Beste allemaal,
Ik ben vorig jaar afgestudeerd aan de Haagse Hogeschool en heb daar de HBO opleiding Facility Management afgerond. Ik ben op dit moment alweer enige tijd aan het werk, maar heb toch het idee om verder te gaan leren. In de vorm van een schakeljaar op een universiteit.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Eurasmus uni te Rotterdam aangezien, ik daar vlakbij woon.
Ik ben me op dit moment aan het verdiepen in Master opleidingen en ben erg geinteresseerd in richtingen; Management, Organisatie, Economie en Personeel. Nu klinkt de opleiding Bedrijfskunde erg interessant aangezien deze opleiding de meeste raakvlakken heeft met mijn interesses. Helaas is het zo dat ik een gemiddelde van 7,0 moet hebben op mijn HBO eindlijst en een wiskunde toets moet afleggen, voordat ik wordt toegelaten.
Een gemiddelde van 7,0 heb ik niet.

Dus ben ik verder gaan zoeken. Bij de opleiding bestuurskunde kan ik wel instromen in het schakeljaar. Wat ik jammer vindt is dat deze opleiding gericht is op de publieke sector. Ik weet namelijk niet of daar mijn toekomst ligt...
vragenDie wiskunde toets die als assesment veel gevraagd wordt bij pre-masters is die qua niveau goed te maken?
Ik ben benieuwd of er hier users zijn die ervaring hebben met de opleiding bestuurskunde en of deze nou echt puur gericht is op overheidsinstanties en of je later ook gewoon in het bedrijfsleven kan gaan werken met deze opleiding?
Ik ben op dit moment 22 jaar (volgende maand 23) en vraag me af of ik niet te oud ben om aan een 2 jarige master te beginnen?
Tevens ben ik in voor ideeen van jullie kant op het gebied van pre-masters in de vorm van andere opleidingen die aansluiten op mijn vorige opleiding.
Alvast bedankt!