Dank...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
Daar staat ie.
quote:Sjam-PIE-jon, of Sjam-PIG-non?
Geweldigquote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef hexje het volgende:
Het beste businessplan ooit!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef hexje het volgende:
Het beste businessplan ooit!!!
[ afbeelding ]
Yep uit januari. Maar toch gewoon kijkenquote:
Ok, dan heb ik hem waarschijnlijk al gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep uit januari. Maar toch gewoon kijken
Wie? ik?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik dacht al, wanneer komt hij, en ja hoor
dan mogen er meer boeddistische lesbo's komenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:59 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Als je een boeddistische lesbo bent, mag je blijkbaar ook geen beha dragen
Als de borsten niet te groot zijn hoeft dat van mij niet hoor....is wel sexyquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:02 schreef hexje het volgende:
Waarom moeten vrouwen een bh dragen trouwens?
Ze wist niet eens wat keuken was in het Engelsquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar Engels is ook van Rob Geus niveau.
Dat woord kent Rob welquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wist niet eens wat keuken was in het Engels
kooken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze wist niet eens wat keuken was in het Engels
Het blijft bij denkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kun jij maar aan 1 ding denken?
Aww moet ik iemand uit mijn zwart boekje naar je sturen?quote:
Neuh ik houd niet zo blind datesquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Aww moet ik iemand uit mijn zwart boekje naar je sturen?
Bestaan die nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:10 schreef Specularium het volgende:
Gewoon lekker naar de discotheek gaan, Karina.
Beetje dansen met je handtasje.
Blondine is het vrouwtjequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:12 schreef Specularium het volgende:
Mannetje/vrouwtje is wat onduidelijk.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:12 schreef Specularium het volgende:
Mannetje/vrouwtje is wat onduidelijk.
En dat voor 2 kerels.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:17 schreef hexje het volgende:
Vanaf hier had ik het de vorige keer gezien. Straks wijven gedoe.
te veel losse huid......quote:
Da dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Nou dat gaat seksen worden vanavond, na 3 maanden.
Kartelscharen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Dit wordt idd geen stickerquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Laat Rob die keuken maar niet zien. Wat een zooi.
Ik wil de keuken van Rob wel eens zien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Laat Rob die keuken maar niet zien. Wat een zooi.
Ik denk het niet, volgens mij heeft Rob een beetje smetvrees. Het is vast superschoon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil de keuken van Rob wel eens zien.
Wedden dat het een gigantische teringzooi is zonder stickers?
Dat is pas een wijf.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens mij heeft Rob een beetje smetvrees. Het is vast superschoon.
En volgend jaar sterren schansspringen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Piet's weerbericht om 23:05.
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En volgend jaar sterren schansspringen.
Dat wordt nog leuker dan het schoonspringenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel.....bah bahquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef Specularium het volgende:
Doe in ieder geval moeite om het er als hamburger uit te laten zien.
Emile Eindbaas gaat winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je bent wel on vorm he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit er gewoon op te letten man
Zweedse platteland, kan bestquote:
Jahaa, ik ZWEEF er in stijl naartoequote:
ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig mediteren en wandelen echt iets voor mij
Uiteraard, een dag geen darts gekeken, is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
Zeg Van Poppel, volg jij darts? Zo ja, wanneer wordt het leuk om te gaan kijken?
ben jij geweest?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze zitten er nog steeds en zijn ook nog volop in business.
quote:The "anonymous doner" reminds me a little bit about the buddhist temple in Fredrika, west of Umeå. To the people involved it sounded a little too good to be true, and it was.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=90066504
Oh dat had ik helemaal niet verwacht.quote:Op maandag 24 december 2012 15:13 schreef Igen het volgende:
Van wat ik kan vinden is het project van die tempel een beetje doodgebloed.
[..]
Ik vond dat gezin dat naar Portugal ging, die moeder had een ademhalingsziekte oid, wel een mooi verhaal ergens...quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die fietsenmarker en zijn vrouw zijn gewoon verstandelijk gestoord, das gewoon zielig
Kut huisje ergens, gekocht voor 1000, - ¤ of zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die in een hutje gingen wonen in een caravan of zo?
Heette dat niet " Geen weg terug" oid? Het was in ieder geval van de EO. Mooie aflevering was dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond dat gezin dat naar Portugal ging, die moeder had een ademhalingsziekte oid, wel een mooi verhaal ergens...
Wrs niet ik vertrek maar toch...
quote:fam. Paauwe
Gert-Jan Paauwe is zijn werk in Nederland zat en wil naar Frankrijk, en zijn vrouw Elly gaat mee. Met hun zoons Renaldo (11) en Raymond (7) vertrekken de Zeeuwen naar de Auvergne om er een camping te beginnen.
Helaas blijkt al voor vertrek dat ze voorlopig geen campingvergunning zullen krijgen en dus gaan ze de schuur verbouwen tot gîtes. De verbouwing duurt langer dan ze hadden verwacht en ze krijgen tegenslag na tegenslag. Ook de Franse taal krijgen ze maar lastig onder de knie. Lukt het de familie om alles op tijd af te krijgen en kunnen ze van de inkomsten uit alleen de gîtes rondkomen?
quote:
Die was ook tof ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus die aflevering met de zunige Zeeuwen. Was één van de betere afleveringen van vorig seizoen.
Die was goed te doen ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
De grootste klassieker van de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ja de Paauwe's, die hadden een speelgoedzaak in mijn dorp.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus die aflevering met de zunige Zeeuwen. Was één van de betere afleveringen van vorig seizoen.
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
De grootste klassieker van de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ik heb hem al gezien, maar ja, er is toch niks anders nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Nog niet gezien volgens mij dus ook maar even kijken.
Volgens mij is het ooit wel een keer gepost, maar ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
KretaZal wel vaker gevraagd zijn maar hoe is het nu met ze?
probeer je het aan de fransen te voerenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik ga gewoon mee! Maar ik ga de frikandellenbroodjes wel missen.
neequote:
kinderen - jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Dit is echt de standaard Ik Vertrek:
vergunningen - nee
Frans - nee
ervaring - nee
Maar wel mobieltje MET touchscreen!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Dit is echt de standaard Ik Vertrek:
vergunningen - nee
Frans - nee
ervaring - nee
quote:
Zo rollen ze hier in Zeelandquote:
ik geniet er wel van ja, vooral als ze dan zegt "ow een lekker tijgerbroodjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]heerlijk toch, die ene aflevering bv met die mensen die werkelijk alles tot in de puntjes hadden voorbereid, tot een exacte beschrijving wat in elke verhuisdoos zat was echt niks aan. Het moet lekker misgaan, leedvermaak
Wat is er dan zo fascinerend aan??quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:52 schreef donald_dick het volgende:
die denkt dat de hond wel twee meter omhoog springt om in dat hokje te gaan
met die wasmachine die kapot gingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Dat oudste joch moet straks alles regelen omdat hij de enige is die Frans spreekt.
De wasmachine. En dan die man boos omdat dat gozertje iets verkeerd doet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Dat oudste joch moet straks alles regelen omdat hij de enige is die Frans spreekt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met die wasmachine die kapot ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:54 schreef md89 het volgende:
Is dit de aflevering waar dat kind die ouders er bij naait met die wasmachine?
ja, dat hij iets gedaan had wat hij niet had moeten zeggenquote:
Ik denk eerder dat hij zich kapotschaamt voor zijn vaderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Kind is autistisch ofzo. Kijkt hele tijd andere kant op
Hij checkt de Franse meisjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Ah we hebben een psycholoog in de zaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Zo snel gaan die diagnoses tegenwoordig tochquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ah we hebben een psycholoog in de zaal.
jij schaamde je nooit voor je vaderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Gezin met een zooi dochters met allemaal dubbel D in de bloes. En het camerawerk kon daar niet omheen.quote:
jam mappel dickiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef fespo het volgende:
je m'appelle
dat leer je toch is de eerst klas
en het avontuur moet nog beginnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook 1 van de regels van Ik Vertrek: geld is op.
deze man weetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeeuwen hebben het altijd over Leraars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |