daar verderquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, ik moest nog bij de facebook groep he
Je hebt vakantie?quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Doe maar half dood. Ik moet nog 5 hele dagen en dan mag/ga ik instorten. Of twee weken in m'n nest hangen
Wat ben je toch ook een lieve knul af en toe!quote:
Ik heb mijn goede uurtjes.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve knul af en toe!
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, ik moest nog bij de facebook groep he
Kliekjesquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?![]()
Ik ben heel rustig
Ja hoor, dat durf ik welquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?![]()
Ik ben heel rustig
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik om flink te crashen
Waar staat de boom waaruit ze me moeten halen?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, ik pak nu alvast de step.
Zie je in Juli!
Geil, ik ga me alvast scheren!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, ik pak nu alvast de step.
Zie je in Juli!
En die houden we ook lekker geheimquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Nu ben ik berucht. En jullie kennen mijn geheime identiteit.
Niet echt geheim danquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welkom Karel!quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dankje.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!
Nu haal je mensen door elkaarquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!
Ik rijd ook liever zelfquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit, nooit aan beginnen
Neequote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Mexicanobakker, ben je fan van Laurel en Hardy eigenlijk?
Ik ook. Never nooit niet dat ik bij een vrouw in de auto stapquote:
Dat fluitje doet je anders een stuk onderdaniger overkomenquote:
Ow, dat wel hoor, maar dan liever ikzelf achter het stuur dusquote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Never nooit niet dat ik bij een vrouw in de auto stap
Dan doen jullie dat maar via PMquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet?!
Ik wil juist alles weten
Hmzz... Dan zitten wij sowieso nooit bij elkaar in de auto, ik neem graag de leidingquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat wel hoor, maar dan liever ikzelf achter het stuur dus
Ook bovenop dus?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmzz... Dan zitten wij sowieso nooit bij elkaar in de auto, ik neem graag de leiding
Nee, dat is me in de winter dan weer veel te koudquote:
Een tijdje terug heb ik maar een nieuw account aangemaakt, werkt als een tiet op je telefoonquote:
Het is alweer bijna zomerquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is me in de winter dan weer veel te koud
Ja, maar dan brand je je kont weer aan het dak als hij te lang in de zon heeft gestaanquote:
Tja, het oostenquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten spreekt met van tieten
damn dat is echt heeeeeel lang geledenquote:
Nee, dan het westen. Een vergaarpoel van klapjosti's die het ABN niet machtig zijn en de een is nog meer aso dan de anderquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tja, het oosten![]()
![]()
Ow, we zaten nog in de auto?quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan brand je je kont weer aan het dak als hij te lang in de zon heeft gestaan
Dat "oh-oh" doet de mobiele versie ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn dat is echt heeeeeel lang geleden
Die geluidjes zijn nog steeds niet uit mijn hoofd
Zemmel wil jij niet de zere plek op de vingor legguhquote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan het westen. Een vergaarpoel van klapjosti's die het ABN niet machtig zijn en de een is nog meer aso dan de ander![]()
![]()
Hier in het zuid-oosten ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten spreekt met van tieten
Ja jonguh, je begint zelf jeweetsssquote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zemmel wil jij niet de zere plek op de vingor legguh
ofzauw
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jonguh, je begint zelf jeweetsss
Ja.quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben we nu ruzie? Om zoiets futiels?
Geeft niks, ik rij welquote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Tieten
[..]
Dan was ik even de weg kwijt
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef D. het volgende:
Oja, mijn boek roept
Figuurlijk dan he
Tot weer maar weer
quote:
Die vatte ik ook niet helemaal jaquote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
The Killers![]()
![]()
Beter dan Kodaline, dat werd half ingestart?
Idem hier! Als ik ergens boos van kan worden, dan is dit het wel.quote:
probeer eens te zoeken op je naam http://www.icq.com/people/quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef Symphonic het volgende:
jammer dat ik mijn ICQ nummer niet meer kan achterhalen
Had er geloof ik 1 met 5 cijfers
Succes, fijne dag en tot morgen!quote:Op maandag 17 december 2012 09:18 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Teamdag met allerlei evaluaties voor de boeg, dus tot vanavond
Klinkt enorm interessantquote:Op maandag 17 december 2012 09:18 schreef minthy het volgende:
Mogguh![]()
Teamdag met allerlei evaluaties voor de boeg, dus tot vanavond
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik maak 'm alvast: "Ah, dus daar gaat al dat geld naartoe!!1!!!111!"
Hing z'n vriendin nou naakt met hoge hakken aan in het gordijn?quote:
Zeg dat welquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hing z'n vriendin nou naakt met hoge hakken aan in het gordijn?
Of heb ik weer iets verkeerd verstaan en gehoord wat mijn eigen zieke geest er van maakt?
Het is een soort turnen maar dan in een soort doeken waar je je omheen wikkelt en aan kan hangen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hing z'n vriendin nou naakt met hoge hakken aan in het gordijn?
Of heb ik weer iets verkeerd verstaan en gehoord wat mijn eigen zieke geest er van maakt?
In mijn hoofd ziet het er nu heel anders uit dan dat het waarschijnlijk in het echt eruit zietquote:Op maandag 17 december 2012 10:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een soort turnen maar dan in een soort doeken waar je je omheen wikkelt en aan kan hangen.
Ik heb even gegoogled, weet de exacte naam ook niet, maar zo ziet het er dan uitquote:Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In mijn hoofd ziet het er nu heel anders uit dan dat het waarschijnlijk in het echt eruit ziet.
Ik denk dat m'n goede voornemen voor 2013 moet worden dat ik me weer op de datingmarkt ga begeven
quote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf dat niet zo'n verstandig spotje vinden. Maarja, extra zielig...
Oh ja dat ja...quote:Op maandag 17 december 2012 10:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, weet de exacte naam ook niet, maar zo ziet het er dan uit
[ afbeelding ]
Misschien doe ik In the Stone wel weer, paar jaar geleden wakker gebeld tijdens Ekdom's GraveYardShiftquote:Op maandag 17 december 2012 10:42 schreef CindieY het volgende:
Ohja, plaatje aanvragen. Nog geen idee wat.
Welke is dat?quote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf dat niet zo'n verstandig spotje vinden. Maarja, extra zielig...
Het spotje met een verhaal over een vrouw van ergens in de 50 die al tien keer zwanger is geweest en uiteindelijk vier kinderen heeft over gehouden. Dat ze er zes verloren heeft is triest ja, maar ik hoop dat er dan ook vooral aandacht wordt besteed aan het feit dat tien keer zwanger zijn in ongetwijfeld een gebied waar de voorzieningen dat lastig aan kunnen ook niet geweldig is. Waarom niet blij zijn met twee kinderen en dan stoppen? Die discussie hadden we hier vorige week al even.quote:
Ah die ja. Ik verbaasde me van de week over dat verhaal van de vrouw die geen kinderen kon krijgen waardoor haar vent bij d'r wegging. Ingesproken door Sander Lantinga...quote:Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het spotje met een verhaal over een vrouw van ergens in de 50 die al tien keer zwanger is geweest en uiteindelijk vier kinderen heeft over gehouden. Dat is triest ja, maar ik hoop dat er dan ook vooral aandacht wordt besteed aan het feit dat tien keer zwanger zijn in ongetwijfeld een gebied waar de voorzieningen dat lastig aan kunnen ook niet geweldig is. Waarom niet blij zijn met twee kinderen en dan stoppen? Die discussie hadden we hier vorige week al even.
Dat is, in dit geval dan, helemaal geen ramp, dus.quote:Op maandag 17 december 2012 11:13 schreef CindieY het volgende:
Ik vrees dat de gemiddelde SR-luisteraar helemaal niet naar die spotjes of de verhalen van Corton luistert.
quote:
24 december wordt het huis geopend.quote:Op maandag 17 december 2012 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
Hoelaat wordt 't huis geopend morgen eigenlijk?
quote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
24 december wordt het huis geopend.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef borisz het volgende:
Venema bij de vrienden van de EO straks.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik bied 20 euro om het niet te draaien, zo komen we wel aan de 10.000 euro.
Jaoh!!!1!quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef CindieY het volgende:
Gaan we ons zo druk maken om een paar minuten?
Manmanman.quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef franklop het volgende:
Living Doll op 23/12 tussen 22:00 en 23:00 bij Serious Request, lekker spontaan allemaal..
En ik heb nog wel m 'n mond gehouden net bij Coldplayquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef henkde_j het volgende:
Huilie huilie gehalte is hier weer hoog vandaag
Daar ga ik wel vanuit ja. TLBBquote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef themauster het volgende:
Ik neem aan dat ze deze week ook nog weer in het glazen huis komen optreden.
Bereid je dan maar vast voor op de komende weekquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef henkde_j het volgende:
Huilie huilie gehalte is hier weer hoog vandaag
Ik had een compliment moeten makenquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik heb nog wel m 'n mond gehouden net bij Coldplay
Je verzuurt een beetje Pienjoquote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bereid je dan maar vast voor op de komende week
Ik zeg niet dat ik de komende week 'huiliehuilie' ga doen, lezen Henkie.quote:
Daarom mijd ik dit topic tijdens SR, het valt me nog mee dat dit topic nog niet verhuist is naar een SR subforum.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de komende week 'huiliehuilie' ga doen, lezen Henkie.
Ik doel op de stroom SR-gangers.
Ik doelde niet op komende weekquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de komende week 'huiliehuilie' ga doen, lezen Henkie.
Ik doel op de stroom SR-gangers.
Die is denk ik nu in de maak, want er is nu privetoegang vereist. Gisteren deed ie het nog.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom mijd ik dit topic tijdens SR, het valt me nog mee dat dit topic nog niet verhuist is naar een SR subforum.
Ik ben niet verzuurd hoor.quote:
Met flikkerjasjequote:
SCquote:
Nee hoorquote:
Oa: Fix You, The Scientist en The Hardest Part vergeet jequote:Op maandag 17 december 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
Zoals ik altijd al gezegd heb, Trouble, Violet Hill en Yellow zijn best te pruimen
Nog wel veel meer dan alleen die.quote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oa: Fix You, The Scientist en The Hardest Part vergeet je
The hardest Fartquote:Op maandag 17 december 2012 15:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oa: Fix You, The Scientist en The Hardest Part vergeet je
Je hebt weer een terugvalquote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The hardest Fart
Fix You
The Scientist
en van Viva la Vida krijg ik al helemaal zelfmoordneigingen
Ik ben dat nummer nu al zo zat hequote:Op maandag 17 december 2012 16:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
He, de SR12-anthem nu op de ether.
Dan wordt het een saai jaar, want een andere springplaat is er niet.quote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer nu al zo zat heDaarbij denk ik ook niet dat de dj's in het huis dat een leuk nummer vinden.
Kotsplaat inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben dat nummer nu al zo zat heDaarbij denk ik ook niet dat de dj's in het huis dat een leuk nummer vinden.
Icona Pop - I Love Itquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan wordt het een saai jaar, want een andere springplaat is er niet.
Edit: Ooh, De Kraaien al op 1.
Die zanger van Keane is al een drama, maar de combi maakt het nog erger...quote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kotsplaat inderdaad![]()
Nare stemmen, verschrikkelijk accent en kansloze teksten. Muziek is nog wel ok.
Ik hoop hetquote:
Gekkie het ging over de Kraaien.quote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die zanger van Keane is al een drama, maar de combi maakt het nog erger...
Over de inspiratieloze muziek nog maar niet te spreken
Ohquote:
Ja het is ook niet mijn keuze. Ik zeg alleen maar dat er nog wel een springplaat is. Maar ik denk dat From The East daar wel goed/beter valt.quote:Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope.
Geef mij dan From The East maar.
Dit jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef henkde_j het volgende:
Het kan twee kanten op gaan. From the East wordt gepushed tot anthem. Of er komt spontaan wat opzetten wat we nog niet kennen
Tekst van I Love It wel eens gelezen?quote:Op maandag 17 december 2012 17:03 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik vind FTE niet echt 'springbaar'... Hoop ook echt niet op een gepushte anthem zoals vorig jaar.
OF 'I Love It', OF een spontane
Nou enquote:Op maandag 17 december 2012 17:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tekst van I Love It wel eens gelezen?.
iets met bnn en uitzending op ned3quote:Op maandag 17 december 2012 17:13 schreef Pino112 het volgende:
Wtf heeft Lodiers met het Glazen Huis te maken?
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 17:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
iets met bnn en uitzending op ned3
Nice! Kende hem nog niet. Zoiets heeft wel meer 'springfactor' jaquote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef henkde_j het volgende:
Beter hadden ze weer zoiets in elkaar gedraaid![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het geld wat je moet betalen zal ook wel in één richting gaan
quote:Op maandag 17 december 2012 17:33 schreef franklop het volgende:
Sta ik op t perron te wachten, staan er verderop twee gekleurden te wachten op de thalys naar Parijs
http://fok.3fmfan.nl/requests/.quote:Op maandag 17 december 2012 17:56 schreef miieejj het volgende:
als ik m'n plaatje aangevraagd heb.. waar kan ik dat invullen.. ( net als vorig jaar zeg ma..) snappen jullie 't nog
succes !quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Allemaal wachten tot zaterdag/zondag/maandag met plaatjes aanvragen, dan zit ik in het callcenter
quote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij is er trouwens geen serieuzzz live dit jaar
... maar de kans dat je plaatje dan nog gedraaid wordt is natuurlijk wel een stuk kleiner, want dan staan er al tigduizend andere verzoekjes te wachten.quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Allemaal wachten tot zaterdag/zondag/maandag met plaatjes aanvragen, dan zit ik in het callcenter
Het is misselijkmakend, En dan heeft ze ook nog eens zo'n lelijke kop.quote:Op maandag 17 december 2012 19:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verdomme zeg, die Sandra van Nieuweland zingt ook echt elk nummer op dezelfde hoogte met haar uitgerekte zinnen.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is misselijkmakend, En dan heeft ze ook nog eens zo'n lelijke kop.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij is er trouwens geen serieuzzz live dit jaar
Is het echt zo erg?!quote:
Nou enquote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar de kans dat je plaatje dan nog gedraaid wordt is natuurlijk wel een stuk kleiner, want dan staan er al tigduizend andere verzoekjes te wachten.
Afgaand op wat ik op jouw facebook pic zie, valt dat echt wel mee, mutsiequote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?!
Damn, ik meet nooit weer... Dan kan ik me hier nooit meer vertonen zonder hoongelach
Eigenlijk doelde ik meer op het gebash op uiterlijk waar ik niet zoveel van begrijp, sjaaltiequote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Afgaand op wat ik op jouw facebook pic zie, valt dat echt wel mee, mutsie
Okee ik overdrijf nogal. Maar de muziek vind ik echt uitgesproken shit. Dan hoor ik nog liever All I Want For Christmas..........quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik meer op het gebash op uiterlijk waar ik niet zoveel van begrijp, sjaaltie
Gelukkig, ik was al onderweg naar m'n hoekje met een schilmesquote:Op maandag 17 december 2012 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee ik overdrijf nogal. Maar de muziek vind ik echt uitgesproken shit. Dan hoor ik nog liever All I Want For Christmas..........
waarom bellen als je ook http://3fm.nl/plaat hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Internets? Dat heeft toch geen toekomstquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom bellen als je ook http://3fm.nl/plaat hebt.
Cool! Maar ik heb al een shirt gekochtquote:Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom bellen als je ook http://3fm.nl/plaat hebt.
quote:
Heeeeeeeeeeeeeey Rolfey!quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Bakzert
hoj duckie ik heb nog een Feta Fourno voor jequote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft mooi dat Uncyclopedia
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Holland
Geen Loukoumades? Dat zijn serieus de lekkerste dingen die ooit heb gegeten!quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj duckie ik heb nog een Feta Fourno voor je
Ik hou wel van een paar smakelijke ballenquote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen Loukoumades? Dat zijn serieus de lekkerste dingen die ooit heb gegeten!
http://en.wikipedia.org/wiki/Loukoumades
Ik woon niet meer in Eindhovenquote:Op maandag 17 december 2012 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Verdorie, ik keek al uit naar jouw troll reports dat je rondjes aan het fietsen was
Vorig jaar hadden we wel een subforumquote:
Ik las vanmiddag even bij hier, toen hadden ze het erover dat het tijdelijke subforum nog op offline stond. Komt vast nog welquote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we wel een subforum
Okquote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag even bij hier, toen hadden ze het erover dat het tijdelijke subforum nog op offline stond. Komt vast nog wel
Ook dat gaat goed komen, zorgen dat er morgen ergens een topic vol komt. Pino opent dan een nieuwe, inclusief SR-OPquote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef henkde_j het volgende:
En Pienjo had een OP gemaakt? Preview linkjes werken niet meer
schanden. opschieten met dien hap.quote:Op maandag 17 december 2012 20:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag even bij hier, toen hadden ze het erover dat het tijdelijke subforum nog op offline stond. Komt vast nog wel
quote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag liefje, waarom zo laat nog een hoi?![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou wel van een paar smakelijke ballen
hier verderquote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schanden. opschieten met dien hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |