken. Ik ben dit jaar al van 87 kilo naar inmiddels 75 kilo gegaan en wil graag naar 66 kilo; een gezond gewicht (bmi van 24.9 dan :+).
Nog even te gaan en ik merk wel dat het nu wel moeilijker aan het worden is, in het begin ging het zo snel...
Herkenbaar hoor.

Het eerste stuk gaat het heel snel. Daarna wordt het moeilijker.
Daar (bij je doel) blijven is dan weer de derde en grootste uitdaging.
It was delicious.
  donderdag 27 december 2012 @ 09:43:10 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_120809039
mijn eerste deel gaat eigenlijk ook nooit makkelijk.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 27 december 2012 @ 10:03:38 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120809301
89 kilo de dag na kerst (en dag 1 van mijn menstruatie). Ik ben dik tevreden! *)

Kijken of het me nog lukt om het jaar af te sluiten met een bmi van net onder de dertig. Dat is nog een halve kilo ofzo. :D
pi_120809763
Nergens rekening mee gehouden en toch niet aangekomen met kerst :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_120810378
Ik heb een beetje opgelet en ben ongeveer een kilo aangekomen
helaas zat ik voor de kerst weer een kilo boven mijn atl dus in totaal vind ik het toch wel 2 kilo

zo meteen maar meteen naar de sportschool
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120818189
Een beetje late reactie maar ik zag net dat filmpje. Die presentatrice vergelijkt dik zijn met huidskleur, homosexualiteit etc.. Ik vind dat eigenlijk best wel raar. Voor 95% van de dikkere mensen is het een (al dan niet bewuste) keuze. Ik veroordeel dikkere mensen niet, maar ga alsjeblieft niet doen alsof je er niks aan kan doen. En het is niet dat ik makkelijk praten heb, want ik was een paar jaar geleden ook behoorlijk te zwaar. Blijkbaar mag je niks ervan zeggen als iemand dik is omdat degene het niet fijn vindt om te horen. Soms is de waarheid hard... Mensen die ik af en toe zag zeiden ook dat ik wat dikker was en dat triggerde me uiteindelijk wel om er wat aan te gaan doen. En die mensen die toen kritisch waren, waren later positief.

[ Bericht 0% gewijzigd door the85mc op 27-12-2012 14:59:07 ]
pi_120818707
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:43 schreef Barreltje het volgende:
mijn eerste deel gaat eigenlijk ook nooit makkelijk.. -O-
Hier ging het makkelijk door verhuisstress. En 3 hoog wonen zonder lift doet ook wonderen voor je kont :@
pi_120820894
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef the85mc het volgende:
Een beetje late reactie maar ik zag net dat filmpje. Die presentatrice vergelijkt dik zijn met huidskleur, homosexualiteit etc.. Ik vind dat eigenlijk best wel raar. Voor 95% van de dikkere mensen is het een (al dan niet bewuste) keuze.
Dat is nog de vraag. Er is toevallig net een onderzoek gedaan dat indiceert dat obesitas niet anders is dan andere verslavingen. Dan klinkt het meer als ziekte dan als keuze.

Of je huidskleur en homoseksualiteit wil vergelijken met een ziekte is dan weer een heel andere vraag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_120823097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat is nog de vraag. Er is toevallig net een onderzoek gedaan dat indiceert dat obesitas niet anders is dan andere verslavingen. Dan klinkt het meer als ziekte dan als keuze.

Of je huidskleur en homoseksualiteit wil vergelijken met een ziekte is dan weer een heel andere vraag.
Binnen een verslaving heb je ook keuzes. Een alcoholist blijft een alcolist, omdat hersenen op alcohol reageren. Maar je bent in staat om he hersenen te deprogrammeren. Anders zou elke alcolist nog steeds drinken en elke anorexia patient dood gaan.

Ik ben ook dik geweest, maar ik ben ook al weer 11 jaar slank. Ik kies om niet toe te geven aan suiker en verkeerde vetten omdat ik weet hoe mijn hersenen reageren op die stoffen.
pi_120823251
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar dan zou je ook verwachten dat mensen met eetverslaving ook gevoelig zijn voor andere verslavingen zoals alcohol, drugs, gokken etc. Als ze daar niet bovengemiddeld op scoren dan geloof ik dat verslavingsverhaal niet zo. En de scheidslijn tussen verslaving en gebrek aan wilskracht om niet toe te geven aan je verlangens lijkt me ook moeilijk om te meten.
Tsja, het liefst eet ik ook de hele dag door, maar dan ben ik ook zo weer 100 kg.. Ben ik dan afgekickt of heb ik nu meer wilskracht dan eerder? Ik denk het laatste.

Ik vind het geen goede zaak dat obesitas als 'normaal' wordt gezien en dat je daar niks aan kan doen. Misschien schop ik nu mensen voor hun schenen hier, maar dat is hoe ik erover denk.
Zeker onder jongeren/kinderen is obesitas een slechte zaak. En de oorzaak ligt buiten het kind, het komt doordat de ouders niet goed opletten wat ze hun kind geven. Als je je kind gezond te eten geeft en veel buiten laat spelen/sporten dan zal je kind nooit echt dik worden, tenzij er echt fysieke problemen zijn.

En nogmaals, het is niet bedoeld om mensen te beledigen,maar wat ik om me heen zie zijn dat dikkere mensen het toch echt zelf doen. Sommige vrienden vraag ik vaak mee om te sporten, en net degenen die dik zijn weigeren bijna altijd. En dan wel klagen dat hun kleren niet meer passen. Tsja 1+1=2... Ik ben zelf van boven de 100kg naar een 84kg gegaan in een paar jaar tijd. Ik ben zelfs nog lichter geweest om in een gewichtscategorie te vallen voor sport. (Deze zomer was ik 78 kg, nooit gedacht dat ik onder de 80 kg kon wegen...) En als ik het kan, dan moet het anderen ook wel lukken.
pi_120823528
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zou kunnen. Maar dan zou je ook verwachten dat mensen met eetverslaving ook gevoelig zijn voor andere verslavingen zoals alcohol, drugs, gokken etc. Als ze daar niet bovengemiddeld op scoren dan geloof ik dat verslavingsverhaal niet zo. En de scheidslijn tussen verslaving en gebrek aan wilskracht om niet toe te geven aan je verlangens lijkt me ook moeilijk om te meten.
Tsja, het liefst eet ik ook de hele dag door, maar dan ben ik ook zo weer 100 kg.. Ben ik dan afgekickt of heb ik nu meer wilskracht dan eerder? Ik denk het laatste.

Ik vind het geen goede zaak dat obesitas als 'normaal' wordt gezien en dat je daar niks aan kan doen. Misschien schop ik nu mensen voor hun schenen hier, maar dat is hoe ik erover denk.
Zeker onder jongeren/kinderen is obesitas een slechte zaak. En de oorzaak ligt buiten het kind, het komt doordat de ouders niet goed opletten wat ze hun kind geven. Als je je kind gezond te eten geeft en veel buiten laat spelen/sporten dan zal je kind nooit echt dik worden, tenzij er echt fysieke problemen zijn.

En nogmaals, het is niet bedoeld om mensen te beledigen,maar wat ik om me heen zie zijn dat dikkere mensen het toch echt zelf doen. Sommige vrienden vraag ik vaak mee om te sporten, en net degenen die dik zijn weigeren bijna altijd. En dan wel klagen dat hun kleren niet meer passen. Tsja 1+1=2... Ik ben zelf van boven de 100kg naar een 84kg gegaan in een paar jaar tijd. Ik ben zelfs nog lichter geweest om in een gewichtscategorie te vallen voor sport. (Deze zomer was ik 78 kg, nooit gedacht dat ik onder de 80 kg kon wegen...) En als ik het kan, dan moet het anderen ook wel lukken.
Wat Vanyel zegt klopt wel MC. Studies hebben dat inderdaad aangetoond. En die mensen zijn inderdaad gevoeliger voor andere verslavingen, dus dat klopt ook.

Daarnaast beschrijft neurowetenschapper Dick Swaab, dat te vroeg geboren kinderen een onderontwikkelde hersenstructuur kunnen hebben. Deze kan ook vraatzucht, verslavingen en psychiatrische aandieningen veroorzaken. Maar dan nog steeds is de oorzaak van overgewicht te compenseren met keuzes maken.
pi_120823620
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat Vanyel zegt klopt wel MC. Studies hebben dat inderdaad aangetoond. En die mensen zijn inderdaad fevoeliger voor andere verslavingen, dus dat klopt ook.

Ok, dat wist ik niet. Dan kunnen ze het best een sportverslaving krijgen om de eetverslaving te compenseren ;)
pi_120825323
Hallo :W

Ik durf er niet op :@
  donderdag 27 december 2012 @ 17:42:08 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120825736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo :W

Ik durf er niet op :@
Ik mag hem zeker niet inkoppen -O-
pi_120826451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:57 schreef the85mc het volgende:

Ok, dat wist ik niet. Dan kunnen ze het best een sportverslaving krijgen om de eetverslaving te compenseren ;)
Ja, heb ik gedaan, die sportverslaving :D
Maar hier dus een artikel over het risico op andere verslavingen: http://www.webmd.com/diet(...)-weight-loss-surgery
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120828239
Ik ben tot de overtuiging gekomen dat dikke mensen meestal niet meer of slechter eten dan dunne mensen. Dikke mensen zetten net ietsjes meer aan. En dat telt op.
De dikkerd in kwestie is niet minder wilskrachtig of anderszins zwakker dan de dunnere.

Om op te houden dik te zijn en het niet meer te worden moeten de makkelijk dikworders (veel) extra wilskracht opbrengen, zichzelf extra beperkingen opleggen. Dat is om de donder niet makkelijk, en ik denk dat het ook niet makkelijker wordt door er een schuldverhaal aan toe te voegen.
Maar de harde lessen moeten wel geleerd worden. Op scholen, voor de dikkige kinderen, en ook voor de helaas reeds te dikke volwassenen. Maar ik neem m'n petje af hoor, voor iedereen die 10, 20, 30 kilo of nog meer, weet af te vallen. Ik doe het niet na - maar goddank word ik gered door m'n metabolisme.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 27 december 2012 @ 19:46:22 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120831409
Nou, ik ben wel degelijk dik doordat ik (veel) te veel gegeten heb. En ik weet ook wel zeker dat dat meer, en ongezonder, was dan wat slankere/ dunnere mensen over het algemeen eten. :Y
pi_120831441
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik ben wel degelijk dik doordat ik (veel) te veel gegeten heb. En ik weet ook wel zeker dat dat meer, en ongezonder, was dan wat slankere/ dunnere mensen over het algemeen eten. :Y
dito
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_120831522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

dito
amen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120831615
Ik kan me ook niet goed vinden in de mening van Sigme. Wel ben ik het eens over de hier behaalde resultaten. Ik weet hoe moeilijk het is :Y O+
pi_120832153
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

dito
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

amen
Misschien is dat geen toeval, en lukt het jullie daarom wel om blijvend af te vallen.
En ik kan er natuurlijk ook gewoon naast zitten, maar mijn ervaring met slanke (niet-dikke) mensen is dat ze elke dag koek eten, en met regelmaat snacken.
En de dikke mensen die ik van nabij ken, letten erg op hun eten maar worden niet slank.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120832345
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien is dat geen toeval, en lukt het jullie daarom wel om blijvend af te vallen.
En ik kan er natuurlijk ook gewoon naast zitten, maar mijn ervaring met slanke (niet-dikke) mensen is dat ze elke dag koek eten, en met regelmaat snacken.
En de dikke mensen die ik van nabij ken, letten erg op hun eten maar worden niet slank.
de dunne mensen die ik ken eten inderdaad koekjes en snacks

maar ik at pakken koek en snacks

en ik ben nog niets blijvend kwijt hoor :')
ja 3 kilo :') de rest jojot er op en af
en vooral er op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120832413
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

de dunne mensen die ik ken eten inderdaad koekjes en snacks

maar ik at pakken koek en snacks

en ik ben nog niets blijvend kwijt hoor :')
ja 3 kilo :') de rest jojot er op en af
en vooral er op
Ik eet 20 koekjes per werkdag. En daarnaast af en toe een banketstaaf. En structureel iets meer dan een half pakje boter per week.
pi_120832460
ik ben nu 15kg kwijt sinds eind februari en ik jojo af en toe een kilotje aan en af... Ben met de kerst uiteindelijk niks aangekomen. Heb vanmorgen 2 uur gesport en heb een vriendin helpen verhuizen, maar heb wel wat lekkers op vandaag...
Vanaf januari ga ik er weer strenger tegenaan al vind mijn beste vriendin (sportinstructrice) dat ik niet meer af mag vallen....
Ik wil nog een paar kilootjes kwijt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_120832546
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik eet 20 koekjes per werkdag. En daarnaast af en toe een banketstaaf. En structureel iets meer dan een half pakje boter per week.
meen je dit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120832622
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

meen je dit?
:Y

Maar sigme verbrand super veel kcal op een dag.
pi_120832633
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

meen je dit?
Ja. Hoezo?
  donderdag 27 december 2012 @ 20:09:51 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120832648
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:59 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar over het algemeen niet dag in dag uit. Als je goed naar ze kijkt zijn het keuzes. Het een of het ander.
En niet dit en dat en zus en zo, wat ik net deed in de supermarkt. :@

Ik zit nu op -33, maar zoals An net zei, ik ben supergevoelig voor suiker en vet en heb niet zo'n bijster sterke ruggegraat, vooral in deze week van de maand. Een slap excuus, maar helaas ben ik dan echt niet zo sterk als op andere dagen... :{
pi_120832717
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef An24 het volgende:

[..]

:Y

Maar sigme verbrand super veel kcal op een dag.
Onzin. Ik doe kantoorwerk, verplaats me per auto en doe de helft van de dagen wat -niet bijzonder inspannende- bezigheden buiten. (Voor de dieetbewoners: ik heb wat beesten die gevoerd moeten worden en waarvan stallen schoongemaakt moeten worden.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')