abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120902258
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk zo wel even gaan wandelen, maar het vuurwerk argument vind ik een goede :D
's Morgens heel vroeg ligt de jeugd nog in bed *) Heus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120902268
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* :D

(ik vind mij ook jeugd :@ Ik lig nog in bed *O* )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 30 december 2012 @ 17:24:20 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120963559
Ik ben terug uit Parijs!

Nog niet gewogen, maar daar bizar veel gelopen en aangezien alles met boter en melk aan mijn neus voorbij gaat, denk ik dat de weegschaal morgen best lief voor me is.

Morgenavond dan wel lekkers in huis, maar dat zien we dan wel weer :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 30 december 2012 @ 22:15:28 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120981662
Rustig hier..
Was het leuk in Parijs Tink??

En jou "kennende" heb je het qua eten echt wel goed gedaan. Hou echt van jou instelling.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 30 december 2012 @ 23:08:28 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120985585
Idd! *like* :Y
Als er iemand idd echt een veranderde levensstijl heeft ben jij het wel Tink! :Y
pi_120986232
Inmiddels een maandje bezig en ik zit vooralsnog redelijk constant op 1kg per week, zelfs incl kerst :D . Dit is met flink wat krachttraining erbij, al weet ik niet hoe snel spieren groeien qua gewicht.

Ben tevreden, en het gaat me (voor nu :P ) makkelijk af. Qua kcal inname zit ik op zo'n 2400 per dag, ben iets meer gaan eten dan wat ik in het vorige topic nog postte (2000kcal). Wandelen doe ik wel een stuk minder ivm drukte ;(
pi_120986505
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef tjoptjop het volgende:
Inmiddels een maandje bezig en ik zit vooralsnog redelijk constant op 1kg per week, zelfs incl kerst :D . Dit is met flink wat krachttraining erbij, al weet ik niet hoe snel spieren groeien qua gewicht.

Ben tevreden, en het gaat me (voor nu :P ) makkelijk af. Qua kcal inname zit ik op zo'n 2400 per dag, ben iets meer gaan eten dan wat ik in het vorige topic nog postte (2000kcal). Wandelen doe ik wel een stuk minder ivm drukte ;(
Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_120986536
Klinkt goed tjoptjop! *O*

Ik snoep nog veel te veel en eet ontzettend onregelmatig. Maar ik ben wel weer gaan hardlopen en momenteel zo'n 10 kilo lichter dan 1 januari 2012 terwijl ik al een tijdje niet echt meer oplet, dus al met al geen slecht jaar :+ Draad weer oppakken en dan 31-12-13 graag weer 10 kilo lichter dan nu :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 30 december 2012 @ 23:29:30 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120986792
Doe je toch ontzettend goed BE?? 10 kg minder is veel moeilijker dan 10 kg erbij :Y

Ach weet je, het gaat niet om je lichaamsgewicht, het gaat om gezonder en blijer.
Een groot overgewicht is niet gezond natuurlijk maar BLIJ scheelt ook een eind.
Slank zijn is heul niet anders dan zwaarder zijn, misschien schept het alleen maar meer verwachtingen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120986867
Psssst, dat was Isa, niet BE :+
Ja doei.
pi_120986934
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Klinkt goed. Hoeveel ben je nu in totaal kwijt en wat is je doel?
Ongeveer 4kg. Heb nog niet echt over een meetbaar doel nagedacht
  zondag 30 december 2012 @ 23:32:25 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120986957
Oeps, ik zag 2 x blauw en toen........... Nou ja, toen ging het mis :o
pi_120987371
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeps, ik zag 2 x blauw en toen........... Nou ja, toen ging het mis :o
Ik let meestal op icoontjes, bij mij gaat het mis als mensen icoontjes wisselen O-)
  maandag 31 december 2012 @ 08:15:12 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120997818
:D Ja, dan kan ik het ook niet volgen hoor!

De balans van 2012 voor mij: -16 kilo.
Helaas gisteren iets te veel marshmello's met chocodip op op Sasha's verjaardag dus net niet meer onder de 30 met mijn bmi helaas, maar ook daar 5 punten af weten te halen dit jaar.

En... Gisteren 10km hardgelopen in 1 uur en 4 minuten! *O*

Ik ben zo blij dat ik het opkruipende tij van het begin van deze maand heb weten te keren en dat ik het jaar voor mij heel positief af heb kunnen sluiten ipv dat ik gewoon een vreetmaand heb gehad. 3 kilo kwijt sinds begin december is toch best netjes! *)

Anyway, kom maar op met 2013! *O*
pi_120997990
Wat een goed resultaat!

Mijn resultaat is grofweg -0 :D

Maar dat was eigenlijk ook wel het doel. Er mag rustig nog 5/8 kilo af, maar ik heb al geruime tijd geleden besloten/geconcludeerd dat dat wat het me zou kosten, het me eigenlijk niet waard is. Dus de -20/25 eraf houden is het langere termijn doel... Dus rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrecht zo die gaat!!

Fijne jaarwisseling spekkies *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 31 december 2012 @ 08:48:35 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120998122
Dat is ook echt super toch? *O*
Behouden is vlgs mij nog veel moeilijker dan afvallen. :Y
pi_120998257
Super BE!

Gister zat ik op 75,5... vandaag mag ik best en oliebo extra en ik heb gister een goddelijk lekkere mango/peer/aardbei/kokostaart gemaakt..

Donderdag om 8.30 sta ik weer in de sportschool..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_120999304
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 08:48 schreef Brighteyes het volgende:

Behouden is vlgs mij nog veel moeilijker dan afvallen. :Y
Absoluut!

En dat geloof / snap je pas als je het een keer meegemaakt hebt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_120999894
Ik bemerk ook bij mezelf een soort doemdenk gedachte van "oh nog steeds niet terug"... Alsof het niet de vraag is OF, maar wanneer het terugkomt... :@
  maandag 31 december 2012 @ 13:42:32 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121007064
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Rustig hier..
Was het leuk in Parijs Tink??

En jou "kennende" heb je het qua eten echt wel goed gedaan. Hou echt van jou instelling.
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Idd! *like* :Y
Als er iemand idd echt een veranderde levensstijl heeft ben jij het wel Tink! :Y
*; Laten we niet vergeten dat ik vroeger ook gewoon een slapjanus zonder ruggegraat was die alles at wat los en vast zit... als ik het kan, kan iedereen het :)

En parijs was heerlijk! Ik heb de Eiffeltoren beklommen, te voet, zonder lift, net als de trappen naar de Sacre Coeur, de stijle weggetjes naar het Pantheon enz... Was heerlijk om gewoon met de rest mee te kunnen doen zonder na elke 10 treden uit te moeten puffen. Ik hou van m'n nieuwe lijf!

Net overigens bewust oliebollen mét boter gekocht, die mag ik mooi niet hebben vanavond. Een heleboel andere dingen wel, ik ga niet spartaans niets eten, maar oliebollen vind ik eigenlijk het vet niet waard en op deze manier bescherm ik mezelf de flessen bubbels in de koelkast zijn al kcals genoeg ;)

Fijne jaarwisseling lieverds! Tot 2013!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 31 december 2012 @ 14:11:50 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121008384
:D Dat is een mooi mechanisme Tink! :Y

Wij hebben gisteren dus de verjaardag van mijn oudste gevierd en ik heb gisteren aan de vrienden die vanavond komen of het ok was als we houden bij al het 'droogvoer' dat ik in de kast heb (nootjes, chipjes, kaasknabbels etc.) en dat we er niet ook nog weer een zut aan kaasjes en salades bij doen.
Ik ben al dat eten zat en toch ben ik dan zo'n tut die af en toe weer wat eet. ;) Liever zet ik het dus gewoon niet neer. :P Gisterenavond toen de visite weg was vond ik het een verademing om gewoon met een kop thee op de bank te zitten zonder zooi en eten eromheen. :D

Wel heb ik oliebollen in huis, maar die vind ik de laatste jaren niet echt lekker meer.
Het enige dat ik wel echt mag van mezelf is 1 appelbeignet... Het water loopt al in de mond bij het idee alleen al. :D

En bubbels lust ik niet, dus die kan ik heel makkelijk aan me voorbij laten gaan. :D

/dagboek

;)
pi_121008963
Ook hier wens ik iedereen een fijne en lekkere dag toe! :Y
  maandag 31 december 2012 @ 14:48:24 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121009879
Jij ook!
Heb je dat fabuleuze rode jurkje al gedragen?
pi_121009962
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Jij ook!
Heb je dat fabuleuze rode jurkje al gedragen?
Ja! Beide kerstdagen O+
pi_121010043
Oliebollen ga ik niet kopen vandaag. Ik heb er al wel 1 gehad op het werk, maar daar blijft het nu verder bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')