SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed zo.... heb je er ook snoep in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef fietsie het volgende:
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)![]()
Starwars ... marathon.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bank![]()
![]()
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zo.... heb je er ook snoep in?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's goede tijdsbesteding!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bankProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
![]()
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Een kleine fietsie?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
What you forget, you are gonna repeat.
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...quote:
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
Rustig aan.![]()
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden...."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Heerlijk gematigd? Was da?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
rustig natuurlijk thisis the webs...![]()
![]()
ik niet... mijn boom is te miniquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.![]()
![]()
Juh met staartjes in dr haar en roze geverfde zijwieltjesquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe is jouw boom geworden eigenlijk? Heb je een fototje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs...Rustig aan.![]()
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.![]()
snoepwinkel, maar volgens mij heb ik ze bij de AH ook zien liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jamin?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Eindelijk onderweg Naar huis ook.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stof![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...![]()
Kvind je wel een schatje.
Rustig aan.![]()
Hier geen relletjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stofHeb er op onze hobbyzolder ook een in mini-formaat staan
ik heb ze een keer gezien bij de jamin, ikea had ze ook, en bij de xenos... daar kan je meestal ook christmas crackers kopen.... oja en V&D had die meestal ook welquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Eindelijk onderweg Naar huis ook.![]()
![]()
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Rustig aan.![]()
Vast wel.... of anders een Xenos, action of zoietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...![]()
![]()
In Sneek toch, of is ie Weg? Of hij Was overgenomen Door een andere keten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.En daar is het weekend voor
![]()
Jamin, dat wordt Drachten of Emmeloord dan.... Ergo Emmeloord want ik ben nie zo van Drachten
Latersquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.![]()
![]()
Als je wakker bent ook wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik werd vanmiddag om 14:30 wakkerquote:
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Rugbyquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.![]()
![]()
Daar gaat mijn imagoquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je wakker bent ook wel hoor![]()
![]()
![]()
Geen Sneek?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef fietsie het volgende:
Jamin, dat wordt Drachten of Emmeloord dan.... Ergo Emmeloord want ik ben nie zo van Drachten
Ik moet morgen om 9u de deur uit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nope, is niet meer .... Sneek zou voor mij ook het dichtst bij zijn, maar ja, 't is niet anders...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOh.... ik was toen al een paar uur dingen aan het doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om 14:30 wakkerhuishouden pfff...
![]()
Yup, gelukkig thuis En 14:00 pas kickoff.quote:
Dan is het overgenomen door Een andere keten. Ik kan Maandag voor Je Kijken, moet er Dan toch zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, is niet meer .... Sneek zou voor mij ook het dichtst bij zijn, maar ja, 't is niet anders...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet... maar ik dien nog wel het een en het ander te doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.![]()
![]()
Kijk, relaxte tijdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup, gelukkig thuis En 14:00 pas kickoff..
Ik ga weer beginnen met voetbal, wat meer beweging en onder de mensen komen. Sorry, geen rugby
![]()
![]()
Normaal ben ik in het weekend 7:00 op maar was nu echt total-loss...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOh.... ik was toen al een paar uur dingen aan het doenhuishouden pfff...
Jammer, is al best lang geleden dat ik je gezien heb..quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag ga ik iig nergens meer naar toe.... lui and suchDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet om 11:45 de trein hebben Dusja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet... maar ik dien nog wel het een en het ander te doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Cuuutequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh met staartjes in dr haar en roze geverfde zijwieltjesHoe oud?
En Je spier Dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, relaxte tijden.
Ik ga weer beginnen met voetbal, wat meer beweging en onder de mensen komen. Sorry, geen rugby
goedzo, denk Dat je Je Dan een Stuk beter gaat voelen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
hehehe... daarom ook pas om 10 opgestaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal ben ik in het weekend 7:00 op maar was nu echt total-loss...![]()
![]()
Ze wordt eind febr 3, dus nu 2,5 en een beetjequote:
Ja, moet even kijken hoe dat gaat. Van de week maar eens kijken of het een beetje wil lukken met hardlopen. Van de week ging stevig doorlopen al wel weer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En Je spier Dan?
goedzo, denk Dat je Je Dan een Stuk beter gaat voelen.
Dat denk ik ook wel. Sowieso ken ik al een paar mensen, dus dat stroomt ook wat makkelijker in.![]()
![]()
Andere keerquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer, is al best lang geleden dat ik je gezien heb..Er komen nog meetings aan
![]()
![]()
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze wordt eind febr 3, dus nu 2,5 en een beetje
Ja Ahw is ze zekerquote:
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Je praat ook lief over dr. Dat vind ik ook zo mooiquote:
Hoe de stoerste mannen, zodra ze kinderen hebben, toch zo'n gevoelige lieve papa kunnen laten zien
Ik heb zelfs mijn goedlopende commerciele job opgegeven om meer thuis te zijn voor m'n ukkiequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je praat ook lief over dr. Dat vind ik ook zo mooi
Hoe de stoerste mannen, zodra ze kinderen hebben, toch zo'n gevoelige lieve papa kunnen laten zienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn goedlopende commerciele job opgegeven om meer thuis te zijn voor m'n ukkie
Maar wel jammer dat je dat dan hebt moeten doenJammer dat die dingen niet meer echt samen kunnen gaan
@ fietsie, je hebt voor max 2 euro n doos vol met die candy cane dingen bij xenos
overigens hallo!!
S. 2014
J. 2016![]()
Ik zit inmiddels aan de 22:30 variant, de bacardi cola.quote:
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Oow cool, thanx, die is er in Sneek geloof ik nog wel,naast de Bioscoop...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
@ fietsie, je hebt voor max 2 euro n doos vol met die candy cane dingen bij xenos
overigens hallo!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoiquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
overigens hallo!!
Zie... je ... dus toch bij de Xenos![]()
![]()
Nee dat gaat echt niet samen; ik was normaal nooit voor 20:00 thuis en tegenwoordig wil ik gewoon met zijn allen avondeten eten en ukkie naar bed brengen enzo...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat je dat dan hebt moeten doenJammer dat die dingen niet meer echt samen kunnen gaan
jummiequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de 22:30 variant, de bacardi cola.
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ik heb geen drank meer in huis![]()
![]()
Ja, snap ik. Liefffquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt niet samen; ik was normaal nooit voor 20:00 thuis en tegenwoordig wil ik gewoon met zijn allen avondeten eten en ukkie naar bed brengen enzo...![]()
Maar heb je er wel een goed alternatief voor dan?What you forget, you are gonna repeat.
Die staat naast mijn huisquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt hebben ze nu een hele grote... had je dat al gezien?Wat denk je zelf?
![]()
De Subway ertegenover kent mij inmiddels ook al erg goed
Verjaardag van mn ouders en moet nog dozen meenemen enzo. Staat nog redelijk wat aan spullen bij mn ouders.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ben in de zorg gaan werken en heb mijn dure hobbies de deur uitgedaan....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, snap ik. Liefff![]()
Maar heb je er wel een goed alternatief voor dan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die staat naast mijn huisWat denk je zelf?
![]()
De Subway ertegenover kent mij inmiddels ook al erg goed
Subway![]()
![]()
Poeh. Kinderen kosten echt tijd en geldquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ben in de z
[..]
Ben in de zorg gaan werken en heb mijn dure hobbies de deur uitgedaan....Maar je krijgt er natuurlijk een hoop voor terug
I second thatquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
xenos en actionwat een heerlijke winkels zijn dat!
![]()
![]()
quote:![]()
Ik heb zelfs een zegelspaarkaartje voor de Subway..
Ik heb eergisteren het t-shirtschap bij de Action geplunderd.
En ik was gisteren in de Xenos, vrouwen brengen mij in de verkeerde winkels.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
* AirwiN zwaait met de Bacardi Black.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef -Engel- het volgende:
jummie
gimmieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ik heb geen drank meer in huis
Kom maar halen!
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: