Als je bovenaan staat heb je het verdiend.quote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef FRseezu het volgende:
Eigenlijk verdiend niemand het om bovenaan te staan, maar één club moet er staan
Heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op zondag 16 december 2012 17:50 schreef FRseezu het volgende:
Eigenlijk verdiend niemand het om bovenaan te staan, maar één club moet er staan
W2 doet het best verdienstelijk toch?quote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef Tarado het volgende:
Zomeravond voetbal dit, wat een tempo, slaapverwekkend
Vind ik ook wel.quote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
W2 doet het best verdienstelijk toch?
Maar bij Ajax ligt het tempo 2 standen te laag dan maak je het zelfs zo'n ploeg niet moeilijkquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
W2 doet het best verdienstelijk toch?
Ik heb gisteren PSV gekeken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar bij Ajax ligt het tempo 2 standen te laag dan maak je het zelfs zo'n ploeg niet moeilijk
De nieuwe Messi eraf ja?quote:
en vooral niet, zoals zo vaak bij Ajax, binnen een paar minuten een goal tegen krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
Als je 0-2 voorstaat moet je het gewoon rustig uitspelen.
Het is Fischer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Jammr nou, ik dacht dat Messi Fietser Visser Fisscher de wedstrijd ging beslissen
stop eens met dat woord te gebruiken man.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |