daar verderquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, ik moest nog bij de facebook groep he
Je hebt vakantie?quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Doe maar half dood. Ik moet nog 5 hele dagen en dan mag/ga ik instorten. Of twee weken in m'n nest hangen
Wat ben je toch ook een lieve knul af en toe!quote:
Ik heb mijn goede uurtjes.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve knul af en toe!
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja, ik moest nog bij de facebook groep he
Kliekjesquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?![]()
Ik ben heel rustig
Ja hoor, dat durf ik welquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan mag je mij toevoegen, omdat het een geheime groep is. Wil je dat?![]()
Ik ben heel rustig
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik om flink te crashen
Waar staat de boom waaruit ze me moeten halen?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, ik pak nu alvast de step.
Zie je in Juli!
Geil, ik ga me alvast scheren!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is goed, ik pak nu alvast de step.
Zie je in Juli!
En die houden we ook lekker geheimquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Nu ben ik berucht. En jullie kennen mijn geheime identiteit.
Niet echt geheim danquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welkom Karel!quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dankje.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!
Nu haal je mensen door elkaarquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Peter!
Ik rijd ook liever zelfquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit, nooit aan beginnen
Neequote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Mexicanobakker, ben je fan van Laurel en Hardy eigenlijk?
Ik ook. Never nooit niet dat ik bij een vrouw in de auto stapquote:
Dat fluitje doet je anders een stuk onderdaniger overkomenquote:
Ow, dat wel hoor, maar dan liever ikzelf achter het stuur dusquote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook. Never nooit niet dat ik bij een vrouw in de auto stap
Dan doen jullie dat maar via PMquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet?!
Ik wil juist alles weten
Hmzz... Dan zitten wij sowieso nooit bij elkaar in de auto, ik neem graag de leidingquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat wel hoor, maar dan liever ikzelf achter het stuur dus
Ook bovenop dus?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmzz... Dan zitten wij sowieso nooit bij elkaar in de auto, ik neem graag de leiding
Nee, dat is me in de winter dan weer veel te koudquote:
Een tijdje terug heb ik maar een nieuw account aangemaakt, werkt als een tiet op je telefoonquote:
Het is alweer bijna zomerquote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat is me in de winter dan weer veel te koud
Ja, maar dan brand je je kont weer aan het dak als hij te lang in de zon heeft gestaanquote:
Tja, het oostenquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten spreekt met van tieten
damn dat is echt heeeeeel lang geledenquote:
Nee, dan het westen. Een vergaarpoel van klapjosti's die het ABN niet machtig zijn en de een is nog meer aso dan de anderquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tja, het oosten![]()
![]()
Ow, we zaten nog in de auto?quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan brand je je kont weer aan het dak als hij te lang in de zon heeft gestaan
Dat "oh-oh" doet de mobiele versie ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn dat is echt heeeeeel lang geleden
Die geluidjes zijn nog steeds niet uit mijn hoofd
Zemmel wil jij niet de zere plek op de vingor legguhquote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dan het westen. Een vergaarpoel van klapjosti's die het ABN niet machtig zijn en de een is nog meer aso dan de ander![]()
![]()
Hier in het zuid-oosten ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier in het oosten spreekt met van tieten
Ja jonguh, je begint zelf jeweetsssquote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zemmel wil jij niet de zere plek op de vingor legguh
ofzauw
quote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja jonguh, je begint zelf jeweetsss
Ja.quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben we nu ruzie? Om zoiets futiels?
Geeft niks, ik rij welquote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Tieten
[..]
Dan was ik even de weg kwijt
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef D. het volgende:
Oja, mijn boek roept
Figuurlijk dan he
Tot weer maar weer
quote:
Die vatte ik ook niet helemaal jaquote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
The Killers![]()
![]()
Beter dan Kodaline, dat werd half ingestart?
Idem hier! Als ik ergens boos van kan worden, dan is dit het wel.quote:
probeer eens te zoeken op je naam http://www.icq.com/people/quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef Symphonic het volgende:
jammer dat ik mijn ICQ nummer niet meer kan achterhalen
Had er geloof ik 1 met 5 cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |