abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120832741
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Hoezo?
omdat 20 koekjes per dag echt geen 'normaal' dieet is
en ik verbaast ben dat je daar op af kunt vallen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 27 december 2012 @ 20:12:46 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120832789
Oh, en drie keer per week hardlopen... Dat compenseert. Het plan is, als me zaterdag de 10km gaat lukken om vandaf dan 2 keer in de week een 5 en één keer een 10 te lopen. :Y
pi_120832867
ik ben vandaag toch niet naar de sportschool geweest :@
erg slecht
dus ik ga zo hier maar wat oefeningen doen en misschien nog een stuk wandelen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120832883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik val niet af, maar ik kom ook niet aan. Het is ook geen dieet, maar een niet bijster gezonde gewoonte - ik heb ook geen ruggegraat. Als ik 1 (een!) koekje neem, blijf ik koekjes eten, en er is een onbeperkte hoeveelheid beschikbaar. Soms lukt het dat eerste koekje niet te nemen :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120832934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:

Mijn huisgenoot leefde op chips (1 hele zak per dag in zijn eentje), gewone cola, lasagna, pizza's, heel veel brood en patat. Weegt nu nog steeds onder de 50 kilo. Meest belangrijke sport/beweging die hij krijgt: typen op een toetsenbord. Op het dieet van een diëtiste om aan te komen viel hij al heel snel af, omdat er geen zakken chips ed in dat dieet stonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120833009
Zeg BE, -33 is ook echt al een onwijze prestatie... Dat je dan met de feestdagen even iets minder streng bent voor jezelf mag ook wel een keer, kijk eens wat je al bereikt hebt! Je ruggengraat is sterk genoeg hoor :*

Hier is het een combinatie geweest van wat medisch gedoe en een verkeerd eet/leefpatroon. Eerste is nu deels opgelost, deel 2 gaat ook een stuk beter. En net overgestapt naar een andere zorgverzekering waarbij ik 6 maanden korting krijg op fitness, mooi extraatje om zo maar weer eens te gaan sporten na het hardloopfiasco :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn huisgenoot leefde op chips (1 hele zak per dag in zijn eentje), gewone cola, lasagna, pizza's, heel veel brood en patat. Weegt nu nog steeds onder de 50 kilo. Meest belangrijke sport/beweging die hij krijgt: typen op een toetsenbord. Op het dieet van een diëtiste om aan te komen viel hij al heel snel af, omdat er geen zakken chips ed in dat dieet stonden.
En wellicht is zijn dieet zo eenzijdig dat hij op die manier allerlei tekorten oploopt... Ieder lichaam is anders :)
pi_120833031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

tja die mensen ken ik ook wel ja
maar ik geloof toch niet dat zij een gemiddeld persoon zijn zeg maar
plus, vaak zie je dan dat het er na een bepaalde leeftijd aan vliegt bij die mensen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120833084
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:17 schreef douche-eendje het volgende:

En wellicht is zijn dieet zo eenzijdig dat hij op die manier allerlei tekorten oploopt... Ieder lichaam is anders :)
Inmiddels getrouwd en eet nu ook gewoon fruit, groente en dergelijke ;) Maar heeft pakjes bijvoeding van Nutricia voor tussen de maaltijden om op gewicht te kunnen blijven. Tsja, stofwisseling... -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120833477
Ik zelf ben overigens vooral te dik geworden door een onbegrensde drang naar eten :{ Ik was altijd met eten bezig. Als klein kind al. Mijn allereerste zinnetje zoals omschreven in mijn babyboek was: 'Mag ik ook een stukje'. :D
pi_120833720
bij mij ook zoiets
alles was gekoppeld aan eten
positieve emoties, beloningen, maar ook negatieve emoties etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 27 december 2012 @ 20:34:48 #161
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120833928
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zelf ben overigens vooral te dik geworden door een onbegrensde drang naar eten :{ Ik was altijd met eten bezig. Als klein kind al. Mijn allereerste zinnetje zoals omschreven in mijn babyboek was: 'Mag ik ook een stukje'. :D
_O-
-weg-
pi_120834127
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Hier nog 1. Ik was heel vroeger heel slank, maar meer door een te eenzijdig eetpatroon (tekorten), omdat mijn ouders niet zo met voeding bezig waren. Toen ik een vriendje kreeg merkte ik wat ik miste en ging ik veel eten om mijn tekorten te compenseren. Ik ging van 53 naar 70 kilo ;(

Door een gebrek aan kennis kon ik niet in balans komen en vrat ik suiker en vet bij de vleet. Door te lezen en te leren over voedsel en door een genetische bindweefselziekte dwong ik mezelf een andere leefstijl aan te leren. Ik snoep echt wel, maar die leefstijl gaat nooit meer weg.
pi_120835269
Er is een docu (mobiel, geen bron) waarin wordt uitgegaan van een soort natuurlijk gewicht dat bij je past. Ze proberen daar dunne mensen een tijdje enorm bij te voeden en te laten aankomen. Zowel het vele eten als het aankomen blijken een probleem.
Interessanter dan ik het kan opschrijven, ondersteuning voor de theorie dat het niet alleen ligt aan wat je eet.

Mijn lief is 12 cm korter dan ik en weegt 20 kilo minder. Zij eet meer dan ik (is na koolhydraatarm gaan opschakelen omdat ze teveel afviel), maar blijft structureel een stuk dunner. Irritant, maar je doet er niks aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_120836992
Nou dat afvallen met de kerst was hier geen probleem. 5 kilo op een week, ziek! Gelukkig nu weer aan het opknappen, maar de eetlust is ver te zoeken :(
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_120901437
Balen Fuente..

Mijn kerstdiners zijn er weer af, inclusief wat extra's... 76 kilo vanmorgen..
Dat betekent - 16.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120901608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo :W

Ik durf er niet op :@
Oh. Ik heb inmiddels de moed verzameld en het valt me mee. Fieuw. Ik "mag" 5 omhoog aantikken vanaf mijn all-time low. Dat is voor mij de acceptabele bewegingsruimte en ik zat er nu 3 boven en "normaal" zit ik altijd 1 tot 3 boven mijn ATL, dus dat valt reuze mee *O* Hopelijk blijft het vandaag droog, ga ik lekker een uur wandelen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 december 2012 @ 08:50:41 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120901615
Haha, ik wil ook niet wegen :') Ik ben op dit moment al weer op twee andere punten Zielig namelijk, dus ik Let Even Niet Op Eten. En bewegen doe ik zeker al niet, het lijkt hier een mindere wijk van Aleppo momenteel.

Props @ slechts + 3kg. Goed te doen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_120901880
Ik heb ook een beperkingsdoel gesteld voor de komende tijd.
Vanaf 7 januari is er weer structuur en gaan we weer serieus aan de gang.

Het zit niet eens in Kerst en O&N an sich, meer in het vrij thuis zijn. Killing.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_120901912
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:50 schreef eleusis het volgende:
Haha, ik wil ook niet wegen :') Ik ben op dit moment al weer op twee andere punten Zielig namelijk, dus ik Let Even Niet Op Eten. En bewegen doe ik zeker al niet, het lijkt hier een mindere wijk van Aleppo momenteel.

Props @ slechts + 3kg. Goed te doen!
Het is dus niet eens +3, dat is het mooie :D Ik zit eigenlijk op "gewoon" :D

Waatom ben je zielig? Wat is Aleppo? Gaat aankomen je daar bij helpen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_120901923
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:28 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb ook een beperkingsdoel gesteld voor de komende tijd.
Vanaf 7 januari is er weer structuur en gaan we weer serieus aan de gang.

Het zit niet eens in Kerst en O&N an sich, meer in het vrij thuis zijn. Killing.
Bij mij is het meer de destructieve "deze maand wordt het toch niets" gedachte, waardoor ik "denk" dat het niet uitmaakt dat ik alles in mijn laadklep schuif dat ik op mijn pad tegenkom :@
  zaterdag 29 december 2012 @ 09:51:29 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_120902128
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is dus niet eens +3, dat is het mooie :D Ik zit eigenlijk op "gewoon" :D
Ja bedoel ik! Respect ouwe.

quote:
Waatom ben je zielig? Wat is Aleppo? Gaat aankomen je daar bij helpen?
Ooh welll... Njjaaaa. Ik zit een beetje in een funk lately, gezondheidswise gaat het niet super, ook beetje energieloos en ongeïnspireerd... Heb het idee mentaal nogal vast te zitten. Dus heb ik een verkoudheid aangepakt om volledig op de nullijn te gaan met alcohol en wiet. Wat betekent dat de avonden wel wat saaier worden ;( En als ik dan ook nog toastjes & chips moet laten staan ben ik wel HEEL zielig! Dus ja sorry even.. :@

Verder bedoel ik dat nu gaan hardlopen een garantie is om met dynamietstaven bekogeld te worden. Dat probeer ik in het nieuwe jaar wel weer :)

Ik heb deze zomer in ieder geval aangetoond dat ik er met wat discipline relatief makkelijk 10kg af kan krijgen, dus als ik er nu een paar bij krijg maak ik me even niet druk...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_120902148
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:51 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja bedoel ik! Respect ouwe.

[..]

Ooh welll... Njjaaaa. Ik zit een beetje in een funk lately, gezondheidswise gaat het niet super, ook beetje energieloos en ongeïnspireerd... Heb het idee mentaal nogal vast te zitten. Dus heb ik een verkoudheid aangepakt om volledig op de nullijn te gaan met alcohol en wiet. Wat betekent dat de avonden wel wat saaier worden ;( En als ik dan ook nog toastjes & chips moet laten staan ben ik wel HEEL zielig! Dus ja sorry even.. :@

Verder bedoel ik dat nu gaan hardlopen een garantie is om met dynamietstaven bekogeld te worden. Dat probeer ik in het nieuwe jaar wel weer :)

Ik heb deze zomer in ieder geval aangetoond dat ik er met wat discipline relatief makkelijk 10kg af kan krijgen, dus als ik er nu een paar bij krijg maak ik me even niet druk...
"Maar je hebt toch geen drank of drugs nodig om het leuk te hebben?"

Gihgihgihg *O*

:D

Ik wil eigenlijk zo wel even gaan wandelen, maar het vuurwerk argument vind ik een goede :D
pi_120902160
Ik ben inmiddels +anderhalf. Wijn, chips, wijn en wijn...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_120902173
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben inmiddels +anderhalf. Wijn, chips, wijn en wijn...
Ach pop, jij kon ze hebben :*
pi_120902198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Bij mij is het meer de destructieve "deze maand wordt het toch niets" gedachte, waardoor ik "denk" dat het niet uitmaakt dat ik alles in mijn laadklep schuif dat ik op mijn pad tegenkom :@
Ja, dat risico loop ik ook in hevige mate.
Vandaar het beperkingsdoel.

Voel me ook bepaald niet op m'n best in dit soort periodes, dat helpt ook niet mee :')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')