SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Not sure if troll.quote:"Could she silence me? Probably not. Ignore me, yes, but I'm pretty good at getting her attention. I suppose if she really tried hard enough, though, she could manage to block me out for the most part so she couldn't hear me. I don't see why she would actually want to do that, though.
Could I decide never to answer to her again? Duh, of course. I could leave forever if I wanted to. I just have no reason to." -Kayleigh
link?quote:Op zondag 16 december 2012 02:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Not sure if troll.Of gewoon iemand die helemaal de weg kwijt is.
Zogenaamd dit is dr tweede persoonlijkheid.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Ghost_towns_in_Australiaquote:Op zondag 16 december 2012 02:11 schreef mschol het volgende:
dit vind ik toch echt toffer
http://www.ghosttowngallery.com/
...quote:"By retreating into a wonderland - an imagined place, similar to a dreamscape - and refusing to come back. My host can still usually find me if I'm somewhere expected, but I doubt she could find me if I went far off to somewhere she's unfamiliar with." -Kayleigh
Gek wijfquote:Op zondag 16 december 2012 02:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/L(...)haracters_conscious/
Dit topic...
AlDiequote:Op zondag 16 december 2012 09:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie heeft er een backup van brixton?
Wie?quote:
Wie inderdaad?quote:
ik weet echt bij god niet wie je bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 16 december 2012 12:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Is dat de map waar mensen verder mee willen? Voorlopig verander ik m niet namelijk.
Beetje zat van dat gewissel. Dan gaan we deze verder uitbouwen. Alle 2 mensen
Hmm. Ja dat is dus klote. Elke keer veranderingen en buggy plugins.quote:Op zondag 16 december 2012 12:28 schreef TJV het volgende:
Het schijnt trouwens dat rotary macerators een feed the beast map kunnen verneuken, dat kan het ook wel eens geweest zijn.
Ja, zodra aldie z'n pijp gestopt heeft zetten we deze wel online.quote:Op zondag 16 december 2012 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
Geen zin om weer opnieuw te beginnen, als we de brixton map nog hebben heeft iedereen als het goed is zijn meuk weer
quote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef TJV het volgende:
Dan wil ik wel even vliegrechten omdat kreng te vinden.
quote:
Die koepelquote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef Ame_thyst het volgende:
die map was ook vet, mijn base/treefarm in die gigantisch glazen koepel
heeft iemand die save nog?
Volgens mij was dat yuri boyka zn map.quote:Op zondag 16 december 2012 12:35 schreef Ame_thyst het volgende:
die map was ook vet, mijn base/treefarm in die gigantisch glazen koepel
heeft iemand die save nog?
ja idd van drumpiequote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Volgens mij was dat yuri boyka zn map.
Rond 1.7 ofzo.quote:
1.8?quote:
Ja ik wil m openen met MCedit maar de world is 1.8 dus het lukt niet..quote:
ff kijken voor een 1.8 jarquote:
ja hoequote:
Waarvoor ?quote:Op zondag 16 december 2012 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
Als iemand even een MCedit geeft van 1.8.1
Om mn anus mee af te vegen...quote:
Wat als ie t niet doetquote:
Ik heb net zelfs de oude ntv map werkend gekregen.quote:
nope?quote:Op zondag 16 december 2012 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
mc convert de map zelf naar een nieuwe versie toch ?
oh ja als iemand eens op skype komtquote:
Echt?quote:Op zondag 16 december 2012 14:38 schreef TJV het volgende:
Na een uitvoerig gesprek met bobje gaat hij hem op dropbox zetten.
tekkit of watquote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef mschol het volgende:
pfff, zokjuist een condenser unit verwijderd uit onze was/droog machine...
dat ding was helemaal verstoptgeen wonder dattie niet meer kon drogen
Ik ben een vuile profiteur.quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen kwam jij bij mij inwonen, toch? Waarom eigenlijk?
Hebben jullie mijn map nodig? Die link werkt niet meer. Maar kan hem wel even opnieuw uploadenquote:Op zondag 16 december 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier wassie
GAM / [Minecraft #166] Mender bedankt!
Ikquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef drumstickNL het volgende:
heeft iemand die map nog met dat grote standbeeld van loon?
waar?quote:
Geen batterijen, is oplaadbaar en gaat 8 uur mee. Kan hem verder nog op je tv aansluiten en dat scherm gebruiken en zitten ook nog 2 controllers bij voor multiplayer. Als ik het goed heb begrepen.quote:Op zondag 16 december 2012 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die is leuk. Hoeveel batterijen moeten erin en hoelang gaan die dan mee?
als je de public webpagina url geeft kan ik em in 1x naar mijn dropbox kopieeren, stuk rapper als downloadenquote:Op zondag 16 december 2012 15:25 schreef Mender het volgende:
[..]
klaar:
https://dl.dropbox.com/u/19760363/survival.rar
Dit is gewoon de public link. Of wat bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de public webpagina url geeft kan ik em in 1x naar mijn dropbox kopieeren, stuk rapper als downloaden
ik dacht dat er ook een webpagina link naar toe was (vaker gezien iig) en daar kon je er voor kiezen om het bestand in 1x naar je eigen dropbox te verhuizenquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Mender het volgende:
[..]
Dit is gewoon de public link. Of wat bedoel je?
Nee dat was Fokcraftquote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Exentric90 het volgende:
Mender heb je ook nog de kerst versie van je map?
"steden"quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef shaderon het volgende:
alle plaatsen in australie markeren met google earth gaat wel erg lang duren. blijkt dat er al 5000 steden in 1 staat liggen, dacht echt veel minder![]()
Ik bedoel kerstversiering.quote:
nu welquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb je nou de whitelist er opgezet? Wat een klapjosti was dat weer.
Mijn oude map draait nu op Aldie's server.quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef Exentric90 het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk allemaal een server?:)
hmm. Jammer. Beetje hoogteverschil niet leuk?quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Sosua die berg waar jij nu die spot geclaimed hebt, moet nog weg
beetje wel, maar is nu wel erg hoog misschien ?quote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hmm. Jammer. Beetje hoogteverschil niet leuk?
?quote:
Al een cadeau gevonden?quote:Op zondag 16 december 2012 20:17 schreef TJV het volgende:
RT @ AlDieWillenteKaaprenVaren
R.I.P. JOHANNES
1984-2012
~~HET LEVEN IS ZWAAR ZEKER OOK VOOR EEN BULTRUG~~
yOU LIVE ONLY ONE TIME MAEK THE MOST OFF IT!!!
retweet, share en like als je respect hebt voor dieren~!!!
Stuk walvisvleesquote:
quote:WalvisFeiten @walvisfeiten
Een walvis bespeelt geen triangel, ook geen dwarsfluit. #walvisfeiten
quote:WalvisFeiten @walvisfeiten
Een walvis valt niet ver van de boom, door hun gewicht komen ze al snel op de grond terecht. #walvisfeiten
quote:Waarom is de zee zout water?
quote:De zee krijgt niet zo schoon water van rivieren, het water verdampt, dat weer in de rivier komt als regen. De ze wordt dus eigenlijk steeds viezer/ zouter…
quote:Walvissen sperma, en nee dit is geen grap, het is natuurkundig bewezen. walvissen ejaculeren 400 ton sperma per ejaculatie, en maar 10% word naar binnen gebracht, dit betekent dat per keer 360 ton sperma de zee in drijft!!
quote:Door walvis sperma, geen grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg weird part of youtube. maar lijkt net een slang gvd man.![]()
![]()
quote:
quote:
Van je volk moet je het maar hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef shaderon het volgende:
en dat 20 keer dan pas zijn ze een man
Moet je deze hebben, handig voor je schoenen:quote:
alcohol -> auto ongelukquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat defuq is er met haar gebeurd
grapjas..quote:
eg welquote:
Wel een paar filmpjes gekeken maar niet stapje voor stapje nagemaakt. Het is eigenlijk best simpel. Nu wil ik een optelfunctie gaan bouwen.quote:
ja...quote:
kan dat? wat een faal sitequote:Op maandag 17 december 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh jeetje, mijn vader heeft facebook een poosje geleden ontdekt. Maar hij snapt er geen kut van en liked elke keer zijn eigen status/opmerking![]()
Had dan op getrainde millitairen geschoten ofzo, ipv op weerloze kinderenquote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
Zelfde als dit..
Leerlingen die dood zijn geschoten afgelopen week.
[ afbeelding ]
Zou ik mogen weten welke zaak?quote:Op maandag 17 december 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet zeggen, laatst las ik weer iets over een zaak die zo smerig was dat ik echt een hele dag met een akelig gevoel heb rondgelopen.
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasty!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap dus echt niet hoe een mens dat kan doen, hoezo een mens dat zou willen doen en hoezo de stralende teringtyfus vier scholieren besluiten om dat samen te doen.
Ik heb het een paar weken geleden nagelezen en er een vervelend dagje aan overgehouden![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, de ontvoering van en moord op Junko Furuta.
Hele korte samenvatting, in spoiler. Je bent niet gedwongen om te klikken:Wat de fuuuuuuuck, dat is zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap dus echt niet hoe een mens dat kan doen, hoezo een mens dat zou willen doen en hoezo de stralende teringtyfus vier scholieren besluiten om dat samen te doen.
Ik heb het een paar weken geleden nagelezen en er een vervelend dagje aan overgehouden![]()
Die ken ik wel, maar dan nog vinnik dat iets anders. Hoe maak je dat bij je vrienden bespreekbaar?quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
lees dat maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |