oh ja als iemand eens op skype komtquote:
Echt?quote:Op zondag 16 december 2012 14:38 schreef TJV het volgende:
Na een uitvoerig gesprek met bobje gaat hij hem op dropbox zetten.
tekkit of watquote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef mschol het volgende:
pfff, zokjuist een condenser unit verwijderd uit onze was/droog machine...
dat ding was helemaal verstoptgeen wonder dattie niet meer kon drogen
Ik ben een vuile profiteur.quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen kwam jij bij mij inwonen, toch? Waarom eigenlijk?
Hebben jullie mijn map nodig? Die link werkt niet meer. Maar kan hem wel even opnieuw uploadenquote:Op zondag 16 december 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier wassie
GAM / [Minecraft #166] Mender bedankt!
Ikquote:Op zondag 16 december 2012 14:59 schreef drumstickNL het volgende:
heeft iemand die map nog met dat grote standbeeld van loon?
waar?quote:
Geen batterijen, is oplaadbaar en gaat 8 uur mee. Kan hem verder nog op je tv aansluiten en dat scherm gebruiken en zitten ook nog 2 controllers bij voor multiplayer. Als ik het goed heb begrepen.quote:Op zondag 16 december 2012 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die is leuk. Hoeveel batterijen moeten erin en hoelang gaan die dan mee?
als je de public webpagina url geeft kan ik em in 1x naar mijn dropbox kopieeren, stuk rapper als downloadenquote:Op zondag 16 december 2012 15:25 schreef Mender het volgende:
[..]
klaar:
https://dl.dropbox.com/u/19760363/survival.rar
Dit is gewoon de public link. Of wat bedoel je?quote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de public webpagina url geeft kan ik em in 1x naar mijn dropbox kopieeren, stuk rapper als downloaden
ik dacht dat er ook een webpagina link naar toe was (vaker gezien iig) en daar kon je er voor kiezen om het bestand in 1x naar je eigen dropbox te verhuizenquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Mender het volgende:
[..]
Dit is gewoon de public link. Of wat bedoel je?
Nee dat was Fokcraftquote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Exentric90 het volgende:
Mender heb je ook nog de kerst versie van je map?
"steden"quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef shaderon het volgende:
alle plaatsen in australie markeren met google earth gaat wel erg lang duren. blijkt dat er al 5000 steden in 1 staat liggen, dacht echt veel minder![]()
Ik bedoel kerstversiering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |