kan dat? wat een faal sitequote:Op maandag 17 december 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh jeetje, mijn vader heeft facebook een poosje geleden ontdekt. Maar hij snapt er geen kut van en liked elke keer zijn eigen status/opmerking![]()
Had dan op getrainde millitairen geschoten ofzo, ipv op weerloze kinderenquote:Op maandag 17 december 2012 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
Zelfde als dit..
Leerlingen die dood zijn geschoten afgelopen week.
[ afbeelding ]
Zou ik mogen weten welke zaak?quote:Op maandag 17 december 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet zeggen, laatst las ik weer iets over een zaak die zo smerig was dat ik echt een hele dag met een akelig gevoel heb rondgelopen.
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasty!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap dus echt niet hoe een mens dat kan doen, hoezo een mens dat zou willen doen en hoezo de stralende teringtyfus vier scholieren besluiten om dat samen te doen.
Ik heb het een paar weken geleden nagelezen en er een vervelend dagje aan overgehouden![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, de ontvoering van en moord op Junko Furuta.
Hele korte samenvatting, in spoiler. Je bent niet gedwongen om te klikken:Wat de fuuuuuuuck, dat is zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap dus echt niet hoe een mens dat kan doen, hoezo een mens dat zou willen doen en hoezo de stralende teringtyfus vier scholieren besluiten om dat samen te doen.
Ik heb het een paar weken geleden nagelezen en er een vervelend dagje aan overgehouden![]()
Die ken ik wel, maar dan nog vinnik dat iets anders. Hoe maak je dat bij je vrienden bespreekbaar?quote:Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
lees dat maar eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |