SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een universitaire twist aan het stadsmotto van Rotterdam. Zo heel ingewikkeld is dat toch niet?quote:
Yes!quote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Een universitaire twist aan het stadsmotto van Rotterdam. Zo heel ingewikkeld is dat toch niet?
jup staats en bestuursrechtquote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben bang dat ik voor het eerst sinds ik aan de EUR studeer hard ga falen bij de tentamens deze week. Eigen schuld.
Nog meer tentamenklanten deze week?
Wij gaan knallen!quote:
Hoezo de twijfels? Het is dan voor veel mensen dan niet een interessant vak, het is echter (in mijn ogen) verre van moeilijk. De wetten die wij moeten gebruiken zijn zeer gestructureerd, sla gewoon geen stap in het proces van antwoorden over en pak je voldoende.quote:Op maandag 17 december 2012 01:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Je hebt me door.quote:Op maandag 17 december 2012 01:51 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ga je zeker de hele tijd zitten kleppen
Ik vind de stof niet moeilijk, het is eigenlijk niet eens zoveel en veel heeft dezelfde opzet met hier en daar een andere naam voor het beestjequote:Op maandag 17 december 2012 01:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoezo de twijfels? Het is dan voor veel mensen dan niet een interessant vak, het is echter (in mijn ogen) verre van moeilijk. De wetten die wij moeten gebruiken zijn zeer gestructureerd, sla gewoon geen stap in het proces van antwoorden over en pak je voldoende.
Daarom ga ik niet meer naar mijn geliefde studielandschap, binnen notime komen er van die gezellige mensen zoals jij bij me aanschuiven waardoor ik geen kloot gedaan krijgquote:Op maandag 17 december 2012 01:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je hebt me door.Maar serieus, ik word door m'n vrienden altijd gehaat, omdat ik ze altijd in de UB afleid met m'n gezelligheid.
![]()
Kan ik je achteraf wel een drankje aanbieden bij de Smitse?quote:Op maandag 17 december 2012 01:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet meer naar mijn geliefde studielandschap, binnen notime komen er van die gezellige mensen zoals jij bij me aanschuiven waardoor ik geen kloot gedaan krijg
Ik ben geen femme fatale hoor, die turken van de kebab zijn gewoon aardig tegen vrouwenquote:Op maandag 17 december 2012 01:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan ik je achteraf wel een drankje aanbieden bij de Smitse?
Je bent gewoon lelijk dus.quote:Op maandag 17 december 2012 02:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben geen femme fatale hoor, die turken van de kebab zijn gewoon aardig tegen vrouwen
Netals jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 02:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Netals jijSoort zoekt soort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedkoop bier daar.quote:Op maandag 17 december 2012 02:03 schreef Keyos het volgende:
De Smitse![]()
, sinds ik in mijn huidige werkgroep zit drinken we daar bijna na elke werkgroep een paar biertjes.
Kennen jullie elkaar trouwens? Just asking.
Waar is dat? Is dat links net na de ingang van de campus? ( vanaf de hro )quote:Op maandag 17 december 2012 02:03 schreef Keyos het volgende:
De Smitse![]()
, sinds ik in mijn huidige werkgroep zit drinken we daar bijna na elke werkgroep een paar biertjes.
Kennen jullie elkaar trouwens? Just asking.
Ja, onderin het T - gebouw. ¤1,25 voor een goedgevulde Hertog Jan, veel goedkoper ga je het niet vinden en het is een best gezellige kroeg.quote:Op maandag 17 december 2012 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waar is dat? Is dat links net na de ingang van de campus? ( vanaf de hro )
Met een rietjequote:Op maandag 17 december 2012 02:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus we kunnen vrijdag een drankje delen?
Ik zag je trouwens in de verte, vorige week ofzo Te ver weg om hoi te gillen. Je nieuwe look staat je goedquote:
Thanks for the complimentsquote:Op maandag 17 december 2012 02:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zag je trouwens in de verte, vorige week ofzo Te ver weg om hoi te gillen. Je nieuwe look staat je goed
Er zijn wat mensen die mij kunnen herkennen maar omgekeerd niet, dat is nog het vervelendequote:
Hoe zie je eruit dan?quote:Op maandag 17 december 2012 02:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die mij kunnen herkennen maar omgekeerd niet, dat is nog het vervelende.
Maybe some day als ik een zetel te pakken krijg bij de politieke partij van mijn voorkeurquote:
Ik heb niet echt een goede representatieve foto klaarstaan, die hou je nog te goed.quote:Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit dan?Als iemand je deze week random een boks geeft, ben ik het.
Zolang je maar niet zo'n lame 'I Will'-foto hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 02:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede representatieve foto klaarstaan, die hou je nog te goed.
Yup, ik ook. Eerste van de drie vanmorgen gehad en het ging goed. Dit in tegenstelling tot het eerste blok waar ik hard faalde.quote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben bang dat ik voor het eerst sinds ik aan de EUR studeer hard ga falen bij de tentamens deze week. Eigen schuld.
Nog meer tentamenklanten deze week?
quote:Op maandag 17 december 2012 02:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo'n lame 'I Will'-foto hebt.Wat een oogtyfus zijn die posters.
Ik kwam een keer een parodie tegen van die kutposters, met Peter Griffin erop, maar ik kan 'm even niet vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, ik ook. Eerste van de drie vanmorgen gehad en het ging goed. Dit in tegenstelling tot het eerste blok waar ik hard faalde.
[..]
Staat wel héééél professioneel op je LinkedIN-profiel hoor! Aldus half RSM.
Vraag 2 heb ik helemaal, toen ik eenmaal het truukje zag met indicatorfuncties kwam de rest vanzelf. Bij vraag 1d) heb ik het laatste stukje wel gebluft, maar verder ging het erg goed. Ik ben erg benieuwd naar m'n eindcijfer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef Adelovici het volgende:
[..]
ja was niet echt lastig he, alleen vraag 2 over T-garch heb ik denk ik niet helemaal.
EUR Memes-paginaquote:Op maandag 17 december 2012 18:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kwam een keer een parodie tegen van die kutposters, met Peter Griffin erop, maar ik kan 'm even niet vinden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUR Memes-pagina:
[ afbeelding ]
Succes man! ICT stelt niks voor, Micro is wat lastiger. Aardige cijfers gehaald voor de tussentoetsen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Rummikub het volgende:
[..]![]()
Zometeen even ICT tentamen, donderdag micro
ICT schijnt inderdaad niet moeilijk te zijn. Micro een 8 en een 5 gehaald voor de tussentoetsen, voor de online toetsen iets van een 8,5 gemiddeld, dus moet ongeveer een 4.8 halen als mijn berekeningen kloppenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Succes man! ICT stelt niks voor, Micro is wat lastiger. Aardige cijfers gehaald voor de tussentoetsen?
Moet lukken toch als je wat geoefend hebt? Daarnaast kun je altijd op safe spelen en wat vraagtekens invullen. Heb ik ook gedaan toen. Je kunt een wat minder hoog cijfer halen, maar bent wat zekerder van een voldoende. Vind ik altijd wel fijn. Al denken anderen daar anders overquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Rummikub het volgende:
[..]
ICT schijnt inderdaad niet moeilijk te zijn. Micro een 8 en een 5 gehaald voor de tussentoetsen, voor de online toetsen iets van een 8,5 gemiddeld, dus moet ongeveer een 4.8 halen als mijn berekeningen kloppen
Wij hebben geen juist/onjuist vragen meer, is open nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet lukken toch als je wat geoefend hebt? Daarnaast kun je altijd op safe spelen en wat vraagtekens invullen. Heb ik ook gedaan toen. Je kunt een wat minder hoog cijfer halen, maar bent wat zekerder van een voldoende. Vind ik altijd wel fijn. Al denken anderen daar anders over
Oh ja inderdaad. Vergeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Wij hebben geen juist/onjuist vragen meer, is open nu.
Ik heb geen Facebook meer, maar die was het inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUR Memes-pagina:
[ afbeelding ]
Sterker door strijdquote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Yes!Maar sommige Rotterdammers kennen de wapenspreuk van hun eigen stad niet eens.
Vraag het Ilona.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:35 schreef sanasoufi het volgende:
TRAVEL!!!
Weet jij misschien of er een bepaald aantal punten is dat je moet behalen voor goederen om te mogen deelnemen aan het eindtentamen?
Dus stel ik heb maar 2 punten uit de 30 mag ik dan nog wel deelnemen aan het eindtentamen
ben je echt zo naiëf? als ik dat ilona vraag dan gaat die gelijk even extra naar mijn werk kijken...want uit mijn vraag zal ze dan afleiden dat ik een slecht gevoel heb...en dan krijg ik zometeen echt maar 1 puntquote:
Ach, kun je nog gezellig wat langer hier blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ben je echt zo naiëf? als ik dat ilona vraag dan gaat die gelijk even extra naar mijn werk kijken...want uit mijn vraag zal ze dan afleiden dat ik een slecht gevoel heb...en dan krijg ik zometeen echt maar 1 punt![]()
maar heb wat studenten gemaild! Je moet minimaal 21 punten scoren om deel te mogen nemen aan het eindtentamen. Dusherkansen
![]()
pas half september mijn diploma in handen
nee ik ben natuurlijk wel voor 1 september klaar....maar als je nog eind juni een tentamen moet maken....quote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach, kun je nog gezellig wat langer hier blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |