Ik hoopte hetquote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kut man. Wie verwacht nou dat Ajax dit weggeeft tegen fucking Willem II
Nee hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En bij 0-2 dacht je zeker dat Willem II nooit ging scoren?
Ik schrijf hem niet af hoor. Heb het gewoon over dit momentquote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Ik schrijf hem zeker niet af zoals jij dat blijkbaar gedaan hebt.
Mis verder de relevantie van je vraag volledig trouwens.
Ebecilio danquote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik zei alternatief, niet wie is er toevallig rechtsbenig en staat onder contract.
het einde van de wereld is echt nabijquote:
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
Als Daley hem nou erin knalde, dan stonden ze voor
Ok.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af hoor. Heb het gewoon over dit moment
Wie weet dat hij over een paar jaar klaar is voor een subtopper in het buitenland. Laten we het hopen.
Of PSV óf Twente óf Vitesse óf Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Deze wedstrijd is net de competitie. Supporters van andere clubs lachen steeds, en aan het einde wordt Ajax kampioen.
Niet meer doen graagquote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat neemt de trainer van Willem II als hij last van zijn keel heeft? Een Jurgen Strepsel!
Heel slecht, gejat van Twitter
Goed dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat neemt de trainer van Willem II als hij last van zijn keel heeft? Een Jurgen Strepsel!
Heel slecht, gejat van Twitter
Mwah, ze hebben dus verder niks. Het zijn beide scoutingsfoutjes uit de jeugd die nu nog onder contract staan en straks bij NEC ofzo ballen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je vroeg om de alternatieven en dit zijn ze.
technisch gezien goede fotoquote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Bossen krijgt geen Mini maar een pijpbeurt?
En hoe worden supporters van andere clubs genoemd die hun club niet steunen maar afzeiken en bijvoorbeeld in de 80e minuut weggaan als ze een doelpunt achter staan? Precies.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Grapjas.
eerder gewoon "voetbalpubliek"
Goede lichtinval, mooie foto.quote:Op zondag 16 december 2012 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Bossen krijgt geen Mini maar een pijpbeurt?
Props voor hemquote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Seam het volgende:
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zeg
Is een Ajacied in hart en nierenquote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Seam het volgende:
Die commentator heeft volgens mij een bloedhekel aan Ajax zeg
Leuke pogingquote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
Typische 2-3 wedstrijd van Ajax
Alles behalve saai.quote:Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Saaie wedstrijd
Typische 2-3 wedstrijd van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |