Dikke kans wel ja.quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef Estrys het volgende:
Top 3!omg. Straks heb ik er echt twee hè.
echt.
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd!!!
Hier zijn de klossen zojuist gebracht. Niet meer die lelijke ijzeren dingen.
Nou ja idd, maar die ijzeren waren vaak verroest enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.
Moet je woensdag in huis hebbenquote:
Gokje dat ik ze donderdag of vrijdag wel ff ga halen ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Moet je woensdag in huis hebben![]()
Ohnee toch op de ud! Gefeliciteerd met je dochter![]()
Gulara, 3 weken is wel normaal ja.
Nee hoor, gewoon helemaal doorbakken dus niet halfrauw naar binnen slubberenquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens, nu mag ik geen producten waar rauwe eieren in verwerkt zijn, is een gebakken eitje dan ook ten strengste verboden?
Ja maar ik dacht aan het eigeel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Kyara het volgende:
venco, als je ei gebakken is dan is het niet meer rauw he
Ik doe dat wel gewoon hoor... Wanneer ben jij voor het laatst ziek geweest van een uitsmijter?quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Je moet niet zoals ik van het weekend deed cake gaan maken en dan de spatel aflikken omdat dat zo lekker is :p Bedacht ik me 's avonds in bed!!
Ik was die nacht wel ziek. Was bang dat het daardoor kwam. Dat er buikgriep hier heerst was ik in paniek even vergeten :Squote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
Bij 1 kant gebakken niet nee!!quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Nou, bij het maken van de cakejes heb ik er serieus niet eens aan gedacht dat het niet meer mocht..quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Niet altijd door en door.quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Rustig aan maar. Dat wordt toch net zo goed verhit?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Goede vraag wel eigenlijk. Ik bleef laatst eitjes koken omdat ik ze steeds niet helemaal hardgekookt kreegquote:
Echt he?quote:
Is heel makkelijk vanuit de app! Je gaat naar de foto en klikt dan op de i rechtsonderin en dan op de code bij IMG, die kopieert ie dan automatisch en kun je zo plakken in je postquote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Dan ga ik ook nog even nergens heenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?![]()
zit je een ochtendje in de wachtkamer (meer als een uur uitloop
) sta je ineens bovenaan!
heb ik bij Stef nooit gered, ik vind het wel mooi zo.. Ik blijf nog ff staan denk ik
Ik denk dat als een gebakken ei echt zo slecht zou zijn, ze dat wel expliciet zouden vermelden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.
Aan beide kanten gebakken is denk ik ook niet slecht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel veel.aantrek van wat wel en niet mag.quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat als een gebakken ei echt zo slecht zou zijn, ze dat wel expliciet zouden vermelden.
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Aan beide kanten gebakken is denk ik ook niet slecht. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo heel veel.aantrek van wat wel en niet mag.
Rechterzij? Mag dat ook al niet???quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....
Maar dingen zoals niet op je rechterzij slapen, en ga maar door... Nee sorry..
Neequote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Rechterzij? Mag dat ook al niet???
Ja nou dat dus. Ik lig altijd op rechter zij. Word soms zelfs op mijn buik wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De standaard dingen.. Alcohol, roken, rauw vlees....
Maar dingen zoals niet op je rechterzij slapen, en ga maar door... Nee sorry..
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Is heel makkelijk vanuit de app! Je gaat naar de foto en klikt dan op de i rechtsonderin en dan op de code bij IMG, die kopieert ie dan automatisch en kun je zo plakken in je post
Voor zwangere vrouwen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Er was laatst een onderzoek dat een glaasje alcohol hier en daar helemaal niet zo schadelijk is. Maar daar hoor je niemand over![]()
Heb je de photobucket app? Dan ga je naar 'albums' en klik je op de foto, dan krijg je alle linkjes te zien als het goed is.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.
Oh dan drink ik volgende keer glas leeg. Uit naam van de onderzoekenquote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Er was laatst een onderzoek dat een glaasje alcohol hier en daar helemaal niet zo schadelijk is. Maar daar hoor je niemand over![]()
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hèquote:
Ja wel goed. Beetje overrompeld d at ze er al is.quote:
Niet op share klikken, maar op het i'tje rechtsonder.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn uploads zie kan ik alleen sharen met Facebook en Twitter. Ik zie nergens de img tag.
Ik dacht, ik zoek het even op, en het eerste dat ik tegenkwam was dit linkje, dat het bewuste onderzoek als niet helemaal juist uitgevoerd classificeert.quote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hè![]()
Nou, eigenlijk het tegenovergestelde. http://www.alcoholenzwang(...)achtjarig-kind#p1867quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij staat het zelfs op de site van het voedingscentrum.quote:Op maandag 17 december 2012 15:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja echt. Dan hebben we het niet over iedere avond of zo hè![]()
Dan waren er vroeger heul veel kinderen met FAS geboren denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar FAS kinderen is echt bij veel alcohol gebruik. Toch niet van een paar slokjes in de week?
En ik lik de cake spatel af. En ik neem ook niet de rust die zou moeten.quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Het was een beetje klok klepel verhaal mijnerzijds. Ik drink en rook sowieso niet. Neem wel PCM en lig op mijn rechterzij. Dus dat heft elkaar op
Nu dalen de schaamlippen niet in...quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Het was een beetje klok klepel verhaal mijnerzijds. Ik drink en rook sowieso niet. Neem wel PCM en lig op mijn rechterzij. Dus dat heft elkaar op
En de rechterzij? Wat heeft dat voor gevolgen? Heeft ze straks maar 1 oor of zo? Of eentje extra?quote:Op maandag 17 december 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu dalen de schaamlippen niet in...
Mijn vk en gyn vertelde dat salmonella vooral vervelend is voor de moeder, maar de baby niets doet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En ik lik de cake spatel af. En ik neem ook niet de rust die zou moeten.
Natuurlijk kan er ook overdreven wordenquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Estrys het volgende:
Kan ze er eentje aan haar broertje geven. Die heeft er twee die het niet altijd lijken te doen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Van die paar slokjes was voorbeeld hè. Dat doe ik niet.
En een extra oor is misschien voor het luisteren misschien wel handig
Een oor extra voor een banaan?quote:Op maandag 17 december 2012 15:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Van die paar slokjes was voorbeeld hè. Dat doe ik niet.
En een extra oor is misschien voor het luisteren misschien wel handig
Ja kijk, als je nou de volgende keer 2 pillen meent krijgt ze er misschien wel 2 extra.quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kan ze er eentje aan haar broertje geven. Die heeft er twee die het niet altijd lijken te doen.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff dat moraalgeridder altijd over drinken en roken tijdens de zwangerschap. Iedereen weet nu wel dat het niet goed is, maar om nou direct vrouwen te stenigen die een slokje nemen van de pasoa jus van hun man (wat ik overigens een veel zorgwekkender verschijnsel vind) of een paar sigaretten roken...
Dat gebeurt toch ook helemaal niet? Iemand verwijst naar een onderzoek waaruit zou moeten blijken dat een paar slokjes alcohol niet veel kwaad kan en iemand ander weerlegt dat. Meer is het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Pfff dat moraalgeridder altijd over drinken en roken tijdens de zwangerschap. Iedereen weet nu wel dat het niet goed is, maar om nou direct vrouwen te stenigen die een slokje nemen van de pasoa jus van hun man (wat ik overigens een veel zorgwekkender verschijnsel vind) of een paar sigaretten roken...
Ik vind het al irritant genoeg dat na een niet-serieus bedoelde opmerking er gelijk een megapost komt met tigtriljoen redenen en wetenschappelijk geneuzel om het niet te doen van iemand die normaliter niet in dit topic post. Nou lurken we allemaal, maar het komt gewoon vreselijk wijsneuzerig over.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook helemaal niet? Iemand verwijst naar een onderzoek waaruit zou moeten blijken dat een paar slokjes alcohol niet veel kwaad kan en iemand ander weerlegt dat. Meer is het niet.
+1.quote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef laziness het volgende:
Het is dan ook een verloskundige die de wijsneus uit komt hangen in dit geval![]()
Ik moest lachen om die pasoajus die zorgwekkend is+1
Bier halen?quote:
Moraalridders? Stenigen?quote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
Als mijn verloskundige zo betweterig over zou komen zou ik allang overgestapt zijn ja.quote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moraalridders? Stenigen?
Jij luistert ook niet naar wat je verloskundige of gyneacoloog zegt, want dat zijn ook moraalridders?
en die zie je normaal gesproken ook nooitquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moraalridders? Stenigen?
Jij luistert ook niet naar wat je verloskundige of gyneacoloog zegt, want dat zijn ook moraalridders?
Ja mag dat wel?quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Ticootje het volgende:
Zullen we het anders gewoon over eten of sex hebben?
Hebben we ook. Hij vind het af en toe lekker om iets anders te drinken. En de fles moest leegquote:
Ik wilde juist sex met slagroom voorstellen.... Zou dat verantwoord zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja mag dat wel?
Want straks eet je iets verkeerd of doe je een verkeerd standje en dan zeggen users daar iets op
Ligt eraan of het voor uitwendig gebruik is, denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde juist sex met slagroom voorstellen.... Zou dat verantwoord zijn?
De feiten op tafel leggen is toch niet betweterig.. Zeker niet voor een verloskundige.quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als mijn verloskundige zo betweterig over zou komen zou ik allang overgestapt zijn ja.
Nou die bus zou wel passen denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ligt eraan of het voor uitwendig gebruik is, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |