Ik ben zelf fan van Capablanca en Carlsen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer is echt 150x beter dan Eriksen
staat ie in de file dan?quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik gun Eriksen alles. Geen vieze voetballer etc.
Alleen hij is er nog lang niet, klaar.
Dat ligt er aan waar je wil dat hij komt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, zoals ik kenbaar maakte.
Ik denk dat hij er wel klaar voor is.quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
Die was heel goed gisterquote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben fan van Gerard Aafjes. There I said it.
Daarmee is ze flink wat jaren te laat mee.quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook, gisteravond.
NEIN WIR SIND DIE BESTEquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn Gerard Aafjes poster gisteren extra lang gepoetst.
Geldig excuus.quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja was foutje, heb een kater enzo, niet zo scherp
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je wil dat hij komt.
Discussies hierover eindigen altijd met "ja maar er werd gezegd dat hij naar barcelona zou gaan". Ja, dan heb je gelijk ja.
Ik vond hem wel leuk.quote:
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.
En natuurlijk hoop ik wel dat hij dat gaat worden.
Fischer is hét talentquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.
Ik snap jouw definitie van talent niet zo.
Wat wil je dat Eriksen meer gaat doen dan dat hij nu al doet?quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij werd HET grote talent van Ajax genoemd. Natuurlijk is Eriksen een talent, anders voetbal je niet op je 19e al in Ajax 1, maar HET grote talent van Ajax vind ik hem (nog) niet.
Ja, maar daar hebben ze een tijdje de neiging gehad dat bij iedere speler die zijn debuut maakte te roepen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hij wel. Hij is het grootste talent wat Ajax momenteel heeft.
Ik snap jouw definitie van talent niet zo.
Jij deelt gratis wijsheden uit vandaag?quote:Op zondag 16 december 2012 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd is 90 min en als je begint sta je automatisch al gelijk
Goede jinx.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
Ajax wint toch wel, niet zo juichen
quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een pauperteam heeft dat Willem II zeg. Echt bizar dat die 0-2 voor stonden in Eindhoven
Zeg ik dat?quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?
Als je scoort, dan kan je winnenquote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij deelt gratis wijsheden uit vandaag?
Daarmee vertel je natuurlijk niet het hele verhaal.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Salami3006 het volgende:
Ajax is nu teleurgesteld dat het 2-2 staat tegen willem II
Toen het 2-2 stond bij PSV - Willem II was PSV dolgeukkig
Een soort clasie.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Karelnoord het volgende:
Eriksen. Jezus wat is die gozert overschat.
that's football.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je scoort, dan kan je winnen
Frank de Boer, Bergkamp, Ronald de Boer en Overmars denken van wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij denkt dat Eriksen later in de basis zal staan van een Europese topclub? Barca? Man. United?
TV uit alles wegquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax, tyfes idioten. Tegen fucking willem 2
Ik ben bij deze supporter afquote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ajax, tyfes idioten. Tegen fucking willem 2
Tegen Vitesse hielden ze de 0-2 anders goed vast.quote:
Potential doesn't wins games.quote:
Ronald de Boer kan je nooit verstaan, dus ik kan dit niet checken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank de Boer, Bergkamp, Ronald de Boer en Overmars denken van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |