SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
FIPOOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ja, ik weet het. Ik kan maar beter mijn mond houden, dit gebeurt namelijk altijd.quote:
Vorig week was ik er heilig van overtuigd dat Feyenoord met 2-1 voor en 10 tegen 10 het niet meer weg zou geven. Een minuut later hing hij in het mandje.![]()
Die verdediging speelt weer alsof ze morgen met pensioen gaan of zo, lijken godverdomme wel ambtenaren.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ze hebben al 2x gescoord.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Ach, zolang Ajax niet scoort gaan ze niet winnen![]()
Guyt MotMOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[youdontsay.jpg]quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Ach, zolang Ajax niet scoort gaan ze niet winnen![]()
Dat valt te bezien. Ik schrijf hem zeker niet af zoals jij dat blijkbaar gedaan hebt.quote:
Mis verder de relevantie van je vraag volledig trouwens.![]()
Tsja wie niet?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
Boerrigter. Ook al zo overschat. Wat een prutser is dat zeg.
![]()
Hij presteert zo weinig, jammer genoeg. Geweldige voetballer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
![]()
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteit
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.![]()
Ze moeten Lukoki opstellenquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Karelnoord het volgende:
![]()
Lukoki bra.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteit
Prachtig toch![]()
![]()
Loopt wel genoeg rond in de jeugd, toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat heeft Ajax eigenlijk voor alternatieven voor Boerrigter op rechts? Vind het een prima buitenspeler, maar dan wel aan de linkerkant.![]()
Ik zou Frank de Boer nu graag in de rust willen horen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ergo de term 'Ajaxpubliek'.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteitOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lukokiquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ze prikken er nog wel een bij, bij Willem IIquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn de 90 minuten al om dan? Alsof Willem 2 dit gaat volhouden.![]()
Rullevantie.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Ik schrijf hem zeker niet af zoals jij dat blijkbaar gedaan hebt.
Kap eens met irritant doen man.quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Ik schrijf hem zeker niet af zoals jij dat blijkbaar gedaan hebt.
En bij 0-2 dacht je zeker dat Willem II nooit ging scoren?quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn de 90 minuten al om dan? Alsof Willem 2 dit gaat volhouden.![]()
Grapjas.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ergo de term 'Ajaxpubliek'.
eerder gewoon "voetbalpubliek"mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Doe ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kap eens met irritant doen man.![]()
Dat dacht iedereenquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En bij 0-2 dacht je zeker dat Willem II nooit ging scoren?![]()
![]()
Ja, kut man. Wie verwacht nou dat Ajax dit weggeeft tegen fucking Willem IIquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi om te zien hoe positiviteit razendsnel omslaat naar negativiteit![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kap eens met irritant doen man.![]()
![]()
![]()
Mensen die denken dat Ajax uiteindelijk niet wint.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Ik hoopte hetquote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kut man. Wie verwacht nou dat Ajax dit weggeeft tegen fucking Willem II
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En bij 0-2 dacht je zeker dat Willem II nooit ging scoren?know'm sayin?
word? word.![]()
Ik schrijf hem niet af hoor. Heb het gewoon over dit momentquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mis verder de relevantie van je vraag volledig trouwens.
Wie weet dat hij over een paar jaar klaar is voor een subtopper in het buitenland. Laten we het hopen.Noot noot.![]()
Deze wedstrijd is net de competitie. Supporters van andere clubs lachen steeds, en aan het einde wordt Ajax kampioen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Ebecilio danquote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zei alternatief, niet wie is er toevallig rechtsbenig en staat onder contract.![]()
het einde van de wereld is echt nabijquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Daley hem nou erin knalde, dan stonden ze voor![]()
Ok.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af hoor. Heb het gewoon over dit moment
Wie weet dat hij over een paar jaar klaar is voor een subtopper in het buitenland. Laten we het hopen.![]()
Of PSV óf Twente óf Vitesse óf Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Deze wedstrijd is net de competitie. Supporters van andere clubs lachen steeds, en aan het einde wordt Ajax kampioen.![]()
Wat neemt de trainer van Willem II als hij last van zijn keel heeft? Een Jurgen Strepsel!
Heel slecht, gejat van TwitterNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Niet meer doen graagquote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat neemt de trainer van Willem II als hij last van zijn keel heeft? Een Jurgen Strepsel!
Heel slecht, gejat van Twitter![]()
Goed dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heel slecht, gejat van Twitter![]()
Mwah, ze hebben dus verder niks. Het zijn beide scoutingsfoutjes uit de jeugd die nu nog onder contract staan en straks bij NEC ofzo ballen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je vroeg om de alternatieven en dit zijn ze.![]()
![]()
Bossen krijgt geen Mini maar een pijpbeurt?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
technisch gezien goede fotoquote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Bossen krijgt geen Mini maar een pijpbeurt?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
En hoe worden supporters van andere clubs genoemd die hun club niet steunen maar afzeiken en bijvoorbeeld in de 80e minuut weggaan als ze een doelpunt achter staan? Precies.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Grapjas.
eerder gewoon "voetbalpubliek"
Zal wel ergens vandaan komen hè, grapjas.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Goede lichtinval, mooie foto.quote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Bossen krijgt geen Mini maar een pijpbeurt?![]()
Props voor hemquote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Seam het volgende:
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zeg![]()
Is een Ajacied in hart en nierenquote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Seam het volgende:
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zeg![]()
Leuke pogingquote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
Typische 2-3 wedstrijd van Ajax![]()
Alles behalve saai.quote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
Haha, goeie grap hoor. Die zijn er bij Ajax net zo veel als andere clubs. Kijk maar naar PSV, Feyenoord had t laatst ook. Twente heeft pas sinds ze kampioen zijn geworden fans.quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En hoe worden supporters van andere clubs genoemd die hun club niet steunen maar afzeiken en bijvoorbeeld in de 80e minuut weggaan als ze een doelpunt achter staan? Precies.
Zal wel ergens vandaan komen hè, grapjas.
Met je hersenschade
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
En trainer van Ajax neemt voor zijn een keel een Hoesdrank?quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heel slecht, gejat van Twitter"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou, de eerste helft is vrij vermakelijk als je het mij vraagtquote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
speelt nu wel beter dan de meest van Ajax nu. Hoe kun je nou zo slecht verdedigen tegen fucking Willem II? totaal ONNODIG BALVERLIESquote:graag op anoniem![]()
Het is helemaal niet saai.quote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
![]()
Kansloze opmerking.quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax titelkandidaat dat geloof je toch niet manNiemand wint overtuigend de laatste tijd. Of ze winnen überhaupt niet.
![]()
Wat zei iemand dat dan?quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax titelkandidaat dat geloof je toch niet man
HAHAHA![]()
Hoop voedt de gedachte.quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kansloze opmerking.Niemand wint overtuigend de laatste tijd.
Als je het maar vaak genoeg herhaalt dan is het zo.
![]()
Ajax op koers. Na rust oprollen. Sympathiek voor de andere supporters om die ook even een goed gevoel te geven.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja, het gekanker van het stelletje users hier is echt een goede maat voor hoe spannend de wedstrijd is.quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het aantal posts zegt toch wat anders.![]()
Twente dat niet opgewassen is tegen fucking heracles
PSV dat geen kans maakt tegen NEC
en
Vitesse dat geen kans maakt tegen RKCmickey mouse league
graag op anoniem![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef One_of_the_few het volgende:
Ajax op koers. Na rust oprollen. Sympathiek voor de andere supporters om die ook even een goed gevoel te geven.![]()
Je vergeet Ajax die moeite heeft met Willem2quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
en
![]()
Twente won gewoon hoor, verder goed verhaal.quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
en
![]()
Feyenoord kampioenquote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
en
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kansloze opmerking.Niemand wint overtuigend de laatste tijd. Of ze winnen überhaupt niet.
* Verwijderd *![]()
Zal de eerste in de geschiedenis zijn. Wie is deze beste man? Moet een standbeeld krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Seam het volgende:
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zegMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En toch worden ze allemaal Ajaxpubliek genoemd.quote:Op zondag 16 december 2012 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, goeie grap hoor. Die zijn er bij Ajax net zo veel als andere clubs. Kijk maar naar PSV, Feyenoord had t laatst ook. Twente heeft pas sinds ze kampioen zijn geworden fans.
Met je hersenschadeOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
WIST JE DAT?
Genaro Snijders maakt zijn eerste doelpunt in de Eredivisie. Nooit eerder kwam Willem II terug van een 2-0 achterstand tegen Ajax![]()
waarquote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha Theo Janssen schaamt zich voor het Vitesse publiek![]()
http://www.sport1.nl/nieu(...)publiek-vitesse.htmlquote:
Janssen schaamt zich voor publiek Vitesse
Zondag 16 december 2012, 17:01
Theo Janssen heeft zondag kort na het teleurstellende gelijkspel van Vitesse tegen RKC Waalwijk (2-2) hard uitgehaald naar het Arnhemse publiek. 'Ik schaam me ervoor', zei de geboren Arnhemmer in een emotionele reactie voor de camera van Eredivisie Live. 'We staan met 1-0 voor en daardoor op dat moment gedeeld eerste, maar dan gaan ze fluiten. Dat is gewoon waardeloos. Ik liet me daardoor uit de wedstrijd halen. En niet alleen ik, maar meer spelers.'
Janssen leidde zelf de gelijkmaker van RKC in. 'Dat was absoluut concentratieverlies en een domme fout. Ik had mijn hoofd even niet bij de wedstrijd. Dat krijg je hiervan. Het mag mij niet gebeuren, maar ik ben ook maar een mens en irriteer me aan het publiek, daardoor verloor ik de bal.'
http://eredivisielive.nl/(...)iek-te-negatief.html![]()
ach man, dat hoor ik mn hele leven al. In die periode (38 jaar) zijn er geloof ik 2 CL's, 1 europcup voor bekerwinnaars en 3 uefa cups gewonnne.quote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
en
best aardig voor een mickey mouse league[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Ajax heeft nu 101 kols tegen Willem 2 gemaakt en Willem 2 44 tegen Ajaxquote:Op zondag 16 december 2012 17:19 schreef Sunshineboy het volgende:
WIST JE DAT?
Genaro Snijders maakt zijn eerste doelpunt in de Eredivisie. Nooit eerder kwam Willem II terug van een 2-0 achterstand tegen Ajax![]()
Wat komt er zoals gewoonlijk toch weer een indrukwekkende hoop onzin uit Ron de Rijk zijn mond. Wat word ik toch moe van die commentator.![]()
Punten verspelen wanneer het er op neer komt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat verdedigers persoonlijke fouten maken?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Sinds hij op rechts staat speelt hij minder slecht. Ik vind het niet veel aan, zo'n speler waar lastig mee te combineren valt als je juist combinatievoetbal wilt spelen. Bij de 0-1 deed hij het wel goed. Maargoed lukoki is ook niet geweldig. Heeft zo zijn leuke momenten, maar niet consistent.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Loopt wel genoeg rond in de jeugd, toch?![]()
Jijquote:Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef KingRoland het volgende:
en
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
MOEILIJK HOOR ALS JE DE BAL 1 METER VAN JE VANDAAN HOEFT TE PASSENquote:Op zondag 16 december 2012 17:21 schreef Sunshineboy het volgende:
DE MEESTE SUCCESVOLLE PASSES KWAMEN IN DE EERSTE HELFT VAN DE VOET VAN NIKLAS MOISANDER![]()
Dat haten op Boerrigter steedsFischer heeft ook nog geen pepernoot geraakt deze wedstrijd.
Snelle Egel![]()
Als niemand scoort, dan spelen ze gelijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een gepaste Steve McClaren uitspraak gepast voor Ajax- Willem II?![]()
Je moet minstens één keer scoren om te winnen...quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
De tweede helft is niet de eerste helft.quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
The strength of the team, is not the teamquote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
This is pure comedy.quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een gepaste Steve McClaren uitspraak voor Ajax- Willem II?![]()
De bal is rond?quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als niemand scoort, dan spelen ze gelijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Je moet minstens één keer scoren om te winnen...quote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tweede helft is niet de eerste helft.Hij praat nooit in het nederlands.quote:![]()
What can I say? It's Europe.quote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Stief UIquote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
Het kracht van het team, is het team
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
McClaren: Their ball crossed our line twice, than you know you have to score at least three times.Kein gewalt! Wir sind das volk!
DIe is ook wel goed bedachtquote:Op zondag 16 december 2012 17:25 schreef One_of_the_few het volgende:
McClaren: Their ball crossed our line twice, than you know you have to score at least three times.![]()
![]()
“I was a little disappointed we missed the opportunity to get a second. When you get the opportunity, you've got to take it. It would have been the icing on the cake.”![]()
Willem II was a tough opponent for England during the 19th century, so u can be sure that Ajax will face a hard match to win.![]()
dit wordt nog een leuk topic zo
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
“We have got a maximum, I think, of 12 or 13 games we could play - we want to make sure we play 12 or 13 games.”![]()
Afgunst blijft een moeilijk iets om te begrijpen als je een IQ van 40 hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En toch worden ze allemaal Ajaxpubliek genoemd.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Tering die scheids is zenuwachtigquote:Op zondag 16 december 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)gen-op-het-veld.html![]()
![]()
“The 1-0 defeat is not a bad result. We are even delighted with it, because it could have been worse.”
Haha stief is een baas![]()
![]()
Een uitdaging.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
Jammer dat er geen youtube video''s zijn met stief zijn quotes.![]()
![]()
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Gat in de markt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
Jammer dat er geen youtube video''s zijn met stief zijn quotes.![]()
?quote:Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goede regie bij Eredivisie Live![]()
spoilerquote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef sjeppert het volgende:
ik zie het al...gelijkspel of winst voor WII![]()
nou bedankt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef sjeppert het volgende:
ik zie het al...gelijkspel of winst voor WIIIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Met zijn handtasje?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee man ajax gaat winnen want die zijn de beste ja toch.quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef sjeppert het volgende:
ik zie het al...gelijkspel of winst voor WIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tegen zn eigen harses om wakker te worden?quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Volgens mij wel. Was gewoon matennaaierij.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man ajax gaat winnen want die zijn de beste ja toch.Denk niet dat jij je bek open hoeft te trekken na de wanprestatie van PSV gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensgelijks.quote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat jij je bek open hoeft te trekken na de wanprestatie van PSV gisteren.![]()
Boerrigter schiet ook 2 keer achter elkaar tegen een verdediger, super handig. Schiet dan niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Afgunst? Haha, je hebt duidelijk niet helemaal door waar we het over hebben. Met je mislukte beledigingen tussendoor.quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Afgunst blijft een moeilijk iets om te begrijpen als je een IQ van 40 hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Eerder constateringen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Afgunst? Haha, je hebt duidelijk niet helemaal door waar we het over hebben. Met je mislukte beledigingen tussendoor.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Hij is een buitenlander dus mag.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/244/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/244/Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zijn alle PSV'ers hier op FOK! buitenlands of wat?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ook al kwamen mijn voor voor voor voor voor ouders misschien uit Frankrijk ergens in 1600 betekent niet dat ik een buitenlander ben![]()
![]()
Hoort Brabant bij Nederland danquote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn alle PSV'ers hier op FOK! buitenlands of wat?![]()
Zal er wel weer mee wegkomen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Was gewoon matennaaierij.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
De braboneger zegt van wel.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nee maar wel als je niet in het randstad woont.quote:Op zondag 16 december 2012 17:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn alle PSV'ers hier op FOK! buitenlands of wat?
Zo, terug uit de Kuip, nu even van Willem II genieten![]()
![]()
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar wel als je niet in het randstad woont.![]()
![]()
Ik ben een echte buitenlander dus kan gebeuren. Maar bedankt dat je me helpt.quote:
Ik ben er altijd voor je.quote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben een echte buitenlander dus kan gebeuren. Maar bedankt dat je me helpt.![]()
![]()
Al je creativiteit wisselen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissel maar Boerrigter, Fischer en Eriksen![]()
![]()
Eriksen wisselen voor Enoh of Poulsen ofzo? Goed plan Stijn. Jij snapt het spelletje.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Enoh, Poulsen en Veltman, goed idee!!quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hou het maar bij korfballen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een matige wedstrijd van Ajax
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Blom met zijn hand voor de microfoon praten tegen zijn collega's
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Matig?? Dat is zeer zwak uitgedrukt.
Slecht gewoon.- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?![]()
Boerrigter
VBL / De stylist
Inderdaad. Kansloos.quote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef TheArt het volgende:
Alderweireld met kansloze lange bal nummer 387![]()
Ik heb nu engels commentaar
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Inderdaad!!quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef FRseezu het volgende:
Eigenlijk verdiend niemand het om bovenaan te staan, maar één club moet er staan
Zonder wrijving geen glans![]()
Als je bovenaan staat heb je het verdiend.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef FRseezu het volgende:
Eigenlijk verdiend niemand het om bovenaan te staan, maar één club moet er staan
VBL / De stylist
Heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef FRseezu het volgende:
![]()
Zo kan je nog 3 uur spelen zonder een doelpunt
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
W2 doet het best verdienstelijk toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Tarado het volgende:
Zomeravond voetbal dit, wat een tempo, slaapverwekkendWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
W2 doet het best verdienstelijk toch?know'm sayin?
word? word.![]()
Maar bij Ajax ligt het tempo 2 standen te laag dan maak je het zelfs zo'n ploeg niet moeilijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
W2 doet het best verdienstelijk toch?![]()
Ik heb gisteren PSV gekeken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar bij Ajax ligt het tempo 2 standen te laag dan maak je het zelfs zo'n ploeg niet moeilijk
VBL / De stylist
Het is alleen de vraag hoe het kan dat je een 0-2 voorsprong nog in de eerste helft weggeeft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
De nieuwe Messi eraf ja?quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Als je 0-2 voorstaat moet je het gewoon rustig uitspelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die engelse commentator ratelt even gegevens op over willem II in 2010/2011, dat het zo een slecht seizoen was met 25 verlieswedstrijden en 98 tegengoals, en dat ze nu 8 punten meer hebben dan toen, en dat het ze wel aardig af gaat en niet voetballen alsof ze in de problemen zitten
en vooral niet, zoals zo vaak bij Ajax, binnen een paar minuten een goal tegen krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Als je 0-2 voorstaat moet je het gewoon rustig uitspelen.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Het is Fischer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Jammr nou, ik dacht dat Messi Fietser Visser Fisscher de wedstrijd ging beslissen![]()
stop eens met dat woord te gebruiken man.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Ajax-supporters
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: