quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef hamster90 het volgende:
[..]
In 2008 heb ik ook zo'n toets gemaakt om toegelaten te worden tot economie&bedrijfseconomie. Toen was het tentamen precies hetzelfde opgebouwd als het oefententamen. Je kon dus inderdaad zelf je onderwerpen kiezen (ik meen dat er 15 onderwerpen waren waarvan je er 8 moest maken?) met op het laatst 2 grote vragen waarvan je er ook maar 1 hoefde te maken.
Als dat oefententamen je zo goed af ging ben je echt wel genoeg voorbereid. Gewoon zorgen dat je alle stappen duidelijk opschrijft want daar zijn natuurlijk de punten te verdienen.
Succes er mee!
Nee nog nooit. Een typo werd het pesten voor 3 topics langquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:14 schreef Kaas- het volgende:
Hehe was dat nog nooit veranderd?Bij deze.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Staat er nu extra duidelijk zodat het nooit weer verkeerd gaat!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Staat er nu extra duidelijk zodat het nooit weer verkeerd gaat!
bedankt, jij gefeliciteerd met je propedeusequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Propedeuse binnen.Alvast een voorzichtige gefeliciteerd met je BSA Sjappel!
Tvp.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef hamster90 het volgende:
Ik weet dat de kans niet zo groot is, maar is er hier toevallig iemand met oude tentamens inkomstenbelasting A?
Heb ze alleen hard -copy.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:22 schreef hamster90 het volgende:
Zou je die even op rapidshare kunne gooien oid?
Felicitaties!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Propedeuse binnen.Alvast een voorzichtige gefeliciteerd met je BSA Sjappel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop