SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed zo.... heb je er ook snoep in?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef fietsie het volgende:
Zow, de kerstboom staat!
(En vol ballen e.d.)![]()
Starwars ... marathon.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bank![]()
![]()
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zo.... heb je er ook snoep in?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's goede tijdsbesteding!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Starwars 4 5 en 6 kijken met broertje op de bankProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
![]()
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Een kleine fietsie?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope... er loopt hier een ukkie rond en die probeer ik nog een beetje op het "gezonde" pad te houden![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...quote:
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
Rustig aan.![]()
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige snoep wat ik er in zou willen hangen zijn "mooie dingen" zoals van die wandelstokjes e.d. en dat heb ik niet in huis.
Boomversieren is hier een beetje een "kunstvorm" geworden...."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Heerlijk gematigd? Was da?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Kvind jullie wel lekker heerlijk gematigd tov alle andere users...
Hangt een rustige sfeer ofzo, maar dat is mijn gevoel
rustig natuurlijk thisis the webs...![]()
![]()
ik niet... mijn boom is te miniquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden altijd kransjes en van die chocolade klokjes. Nog steeds trouwens.![]()
![]()
Juh met staartjes in dr haar en roze geverfde zijwieltjesquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe is jouw boom geworden eigenlijk? Heb je een fototje?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heerlijk gematigd? Was da?
rustig natuurlijk thisis the webs...Rustig aan.![]()
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.![]()
snoepwinkel, maar volgens mij heb ik ze bij de AH ook zien liggen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jamin?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Mn moeder stopt nog steeds snoep in de kerstboom, dat is al zo lang als ik me kan herinneren. Ik mocht nooit onbeperkt pakken, moest t netjes vragen.
Eindelijk onderweg Naar huis ook.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het bij mezelf ook niet doen, maar als ik weet dat er kinderen komen, dan hang ik er wel snoep in.
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stof![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel gaan rellen of grof doen, maar daar heb ik vandaag geen zin in...![]()
Kvind je wel een schatje.
Rustig aan.![]()
Hier geen relletjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen relletjes en dat soort shit, het komt allemaal wat begripvoller over.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... ik geef het snoep wel zo aan eventuele langskomende kinderen...
ik heb er geen foto van... maar er zit nu een snoer lampjes in, een slinger met zilveren sterretjes en zilveren ballen.... oja en om de voet zit witte stofHeb er op onze hobbyzolder ook een in mini-formaat staan
ik heb ze een keer gezien bij de jamin, ikea had ze ook, en bij de xenos... daar kan je meestal ook christmas crackers kopen.... oja en V&D had die meestal ook welquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weet jij dan misschien waar je dingen als die "amerikaanse" wandelstokjes e.d. kunt kopen??![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Eindelijk onderweg Naar huis ook.![]()
![]()
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...Rustig aan.![]()
Vast wel.... of anders een Xenos, action of zoietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...![]()
![]()
In Sneek toch, of is ie Weg? Of hij Was overgenomen Door een andere keten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* ik ga eens uitzoeken of er hier in het noorden ook een Jamin te vinden is...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ja, maar Daar ben Ik Te moe voor. Straks gelijk Het nest in, filmpje erbij En wensen Dat Buurmeisje tegen Me aan ligt.En daar is het weekend voor
![]()
Jamin, dat wordt Drachten of Emmeloord dan.... Ergo Emmeloord want ik ben nie zo van Drachten
Latersquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik best, ik ben weg, kus.![]()
![]()
Als je wakker bent ook wel hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat.... vooral als ik slaap ...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik werd vanmiddag om 14:30 wakkerquote:
Morgen moet ik gewoon weer om 10 uur oid mijn bed uit.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: