Jahaa, ik ZWEEF er in stijl naartoequote:
ik ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, gezellig mediteren en wandelen echt iets voor mij
Uiteraard, een dag geen darts gekeken, is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
Zeg Van Poppel, volg jij darts? Zo ja, wanneer wordt het leuk om te gaan kijken?
ben jij geweest?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze zitten er nog steeds en zijn ook nog volop in business.
quote:The "anonymous doner" reminds me a little bit about the buddhist temple in Fredrika, west of Umeå. To the people involved it sounded a little too good to be true, and it was.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=90066504
Oh dat had ik helemaal niet verwacht.quote:Op maandag 24 december 2012 15:13 schreef Igen het volgende:
Van wat ik kan vinden is het project van die tempel een beetje doodgebloed.
[..]
Ik vond dat gezin dat naar Portugal ging, die moeder had een ademhalingsziekte oid, wel een mooi verhaal ergens...quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die fietsenmarker en zijn vrouw zijn gewoon verstandelijk gestoord, das gewoon zielig
Kut huisje ergens, gekocht voor 1000, - ¤ of zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die in een hutje gingen wonen in een caravan of zo?
Heette dat niet " Geen weg terug" oid? Het was in ieder geval van de EO. Mooie aflevering was dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond dat gezin dat naar Portugal ging, die moeder had een ademhalingsziekte oid, wel een mooi verhaal ergens...
Wrs niet ik vertrek maar toch...
quote:fam. Paauwe
Gert-Jan Paauwe is zijn werk in Nederland zat en wil naar Frankrijk, en zijn vrouw Elly gaat mee. Met hun zoons Renaldo (11) en Raymond (7) vertrekken de Zeeuwen naar de Auvergne om er een camping te beginnen.
Helaas blijkt al voor vertrek dat ze voorlopig geen campingvergunning zullen krijgen en dus gaan ze de schuur verbouwen tot gîtes. De verbouwing duurt langer dan ze hadden verwacht en ze krijgen tegenslag na tegenslag. Ook de Franse taal krijgen ze maar lastig onder de knie. Lukt het de familie om alles op tijd af te krijgen en kunnen ze van de inkomsten uit alleen de gîtes rondkomen?
quote:
Die was ook tof ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus die aflevering met de zunige Zeeuwen. Was één van de betere afleveringen van vorig seizoen.
Die was goed te doen ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
De grootste klassieker van de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ja de Paauwe's, die hadden een speelgoedzaak in mijn dorp.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond dus die aflevering met de zunige Zeeuwen. Was één van de betere afleveringen van vorig seizoen.
Welke was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
De grootste klassieker van de laatste tijd
[ afbeelding ]
Ik heb hem al gezien, maar ja, er is toch niks anders nu.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Nog niet gezien volgens mij dus ook maar even kijken.
Volgens mij is het ooit wel een keer gepost, maar ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
KretaZal wel vaker gevraagd zijn maar hoe is het nu met ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |