Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself" "You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis. Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis. Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden....
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself" "You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen... ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stof
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen... ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stof
Kan ook leuk zijn Heb er op onze hobbyzolder ook een in mini-formaat staan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??
ik heb ze een keer gezien bij de jamin, ikea had ze ook, en bij de xenos... daar kan je meestal ook christmas crackers kopen.... oja en V&D had die meestal ook wel