Erg hè, ik ben ook zo'n zeef. Er blijft echt niks hangen. Een boek lezen is ook al een ramp.quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Suikertante het volgende:
Als je je verweekte hersenen wilt testen is een pubquiz ook een aanrader
Heb zaterdag een poging gewaagd, gelukkig was mijn hele team enorm op dreef en kon ik lekker warme chocolademelk drinken, want ik heb misschien met twee antwoorden kunnen helpen, haha!
mijn dikke tweede heeft zeker wel maat 56 aangehad. Was een week, maar toch. T is echt wel een babietje hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen kleertjes maat 62. Dus dan hebben we wel een issue.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar last van heeft van een slecht geheugen nu. Collega's van me houden het gewoon op zwangerschapsdementie. Hihi.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef Gulara het volgende:
[..]
Erg hè, ik ben ook zo'n zeef. Er blijft echt niks hangen. Een boek lezen is ook al een ramp.
Gelukkig kon je je achter je warme chocolademelk verschuilen.
Haha, wat een draken kunnen het soms zijn hè? Heeft ie ook gezegd waar het aan ligt?quote:Op maandag 17 december 2012 11:33 schreef Estrys het volgende:
'Je ziet niet zo mooi uit hoor vandaag mama'
Zo complimenteus he dat kind![]()
Ja dat heb ik ook, terwijl ik op sommige momenten weer heel scherp ben. Maar overall is het niet heel best gesteld. Hoop dat dat na de bevalling wegtrekt. Dat m'n lijf niet meer is zoals prezwangerschap à la, maar mijn hersens wil ik graag in originele staat terug.quote:Op maandag 17 december 2012 11:38 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar last van heeft van een slecht geheugen nu. Collega's van me houden het gewoon op zwangerschapsdementie. Hihi.
Vandaag een mijlpaal hier, 20 weken!
Mooi dat de meting ok was Tico!
Ik duim voor je suikertante dat je gewoon op vakantie mag!
Jaaaaa gefeliciteerd!! Toch bij die paar procent op de uitgerekende datum! Wat goed! Geniet van jullie kleine meid.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ohnee het volgende:
Hallo lieve dames,
Ik kom afscheid nemen van julie. Vanmorgen is onze dochter Y.ana geboren
Keurig op de uitgerekende datum.Alles is goed met onze mooie meid. exact 4 kilo, dus ben blij dat ze niet langer is blijven zitten..
Gefeliciteerd!!! 4 kilo is ook een flinke meid hoor!quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ohnee het volgende:
Hallo lieve dames,
Ik kom afscheid nemen van julie. Vanmorgen is onze dochter Y.ana geboren
Keurig op de uitgerekende datum.Alles is goed met onze mooie meid. exact 4 kilo, dus ben blij dat ze niet langer is blijven zitten..
Ze kan ook eens gewoon een bakje thee komen doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Suikertante het volgende:
Het is lullig dat er een kans is dat ze het zelf nooit meemaakt, maar dit is jouw zwangerschap en je hebt haar niet uitgenodigd, als je liever zonder haar gaat lijkt de keuze me duidelijk! Misschien kun je haar er op een andere manier bij betrekken die voor jezelf ook goed voelt.
Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!quote:Op maandag 17 december 2012 12:34 schreef pessie het volgende:
Tico, dat klinkt wel groot ja. Fijn dat de gyn het niet allemaal zorgelijk vond. Verder nog over suiker gehad of komt dat ook morgen?
Ik ben goedgekeurd! Bloeddruk 120/62, ijzer: 8, suiker: 5.2. Helemaal mooi dus. Over deecho gepraat, en we houden het gewoon goed in de gaten. Over 2 weken terug komen. En dus over 3 weken weer een echo.
Gulara, fijn dat je weer een controle hebt gehad! Vind wel dat er veel tijd tussen je controles zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |