Dikke kans wel ja.quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef Estrys het volgende:
Top 3!omg. Straks heb ik er echt twee hè.
echt.
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd!!!
Hier zijn de klossen zojuist gebracht. Niet meer die lelijke ijzeren dingen.
Nou ja idd, maar die ijzeren waren vaak verroest enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.
Moet je woensdag in huis hebbenquote:
Gokje dat ik ze donderdag of vrijdag wel ff ga halen ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Moet je woensdag in huis hebben![]()
Ohnee toch op de ud! Gefeliciteerd met je dochter![]()
Gulara, 3 weken is wel normaal ja.
Nee hoor, gewoon helemaal doorbakken dus niet halfrauw naar binnen slubberenquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens, nu mag ik geen producten waar rauwe eieren in verwerkt zijn, is een gebakken eitje dan ook ten strengste verboden?
Ja maar ik dacht aan het eigeel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Kyara het volgende:
venco, als je ei gebakken is dan is het niet meer rauw he
Ik doe dat wel gewoon hoor... Wanneer ben jij voor het laatst ziek geweest van een uitsmijter?quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Je moet niet zoals ik van het weekend deed cake gaan maken en dan de spatel aflikken omdat dat zo lekker is :p Bedacht ik me 's avonds in bed!!
Ik was die nacht wel ziek. Was bang dat het daardoor kwam. Dat er buikgriep hier heerst was ik in paniek even vergeten :Squote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
Bij 1 kant gebakken niet nee!!quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Nou, bij het maken van de cakejes heb ik er serieus niet eens aan gedacht dat het niet meer mocht..quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Niet altijd door en door.quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Rustig aan maar. Dat wordt toch net zo goed verhit?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Goede vraag wel eigenlijk. Ik bleef laatst eitjes koken omdat ik ze steeds niet helemaal hardgekookt kreegquote:
Echt he?quote:
Is heel makkelijk vanuit de app! Je gaat naar de foto en klikt dan op de i rechtsonderin en dan op de code bij IMG, die kopieert ie dan automatisch en kun je zo plakken in je postquote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Dan ga ik ook nog even nergens heenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?![]()
zit je een ochtendje in de wachtkamer (meer als een uur uitloop
) sta je ineens bovenaan!
heb ik bij Stef nooit gered, ik vind het wel mooi zo.. Ik blijf nog ff staan denk ik
Ik denk dat als een gebakken ei echt zo slecht zou zijn, ze dat wel expliciet zouden vermelden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.
Aan beide kanten gebakken is denk ik ook niet slecht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel veel.aantrek van wat wel en niet mag.quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat als een gebakken ei echt zo slecht zou zijn, ze dat wel expliciet zouden vermelden.
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Aan beide kanten gebakken is denk ik ook niet slecht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel veel.aantrek van wat wel en niet mag.
Rechterzij? Mag dat ook al niet???quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....
Maar dingen zoals niet op je rechterzij slapen, en ga maar door... Nee sorry..
Neequote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rechterzij? Mag dat ook al niet???
Ja nou dat dus. Ik lig altijd op rechter zij. Word soms zelfs op mijn buik wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....
Maar dingen zoals niet op je rechterzij slapen, en ga maar door... Nee sorry..
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Is heel makkelijk vanuit de app! Je gaat naar de foto en klikt dan op de i rechtsonderin en dan op de code bij IMG, die kopieert ie dan automatisch en kun je zo plakken in je post
Voor zwangere vrouwen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Er was laatst een onderzoek dat een glaasje alcohol hier en daar helemaal niet zo schadelijk is. Maar daar hoor je niemand over![]()
Heb je de photobucket app? Dan ga je naar 'albums' en klik je op de foto, dan krijg je alle linkjes te zien als het goed is.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.
Oh dan drink ik volgende keer glas leeg. Uit naam van de onderzoekenquote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Er was laatst een onderzoek dat een glaasje alcohol hier en daar helemaal niet zo schadelijk is. Maar daar hoor je niemand over![]()
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hèquote:
Ja wel goed. Beetje overrompeld d at ze er al is.quote:
Niet op share klikken, maar op het i'tje rechtsonder.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.
Ik dacht, ik zoek het even op, en het eerste dat ik tegenkwam was dit linkje, dat het bewuste onderzoek als niet helemaal juist uitgevoerd classificeert.quote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hè![]()
Nou, eigenlijk het tegenovergestelde. http://www.alcoholenzwang(...)achtjarig-kind#p1867quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij staat het zelfs op de site van het voedingscentrum.quote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hè![]()
Dan waren er vroeger heul veel kinderen met FAS geboren denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar FAS kinderen is echt bij veel alcohol gebruik. Toch niet van een paar slokjes in de week?
En ik lik de cake spatel af. En ik neem ook niet de rust die zou moeten.quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Het was een beetje klok klepel verhaal mijnerzijds. Ik drink en rook sowieso niet. Neem wel PCM en lig op mijn rechterzij. Dus dat heft elkaar op
Nu dalen de schaamlippen niet in...quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Het was een beetje klok klepel verhaal mijnerzijds. Ik drink en rook sowieso niet. Neem wel PCM en lig op mijn rechterzij. Dus dat heft elkaar op
En de rechterzij? Wat heeft dat voor gevolgen? Heeft ze straks maar 1 oor of zo? Of eentje extra?quote:Op maandag 17 december 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu dalen de schaamlippen niet in...
Mijn vk en gyn vertelde dat salmonella vooral vervelend is voor de moeder, maar de baby niets doet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En ik lik de cake spatel af. En ik neem ook niet de rust die zou moeten.
Natuurlijk kan er ook overdreven wordenquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Kan ze er eentje aan haar broertje geven. Die heeft er twee die het niet altijd lijken te doen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Van die paar slokjes was voorbeeld hè. Dat doe ik niet.
En een extra oor is misschien voor het luisteren misschien wel handig
Een oor extra voor een banaan?quote:Op maandag 17 december 2012 15:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Van die paar slokjes was voorbeeld hè. Dat doe ik niet.
En een extra oor is misschien voor het luisteren misschien wel handig
Ja kijk, als je nou de volgende keer 2 pillen meent krijgt ze er misschien wel 2 extra.quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan ze er eentje aan haar broertje geven. Die heeft er twee die het niet altijd lijken te doen.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff dat moraalgeridder altijd over drinken en roken tijdens de zwangerschap. Iedereen weet nu wel dat het niet goed is, maar om nou direct vrouwen te stenigen die een slokje nemen van de pasoa jus van hun man (wat ik overigens een veel zorgwekkender verschijnsel vind) of een paar sigaretten roken...
Dat gebeurt toch ook helemaal niet? Iemand verwijst naar een onderzoek waaruit zou moeten blijken dat een paar slokjes alcohol niet veel kwaad kan en iemand ander weerlegt dat. Meer is het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff dat moraalgeridder altijd over drinken en roken tijdens de zwangerschap. Iedereen weet nu wel dat het niet goed is, maar om nou direct vrouwen te stenigen die een slokje nemen van de pasoa jus van hun man (wat ik overigens een veel zorgwekkender verschijnsel vind) of een paar sigaretten roken...
Ik vind het al irritant genoeg dat na een niet-serieus bedoelde opmerking er gelijk een megapost komt met tigtriljoen redenen en wetenschappelijk geneuzel om het niet te doen van iemand die normaliter niet in dit topic post. Nou lurken we allemaal, maar het komt gewoon vreselijk wijsneuzerig over.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook helemaal niet? Iemand verwijst naar een onderzoek waaruit zou moeten blijken dat een paar slokjes alcohol niet veel kwaad kan en iemand ander weerlegt dat. Meer is het niet.
+1.quote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef laziness het volgende:
Het is dan ook een verloskundige die de wijsneus uit komt hangen in dit geval![]()
Ik moest lachen om die pasoajus die zorgwekkend is+1
Bier halen?quote:
Moraalridders? Stenigen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Als mijn verloskundige zo betweterig over zou komen zou ik allang overgestapt zijn ja.quote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moraalridders? Stenigen?
Jij luistert ook niet naar wat je verloskundige of gyneacoloog zegt, want dat zijn ook moraalridders?
en die zie je normaal gesproken ook nooitquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moraalridders? Stenigen?
Jij luistert ook niet naar wat je verloskundige of gyneacoloog zegt, want dat zijn ook moraalridders?
Ja mag dat wel?quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
Zullen we het anders gewoon over eten of sex hebben?
Hebben we ook. Hij vind het af en toe lekker om iets anders te drinken. En de fles moest leegquote:
Ik wilde juist sex met slagroom voorstellen.... Zou dat verantwoord zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja mag dat wel?
Want straks eet je iets verkeerd of doe je een verkeerd standje en dan zeggen users daar iets op
Ligt eraan of het voor uitwendig gebruik is, denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde juist sex met slagroom voorstellen.... Zou dat verantwoord zijn?
De feiten op tafel leggen is toch niet betweterig.. Zeker niet voor een verloskundige.quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als mijn verloskundige zo betweterig over zou komen zou ik allang overgestapt zijn ja.
Nou die bus zou wel passen denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het voor uitwendig gebruik is, denk ik.
Ik word toch altijd zo verdrietig van mensen die geen humor hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De feiten op tafel leggen is toch niet betweterig.. Zeker niet voor een verloskundige.
Zeg jouw kind zit al op de 100% he... ik weet niet hoe ver je precies uit wilt scheuren...quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou die bus zou wel passen denk ik.
Ik niet... Dan denk ik bij mezelf, wat ben ik toch een leuk wijf!quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word toch altijd zo verdrietig van mensen die geen humor hebben
Verloedering van de samenleving vind ik hetquote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik niet... Dan denk ik bij mezelf, wat ben ik toch een leuk wijf!
Gelukkig kwam de gyn toch echt op andere metingen...quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg jouw kind zit al op de 100% he... ik weet niet hoe ver je precies uit wilt scheuren...
En is er nog wel een wereld?quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verloedering van de samenleving vind ik hetIn wat voor wereld komt mijn kind straks terecht
Owja dat was ook zo. Selectieve zwangerschapsdementie he. Dan krijg je dat. Waarom heeft Joene trouwens nog niet gereageerd? Normaal zou hij nu bovenop je springen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig kwam de gyn toch echt op andere metingen...
Die is belangrijk aan het doen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Owja dat was ook zo. Selectieve zwangerschapsdementie he. Dan krijg je dat. Waarom heeft Joene trouwens nog niet gereageerd? Normaal zou hij nu bovenop je springen.
Sowieso boeit die borrel hier niet, het was toch een foutje...quote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Terechte vraag! En dan maakt die borrel ook niet meer uit
Welja. Issues? Het doet blijkbaar veel met je.quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als mijn verloskundige zo betweterig over zou komen zou ik allang overgestapt zijn ja.
Ja. Ernstige allergie voor betweters. Heb je daar als verloskundige nog tips voor?quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Welja. Issues? Het doet blijkbaar veel met je.
Waarom ben jij een man?quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Dan eten we vanavond broodje filet, glas alcohol erbij en daarna bakje cake beslag. En dan sluiten we af met potje sex terwijl ik op mijn rechter zij lig en daarna nemen we paar pillen! Als de wereld toch vergaat
Maar ik vind mensen niet betweterig overkomen hoor. Iedereen heeft het beste met elkaar voor!
Zo gun ik Estry wel een dochter met 2 extra oren voor der grote broer
quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Ernstige allergie voor betweters. Heb je daar als verloskundige nog tips voor?
Ben geeneens een manquote:
Nou ben ik helemaal van mn aproposquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ben geeneens een manVind dat niet nuttig om in te vullen!
Sorry. Haha.quote:Op maandag 17 december 2012 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal van mn apropos
Ik gok op jongetje! Mijn echografiste was ervan overtuigd dat kruimel een jongen was, tot ze geen piemel kon vinden, omdat ze zo druk was.quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Ticootje het volgende:
Oh de kleine puk liet zich weer eens moeilijk meten vanmorgen... Ja ik probeer een beentje in beeld te krijgen, maar puk ligt niet stil...
Niets nieuws... Elk onderzoek krijg ik te horen dat het een druktemaker is... Ik ben zo benieuwd!
Ja dat klopt, de 27e.quote:Op maandag 17 december 2012 16:27 schreef Estrys het volgende:
Tico, Heb je volgende week nou nog weer een groeiecho?
Ah leuk. hoewel er steeds minder te zien is vond ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de 27e.
Gratis echo's!!!
Nou zeg, als die post van WupWup al betweterig overkomt ga jij het nog zwaar krijgen in je leven.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Ernstige allergie voor betweters. Heb je daar als verloskundige nog tips voor?
Er is echt weinig meer te zien inderdaad... Kindje is gewoon te groot om goed in beeld te passen...quote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ah leuk. hoewel er steeds minder te zien is vond ik.
De dag erna moet ik bevallen trouwens
Hebben ze geen breedbeeld?quote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is echt weinig meer te zien inderdaad... Kindje is gewoon te groot om goed in beeld te passen
Wie noem je dik?quote:
Humor en (zwangere) vrouwen, gaat dat uberhaupt samen?quote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef Estrys het volgende:
De humor van zwangere vrouwen. Zo onbegrepen.
Nou dat!!! En dan duw of wrijf je heel voorzichtig dat voetje onder je rib vandaan... Denk je ja, das beter. Haal je je hand weg, krijg je ff een trap na... Of je voortaan ff niet wilt duwen..quote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef Estrys het volgende:
Goeie moves!
Ons kind schopt mij verrot
Waarom niet? Ik heb nog best veel van mn 'eigen' jurkjes aan, maar ik vind het juist fantastisch om af en toe iets aan te trekken dat echt positie isquote:Op maandag 17 december 2012 18:12 schreef vencodark het volgende:
De tijd van zwangerschapskleding begint eraan te komen, maar ik wil niet!
Whehe, ja jammer is dat he, als je toch écht wel liever een wijntje had gehad dan je dacht.quote:Op maandag 17 december 2012 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik drink geen alcohol nu. Geen drup meer sinds de positieve test. Valt me wel vies tegen hoeveel ik het mis. Rauwe vis & vlees kan me gestolen worden, net als kazen. Maar dat wijntje...
.
Aldus wiki.quote:Glühwein (letterlijk: gloeiwijn) is een alcoholische drank, die in het midden van Europa vooral in de periode vlak voor de kerstmis wordt gedronken. Om glühwein te maken, wordt rode of witte wijn verwarmd met kaneel, kruidnagel, steranijs en citrusschillen, en eventueel gezoet met suiker of honing. Daarna wordt de drank warm gedronken. De drank mag bij de bereiding niet koken, omdat dan de alcohol verdampt. In feite mag de wijn zelfs niet tot meer dan ongeveer 70°C worden verhit, omdat het kookpunt van ethanol op 78,37°C ligt. Glühwein heeft een alcoholpercentage van ongeveer 13%, hoewel kant en klare glühwein ook verkocht wordt met een percentage van 8,5.
Dan drink ik toch echt liever jagerthee of chocomelk met rum.quote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef Estrys het volgende:
Ik vind de geur ervan erg lekkeren het is wel te drinken, in een ski hut op een berg met sneeuw in de Alpen.
Ook heerlijkquote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan drink ik toch echt liever jagerthee of chocomelk met rum.
Zeker als je bedenk dat ze p50 was... niet helemaal correct haha. Ze is niet zo lang, 48cm dus een lekker propjequote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! 4 kilo is ook een flinke meid hoor!
Welke specs wil je weten? als ik puf heb zal ik mn snelle bevalling wel even posten in t bevallingstopic binnenkort. ^^quote:Op maandag 17 december 2012 13:31 schreef Suikertante het volgende:
Wauw wat een prachtige naam Ohnee, van harte gefeliciteerd!!! Flinke dame, als je eraan toe bent ben ik benieuwd naar de overige specs!!
Wat kunnen ze er dan naast zitten!quote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef ohnee het volgende:
[..]
Zeker als je bedenk dat ze p50 was... niet helemaal correct haha. Ze is niet zo lang, 48cm dus een lekker propje
Dank iedereen voor de felicitaties.Dames de bijna aan de beurt zijn: Succes! : Nog even en het is ook voor julie zo ver
Nee johquote:
Gewoon niet naar luisteren, betweters zijn irritant. Doe me een lol, als je verloskundige straks zegt dat je nu even niet moet persen maar heel hard moet zuchten, pers dan gewoon lekker door. Leer die betweterige verloskundige een lesje en laat even zien dat je je baby er best zo uit kunt knallen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ze een lekker propje isquote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef ohnee het volgende:
[..]
Welke specs wil je weten? als ik puf heb zal ik mn snelle bevalling wel even posten in t bevallingstopic binnenkort. ^^
Juist, dat. Het is soms ook gewoon helemaal niet leuk en allemaal stom omdat je ook gewoon mee wilt doen en omdat dat vaak ook leuker of gewoon lekkerder is. Maar wat je zelf zegt, it's for a good cause. De blueprint van je kind wordt nu aangelegd, ontwikkeling begint al in debaarmoeder en je wilt allemaal het beste voor je kind, en dus ook de beste start.quote:Op maandag 17 december 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die trage alcoholverdamping is volgens mij ook de reden dat je geen kaasfondue mag die aangemaakt is met wijn.
Zo door de week heb ik er geen moeite mee. Maar borrels, feestjes, kerst straks en tijdens dat congres afgelopen week, vond ik het wel suf, dat gelurk aan je flesje fris. Maar all for a good cause!
quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee joh![]()
alcohol verdampt nauwelijks tijdens verhitting, t duurt echt heel lang voordat het er helemaal uit is.
oh spuit elf
[..]
Gewoon niet naar luisteren, betweters zijn irritant. Doe me een lol, als je verloskundige straks zegt dat je nu even niet moet persen maar heel hard moet zuchten, pers dan gewoon lekker door. Leer die betweterige verloskundige een lesje en laat even zien dat je je baby er best zo uit kunt knallen.![]()
Trix!!!!!!!
omg omg omg je staat bovenaan!!wauw! ik vind het ineens heel spannend
doe je niet morgenavond bevallen want dan ben ik weg, en ook niet vanavond want ik moet straks ook weg naar een bevalling
Vanaf morgennacht mag je los, goed?
![]()
Ohnee gefeliciteerd! Even teruglezen hoor!
Dan is het toch prima?quote:Op maandag 17 december 2012 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kaneel eet ik met mate, gewoon 'normaal' gebruik. Zal geen kaneelstok kopen op de kermis, maar af en toe iets waar kaneel door zit, kom op. Cola heb ik wel redelijk wat gedronken, maar toen ik me dat besefte, ben ik overgestapt op de cafeïnevrije versie. Koffie drink ik niet meer, dus dat compenseert wel wat voor de cola hoop ik. Houd me naar beste eer en geweten aan de lijstjes van oa het voedingscentrum.
Je moet!quote:Op maandag 17 december 2012 18:12 schreef vencodark het volgende:
De tijd van zwangerschapskleding begint eraan te komen, maar ik wil niet!
Natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Kyara het volgende:
zeg gaat er vandaag nog iemand jompelen voor mijn 28 weken mijlpaal?
OMG!quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Kyara het volgende:
zeg gaat er vandaag nog iemand jompelen voor mijn 28 weken mijlpaal?
Dat schiet opquote:
Dit dus. Vind het zeer interessant om te lezen wat jullie weten en delen!quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
En dames verloskundigen Poppedein, WupWup en Mignonne, ik vind het vaak heel interessant om te lezen wat jullie te melden hebben en heb het nog nooit als betweterigheid ervaren.
Aha op die manier, tsja er zit wat in, in zoverre, als je tijdens een bevalling slechte harttonen hebt dan laat je een moeder in principe ook op haar linkerzij liggen om de weeën op te vangen. Maar of je dat nu zo door kunt trekken naar de zwangerschap weet ik niet, er gebeurt nogal wat met je lijf en je baby tijdens een bevalling, dat is tijdens een gewone omstandigheid niet aan de orde.quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Sam1993 het volgende:
Rechterzij slapen zou te maken hebben met dat er dan meer druk op de bloedvaten komt en de doorbloeding van de navelstreng bemoeilijkt zou kunnen worden. Maar inderdaad ik was ook blij als ik al kon slapen en denk ook wel dat dat een beetje vergezocht is.
-edit-
even een linkje opgezocht:)
http://www.gezondheidsnet(...)kans-op-doodgeboorte
quote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef papillion het volgende:
[..]
Dit dus. Vind het zeer interessant om te lezen wat jullie weten en delen!
Al vind ik algemeen ook alle ins en outs (hoe vaag ook) wel leuk om te lezen. Het merendeel laat ik wel lekker langs me heen gaan, sommige zoek ik eens na over hoe/wat/waarom. Vervolgens probeer ik zo goed als het kan (met al die hormonen) maar nuchter te bepalen wat slim is en wat niet.
Zo zat ik zelf van de zomer echt te twijfelen over wel / niet zalm. Dit zou juist in de later deel van de zwangerschap schadelijk zijn en niet in het begin. Ook hoe meer ik er over las. Toch twijfelde ik omdat het gevolg wel direct groot is ondanks een kleine kans. Maar met die salmonella besmetting dacht ik als dat al zo gemakkelijk kan, dan laat die zalm maar staan. Achteraf zeker blij mee, deze week stond toevallig in het nieuws dat listeria in zalm toch echt vaker voor komt dan gedacht (al blijft het minimaal).
Zo moet iedereen gewoon ook voor zichzelf afwegen wat de moeite waard is, laat adviezen ook gewoon lekker voorbij gaan als je er niets mee wilt.
Jeetje wat een heftige oneerlijke dagquote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef danic het volgende:
Ohnee, gefeliciteerd!!
Kyara, jompel jompel (ik kan op de tablet geen smileys doen, die moet je er ff bij denken)
Wat een emodag vandaag. Eerst die rotnacht, toen op mijn werk een collega die onverwacht met een cadeautje kwam omdat ze het zo rot voor ons vond dat we zo lang hebben moeten wachten met genieten (bloedingen verhaal) en nog wat spulletjes die ze zelf niet meer gebruikte, waaronder een koeka bunting bag <3
Nog geen half uur later het bericht dat de man van mijn collega is overleden. Zo oneerlijk!
Precies wat ik bedoelquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Suikertante het volgende:
En soms heb je een hormonale dag en kun je het echt even niet handlen. Ik heb soms echt dat ik woest kan worden om dingen waar ik me de volgende dag echt niet druk over kan maken!
quote:Op maandag 17 december 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Heel duidelijk he, dat je soms echt je eigen weg moet zoeken in zulke dingen en dat het dan toch echt zó lastig kan zijn om nu te bepalen of je achteraf niet toch spijt van iets zou kunnen krijgen.. Met dat ei heb ik dus niet altijd even zorgvuldig gehandeld en soms zit me dat nog steeds dwars. Zalm heb ik idd ook al heel heel lang niet meer gegeten, ik durf het dan uiteindelijk toch gewoon niet.
En wat ik nog vergeet te vermelden is dat ik het wel herken dat het soms (met hormonen and all) ook heel lastig is om sommige dingen/adviezen/uitspraken op waarde te schatten. Ik herken dat bijv. van een tijdje terug, toen ik (voor mijn gevoel) ook behoorlijk van leer trok over iets dat een paar mensen postten terwijl ik later dacht 'sjezus, waar gíng het nou helemaal over?'
Ik weet niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
(En gat, welke reclame was dat ook al weer? Ik krijg helemaal de rillingen, en ik weet niet eens meer wie dat zei)
Nieuwe bloeeeeseeee?quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel
(En gat, welke reclame was dat ook al weer? Ik krijg helemaal de rillingen, en ik weet niet eens meer wie dat zei)
Mjah, er was ooit zo'n reclame (maar ik ben al een ouwe doosch en kijk al minstens 10 jaar geen tv meerquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ja, maar ik ben geschift als het om teksten gaat, zwanger of niet. Hoef liedjes paar paar keer te horen en dan ken ik de tekst en dan maakt het niet uit als ik het nummer daarna na 7 jaar pas weer hoor ofzo. Als die tekst er eenmaal inzit, gaat ie er ook niet meer uit. Stel je voor wat een fraaie en vooral nuttige kennis ik daarvoor in de plaats op had kunnen slaan
quote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef pessie het volgende:
Allemensen, die reclame is zo oud dat ik em niet ken
Ik heb tot mn 13de bijna geen tv gekeken. En we hadden alleen 1 2 en 3 terwijl de rest v an nl al 3 zenders meer keek.quote:
Gefeliciteerd! Twin boys, leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:32 schreef Shivo het volgende:
Ik weet wel dat dit een dames topique is maar omdat het Grote Moment steeds dichterbij kom en madame Shivo en ik daar aardig zenuwachtig van aan het worden zijn, ga ik hier toch maar even meelezen! Onze twin boys worden uiterlijk 7 februari op de wereld gezet. Mijn vrouw heeft een prachtige ronde buik maar fysiek begint het allemaal aardig ongemakkelijk te worden.Verder lijkt alles prima in orde.
Meiden, allemaal veel succes met jullie zwangerschappen!
In het verkeer is een ander soort risico (vind ik) dan in je buik. Dat kind kán niet anders, is afhankelijk van jou en wat jij eet. Voor mij was het makkelijk. Als er iets met mijn kindje zou zijn wilde ik het me niet de rest van mijn leven willen kwalijk nemen. Dus nam ik geen risico.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:02 schreef Gulara het volgende:
*Ik vind dat gepraat over risico's nemen en met name de bijbehorende schuld erg lastig. In het verkeer gaan ook dagelijks mensen dood. Dus bijvoorbeeld je kind in een auto vervoeren brengt ook risico's met zich mee. Tragisch genoeg kún je wanneer je voor een kind hebt gekozen niet vermijden dat hem/haar ooit een keer iets gaat overkomen. En dat zal misschien het gevolg zijn van datgene wat jij gedaan of gelaten hebt.
Ik denk dat het gros van de mensen met de beste bedoelingen voor hun kind zorgen. En dan praten over schuld(gevoelens) wanneer er iets ergs gebeurd, wat op zichzelf al genoeg leed met zich meebrengt. Ik vind dat zelf moeilijk.
Overigens wil ik hier niet meer de discussie mee oprakelen en niemand voor het hoofd stoten. Ben namelijk erg blij met alle adviezen en zeker ook van de experts.
En verder wens ik iedereen een fijne nachtrust.
Ik vind het vergelijkbaar met alcohol in het verkeer. Als ik moet rijden, drink ik niet. Ook niet één glaasje, terwijl ik weet dat ik dan nog onder de toegestane promillage blijf. Ik doe het niet, omdat ik me als er iets zou gebeuren, achteraf niet af wil vragen of dat niet gebeurd zou zijn als ik niet gedronken zou hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:02 schreef Gulara het volgende:
*Ik vind dat gepraat over risico's nemen en met name de bijbehorende schuld erg lastig. In het verkeer gaan ook dagelijks mensen dood. Dus bijvoorbeeld je kind in een auto vervoeren brengt ook risico's met zich mee. Tragisch genoeg kún je wanneer je voor een kind hebt gekozen niet vermijden dat hem/haar ooit een keer iets gaat overkomen. En dat zal misschien het gevolg zijn van datgene wat jij gedaan of gelaten hebt.
Ik denk dat het gros van de mensen met de beste bedoelingen voor hun kind zorgen. En dan praten over schuld(gevoelens) wanneer er iets ergs gebeurd, wat op zichzelf al genoeg leed met zich meebrengt. Ik vind dat zelf moeilijk.
Overigens wil ik hier niet meer de discussie mee oprakelen en niemand voor het hoofd stoten. Ben namelijk erg blij met alle adviezen en zeker ook van de experts.
In de aankomende wk. mag zelf de dag bepalen dus zit nog even te puzzlen welke dag het beste uitkomt ivm werk.quote:
En dat is juist het punt dat ík moeilijk vind, want jíj draagt misschien de verantwoording, maar het is uiteindelijk je kind dat de rekening betaalt van de gevolgen van de door jou genomen risico's. Ik heb verhalen gelezen van kinderen wiens moeder tijdens de zwangerschap toxoplasmose kreeg en dan kun je bijv. ook heel goed op je 14e pas blind worden als gevolg daarvan. Da's dan leuk dat jij als moeder kunt roepen 'ja, daar ben ik dan verantwoordelijk voor' maar daar koopt je blinde kind niks voor. En tuurlijk is dat met alles zo, ook als ik met mijn kind achterop besluit door oranje te fietsen of whatever, maar ik vind dat toch anders als die totale afhankelijkheid van jouw lijf tijdens de zwangerschap en het feit dat veel risico's qua eten en drinken een stúk makkelijker te vermijden zijn als gevaren in bijv. het verkeer. M.a.w.: hoeveel moeite kost het om je wijntje negen maanden te laten staan t.o.v. de vooruitziende blik hebben dat er zodadelijk iemand met 50 km. te hard die blinde bocht door zal komen racen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:17 schreef Logician het volgende:
Wat betreft risico's is het gewoon goed opletten imho, geen druppel alcohol gehad en ben heel erg voorzichtig qua eten e.d.
Ik neem 1 risico. 100% in overleg met de gyn maar daardoor laat ik 3 zwaardere risico's liggen en het is iets waar open over gepraat word en daardoor wordt er ook op gelet.
Toch blijft het lastig, ik denk dat het heel belangrijk is dat je 100% voor jezelf weet hoe en waarom etc. en dat als je bepaalde risico's neemt je hier alsnog gewoon zelf de verantwoordelijkheid voor draagt.
ik denk dat níet iedereen weet waar hij of zij mee bezig is. En ik snap wel dat sommige informatie je niet zo past en dat t dan makkelijker is de boodschapper aan te vallen. Ik vind t prettiger te weten dat iemand volledig geinformeerd een risico neemt of dat het ontwetendheid was waar ik informatie had kunnen geven en iemand anders over dat risico is gaan nadenken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:36 schreef Joene het volgende:
Ieders persoonlijke keuze en onzin om iemand daar op aan te spreken imo. Een ieder weet waar hij/zij mee bezig is en neemt bepaalde beslissingen en risico's waar een ander het misschien niet mee eens is .lekker belangrijk
foto wordt wat lastig, heb zelf amper foto's nog. En de rest moek nog uitzoeken :p (zusjes hebben dr 100 gemaakt ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 19:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ze een lekker propje is![]()
![]()
En hoe je dat doet zo snel en of jij nog enigszins heel bent, hoe je wederhelft het heeft ervaren en als je het wilt delen uiteraard een foto!! Eigenijk wat we allemaal het liefst van iedereen willen weten
Al geprikt. En suikerdrankje op. En nu mag ik nog 2 uur niets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef Gulara het volgende:
Tico, hoe laat mag je prikken? Nuchter zijn sucks!
Ja de enige die het redelijk goed was, was de VK die gewoon met de hand voelde. Die zei met 40 weker zeker 3500 gram (of wat groter dus). Das betrouwbaarder dan zo'n groeiecht blijktquote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze er dan naast zitten!
Hier is onze puk ook een propje. Alleen het buikje is wat groter dan hoort, al het andere is onder de termijn.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Pukje heeft een wat dikkere buik, maar niet schokkend.
En het drankje is best ranzig ja.
Dat wilde ik ook helemaal niet impliceren. Ik zag dat voorbeeld eerder voorbij komen vandaar dat ik het aanhaalde.quote:
Ik vond het drankje wel ok. Was bij mij trouwens een normaal energiedrankje. Na 50 minuten ging ik wel even stuiteren. Maar de verveling van 2 uur wachten vond ik het ergst. Hoop dat je wat afleiding bij je hebt. Succes!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Pukje heeft een wat dikkere buik, maar niet schokkend.
En het drankje is best ranzig ja.
Agree.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef Incantrix het volgende:
'Wat ik net schreef betrok ik overigens 100% op mezelf en mijn situatie. Ik heb best momenten dat ik ernaar 'verlang' om de 'regels' te breken, maar dan denk ik aan degene die daar de prijs voor betaalt en aan hoe kort een zwangerschap op een heel leven is qua dingen laten en dan kan ik me er makkelijk overheen zetten en dat doe ik dan ook. En nee, ik rij of loop ook niet door rood met mijn zoon erbij (hell, ik heb er toch zo'n vreselijke hekel aan als ik mensen dat zie doen, ik vind dat als voorbeeld voor je kind zó niet kunnen)En als ik eerlijk ben: ja, ik oordeel soms wel over hoe anderen omgaan met hun zwangerschap of hun kind, maar dat doe ik (of probeer ik te doen) in stilte. Ik zal niet snel iemand een preek geven over hoe dingen volgens mij zouden moeten, maar als mensen interesse tonen in hoe ik de dingen doe of als er een discussie over gaat waarin iedereen zijn mening geeft vertel ik er graag en met veel enthousiasme over. Maar dat geld niet alleen voor zwangerschap en opvoeding
Tico, succes met niksen.
Schuldgevoel is zeker niet de bedoeling. Maar als iemand bewust die risico's neemt hoeft ie toch geen schuldgevoel te krijgen? Schuldgevoel krijg je volgens mij pas als je je aangesproken voelt. ( en dus dat t je zelf misschien ook niet helemaal lekker zit) als je het risico anders inschat raakt het feit dat iemand t noemt je niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook helemaal niet impliceren. Ik zag dat voorbeeld eerder voorbij komen vandaar dat ik het aanhaalde.
Ik vind alleen soms dat er nogal tegen elkaar wordt opgeboden. Met waarheden, juistheden en de bijbehorende schuldvraag over en weer. Het hebben van een kind binnen of buiten de buik is een gigantische verantwoordelijkheid. En met name bij moeders komt daar vaak schuldgevoel bij kijken.
Dus laten we elkaar vooral goed informeren en op de hoogte houden, maar elkaar een schuldgevoel geven omdat iemand anders het anders doet dat vind ik gewoon niet prettig.
Nogmaals geen aanval op iemand persoonlijk. Ik lijk m'n verhaal niet echt duidelijk te kunnen maken.
Ik geef de warmte en de honger de schuld, want normaal ben ik heel welbespraakt.
en soms gaat je kind dood en is er niets wat wie dan ook had kunnen doen en dan maal je alsnog. zelfs al rookte je niet, dronk je niet en at je geen rauw vlees. ik garandeer je dat je toch nog wel iets zal vinden dan om over te malen. "had ik maar dit gedaan of dat gelaten, misschien......."quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:02 schreef Gulara het volgende:
Tsja, ik vind het binnen en buiten de buik verhaal dan niet zo'n groot verschil. Wannneer ze in beide situaties nog afhankelijk van je zijn. Voor míj is roken tijdens de zwangerschap en nog net even door rood rijden met je kleintje hetzelfde.
En als er iets met je kind gebeurt is dat verschrikkelijk en zal er sowieso wel sprake zijn van een schuldgevoel (al dan niet terecht). Maar iedereen bepaalt zijn eigen risico en excessen daargelaten is dat mijn inziens niet aan een ander om daar een oordeel of een bepaalde schuld neer te leggen.
En ik wil dus juist niemand voor het hoofd stoten met deze opmerking want ik snap dat het gevoelig ligt.
nuecken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Ticootje het volgende:
Ja en meestal gaat je kind niet dood.
Echt kunnen we het over leukere dingen hebben dan dode babies?
Nou ik denk dat dat schuldgevoel sowieso wel in moeders zit hoor. Simmu geeft het inderdaad ook aan, ook als je niks verkeerd doet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Schuldgevoel is zeker niet de bedoeling. Maar als iemand bewust die risico's neemt hoeft ie toch geen schuldgevoel te krijgen? Schuldgevoel krijg je volgens mij pas als je je aangesproken voelt. ( en dus dat t je zelf misschien ook niet helemaal lekker zit) als je het risico anders inschat raakt het feit dat iemand t noemt je niet. Denk ik.
En dan wordt er ook heus doorgeslagen in wat er wel en niet mag. Wen daar maar vast aanje bent een soort wandelend doel voor advies als (nieuwbakken) moeder.:+
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef simmu het volgende:
[..]
en soms gaat je kind dood en is er niets wat wie dan ook had kunnen doen en dan maal je alsnog. zelfs al rookte je niet, dronk je niet en at je geen rauw vlees. ik garandeer je dat je toch nog wel iets zal vinden dan om over te malen. "had ik maar dit gedaan of dat gelaten, misschien......."
Pizza dus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Ticootje het volgende:
Ja en meestal gaat je kind niet dood.
Echt kunnen we het over leukere dingen hebben dan dode babies?
Er zit wel een halve paprika op (en de andere helft moest ik natuurlijk opeten van m'n persoonlijke groentefeeder), een paar champignons en in de saus zit vast ook tomaat!quote:
Aaah! En nu ook in de mijne! Gedeelde smart...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kut, en nu woont André van Duin de rest van de dag in mijn hoofd
patience spelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Neuken of pizza, mij boeit het niet.
Nog 3 kwartier. Ik verveel me werkelijk de pleuris.
Geen boek oid bij je? Ik had heel mijn tas afgestampt met Nintendo's, boeken en innernets-devices en toen hoefde ik helemaal niet te blijvenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Neuken of pizza, mij boeit het niet.
Nog 3 kwartier. Ik verveel me werkelijk de pleuris.
Sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Aaah! En nu ook in de mijne! Gedeelde smart...
Weet je hoeveel maanden ik nog verwijderd ben van stroopwafels?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:
En het ruikt hier verdomme naar stroopwafels.
Mag je die opgestuurd krijgen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Weet je hoeveel maanden ik nog verwijderd ben van stroopwafels?
Geef je adres maar. Ik stuur je zo een pak op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Vanochtend om 8.15 al gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
Tico succes nog ff!
Ik ga de tweede laag verf doen in de babykamer
Zelf maken? Ik heb wel een recept voor jequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vanochtend om 8.15 al gedaan
En dan straks om exact 14.15 nog een derde laagje en dan kan om exact 20.15 het plankje weer terug op de commode
Ik mag nooit meer uitslapen, ik heb een 3-jarigequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik mocht uitslapen, daarom pas zo laat![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geef je adres maar. Ik stuur je zo een pak op.
Het sinterklaaspakket met sintsnoep kwam aan, maar je wilde niet zien hoe. Alle pakjes opengescheurd en slordig dichtgemaakt. En de Sint had nog wel zo z'n best gedaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat dus!
Maar er staat me iets bij van strenge voedselregels ed in Aus vandaar mijn vraag
Oh al lang... Ik mocht om 11 uur eindelijk ontbijten... Ik was echt helemaal flauw en slap...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Omentielvo het volgende:
Tico, hoe gaat het met de verveling. Mag je alweer eten? Of zit je nog steeds te wachten?
Shandaly, succes vanmiddag. Ik duim voor je.
Gulara, veel plezier met dr. Who. Ik zit te wachten tot de kerstavondaflevering. Heb ik zo zin in.
En ik hoef nog maar 1,5 dag te werken. Nog maar 1 keer heel vroeg op. Ik ben zo happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |