Euh, die zitten grofweg in dezelfde regio, al heb ik nog mazzel geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Barretje80 het volgende:
tetten genoeg in dit topiczijn er ook typische mannenkwaaltjes bij het afvallen dan??
Same here!quote:lijstje voor vandaag :
d: uit eten!
heu! gaan we samen uit eten? dat van mij begint ook om 20.00quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Euh, die zitten grofweg in dezelfde regio, al heb ik nog mazzel geloof ik.
Buik blijft het ergst, maar dat is niet alleen voor mannen.
[..]
Same here!
Kinderen eten nu patat terwijl ik aan de komkommer zit![]()
Uit eten is pas om 20u.
Nee, tenzij je spontaan veranderd bent in een slanke ventquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heu! gaan we samen uit eten? dat van mij begint ook om 20.00
neuh.. maar mijn gasten zonder kinderen komen wel vanuit amsterdam in den haag etenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nee, tenzij je spontaan veranderd bent in een slanke vent![]()
Je gaat vanuit Rijswijk vast ook niet in Amsterdam eten.
Dan is er meer DancingPhoebe om van te houdenquote:Op maandag 24 december 2012 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er nu al 4 kerstkilo aanzitten
Ze lijken allemaal net boven mij broekband uit te blubberen
Gihihihihih *flobberflobberflobberflob*quote:Op maandag 24 december 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is er meer DancingPhoebe om van te houden
We sexen het er samen wel van af hihiquote:Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gihihihihih *flobberflobberflobberflob*
Too much information...quote:Op maandag 24 december 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We sexen het er samen wel van af hihi
quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Whiiiiiii!
Gisteren eerste kerstdiner gehad en nu op een All Time Low!
Herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
zo de kerst zit er bijna op dus ik kom hier ook maar eens meeposten om mijn laatste afval-doel te gaan bereiken. Ik ben dit jaar al van 87 kilo naar inmiddels 75 kilo gegaan en wil graag naar 66 kilo; een gezond gewicht (bmi van 24.9 dan
).
Nog even te gaan en ik merk wel dat het nu wel moeilijker aan het worden is, in het begin ging het zo snel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |