SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed zo.... heb je er ook snoep in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef fietsie het volgende:
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)![]()
Starwars ... marathon.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bank![]()
![]()
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zo.... heb je er ook snoep in?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's goede tijdsbesteding!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bankProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
![]()
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Een kleine fietsie?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...quote:
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
Rustig aan.![]()
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden...."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Heerlijk gematigd? Was da?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
rustig natuurlijk thisis the webs...![]()
![]()
ik niet... mijn boom is te miniquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.![]()
![]()
Juh met staartjes in dr haar en roze geverfde zijwieltjesquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe is jouw boom geworden eigenlijk? Heb je een fototje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs...Rustig aan.![]()
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.![]()
snoepwinkel, maar volgens mij heb ik ze bij de AH ook zien liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jamin?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Eindelijk onderweg Naar huis ook.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stof![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...![]()
Kvind je wel een schatje.
Rustig aan.![]()
Hier geen relletjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stofHeb er op onze hobbyzolder ook een in mini-formaat staan
ik heb ze een keer gezien bij de jamin, ikea had ze ook, en bij de xenos... daar kan je meestal ook christmas crackers kopen.... oja en V&D had die meestal ook welquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Eindelijk onderweg Naar huis ook.![]()
![]()
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Rustig aan.![]()
Vast wel.... of anders een Xenos, action of zoietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...![]()
![]()
In Sneek toch, of is ie Weg? Of hij Was overgenomen Door een andere keten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.En daar is het weekend voor
![]()
Jamin, dat wordt Drachten of Emmeloord dan.... Ergo Emmeloord want ik ben nie zo van Drachten
Latersquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.![]()
![]()
Als je wakker bent ook wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik werd vanmiddag om 14:30 wakkerquote:
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Rugbyquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.![]()
![]()
Daar gaat mijn imagoquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je wakker bent ook wel hoor![]()
![]()
![]()
Geen Sneek?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef fietsie het volgende:
Jamin, dat wordt Drachten of Emmeloord dan.... Ergo Emmeloord want ik ben nie zo van Drachten
Ik moet morgen om 9u de deur uit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nope, is niet meer .... Sneek zou voor mij ook het dichtst bij zijn, maar ja, 't is niet anders...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOh.... ik was toen al een paar uur dingen aan het doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om 14:30 wakkerhuishouden pfff...
![]()
Yup, gelukkig thuis En 14:00 pas kickoff.quote:
Dan is het overgenomen door Een andere keten. Ik kan Maandag voor Je Kijken, moet er Dan toch zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, is niet meer .... Sneek zou voor mij ook het dichtst bij zijn, maar ja, 't is niet anders...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet... maar ik dien nog wel het een en het ander te doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.![]()
![]()
Kijk, relaxte tijdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, gelukkig thuis En 14:00 pas kickoff..
Ik ga weer beginnen met voetbal, wat meer beweging en onder de mensen komen. Sorry, geen rugby
![]()
![]()
Normaal ben ik in het weekend 7:00 op maar was nu echt total-loss...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOh.... ik was toen al een paar uur dingen aan het doenhuishouden pfff...
Jammer, is al best lang geleden dat ik je gezien heb..quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag ga ik iig nergens meer naar toe.... lui and suchDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet om 11:45 de trein hebben Dusja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet... maar ik dien nog wel het een en het ander te doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Cuuutequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh met staartjes in dr haar en roze geverfde zijwieltjesHoe oud?
En Je spier Dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, relaxte tijden.
Ik ga weer beginnen met voetbal, wat meer beweging en onder de mensen komen. Sorry, geen rugby
goedzo, denk Dat je Je Dan een Stuk beter gaat voelen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
hehehe... daarom ook pas om 10 opgestaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal ben ik in het weekend 7:00 op maar was nu echt total-loss...![]()
![]()
Ze wordt eind febr 3, dus nu 2,5 en een beetjequote:
Ja, moet even kijken hoe dat gaat. Van de week maar eens kijken of het een beetje wil lukken met hardlopen. Van de week ging stevig doorlopen al wel weer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En Je spier Dan?
goedzo, denk Dat je Je Dan een Stuk beter gaat voelen.
Dat denk ik ook wel. Sowieso ken ik al een paar mensen, dus dat stroomt ook wat makkelijker in.![]()
![]()
Andere keerquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer, is al best lang geleden dat ik je gezien heb..Er komen nog meetings aan
![]()
![]()
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze wordt eind febr 3, dus nu 2,5 en een beetje
Ja Ahw is ze zekerquote:
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Je praat ook lief over dr. Dat vind ik ook zo mooiquote:
Hoe de stoerste mannen, zodra ze kinderen hebben, toch zo'n gevoelige lieve papa kunnen laten zien
Ik heb zelfs mijn goedlopende commerciele job opgegeven om meer thuis te zijn voor m'n ukkiequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je praat ook lief over dr. Dat vind ik ook zo mooi
Hoe de stoerste mannen, zodra ze kinderen hebben, toch zo'n gevoelige lieve papa kunnen laten zienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn goedlopende commerciele job opgegeven om meer thuis te zijn voor m'n ukkie
Maar wel jammer dat je dat dan hebt moeten doenJammer dat die dingen niet meer echt samen kunnen gaan
@ fietsie, je hebt voor max 2 euro n doos vol met die candy cane dingen bij xenos
overigens hallo!!
S. 2014
J. 2016![]()
Ik zit inmiddels aan de 22:30 variant, de bacardi cola.quote:
Oow cool, thanx, die is er in Sneek geloof ik nog wel,naast de Bioscoop...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
@ fietsie, je hebt voor max 2 euro n doos vol met die candy cane dingen bij xenos
overigens hallo!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoiquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
overigens hallo!!
Zie... je ... dus toch bij de Xenos![]()
![]()
Nee dat gaat echt niet samen; ik was normaal nooit voor 20:00 thuis en tegenwoordig wil ik gewoon met zijn allen avondeten eten en ukkie naar bed brengen enzo...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat je dat dan hebt moeten doenJammer dat die dingen niet meer echt samen kunnen gaan
jummiequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de 22:30 variant, de bacardi cola.
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ik heb geen drank meer in huis![]()
![]()
Ja, snap ik. Liefffquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt niet samen; ik was normaal nooit voor 20:00 thuis en tegenwoordig wil ik gewoon met zijn allen avondeten eten en ukkie naar bed brengen enzo...![]()
Maar heb je er wel een goed alternatief voor dan?What you forget, you are gonna repeat.
Die staat naast mijn huisquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt hebben ze nu een hele grote... had je dat al gezien?Wat denk je zelf?
![]()
De Subway ertegenover kent mij inmiddels ook al erg goed
Verjaardag van mn ouders en moet nog dozen meenemen enzo. Staat nog redelijk wat aan spullen bij mn ouders.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ben in de zorg gaan werken en heb mijn dure hobbies de deur uitgedaan....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, snap ik. Liefff![]()
Maar heb je er wel een goed alternatief voor dan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die staat naast mijn huisWat denk je zelf?
![]()
De Subway ertegenover kent mij inmiddels ook al erg goed
Subway![]()
![]()
Poeh. Kinderen kosten echt tijd en geldquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ben in de z
[..]
Ben in de zorg gaan werken en heb mijn dure hobbies de deur uitgedaan....Maar je krijgt er natuurlijk een hoop voor terug
I second thatquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
xenos en actionwat een heerlijke winkels zijn dat!
![]()
![]()
quote:![]()
Ik heb zelfs een zegelspaarkaartje voor de Subway..
Ik heb eergisteren het t-shirtschap bij de Action geplunderd.
En ik was gisteren in de Xenos, vrouwen brengen mij in de verkeerde winkels.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* AirwiN zwaait met de Bacardi Black.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef -Engel- het volgende:
jummie
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ik heb geen drank meer in huis
Kom maar halen!
Ohai jijquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN zwaait met de Bacardi Black.
Kom maar halen!
Hai!quote:
Wat trekt je het meest aan, de Bacardi of de?
Dus zo versier jij, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar halen!C'est la vie
die heb ik ook ergens ....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelfs een zegelspaarkaartje voor de Subway..![]()
Leer het te waarderen....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Ik heb eergisteren het t-shirtschap bij de Action geplunderd.
En ik was gisteren in de Xenos, vrouwen brengen mij in de verkeerde winkels.![]()
Nee, je denkt het te snappen. Het subtiele masseerwerk dat hier aan vooraf is gegaan, heb je ongetwijfeld gemist. Het één werkt niet zonder het ander.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
DH... he.... kom er aanquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar halen!![]()
![]()
Laat maar ff weten als je er bijna bent. Zorg ik dat er een goede baco voor je klaar staat.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Wat trekt je het meest aan, de Bacardi of de?
Ik denk dat ik maar eens een fles Havana Club en een fles Cola gezamenlijk een glas ga laten vullen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De Action waardeer ik, de Xenos blijft voor altijd de hel op aarde. Met al die tierelantijntjes.quote:
Ze hebben wel van die grote bakken snoep, die zijn wel lekker.C'est la vie
quote:![]()
Wat denk je? Kun je netjes stil blijven liggen of zal ik je uit voorzorg maar direct vastbinden?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar ff weten als je er bijna bent. Zorg ik dat er een goede baco voor je klaar staat.![]()
![]()
De Xenos wil nog weleens van die agressieve geuren hebben.... loop je niesend rond...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
De Action waardeer ik, de Xenos blijft voor altijd de hel op aarde. Met al die tierelantijntjes.
Ze hebben wel van die grote bakken snoep, die zijn wel lekker.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hmm... ik had echt drank moeten halen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een fles Havana Club en een fles Cola gezamenlijk een glas ga laten vullen....![]()
Wil je een beschaafde baco of een goeie?quote:
natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
De Action waardeer ik, de Xenos blijft voor altijd de hel op aarde. Met al die tierelantijntjes.
Ze hebben wel van die grote bakken snoep, die zijn wel lekker.![]()
![]()
Nooit geen last vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Xenos wil nog weleens van die agressieve geuren hebben.... loop je niesend rond...![]()
Een goede natuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een beschaafde baco of een goeie?![]()
![]()
Ik kan wel netjes blijven liggenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Wat denk je? Kun je netjes stil blijven liggen of zal ik je uit voorzorg maar direct vastbinden?Maar ik zeg geen nee tegen vastbinden
Havana Club, een goede Cognac en een fijne Single Malt horen gewoon in de kast te staan,. op voorraadquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... ik had echt drank moeten halen...
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie![]()
Niks van gemerkt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Xenos wil nog weleens van die agressieve geuren hebben.... loop je niesend rond...C'est la vie
Waarom? Cognac en havana club en whisky drink ik allemaal nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Havana Club, een goede Cognac en een fijne Single Malt horen gewoon in de kast te staan,. op voorraad![]()
Trusten en beterschapquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie![]()
. Hoop dat je je morgen beter voelt
![]()
![]()
Trusten meis.... super veel beterschap!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie![]()
![]()
Truste Buurmeisje! Droom fijn!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie
Dan zou ik niet netjes blijven liggen als ik jou was en kijken wat er vervolgens gebeurt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel netjes blijven liggenMaar ik zeg geen nee tegen vastbinden
Havana Club = rum die wel lekker isquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom? Cognac en havana club en whisky drink ik allemaal niet
Slaap lekker... Doe maar lekker dromen overquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie![]()
enzo.
Wat voor whiskey heb jij op voorraad staan dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Havana Club, een goede Cognac en een fijne Single Malt horen gewoon in de kast te staan,. op voorraad![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Havana Club = rum die wel lekker isik heb dus nooit rum in huis he... zou ik best eens kunnen doen...
![]()
Arran, Laphroaig , Bowmore en Littlemill op dit moment....quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor whiskey heb jij op voorraad staan dan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, zegt me zo niks. Ik heb vanmiddag een fles Glenfiddich gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Arran, Laphroaig , Bowmore en Littlemill op dit moment....![]()
![]()
Zijn allemaal kleine noordelijke distilleerderijen; vaak alleen te koop bij erin gespecialiseerde drankwinkelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zegt me zo niks. Ik heb vanmiddag een fles Glenfiddich gehaaldProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben benieuwd. 7 januari heb ik een (gratiesjquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn allemaal kleine noordelijke distilleerderijen; vaak alleen te koop bij erin gespecialiseerde drankwinkels) whiskey-proeverij bij Gall&Gall van The Ultimate whiskeys
![]()
Ah leuk! Ik was vorig jaar nog bij Jameson in Ierland; een proeverij van al hun speciale blends... hmmmmquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd. 7 januari heb ik een (gratiesj) whiskey-proeverij bij Gall&Gall van The Ultimate whiskeys
Ja, ben benieuwd, stonden een stuk of 16 flessen, en de gehele lijn kon je proevenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah leuk! Ik was vorig jaar nog bij Jameson in Ierland; een proeverij van al hun speciale blends... hmmmm
Ah leuk! Je zal wel genoten hebben![]()
![]()
Ja was bijzonder te genietenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd, stonden een stuk of 16 flessen, en de gehele lijn kon je proeven
Ah leuk! Je zal wel genoten hebben
Cork is niet echt duur hoor met het vliegtuig; gewoon met een stel vrienden die kant op is te doenquote:
Of met de ferry uit Frankrijk
Ik zal er eens over nadenken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cork is niet echt duur hoor met het vliegtuig; gewoon met een stel vrienden die kant op is te doen
Of met de ferry uit Frankrijk![]()
Truste mensen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met de ferry is volgens mij een heel stuk duurder dan vliegen. Het is goedkoper om te vliegen en een auto te huren. Ik huurde heel vaak een auto (woonde in Dublin) vanaf 15 euro per dag. Vaak had ik voor 50-60 euro een grote middenklasse voor een heel weekend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cork is niet echt duur hoor met het vliegtuig; gewoon met een stel vrienden die kant op is te doen
Of met de ferry uit Frankrijk"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hallonquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme wat een fantastische film.
![]()
![]()
![]()
Hehe, relaxedquote:Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
Ja man, beetje in mijn nest aan het chillen.
Hoe gaat ie bij jou? Leuke bruiloft gehad?.
Ja, gaat goed hoor. Bruiloft was awesome![]()
![]()
Deze niet, daar vind ik hem te duur voor. Maar Jack Daniels ofzo wil ik nog wel eens mengen met cola.quote:
Maar dan drink je het zo snel weg![]()
![]()
Ja, dat snel wegdrinken herken ik wel. Puur lust ik het toch vaak nietquote:Op zondag 16 december 2012 00:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze niet, daar vind ik hem te duur voor. Maar Jack Daniels ofzo wil ik nog wel eens mengen met cola.
Maar dan drink je het zo snel weg.
![]()
Puur moet je ook leren drinken. Sowieso altijd druppeltje water er in doen.
Blends kan je goed mixen, malts mixen = not doneDit account is niet meer in gebruik.![]()
Moet je een wat oudere whiskey nemen, die is wat milder. Die brandt niet zo na in je keel. Single malt heb ik het dan over.quote:Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat snel wegdrinken herken ik wel. Puur lust ik het toch vaak niet.
![]()
Ik ook niet, bier kan ik niet aan wennen. Whiskey welquote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef muhahaha het volgende:
Hm ok leren drinken, ik hou alleen echt niet van bitter....
Waarom 'moet' je er water in doen?quote:Op zondag 16 december 2012 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
Puur moet je ook leren drinken. Sowieso altijd druppeltje water er in doen.
Blends kan je goed mixen, malts mixen = not done![]()
Pfoe, waar smaakt het naar... lastig te zeggen. Maar over het algemeen, hoe ouder de whiskey is, hoe minder 'scherp' het wordt. Misschien is het een idee om een keer naar een whiskey proeverij te gaan.quote:Op zondag 16 december 2012 01:07 schreef muhahaha het volgende:
Waar smaakt het naar dan? De whiskey in de kroeg krijg ik moeilijk weg...
Of even vragen bij de Gall&Gall. Hier hebben we 7 januari bij de G&G een whiskey proeverij.![]()
Het toevoegen van een of enkele druppels water zet een proces in gang dat de geur beter vrijmaakt, en de smaak wat verzacht. Te veel water is echter funest, net als het gebruik van ijs, omdat de kou er voor zorgt dat de smaaksensatie minder wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 01:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, bier kan ik niet aan wennen. Whiskey wel.
[..]
Waarom 'moet' je er water in doen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Smaak is afhankelijk van de whisky. En dan vooral het soort vat dat gebruikt is.quote:Op zondag 16 december 2012 01:07 schreef muhahaha het volgende:
Waar smaakt het naar dan? De whiskey in de kroeg krijg ik moeilijk weg...
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hmm, oke. Toch drink ik 'm liever puurquote:Op zondag 16 december 2012 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het toevoegen van een of enkele druppels water zet een proces in gang dat de geur beter vrijmaakt, en de smaak wat verzacht. Te veel water is echter funest, net als het gebruik van ijs, omdat de kou er voor zorgt dat de smaaksensatie minder wordt..
![]()
1 druppel water is nog steeds puurquote:Op zondag 16 december 2012 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oke. Toch drink ik 'm liever puur.
Bij blends maakt het niet zo heel veel uit. Maar bij de echte Malts wel.
Zeker het vat ook, ja. Maar ook heel sterk afhankelijk van de leeftijdquote:Op zondag 16 december 2012 01:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Smaak is afhankelijk van de whisky. En dan vooral het soort vat dat gebruikt is.![]()
![]()
Hmm, apartquote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1 druppel water is nog steeds puur
Bij blends maakt het niet zo heel veel uit. Maar bij de echte Malts wel..
![]()
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op zondag 16 december 2012 01:18 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een collega... die praat altijd over whisky of het zijn liefie is![]()
![]()
Die vent is gekquote:Op zondag 16 december 2012 01:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Why.... hij is er gewoon gek op.... en hij vind dat vrouwen het moeten leren waarderen.
![]()
Uiteraard. Vat bepaalt de smaak en hoe langer het in het vat zit zo verandert ook De smaak. Makro heeft regelmatig exclusieve whisky's in de aanbieding.quote:Op zondag 16 december 2012 01:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker het vat ook, ja. Maar ook heel sterk afhankelijk van de leeftijdDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 01:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard. Vat bepaalt de smaak en hoe langer het in het vat zit zo verandert ook De smaak. Makro heeft regelmatig exclusieve whisky's in de aanbieding.. Hmm oke, ik kom alleen nooit bij de Makro
.
![]()
Jenever is zowat de enige soort alcohol die ik niet lekker vind
owja, pure wodka ook minderSame shit, different day
SC hopper present![]()
vorig jaar was het zeilen zo verrekte koud dat we aan de berenburgercola gingen.... meer drank dan cola![]()
![]()
Geen idee, ik maakte ook maar een grapje natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 01:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hij is kewlhij heeft nog 2 andere liefhebberijen, maar ik ben er een van vergeten
.Haha, ja die weet ik ook niet
![]()
![]()
We bestelden gisteren vieux-cola, maar we kregen cola-vieux. Beetje jammerquote:Op zondag 16 december 2012 01:27 schreef -Engel- het volgende:
vorig jaar was het zeilen zo verrekte koud dat we aan de berenburgercola gingen.... meer drank dan cola![]()
![]()
zo jammer dat.... daarom ook zelf mixenquote:Op zondag 16 december 2012 01:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We bestelden gisteren vieux-cola, maar we kregen cola-vieux. Beetje jammer![]()
![]()
Mja, dat kon nietquote:Op zondag 16 december 2012 01:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo jammer dat.... daarom ook zelf mixen.
![]()
Drank. Goed idee. Maar denk toch dat ik zo naar bed ga. :/I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Trusten Tamashiiquote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Drank. Goed idee. Maar denk toch dat ik zo naar bed ga. :/slaap zacht
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Drank. Goed idee. Maar denk toch dat ik zo naar bed ga. :/
Treuste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nee, jullie willen me gewoon niet hebben hier. Weet het al hoor!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja nee, jullie willen me gewoon niet hebben hier. Weet het al hoor!
Want Tamashii is onze heldin.....
ik heb gewoon geen drank
![]()
Tamquote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Drank. Goed idee. Maar denk toch dat ik zo naar bed ga. :/![]()
![]()
Geen drank hebben!quote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Want Tamashii is onze heldin.....
ik heb gewoon geen drank![]()
![]()
![]()
Om te huilen gewoon.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik ben al vertieft genoeg vandaag zonder drank. Nja heb om half 4 een amaretto op.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
't is dieptriest.... maar ik liep naar de super... ik liep weer terug.... ruimde mijn boodschappen op en ,... niksquote:Op zondag 16 december 2012 01:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen drank hebben!![]()
![]()
![]()
Om te huilen gewoon.![]()
![]()
Hoe het is,, hoe het is.. Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Ach, gewoon meer zuipen!
da's nie bestquote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe het is,, hoe het is.. Ik weet het niet meer.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slim dit. Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is dieptriest.... maar ik liep naar de super... ik liep weer terug.... ruimde mijn boodschappen op en ,... niks
Gewoon zo'n legerflesding met wodka of rum. BAM.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, ik weet het zelf ook even niet meer. Maar eerder gelukkig dan verdrietig denk ik.quote:
Hier ook, maar moet er nu maar niks mee doen.quote:
En dan heb je nog niet eens gedronkenquote:Op zondag 16 december 2012 01:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe het is,, hoe het is.. Ik weet het niet meer.!!
![]()
Ja HE het is zaterdag....quote:Ja BAM idd.... heb ik geen legerflesding voor nodig kan ook wel zo uit de fles hoor... als ik een fles zou hebben.quote:Gewoon zo'n legerflesding met wodka of rum. BAM.![]()
Ik vandaag ook niet, gisteren al zat opquote:Op zondag 16 december 2012 01:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier ook, maar moet er nu maar niks mee doen..
![]()
ERG HE! Wel andere dingen gedaan vandaag.quote:Op zondag 16 december 2012 01:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens gedronken!!
Gewoon blijven doorgaanquote:Op zondag 16 december 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet, gisteren al zat op.
Fuck zaterdag. Fuck alles. Gewoon drinken tot de dood.quote:Op zondag 16 december 2012 01:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja HE het is zaterdag....
[..]
Ja BAM idd.... heb ik geen legerflesding voor nodig kan ook wel zo uit de fles hoor... als ik een fles zou hebben.
Onee, doe maar niet hoor.
Die moeten ook gebeurenquote:Op zondag 16 december 2012 01:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ERG HE! Wel andere dingen gedaan vandaag..
![]()
zo veel drank heb ik niet ....quote:Op zondag 16 december 2012 01:42 schreef Tamashii het volgende:
Fuck zaterdag. Fuck alles. Gewoon drinken tot de dood.Tuurlijk niet.. I ll behave ... altijd braaf uit het glas hequote:Onee, doe maar niet hoor.![]()
![]()
Ik mag toch wel hopen dat ik blijf drinken tot de doodquote:Op zondag 16 december 2012 01:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fuck zaterdag. Fuck alles. Gewoon drinken tot de dood.
Onee, doe maar niet hoor.
Gister was mijn weekend nog net begonnen.quote:Op zondag 16 december 2012 01:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet, gisteren al zat op.
Wanneer kon je ook alweer bij die nieuwe baan beginnen? Mijn geheugen zuigt hard.quote:Op zondag 16 december 2012 01:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister was mijn weekend nog net begonnen.![]()
Ik heb een auto, draag al genoeg bijquote:Op zondag 16 december 2012 01:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin
Nederland heeft accijns nodig.
![]()
MORGENquote:Op zondag 16 december 2012 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer kon je ook alweer bij die nieuwe baan beginnen? Mijn geheugen zuigt hard.![]()
![]()
Thanks. Zal vast lukken.quote:Op zondag 16 december 2012 01:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag maar proberen goed uit te rusten. Veel plezier en succes alvast!
Jij ook he!
Thanksquote:Op zondag 16 december 2012 01:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Zal vast lukken.Jij ook he!
. Nog 1,5 week volhouden
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Trustenquote:Op zondag 16 december 2012 01:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trusten
Goed moment om zelf te gaan![]()
.
![]()
![]()
Niet echt iets bijzondersquote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja oke
Gezellig saampjes met z'n 2tjes dan maar
Nog wat uitgevoerd vanavond?. Beetje whiskey gedronken en Dexter gekeken.
Wat heb jij gedaan?![]()
Gewokt met een maat en z'n vriendin ergens bij Tilburg in de buurt, en daarna gepoold in een nieuwe tent daar.quote:Op zondag 16 december 2012 01:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Beetje whiskey gedronken en Dexter gekeken.
Wat heb jij gedaan?
Mja goed materiaal wel, maar da's de nieuwigheid. Volgens mij is het over een half jaar een standaard donker poolhol waar de aso's rondhangen
Was wel gezellig verder![]()
![]()
Klinkt als een goed leuke avond!quote:Op zondag 16 december 2012 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewokt met een maat en z'n vriendin ergens bij Tilburg in de buurt, en daarna gepoold in een nieuwe tent daar.
Mja goed materiaal wel, maar da's de nieuwigheid. Volgens mij is het over een half jaar een standaard donker poolhol waar de aso's rondhangen
Was wel gezellig verder
Hehe, dat zou goed kunnen. Ik heb het niet zo op Tilburg, vind de sfeer daar echt heel anders dan in de rest van Brabant.
![]()
't Is ook niet mij favoriete stad hoor. Maarja bijna geen enkel Brabantste stad eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt als een goed leuke avond!
Hehe, dat zou goed kunnen. Ik heb het niet zo op Tilburg, vind de sfeer daar echt heel anders dan in de rest van Brabant.
Ben wel benieuwd naar Den Bosch, moet toch maar eens een kroegentocht doen daar met Muha![]()
![]()
Strak plan, Den Bosch is wel heel gezelligquote:Op zondag 16 december 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is ook niet mij favoriete stad hoor. Maarja bijna geen enkel Brabantste stad eigenlijk.
Ben wel benieuwd naar Den Bosch, moet toch maar eens een kroegentocht doen daar met Muha.
![]()
Dat hoorde ik ook al jaquote:Op zondag 16 december 2012 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan, Den Bosch is wel heel gezellig.
![]()
![]()
De volgende Leiden meet moet jij d'r bij zijn hoorquote:
Om maar een post uit het vorig topic terug te halen![]()
![]()
Den Bosch is leuk om zijn marktplein en ouderwetse stad. Tilburg is leuk om zijn winkeltjes. En Efteling aber naturlich.quote:Op zondag 16 december 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is ook niet mij favoriete stad hoor. Maarja bijna geen enkel Brabantste stad eigenlijk.
Ben wel benieuwd naar Den Bosch, moet toch maar eens een kroegentocht doen daar met MuhaI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha prima!quote:Op zondag 16 december 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
De volgende Leiden meet moet jij d'r bij zijn hoor
Om maar een post uit het vorig topic terug te halen
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.![]()
Efteling binnenkortquote:Op zondag 16 december 2012 02:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Den Bosch is leuk om zijn marktplein en ouderwetse stad. Tilburg is leuk om zijn winkeltjes. En Efteling aber naturlich.
Kom je ook?![]()
![]()
Nee sorry, ik blijf autistisch binnen.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
Het is laat vroeg. Ik ga slapen, welterusten![]()
![]()
![]()
9, 10 en toen weer 9quote:Op zondag 16 december 2012 02:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedankt voor het verslag
8 Man ofzo?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
KouuuuudWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Te vroeg op een zondag!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja dat krijg je met een gelovige vriend die naar de kerk moetquote:
Zeg, beetje respect graagquote:Op zondag 16 december 2012 07:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met een gelovige vriend die naar de kerk moetVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ja, er zitten ook gelovigen op FOK!quote:Op zondag 16 december 2012 07:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want mijn opmerking was ook zoooo respectloos
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Leuk voor zequote:Op zondag 16 december 2012 07:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, er zitten ook gelovigen op FOK!
Maar die mogen toch niet internetten op Gods dagDit account is niet meer in gebruik.![]()
En voor het zingen de kerk uit, dat is het leukstequote:Op zondag 16 december 2012 07:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk voor ze
Maar die mogen toch niet internetten op Gods dag
Ook de kerk gaat met z'n tijd meequote:Op zondag 16 december 2012 07:16 schreef Spezza19 het volgende:
Maar die mogen toch niet internetten op Gods dag
Heul niet... Zingen is het leukste dat er isquote:Op zondag 16 december 2012 07:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En voor het zingen de kerk uit, dat is het leuksteDit account is niet meer in gebruik.![]()
Klopt. De paus verkondigt zijn onzin nu ook op Twitterquote:Op zondag 16 december 2012 07:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook de kerk gaat met z'n tijd mee
Ik ben heul nie Paaps maar gereformeerdquote:Op zondag 16 december 2012 07:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. De paus verkondigt zijn onzin nu ook op Twitter
Jij sliep al vroeg gisteravond!quote:![]()
Ga heus wel ff proberen nog een paar uur slaap te pakken.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Terug naar bedquote:Op zondag 16 december 2012 07:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar waar is huppelmuts nu opeens??
Vroeg??? 11 uur zeg, dat is laatquote:Op zondag 16 december 2012 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij sliep al vroeg gisteravond!![]()
Ga heus wel ff proberen nog een paar uur slaap te pakken.![]()
Maar was wel gezellig hier
Zeker weten ?quote:Op zondag 16 december 2012 07:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook de kerk gaat met z'n tijd mee
http://www.refdag.nl/
Goedemorgen. Zo slapen
, mijn weekend is zojuist begonnen
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Moguh![]()
Zo alle troep van zolder gehaald, nu naar mn ouders, mogen ze alles van de verhuizing weer terug hebben."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: