SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een universitaire twist aan het stadsmotto van Rotterdam. Zo heel ingewikkeld is dat toch niet?quote:
Yes!quote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Een universitaire twist aan het stadsmotto van Rotterdam. Zo heel ingewikkeld is dat toch niet?
jup staats en bestuursrechtquote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben bang dat ik voor het eerst sinds ik aan de EUR studeer hard ga falen bij de tentamens deze week. Eigen schuld.
Nog meer tentamenklanten deze week?
Wij gaan knallen!quote:
Hoezo de twijfels? Het is dan voor veel mensen dan niet een interessant vak, het is echter (in mijn ogen) verre van moeilijk. De wetten die wij moeten gebruiken zijn zeer gestructureerd, sla gewoon geen stap in het proces van antwoorden over en pak je voldoende.quote:Op maandag 17 december 2012 01:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Je hebt me door.quote:Op maandag 17 december 2012 01:51 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ga je zeker de hele tijd zitten kleppen
Ik vind de stof niet moeilijk, het is eigenlijk niet eens zoveel en veel heeft dezelfde opzet met hier en daar een andere naam voor het beestjequote:Op maandag 17 december 2012 01:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoezo de twijfels? Het is dan voor veel mensen dan niet een interessant vak, het is echter (in mijn ogen) verre van moeilijk. De wetten die wij moeten gebruiken zijn zeer gestructureerd, sla gewoon geen stap in het proces van antwoorden over en pak je voldoende.
Daarom ga ik niet meer naar mijn geliefde studielandschap, binnen notime komen er van die gezellige mensen zoals jij bij me aanschuiven waardoor ik geen kloot gedaan krijgquote:Op maandag 17 december 2012 01:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je hebt me door.Maar serieus, ik word door m'n vrienden altijd gehaat, omdat ik ze altijd in de UB afleid met m'n gezelligheid.
![]()
Kan ik je achteraf wel een drankje aanbieden bij de Smitse?quote:Op maandag 17 december 2012 01:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet meer naar mijn geliefde studielandschap, binnen notime komen er van die gezellige mensen zoals jij bij me aanschuiven waardoor ik geen kloot gedaan krijg
Ik ben geen femme fatale hoor, die turken van de kebab zijn gewoon aardig tegen vrouwenquote:Op maandag 17 december 2012 01:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan ik je achteraf wel een drankje aanbieden bij de Smitse?
Je bent gewoon lelijk dus.quote:Op maandag 17 december 2012 02:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben geen femme fatale hoor, die turken van de kebab zijn gewoon aardig tegen vrouwen
Netals jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 02:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Netals jijSoort zoekt soort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedkoop bier daar.quote:Op maandag 17 december 2012 02:03 schreef Keyos het volgende:
De Smitse![]()
, sinds ik in mijn huidige werkgroep zit drinken we daar bijna na elke werkgroep een paar biertjes.
Kennen jullie elkaar trouwens? Just asking.
Waar is dat? Is dat links net na de ingang van de campus? ( vanaf de hro )quote:Op maandag 17 december 2012 02:03 schreef Keyos het volgende:
De Smitse![]()
, sinds ik in mijn huidige werkgroep zit drinken we daar bijna na elke werkgroep een paar biertjes.
Kennen jullie elkaar trouwens? Just asking.
Ja, onderin het T - gebouw. ¤1,25 voor een goedgevulde Hertog Jan, veel goedkoper ga je het niet vinden en het is een best gezellige kroeg.quote:Op maandag 17 december 2012 02:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waar is dat? Is dat links net na de ingang van de campus? ( vanaf de hro )
Met een rietjequote:Op maandag 17 december 2012 02:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus we kunnen vrijdag een drankje delen?
Ik zag je trouwens in de verte, vorige week ofzo Te ver weg om hoi te gillen. Je nieuwe look staat je goedquote:
Thanks for the complimentsquote:Op maandag 17 december 2012 02:09 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zag je trouwens in de verte, vorige week ofzo Te ver weg om hoi te gillen. Je nieuwe look staat je goed
Er zijn wat mensen die mij kunnen herkennen maar omgekeerd niet, dat is nog het vervelendequote:
Hoe zie je eruit dan?quote:Op maandag 17 december 2012 02:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die mij kunnen herkennen maar omgekeerd niet, dat is nog het vervelende.
Maybe some day als ik een zetel te pakken krijg bij de politieke partij van mijn voorkeurquote:
Ik heb niet echt een goede representatieve foto klaarstaan, die hou je nog te goed.quote:Op maandag 17 december 2012 02:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit dan?Als iemand je deze week random een boks geeft, ben ik het.
Zolang je maar niet zo'n lame 'I Will'-foto hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 02:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede representatieve foto klaarstaan, die hou je nog te goed.
Yup, ik ook. Eerste van de drie vanmorgen gehad en het ging goed. Dit in tegenstelling tot het eerste blok waar ik hard faalde.quote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben bang dat ik voor het eerst sinds ik aan de EUR studeer hard ga falen bij de tentamens deze week. Eigen schuld.
quote:Op maandag 17 december 2012 02:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo'n lame 'I Will'-foto hebt.Wat een oogtyfus zijn die posters.
Ik kwam een keer een parodie tegen van die kutposters, met Peter Griffin erop, maar ik kan 'm even niet vinden.quote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, ik ook. Eerste van de drie vanmorgen gehad en het ging goed. Dit in tegenstelling tot het eerste blok waar ik hard faalde.
[..]
Staat wel héééél professioneel op je LinkedIN-profiel hoor! Aldus half RSM.
Vraag 2 heb ik helemaal, toen ik eenmaal het truukje zag met indicatorfuncties kwam de rest vanzelf. Bij vraag 1d) heb ik het laatste stukje wel gebluft, maar verder ging het erg goed. Ik ben erg benieuwd naar m'n eindcijfer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:16 schreef Adelovici het volgende:
[..]
ja was niet echt lastig he, alleen vraag 2 over T-garch heb ik denk ik niet helemaal.
EUR Memes-paginaquote:Op maandag 17 december 2012 18:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik kwam een keer een parodie tegen van die kutposters, met Peter Griffin erop, maar ik kan 'm even niet vinden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUR Memes-pagina:
[ afbeelding ]
Succes man! ICT stelt niks voor, Micro is wat lastiger. Aardige cijfers gehaald voor de tussentoetsen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Rummikub het volgende:
[..]![]()
Zometeen even ICT tentamen, donderdag micro
ICT schijnt inderdaad niet moeilijk te zijn. Micro een 8 en een 5 gehaald voor de tussentoetsen, voor de online toetsen iets van een 8,5 gemiddeld, dus moet ongeveer een 4.8 halen als mijn berekeningen kloppenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Succes man! ICT stelt niks voor, Micro is wat lastiger. Aardige cijfers gehaald voor de tussentoetsen?
Moet lukken toch als je wat geoefend hebt? Daarnaast kun je altijd op safe spelen en wat vraagtekens invullen. Heb ik ook gedaan toen. Je kunt een wat minder hoog cijfer halen, maar bent wat zekerder van een voldoende. Vind ik altijd wel fijn. Al denken anderen daar anders overquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:38 schreef Rummikub het volgende:
[..]
ICT schijnt inderdaad niet moeilijk te zijn. Micro een 8 en een 5 gehaald voor de tussentoetsen, voor de online toetsen iets van een 8,5 gemiddeld, dus moet ongeveer een 4.8 halen als mijn berekeningen kloppen
Wij hebben geen juist/onjuist vragen meer, is open nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet lukken toch als je wat geoefend hebt? Daarnaast kun je altijd op safe spelen en wat vraagtekens invullen. Heb ik ook gedaan toen. Je kunt een wat minder hoog cijfer halen, maar bent wat zekerder van een voldoende. Vind ik altijd wel fijn. Al denken anderen daar anders over
Oh ja inderdaad. Vergeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:42 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Wij hebben geen juist/onjuist vragen meer, is open nu.
Ik heb geen Facebook meer, maar die was het inderdaad!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUR Memes-pagina:
[ afbeelding ]
Sterker door strijdquote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Yes!Maar sommige Rotterdammers kennen de wapenspreuk van hun eigen stad niet eens.
Vraag het Ilona.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:35 schreef sanasoufi het volgende:
TRAVEL!!!
Weet jij misschien of er een bepaald aantal punten is dat je moet behalen voor goederen om te mogen deelnemen aan het eindtentamen?
Dus stel ik heb maar 2 punten uit de 30 mag ik dan nog wel deelnemen aan het eindtentamen
ben je echt zo naiëf? als ik dat ilona vraag dan gaat die gelijk even extra naar mijn werk kijken...want uit mijn vraag zal ze dan afleiden dat ik een slecht gevoel heb...en dan krijg ik zometeen echt maar 1 puntquote:
Ach, kun je nog gezellig wat langer hier blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ben je echt zo naiëf? als ik dat ilona vraag dan gaat die gelijk even extra naar mijn werk kijken...want uit mijn vraag zal ze dan afleiden dat ik een slecht gevoel heb...en dan krijg ik zometeen echt maar 1 punt![]()
maar heb wat studenten gemaild! Je moet minimaal 21 punten scoren om deel te mogen nemen aan het eindtentamen. Dusherkansen
![]()
pas half september mijn diploma in handen
nee ik ben natuurlijk wel voor 1 september klaar....maar als je nog eind juni een tentamen moet maken....quote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ach, kun je nog gezellig wat langer hier blijven.
Ik hoop dat je emailcontacten later wat professioneler zullen zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ben je echt zo naiëf? als ik dat ilona vraag dan gaat die gelijk even extra naar mijn werk kijken...want uit mijn vraag zal ze dan afleiden dat ik een slecht gevoel heb...en dan krijg ik zometeen echt maar 1 punt![]()
maar heb wat studenten gemaild! Je moet minimaal 21 punten scoren om deel te mogen nemen aan het eindtentamen. Dusherkansen
![]()
pas half september mijn diploma in handen
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je emailcontacten later wat professioneler zullen zijn.
Schrijf het in je notitieblok.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]ik verstuur als ik iets wil weten standaard 80 mails naar dezelfde studenten. niet professioneel dus, maar meestal zijn hun antwoorden eenduidig. 3 mensen hebben net aangegeven het niet te weten, 8 zijn wat geschrokken van mijn vraag, MAAR 14 geven aan dat je 21 punten moet hebben (van die 14 echter 1 iemand die twijfelt tussen 18 en 21
)
bekijk trouwens het sin-online forum eens!!! juist, juist en D....wat ik hier ook al schreef....de meerderheid had mij dat ook gemaild dus mede studenten weten het vaak beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je emailcontacten later wat professioneler zullen zijn.
ik weet hun namen niet, maar alleen hun studentnummers! en ik ga echt niet alle namen die onder met vriendelijk groet en succes staan in een boek noterenquote:
Linkje van forum?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bekijk trouwens het sin-online forum eens!!! juist, juist en D....wat ik hier ook al schreef....de meerderheid had mij dat ook gemaild dus mede studenten weten het vaak beter.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
http://esl.sin-online.nl/channel/forum/forum.html?f=245
je moet wel inloggen geloof ik
heb je het echt zo slecht gemaakt? maar 1 vraag goed dus? bij mij ging het ook niet lekker....maar gewoon herkansen dus! je moet namelijk zowieso alle 3 de vragen goed hebben anders kom je nooit op 21 uitquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb je het echt zo slecht gemaakt? maar 1 vraag goed dus? bij mij ging het ook niet lekker....maar gewoon herkansen dus! je moet namelijk zowieso alle 3 de vragen goed hebben anders kom je nooit op 21 uit
de watquote:Op woensdag 19 december 2012 19:19 schreef Travel. het volgende:
[..]Ik moest lachen om die tosti's daar.
Ja idd nou hoop wel dat ik het nog ga halen hoor was ook veels te moeilijk :Squote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
de watkun je eens ophouden met die geheimtaal
het is echt niet erg hoor als de tussentoets niet is gelukt
gewoon voor de herkansing die sir verslagen goed lezen (alles stond daar in, maar ik had geen zin het te lezen
)
ik was een beetje geschrokken, want die eerste twee vragen gingen alleen over thema 2 (het saaiste thema) ook had ik verwacht 2 multiple choice vragen en 1 stelling te krijgenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja idd nou hoop wel dat ik het nog ga halen hoor was ook veels te moeilijk :S[ afbeelding ] egt niet normaal van erasmus :S
Echt 21 punten niet verplicht? Nou dat had ik niet zien aankomen hoor, wat een verrassing.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik was een beetje geschrokken, want die eerste twee vragen gingen alleen over thema 2 (het saaiste thema) ook had ik verwacht 2 multiple choice vragen en 1 stelling te krijgen. maar goed sirverslagne kopen en ik houd de mails wat betreft bepaald punten in de gaten om aan het eindtentamen te mogen deelnemen. Ik krijg net namelijk een mail binnen dat de 21 punten onzin zijn.
Hoe dan ook eindtentamen/herkansing.....sir hoorcollege verslagen en sheets lezen en veel oefenen met die werkgroepen. Afsluiten met de arresten en hopen of op 55+ punten OF herkansen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Echt 21 punten niet verplicht? Nou dat had ik niet zien aankomen hoor, wat een verrassing.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Er zijn wel een hoop studenten die het denken
al 20 die aangeven dat je er 18 of 21 moet hebben
weet het dus ook niet.
Ik kwam op dat bepaald punten vereiste, omdat met 15 punten of minder het namelijk lastig kan worden. Moet je 4 of 5 vragen van de 7 dus goed doen....klinkt onhaalbaar, want ze letten op artikelen en arresten en je argumentatie....alles moet dus kloppen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef sanasoufi het volgende:
en trouwens ik zou goederen ook goed gemaakt hebben! ik had dit keer alleen echt geen zin om te leren (nog steeds niet trouwens)
ik begin pas op 1 januari
quote:
Trouwens hoe ga jij tot vrijdag verder leven? Ik zit te twijfelen of ik 2 nachten wakker blijf tot de punten worden gepubliceerd (verwacht vrijdag tussen 11:00-15:00) ik kan echt niets leuks doen en rustig verder leven tot ze bekend zijn en ik kan huilen dat ik geen punten hebquote:
Serieus?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef mctwigt het volgende:
Morgen is de smitse open vanaf 2 uur. En alle drank moet op!
Goede bronnen had je weer, chapeau.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Trouwens hoe ga jij tot vrijdag verder leven? Ik zit te twijfelen of ik 2 nachten wakker blijf tot de punten worden gepubliceerd (verwacht vrijdag tussen 11:00-15:00) ik kan echt niets leuks doen en rustig verder leven tot ze bekend zijn en ik kan huilen dat ik geen punten heb
hoeveel heb je? ik 13quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Goede bronnen had je weer, chapeau.
overigens 42 is goed haalbaar zelfs! had 44 voor verbintenissen (vorig blok zonder te leren), en 62 voor de minor (zonder te leren)...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Goede bronnen had je weer, chapeau.
Dat wordt profiteren dalijk, op de arbeidsmarkt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
overigens 42 is goed haalbaar zelfs! had 44 voor verbintenissen (vorig blok zonder te leren), en 62 voor de minor (zonder te leren)
arbeids watquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Dat wordt profiteren dalijk, op de arbeidsmarkt!
trouwens ik ga voor die 42 punten wel leren.....het vak waar ik en Travel het over hebben is eenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Dat wordt profiteren dalijk, op de arbeidsmarkt!
Rooskleurige toekomst!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
trouwens ik ga voor die 42 punten wel leren.....het vak waar ik en Travel het over hebben is eenvak. Vorig jaar had ik 28 uit de 30 punten voor het deeltentamen dus nog maar 27 uit de 70 nodig om het eindtentamen te halen.....niet gelukt
dus dit jaar dacht ik....feesten tot 3 weken voor de tentamens en dan gewoon voor het eindtentamen leren. ook 0 punten had ik dus oke gevonden....als het eind maar lukt....VOOR DE VOLLE 70
![]()
dan nog 3 vakken en dan: verlovingdan nog die stomme master (ik heb al iemand die mijn scriptie gaat schrijven
) en dan: trouwen
en dan: NOOIT WERKEN
hoeveel had jij?quote:
Ik kijk uit naar je dagelijkse update!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoeveel had jij?komt helemaal goed hoor als het niet best was! als ik begin zal ik hier dagelijks verslag doen van wat belangrijk is per thema
. en als je iets niet begrijpt of wilt weten kun je het me altijd vragen
![]()
maar eerst een weekje libanon! koffers zijn gepakt duszometeen vertrekken richting schiphol!
Klinkt goed, hoe heb je je man ontmoet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
trouwens ik ga voor die 42 punten wel leren.....het vak waar ik en Travel het over hebben is eenvak. Vorig jaar had ik 28 uit de 30 punten voor het deeltentamen dus nog maar 27 uit de 70 nodig om het eindtentamen te halen.....niet gelukt
dus dit jaar dacht ik....feesten tot 3 weken voor de tentamens en dan gewoon voor het eindtentamen leren. ook 0 punten had ik dus oke gevonden....als het eind maar lukt....VOOR DE VOLLE 70
![]()
dan nog 3 vakken en dan: verlovingdan nog die stomme master (ik heb al iemand die mijn scriptie gaat schrijven
) en dan: trouwen
en dan: NOOIT WERKEN
Hoe ging je tentamen vandaag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe heb je je man ontmoet?
Hoiquote:Op maandag 17 december 2012 00:54 schreef Snuf. het volgende:
IN BEIRUTquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je dagelijkse update!
Ik heb hetzelfde, ik denk dat 24eur7 ( welke creatieve geest met leren puntschoenen en ribbroek heeft die naam bedachtquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IN BEIRUT![]()
Alleen Travel mijn studentenmail lijkt vanuit hier niet te werkentenminste ik kan wel inloggen, maar als ik op iets klik gebeurt er niets
Ik kan dus geen mails schrijven en ook mijn oude mails niet lezen
![]()
Is dit gewoon een storing? Heb jij dat ook? Of heeft het ermee te maken dat ik in het buitenland zit
IK HOU VAN JOUquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ik denk dat 24eur7 () weer eens een storinkje heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |