Dikke kans wel ja.quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef Estrys het volgende:
Top 3!omg. Straks heb ik er echt twee hè.
echt.
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef MeNicole2 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd!!!
Hier zijn de klossen zojuist gebracht. Niet meer die lelijke ijzeren dingen.
Nou ja idd, maar die ijzeren waren vaak verroest enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier ook plastic maar mooier worden ze er niet van.
Moet je woensdag in huis hebbenquote:
Gokje dat ik ze donderdag of vrijdag wel ff ga halen ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Moet je woensdag in huis hebben![]()
Ohnee toch op de ud! Gefeliciteerd met je dochter![]()
Gulara, 3 weken is wel normaal ja.
Nee hoor, gewoon helemaal doorbakken dus niet halfrauw naar binnen slubberenquote:Op maandag 17 december 2012 14:27 schreef vencodark het volgende:
Overigens, nu mag ik geen producten waar rauwe eieren in verwerkt zijn, is een gebakken eitje dan ook ten strengste verboden?
Ja maar ik dacht aan het eigeel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Kyara het volgende:
venco, als je ei gebakken is dan is het niet meer rauw he
Ik doe dat wel gewoon hoor... Wanneer ben jij voor het laatst ziek geweest van een uitsmijter?quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Je moet niet zoals ik van het weekend deed cake gaan maken en dan de spatel aflikken omdat dat zo lekker is :p Bedacht ik me 's avonds in bed!!
Ik was die nacht wel ziek. Was bang dat het daardoor kwam. Dat er buikgriep hier heerst was ik in paniek even vergeten :Squote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht aan het eigeel.
Bij 1 kant gebakken niet nee!!quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Nou, bij het maken van de cakejes heb ik er serieus niet eens aan gedacht dat het niet meer mocht..quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef pessie het volgende:
[..]dat is echt 1 van de weinige dingen die ik oprecht mis!
Niet altijd door en door.quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bakt het eigeel niet als je een eitje bakt? Knap.
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Rustig aan maar. Dat wordt toch net zo goed verhit?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Goede vraag wel eigenlijk. Ik bleef laatst eitjes koken omdat ik ze steeds niet helemaal hardgekookt kreegquote:
Echt he?quote:
Is heel makkelijk vanuit de app! Je gaat naar de foto en klikt dan op de i rechtsonderin en dan op de code bij IMG, die kopieert ie dan automatisch en kun je zo plakken in je postquote:Op maandag 17 december 2012 14:34 schreef becky27 het volgende:
Ohnee gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
Ik wil graag een foto plaatsen maar weer niet hoe ik linkjes vanuit photobucket hier moet plaatsen met mijn telefoon.
Dan ga ik ook nog even nergens heenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he?![]()
zit je een ochtendje in de wachtkamer (meer als een uur uitloop
) sta je ineens bovenaan!
heb ik bij Stef nooit gered, ik vind het wel mooi zo.. Ik blijf nog ff staan denk ik
Ik denk dat als een gebakken ei echt zo slecht zou zijn, ze dat wel expliciet zouden vermelden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:47 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Tenminste niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |