's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedquote:Op zaterdag 29 december 2012 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk zo wel even gaan wandelen, maar het vuurwerk argument vind ik een goede
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedHeus!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bedHeus!
Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
Inmiddels een maandje bezig en ik zit vooralsnog redelijk constant op 1kg per week, zelfs incl kerst. Dit is met flink wat krachttraining erbij, al weet ik niet hoe snel spieren groeien qua gewicht.
Ben tevreden, en het gaat me (voor nu) makkelijk af. Qua kcal inname zit ik op zo'n 2400 per dag, ben iets meer gaan eten dan wat ik in het vorige topic nog postte (2000kcal). Wandelen doe ik wel een stuk minder ivm drukte
Ongeveer 4kg. Heb nog niet echt over een meetbaar doel nagedachtquote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?
Ik let meestal op icoontjes, bij mij gaat het mis als mensen icoontjes wisselenquote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, ik zag 2 x blauw en toen........... Nou ja, toen ging het mis
Absoluut!quote:Op maandag 31 december 2012 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Behouden is vlgs mij nog veel moeilijker dan afvallen.
quote:Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig hier..
Was het leuk in Parijs Tink??
En jou "kennende" heb je het qua eten echt wel goed gedaan. Hou echt van jou instelling.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd! *like*
Als er iemand idd echt een veranderde levensstijl heeft ben jij het wel Tink!
Ja! Beide kerstdagenquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Jij ook!
Heb je dat fabuleuze rode jurkje al gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |