abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120354087
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_120363601
Kuttopic
Nee.
  zondag 16 december 2012 @ 08:29:12 #3
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120365368
Laatste vijf posts uit het vorige topic hadden inderdaad best even hier neer gezet mogen worden :')

Oh, en deze OP komt niet uit de Wiki of wel?
#26 || Luciano da Silva
pi_120365635
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 08:29 schreef joppie_saus het volgende:
Laatste vijf posts uit het vorige topic hadden inderdaad best even hier neer gezet mogen worden :')

Oh, en deze OP komt niet uit de Wiki of wel?
Ik al die chauffeurs toegevoegd pfffff.
  zondag 16 december 2012 @ 09:56:34 #5
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120365836
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Trajectcontrole Nieuwegein? :P
Nee die ken ik wel, lasergun net voor Raamsdonksveer :')
pi_120366539
Het spijt me, m'n iPad werkte niet mee..
  zondag 16 december 2012 @ 12:46:10 #7
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120369162
In dat geval kun je de lapo beter aan iemand overlaten aan iemand die wél op de PC zit.
#26 || Luciano da Silva
pi_120369447
Dan moeten we dit topic maar snel vol lullen :P
pi_120372486
Tsjongejongejonge, sta ik weer niet in de OP :P

Neerlands_trots, wat voor formulier heb jij gebruikt bij het postrijden? Op een of andere manier moet toch getekend worden voor het aantal uur dat ik gewerkt heb...

[ Bericht 38% gewijzigd door Babananana op 16-12-2012 14:52:24 ]
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_120373999
Naar welk emailadres moet je mailen bij EW als je lange tijd niet kan werken omdat je naar het buitenland gaat?
  zondag 16 december 2012 @ 15:17:07 #11
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120374067
Gewoon naar één van die babes van de planning.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 16 december 2012 @ 15:27:27 #12
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120374476
Hoppa: http://www.easyway.nl/medewerkers/

Wat is dat Top Chauffeur eigenlijk? Iemand daar al eens voor gebeld?
pi_120374543
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:14 schreef maxmin het volgende:
Naar welk emailadres moet je mailen bij EW als je lange tijd niet kan werken omdat je naar het buitenland gaat?
personeelszaken@jeweetwel.nl
  zondag 16 december 2012 @ 15:31:15 #14
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120374629
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef QuiCk01 het volgende:
Hoppa: http://www.easyway.nl/medewerkers/

Dat is gewoon voor de privé chauffeurs geloof ik.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 16 december 2012 @ 15:36:06 #15
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120374800
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dat is gewoon voor de privé chauffeurs geloof ik.
Ook raar dat ze dat Top chauffeur noemen dan. De echte diamanten bevinden zich onder de hikers :D
pi_120374969
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ook raar dat ze dat Top chauffeur noemen dan. De echte diamanten bevinden zich onder de hikers :D
Ik denk dat EW er goed aan zou doen om pc's uit hun hikerbestand te zoeken. Daarvan weet je tenminste zeker dat ze veel ervaring hebben, bekend zijn met het wegennet etc. Maar ik denk ook wel weer dat heel veel hikers het veel te chill
vinden en niet willen :D
pi_120375046
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef Babananana het volgende:
Tsjongejongejonge, sta ik weer niet in de OP :P

Neerlands_trots, wat voor formulier heb jij gebruikt bij het postrijden? Op een of andere manier moet toch getekend worden voor het aantal uur dat ik gewerkt heb...
Zij hebben een formulier voor je wat je moet tekenen en zij voeren ook je uren in in het AR systeem ;)
Zelf hoef je dus niks te doen, alleen het bevestigingsmailtje controleren op juistheid.
pi_120375797
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef QuiCk01 het volgende:

Dat hebben ze ons op de sollicitatie uitgelegd. Dat zijn niet de gewone prive-chauffeurs.
Volgens mij zijn dat oudere chauffeurs zonder OV die dit werk tijdelijk doen omdat ze werkloos zijn ofzo. Zo'n soort lul verhaal hadden ze toen igg. Maar het zal maar zo kunnen dat dat net zo waar was als de rest van de lul verhalen die ze toen vertelden :')
pi_120377373
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zij hebben een formulier voor je wat je moet tekenen en zij voeren ook je uren in in het AR systeem ;)
Zelf hoef je dus niks te doen, alleen het bevestigingsmailtje controleren op juistheid.
Bedankt!
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_120379953
Heb ik vrijdag m'n telefoon bewaakt alsof m'n leven er vanaf hing als ze nog zouden bellen voor Maandag. Kijk ik net bij m'n beschikbaarheid, was ik die vergeten open te zetten :')

Hopelijk nog een spoedje...
pi_120380419
Ik hoop ook nog op een spoedje, kan wel wat uurtjes gebruiken.
  zondag 16 december 2012 @ 22:36:09 #22
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120396747
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat hebben ze ons op de sollicitatie uitgelegd. Dat zijn niet de gewone prive-chauffeurs.
Volgens mij zijn dat oudere chauffeurs zonder OV die dit werk tijdelijk doen omdat ze werkloos zijn ofzo. Zo'n soort lul verhaal hadden ze toen igg. Maar het zal maar zo kunnen dat dat net zo waar was als de rest van de lul verhalen die ze toen vertelden :')
Haha ok. Mischien wel idd. Zou er niet aan moeten denken om andere mensen rond te rijden als ik 40 ben !
  zondag 16 december 2012 @ 23:13:13 #23
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120399347
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha ok. Mischien wel idd. Zou er niet aan moeten denken om andere mensen rond te rijden als ik 40 ben !
Daar valt wel flinke knaken mee te verdienen anders. Broer van mijn oud-trainer is privé chauffeur bij de landmacht ofzo, van zo'n hoge pief daar. Knakker heeft jaarlijks zestien trainingen in het buitenland en verdient geld als water. Koopt ieder jaar een nieuwe auto; om het jaar een nieuwe 7-serie en om het jaar een nieuwe 5-serie.
#26 || Luciano da Silva
pi_120399864
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Daar valt wel flinke knaken mee te verdienen anders. Broer van mijn oud-trainer is privé chauffeur bij de landmacht ofzo, van zo'n hoge pief daar. Knakker heeft jaarlijks zestien trainingen in het buitenland en verdient geld als water. Koopt ieder jaar een nieuwe auto; om het jaar een nieuwe 7-serie en om het jaar een nieuwe 5-serie.
Maar dat is wel bijzonderder dan wat EW doet hoor. Die gasten krijgen toch ook trainingen over wat te doen als ze worden gevolgd etc.?

Maat van mij had namelijk iemand als rijlesinstructeur die dat daarvoor had gedaan, en dan ook op zo'n niveau.
  zondag 16 december 2012 @ 23:31:55 #25
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120400409
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja dan wel, maar als je net ontslagen bent en je solliciteert bij Top Chauffeur ga je dat salaris niet krijgen hoor.

Er zijn natuurlijk altijd auto's waar ik een uitzondering voor maak: :P
http://www.jameslist.com/(...)gert-for-sale-589747

of zoiets:
http://www.jameslist.com/(...)oof)-for-sale-395869

Beide volledig gepanserd ^O^

Edit;

Of gewoon écht hardcore gaan:

http://www.jameslist.com/(...)tock-for-sale-408678
pi_120401940
Haha, die SWAT truck is wel echt bruut zeg! 8-)

Ik ga morgen op pad in een iets minder bruut wagentje.

Een Aygo naar Groningen (wie weet nog een vervolgspoedje er achteraan)
pi_120402809
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef Jieuwst het volgende:
Haha, die SWAT truck is wel echt bruut zeg! 8-)

Ik ga morgen op pad in een iets minder bruut wagentje.

Een Aygo naar Groningen (wie weet nog een vervolgspoedje er achteraan)
echt wel, Lekker met zo'n SWAT bak door de PC hooft.. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 17 december 2012 @ 06:52:40 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120404979
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef Viezze het volgende:

[..]

Maar dat is wel bijzonderder dan wat EW doet hoor. Die gasten krijgen toch ook trainingen over wat te doen als ze worden gevolgd etc.?

Maat van mij had namelijk iemand als rijlesinstructeur die dat daarvoor had gedaan, en dan ook op zo'n niveau.
Ja, klopt. Hoe je die lui kwijt moet rijden, wat je moet doen als er op je geschoten wordt en wat je moet doen als je gevolgd wordt maar plots een file in rijdt. Zieke shit hoor.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 17 december 2012 @ 06:52:59 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120404982
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ja dan wel, maar als je net ontslagen bent en je solliciteert bij Top Chauffeur ga je dat salaris niet krijgen hoor.

Joh :9 Haha.
#26 || Luciano da Silva
pi_120405808
Centjesssss O+ O+ :9~
pi_120407133
Mijn laatste salaris is ook binnen. Klopt weer precies.
  maandag 17 december 2012 @ 11:08:52 #32
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120408824
Bij mij is het meer dat het hoort te zijn... :) Maar eens kijken op het loonstrookje wat ze gedaan hebben dan
EDIT: onkosten vergoeding ¤2,10.. Waar komt deze vandaan? Ik heb niets voorgeschoten..

[ Bericht 18% gewijzigd door zazzel op 17-12-2012 12:35:04 ]
pi_120411916
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:08 schreef zazzel het volgende:
Bij mij is het meer dat het hoort te zijn... :) Maar eens kijken op het loonstrookje wat ze gedaan hebben dan
EDIT: onkosten vergoeding ¤2,10.. Waar komt deze vandaan? Ik heb niets voorgeschoten..
Onkostenvergoeding is geloof ik ¤0,35 per rit die rijdt.
Mijn loon klopt weer precies
pi_120412850
Ik, als PC, blijf iedere maand maar weer kilometervergoeding krijgen.. Soms behoorlijke bedragen, soms wat minder. Nu ook weer ¤5,-. En dat terwijl ik maar 2 keer gewerkt heb in november.

Meer mensen die hier last van hebben?
Nee.
pi_120413507
Werd vanmorgen nog gebeld voor een spoedje.. Leuk ritje: Een hele vriendelijke vrouw in een 330i coupé.

En heb een heel eigen kantoor gekregen om te wachten tot ze klaar is met haar vergadering:
Nee.
pi_120413814
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Dimitri_ het volgende:

Meer mensen die hier last van hebben?
Hoe kun je nou last hebben van gratis geld? :9

Leuke rit trouwens! Ik zit er steeds meer aan te denken om over een tijdje PC te worden. Lekker betaald worden terwijl je op een kantoortje kan studeren ofzo:p Als hiker in het OV komt er in de praktijk niks van terecht
pi_120415933
Bij mij klopt het ook exact en ik heb zelfs gewoon mijn kaartje voor de nachtbus goed teruggekregen.
pi_120418477
Nu alweer terug van de rit. Goede fooi gekregen en de klant vroeg of ik vaker haar wilde chauffeuren.. Nou, graag! :)
Nee.
  maandag 17 december 2012 @ 16:15:44 #39
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120420436
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Nu alweer terug van de rit. Goede fooi gekregen en de klant vroeg of ik vaker haar wilde chauffeuren.. Nou, graag! :)
Lekker lekker! Gelijk mobiele nummer gegeven en volgende keer buiten EasyWay om zeker?

[ Bericht 8% gewijzigd door QuiCk01 op 17-12-2012 16:22:24 ]
  maandag 17 december 2012 @ 16:18:09 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120420549
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Lekker lekker! Gelijk mobiele nummer gegeven en volgende keer buiten EasyWay om zeker?
Dat is i.i.g. wat ik zou doen. :9
Er staat in je contract wat anders ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 17 december 2012 @ 16:21:00 #41
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120420677
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Er staat in je contract wat anders ;)
Ik ben geen privechauffeur, maar ik denk dat er iets instaat in de vorm van betaalde diensten uitvoeren van bestaande klanten of?
  maandag 17 december 2012 @ 16:22:11 #42
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120420742
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik ben geen privechauffeur, maar ik denk dat er iets instaat in de vorm van betaalde diensten uitvoeren van bestaande klanten of?
Ik ook niet maar als ik weet wat er staat als hiker dan denk ik dat niet veel verschilt met privéchauffeur
pi_120420793
Hallo Mensen,

Ik ben vorige week ook aangenomen als Hiker bij EW in regio Nijmegen.
Nu vroeg ik me af of ik gewoon het aanvraagformulier van die verklaring van gedrag op moet sturen naar hun toe?
  maandag 17 december 2012 @ 16:24:02 #44
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120420839
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Elmer901 het volgende:
Hallo Mensen,

Ik ben vorige week ook aangenomen als Hiker bij EW in regio Nijmegen.
Nu vroeg ik me af of ik gewoon het aanvraagformulier van die verklaring van gedrag op moet sturen naar hun toe?
Foto of scan kan ook ;)
pi_120420948
Waar mag dat scannetje dan heen? Gewoon even Personeelszaken mailen?
  maandag 17 december 2012 @ 16:45:25 #46
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120421922
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik ook niet maar als ik weet wat er staat als hiker dan denk ik dat niet veel verschilt met privéchauffeur
Hmm het is zelfs nog wat strenger dan ik dacht!

quote:
Artikel 12: verbod van nevenwerkzaamheden
12.1 De werknemer onthoudt zich van het verrichten van werkzaamheden voor derden gelijk aan of
vergelijkbaar met de voor de werkgever te verrichten werkzaamheden, van het doen van zaken
voor eigen rekening gelijk aan of vergelijkbaar met de zaken van de werkgever, alsmede van
elke directe of indirecte betrokkenheid of financiële interesse bij dergelijke werkzaamheden of
zaken, een en ander behoudens de uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van
de werkgever.

[ Bericht 5% gewijzigd door QuiCk01 op 17-12-2012 16:51:15 ]
  maandag 17 december 2012 @ 16:51:30 #47
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120422155
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:26 schreef Elmer901 het volgende:
Waar mag dat scannetje dan heen? Gewoon even Personeelszaken mailen?
Ja hoor ;)
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hmm het is zelfs nog wat strenger dan ik dacht!

[..]

Had ik misschien toch die documenten is moeten doorlezen :')
Altijd eerst lezen waar je je krabbel onderzet :Y
SPOILER
pi_120422252
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Oh nee dat niet, ze bedoelde gewoon via EW. Ik heb geen zin om klanten van EW af te pakken.
Is het risico ook niet waard eigenlijk.
Nee.
  maandag 17 december 2012 @ 16:59:54 #49
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120422447
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 16:54 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Oh nee dat niet, ze bedoelde gewoon via EW. Ik heb geen zin om klanten van EW af te pakken.
Is het risico ook niet waard eigenlijk.
Of meld het in ieder geval niet hier 8)7
pi_120422663
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Haha nee dat zou ik dan ook niet doen nee.
Nee.
pi_120424882
Alweer terug van het post rijden voor het bekende zandmerk. Was een leuk dagje, de hele rit door Zeeuwse dorpjes gereden met een best fijne Renault Traffic. En verder meestal letterlijk de bakken met post bij lieve oude dametjes afgeleverd :P

Enige nadeel is dat die lege bakken die je weer terugkrijgt al omvallen als je ook maar kijkt naar je stuur, rem of gas. En die dingen maken dan het geluid van een klikobak die omvalt. -O-

De mensen bij dat bedrijf waren echt supervriendelijk en 'collega'-chauffeurs behandelden me ook echt als collega. Volgende keer weer! ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Babananana op 17-12-2012 18:11:19 ]
  maandag 17 december 2012 @ 18:27:37 #52
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120425674
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Stille wateren hebben diepe gronden....

Of beter:

blaffende honden bijten niet
pi_120425788
Van dik hout zaagt men planken.
pi_120432130
Als het kalf verdronken is dempt men de put.
Nee.
pi_120432510
Ledigheid is des duivels oorkussen.
pi_120432883
Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.
pi_120433442
Met vrienden moet je wandelen, niet handelen
  maandag 17 december 2012 @ 21:30:01 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120435183
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:45 schreef QuiCk01 het volgende:
Artikel 12: verbod van nevenwerkzaamheden
12.1 De werknemer onthoudt zich van het verrichten van werkzaamheden voor derden gelijk aan of
vergelijkbaar met de voor de werkgever te verrichten werkzaamheden, van het doen van zaken
voor eigen rekening gelijk aan of vergelijkbaar met de zaken van de werkgever, alsmede van
elke directe of indirecte betrokkenheid of financiële interesse bij dergelijke werkzaamheden of
zaken, een en ander behoudens de uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van
de werkgever.
Boeiend, contract gewoon tekenen. EW is een studentenbaantje, mocht het ooit tot een rechtszaak komen maakt de rechter korte metten met je contract. Je bent student, geen volledig opgeleid hooggeschaald werknemer. Ik durf het wel aan hoor, mocht het ooit nodig zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_120436512
Bijna thuis van m'n spoedje Born-Groningen. Gaat me zo'n uurtje of 11 opleveren.

Boze klant aan de telefoon die me daarna toch af wil zetten bij het station, 300km alleen maar regen gezien, geen treinen naar eindhoven, snelbus nemen waarbij je de slappe lach krijgt van een vrouw voor je(Plast in der broek, zingt over pillen etc) en dan denken dat je de lijnbus mist, die normaliter standaard te laat is, maar die in het mooie Eindhovense toch net tijd vrij maakt om me mee te nemen. Hiken, mooier kan het toch niet?
pi_120436623
Toch was het enkeltje Groningen - Born niet de beste uit mijn EW carrière :')
pi_120437229
Mijn spoedje Barendrecht - Eemshaven vorige maand was toch wel episch, 3.00 weer thuis :7
en dan vanaf Roodeschool tot Leiden gereisd met een hiker die dat als eerste rit van zijn carrière had :D
  maandag 17 december 2012 @ 22:01:10 #62
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120437427
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef Viezze het volgende:
Toch was het enkeltje Groningen - Born niet de beste uit mijn EW carrière :')
Been there, done that, drie dagen achter elkaar :') De tweede dag voelde ze zich al lullig dat ik weer naar Born mocht, maar de derde keer durfde ze het amper meer uit te spreken.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:48 schreef Shefkee het volgende:

Boze klant aan de telefoon
Waarom?
#26 || Luciano da Silva
pi_120437686
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn spoedje Barendrecht - Eemshaven vorige maand was toch wel episch, 3.00 weer thuis :7
en dan vanaf Roodeschool tot Leiden gereisd met een hiker die dat als eerste rit van zijn carrière had :D
3.00, gebeurt dat vaak? lijkt me niet zo mooi, aangezien ik ook nog nar een gat toe moet ;p
pi_120439823
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waarom?
Werd al vier weken aan het lijntje gehouden en wilde persé zijn auto vandaag. Vandaar mij uit bed getrommeld, maar vijf uur ging ik niet halen. Belde hem op, hij werd boos en uitte zijn frustratie, maar kwam er daar na achter dat ik er niet veel aan kon doen. Toen heeft hij een rit naar Centraal aangeboden, 'goedmakertje' zei hij, aardige man ook verder..
  maandag 17 december 2012 @ 22:37:50 #65
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120440130
Ah, gefrustreerde flapdrol dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_120440839
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Been there, done that, drie dagen achter elkaar :') De tweede dag voelde ze zich al lullig dat ik weer naar Born mocht, maar de derde keer durfde ze het amper meer uit te spreken.

Pffff drie keer achter elkaar :')

Ik heb het in totaal twee keer gedaan, een enkeltje en een met vervolgrit.
  maandag 17 december 2012 @ 22:51:58 #67
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120440938
Ach, als ik knaken maar verdien ;) Laptopje mee, filmpje koeloeren en de zestiende weer je handje ophouden. Ben wel vaker naar Born geweest trouwens, ook voor wisseltjes (eerst grafeind lopen naar dat andere adres daar).
#26 || Luciano da Silva
pi_120441057
Ja zo is het ook wel weer. Ben ook twee keer naar Maastricht geweest. De vervolgritjes die je vanaf daar krijgt zijn meestal of een grafeind reizen naar startadres, of alsnog een grafeind reizen vanaf eindadres dus uiteindelijk maakt het geen flikker uit.

Wel geniaal als je daar in de buurt bent. Ze hebben me altijd nog gevraagd waar ik vandaan kwam, dat gezicht als je Groningen zegt = priceless :')
  maandag 17 december 2012 @ 22:57:40 #69
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120441258
Volgens mij denken ze in Breda ook dat Almere en Barneveld dichtbij is. Hoevaak ik daar wel niet geëindigd ben :')

En wat betreft Maastricht heb je ook gelijk.. Was afgelopen vrijdag in Maastricht, nou die lui snapten werkelijk waar niet wat ik daar deed, 'heulemoal uut Grunningen?!'.
#26 || Luciano da Silva
pi_120441399
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Elmer901 het volgende:

[..]

3.00, gebeurt dat vaak? lijkt me niet zo mooi, aangezien ik ook nog nar een gat toe moet ;p
Neuh, zit er nu ruim 3 jaar en dat was de eerste keer dat het zo laat was. Toevallig de dag daarvoor een spoedje gehad naar Enschede, toen was ik om 23.00 thuis, wat toen ook een record was voor mij :D
Verder sporadisch een keertje 21.00 ofzo, voornamelijk als het winter is is dat. Anders gewoon half 6 - 6 uur.
pi_120441412
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef joppie_saus het volgende:
Volgens mij denken ze in Breda ook dat Almere en Barneveld dichtbij is. Hoevaak ik daar wel niet geëindigd ben :')

En wat betreft Maastricht heb je ook gelijk.. Was afgelopen vrijdag in Maastricht, nou die lui snapten werkelijk waar niet wat ik daar deed, 'heulemoal uut Grunningen?!'.
Volgens mij hebben ze gewoon heel veel ritjes die kant op en komen ze er anders niet vanaf. En Barneveld vond ik altijd nog wel aardig dichtbij, omdat je zo in Amersfoort bent. Met de hanzelijn is Almere ook minder ver gelukkig.

Haha ja ik bij mij ook. Auto was bij vertrek natuurlijk afgetankt, en nog maar halfvol in Maastricht. Komt ook zo raar over :')
  maandag 17 december 2012 @ 23:05:22 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120441665
Die Hanzelijn komt alleen 2,5 jaar te laat :') Barneveld viel nog wel mee inderdaad, maar ja ik eindigde liever stuk Noordelijker.

Die leasemij in Zwolle, met een B, doet doe nog goede zaken? Alleen mijn eerste halfjaar ben ik daar veel geweest, daarna werkelijk nooit weer.
#26 || Luciano da Silva
pi_120441916
Het probleem is natuurlijk dat minstens de helft van de auto's naar Breda, Barneveld of Almere moet. Dus het is denk ik vaak niet goed te plannen.

Barneveld is voor mij overigens wel prima, 20 minuten met de trein. Wel slecht voor de uren, ik heb een keer Arnhem - Amsterdam en Amsterdam (geen wissel) - Barneveld in 3.5 uur gedaan, dat schiet niet echt op.
pi_120441980
Geen idee. Ik heb niet het idee dat ze veel ritten door EW lieten doen want ben er maar twee keer geweest.

Wat een onmogelijke OV locatie trouwens. Het was dat m'n ouders uit Zwolle komen maar anders was het nooit wat geworden :P
  maandag 17 december 2012 @ 23:19:04 #75
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120442549
Als je niet uit Zwolle kwam mocht je bellen en werd je opgehaald, althans, dat stond in de ritopdracht. Die keren dat ik ben opgehaald is op één vinger te tellen. Grafeind lopen naar de Ittersumallee :')
#26 || Luciano da Silva
pi_120442792
Ben 1 keer in Zwolle geweest bij een lease-maatschappij met een B. Die man reed mij toen naar het station. Ging echt met 120-130 over wegen waar je 70 mocht, in de auto die ik net had afgeleverd. Heb nog nooit m'n aflevertijd die ik ingevuld heb driedubbel gecontroleerd, maar toen wel :')
  maandag 17 december 2012 @ 23:26:23 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120442995
Och, nog nooit in Wieuwerd geweest zeker? Daar dacht ik bij elke rit van en naar station Mantgum dat het vrijdag 21 december 2012 was. Tunnels, bloemenvelden en mijn hele leven vanaf mijn geboorte tot aan de bijrijdersstoel in de Caddy 21 jaar later heb ik daar keer op keer voorbij zien komen :')
#26 || Luciano da Silva
pi_120443139
1 keertje in Wieuwerd geweest, maar die man reed gewoon normaal. Maar misschien had dat meer te maken met het feit dat hij met een takelwagen reed waar mijn auto opstond, omdat de koppeling het begeven had :D
pi_120443892
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Och, nog nooit in Wieuwerd geweest zeker? Daar dacht ik bij elke rit van en naar station Mantgum dat het vrijdag 21 december 2012 was. Tunnels, bloemenvelden en mijn hele leven vanaf mijn geboorte tot aan de bijrijdersstoel in de Caddy 21 jaar later heb ik daar keer op keer voorbij zien komen :')
_O- _O- _O-
pi_120444922
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef joppie_saus het volgende:
Als je niet uit Zwolle kwam mocht je bellen en werd je opgehaald, althans, dat stond in de ritopdracht. Die keren dat ik ben opgehaald is op één vinger te tellen. Grafeind lopen naar de Ittersumallee :')
De Marslanden is toch veel dichterbij? De twee keer dat ik daar geweest ben, ben ik daarheen gelopen.
pi_120444992
Ik heb de afgelopen bijna 3 weken trouwens niet gewerkt. Heb wel zin, maar komende drie dagen examens. Hopelijk voor de kerst nog een keer.
pi_120453899
Laatste tijd wordt ik in Wieuwerd alleen nog maar opgehaald door die chick die daar rondloopt :P

Morgen en overmorgen beschikbaar, heb zin in kilometers!
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:38:54 #83
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120453975
Altijd leuk die spoedjes :).
Alleen hopen dat die 208 geen automaat is, daar heb ik slechte ervaringen mee :')
pi_120455038
Van waar naar waar is dat spoedje? Heb er net een afgewezen..

Morgen mag ik van Zwolle naar Born in een Superb en van Roermond naar Assen in een Ibiza. Ureeeeennn!
pi_120456535
Hebben jullie al een loonstrook ontvangen?
pi_120456546
Ik wel(EW)
pi_120456738
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hebben jullie al een loonstrook ontvangen?
Yes, gisterenmorgen al.
pi_120456799
Bedankt, ik zal de administratie wel even een mailtje sturen.
pi_120463268
Spoedje gekregen naar een dorp bij Emmen in een nieuwe Kangoo op cng. Net 45 min op de bus staan wachten, nu nog 3 uur ov-en........
.
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:32:06 #90
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120464422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Kevindinhinho het volgende:
Van waar naar waar is dat spoedje? Heb er net een afgewezen..

Morgen mag ik van Zwolle naar Born in een Superb en van Roermond naar Assen in een Ibiza. Ureeeeennn!
Putten naar het noorden van een land..

Ik tref het wel continu met Peugeot, eerst een erg slome diesel met automaat, toen een partner die ooit een stoepje had geraakt en daardoor enorm naar rechts trok. Deze keer een 208 die spontaan begon te fluiten bij 115 en dat werd ook alleen maar erger als je harder ging rijden.. (Gewoon even radio wat harder zetten :P)
pi_120465808
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Panthera. het volgende:

[..]

De Marslanden is toch veel dichterbij? De twee keer dat ik daar geweest ben, ben ik daarheen gelopen.
Zwolle is echt zaad. Die schadeservice die daar zit zit precies tussen de twee haltes in, dus hoe je ook loopt, altijd lang :P
pi_120466436
Morgen Raamsdonksveer - Zwaag in een Prius. Aparte rit gezien ik regio Rotterdam ben, maar ik vind het best.
pi_120468478
Morgen Groningen - Meerkerk - Groningen met een 525d en een 508 :)
pi_120469808
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef dery1990 het volgende:
Goed voor mekaar ;), mijn eerste hikerrit was volgens mij ook in een 525, toen dacht ik alleen dat soort auto's te rijden. Dat pakte toch iets anders uit. ^^
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:02:23 #95
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120470187
Ik heb morgen een het oude type A-klasse en een 118d. :)
pi_120470239
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef dery1990 het volgende:
Mooie auto's ^O^

Kan het zo zijn dat men vanaf de locatie in Born liften geeft naar, laten we zeggen, Sittard?
pi_120471411
Er gaat op een paar minuten lopen een bus naar Sittard toch?
pi_120471545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Mooie auto's ^O^

Kan het zo zijn dat men vanaf de locatie in Born liften geeft naar, laten we zeggen, Sittard?
M.i. ben je bij allebei de locaties in Born kansloos als het gaat om het vragen naar een lift. Sowieso is bij allebei de bus op prima loopafstand.
pi_120471611
Ik vond die portier in Born een stomme chagrijn, en die kan ook niet van z'n plek dus een lift zal er niet in zitten.
pi_120471679
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik vond die portier in Born een stomme chagrijn, en die kan ook niet van z'n plek dus een lift zal er niet in zitten.
Niet het meest vrolijke typ inderdaad. Bij het andere depot in Born is het net zo vind ik.
pi_120472051
Iemand die weet hoe strikt ze zijn met ophaaltijden bij het museum-met-bol in Raamsdonksveer? Moet TUSSEN 1330 en 1400 halen, OM 1500 afleveren. De rit is echter 1 uur 35 min, dus het liefst ben ik er rond 1300. Maar zou ie dan klaarstaan?
pi_120473189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

M.i. ben je bij allebei de locaties in Born kansloos als het gaat om het vragen naar een lift. Sowieso is bij allebei de bus op prima loopafstand.
Bushalte is inderdaad op loopafstand, maar het zou me zoveel tijd schelen als dat ff met de auto kon.. Vandaar mijn vraag, maar ik had ze dus verkeerd ingeschat
pi_120481003
_O_
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Goed voor mekaar ;), mijn eerste hikerrit was volgens mij ook in een 525, toen dacht ik alleen dat soort auto's te rijden. Dat pakte toch iets anders uit. ^^
pi_120482055
Mijn eerste werkdag ging alles mis. Auto waarvan de ruiten keihard bevroren waren, toen heb ik nog bij allemaal huizen aan lopen bellen of ze een ijskrabber hadden :') Niet dus.

En de tweede rit gaf de auto ineens aan dat er een band lek was...ik dacht als dit soort dingen altijd gebeuren.... :') maar dat was gelukkig niet zo :D
pi_120482152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die weet hoe strikt ze zijn met ophaaltijden bij het museum-met-bol in Raamsdonksveer? Moet TUSSEN 1330 en 1400 halen, OM 1500 afleveren. De rit is echter 1 uur 35 min, dus het liefst ben ik er rond 1300. Maar zou ie dan klaarstaan?
Is afwachten, ik had het idee dat het daar wel nauwkeurig gaat.
pi_120484035
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Viezze het volgende:
Mijn eerste werkdag ging alles mis. Auto waarvan de ruiten keihard bevroren waren, toen heb ik nog bij allemaal huizen aan lopen bellen of ze een ijskrabber hadden :') Niet dus.

En de tweede rit gaf de auto ineens aan dat er een band lek was...ik dacht als dit soort dingen altijd gebeuren.... :') maar dat was gelukkig niet zo :D
Pff die ijskrabber inderdaad. In het begin vergat ik dat ding wel eens zelf mee te nemen. Vervolgens sta je bij een garage of dealer whatever met de vraag of ze even een ijskrabber hebben.. En dan staan ze je aan te kijken :{ .. Ehh ligt er geen in de auto? Nee wat denk je! Zou ik er anders om vragen :{w. Vervolgens moeten ze dan "op zoek" naar zo'n ding.
pi_120484736
Ik heb hem verder nooit nodig gehad :P En anders maar de kachel aan en even in de auto wachten, niet zo goed voor de motor maar ach
pi_120486769
Het bedrijf in Zwolle dat begint met een B heeft sinds een jaar of twee ook zelf chauffeurs in dienst, een vriend van me werkt er toevallig. Pas nog een ritje voor ze gehad, omdat ze een chauffeur in hun eigen pool te kort kwamen. Maar verder idd weinig tot geen ritten meer in vergelijking met een jaar of 2, 3 geleden.

Vandaag een ritje in een prachtig afgetrapte Master, afgeknepen op 125 km pu. Lekker handig als je 130 mag en je op de teller dan eigenlijk 135 wil rijden :D
The mind sees what it chooses to see.
pi_120487211
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
ik was er vrijdag ruim op tijd, mijn auto stond al klaar toen iig
pi_120488301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:04 schreef bitowner het volgende:

[..]

ik was er vrijdag ruim op tijd, mijn auto stond al klaar toen iig
Ok, dan ben ik er gewoon om 13.00. Bedankt!
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:35:46 #111
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120488919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ok, dan ben ik er gewoon om 13.00. Bedankt!
Scheelt dat je er smiddags bent, in de ochtend hebben ze niet zo'n haast daar.. Die man die over de uitgifte van auto's gaat daar heeft er volgens mij niet zo'n plezier meer in, die vrouw daar in tegen wel.. Bleef maar praten over die plug-in techniek
pi_120489127
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef zazzel het volgende:

[..]

Scheelt dat je er smiddags bent, in de ochtend hebben ze niet zo'n haast daar.. Die man die over de uitgifte van auto's gaat daar heeft er volgens mij niet zo'n plezier meer in, die vrouw daar in tegen wel.. Bleef maar praten over die plug-in techniek
Fin, ik krijg ook een Prius plug-in mee namelijk :D
  woensdag 19 december 2012 @ 00:10:58 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120490576
Had vorige week brochure aangevraagd van de nieuwe Skoda Rapid, werd ik vanmiddag teruggebeld. Wat de reden was van de aanvraag. Ik lulverhaal opgehangen over nieuwe auto blabla, hele gesprekken met die vrouw gevoerd over andere Skoda's, opties in de Rapid, wel of geen diefstal gevoelig navi er in doen, vakantie auto et cetera et cetera, duurde al met al dikke twintig minuten. Toen kwam het punt dat ze met mij een proefrit wilde inplannen en een afspraak bij de dealer om concrete wensen op papier te zetten. Kwam de vraag wanneer ik nieuwe leaseauto mocht uitzoeken, ik heel droog; over jaar of zes als ik klaar ben met mijn studies en ik een fatsoenlijke baan heb. Kon ze niet zo waarderen _O-
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 19 december 2012 @ 00:15:18 #114
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120490766
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef joppie_saus het volgende:
Had vorige week brochure aangevraagd van de nieuwe Skoda Rapid, werd ik vanmiddag teruggebeld. Wat de reden was van de aanvraag. Ik lulverhaal opgehangen over nieuwe auto blabla, hele gesprekken met die vrouw gevoerd over andere Skoda's, opties in de Rapid, wel of geen diefstal gevoelig navi er in doen, vakantie auto et cetera et cetera, duurde al met al dikke twintig minuten. Toen kwam het punt dat ze met mij een proefrit wilde inplannen en een afspraak bij de dealer om concrete wensen op papier te zetten. Kwam de vraag wanneer ik nieuwe leaseauto mocht uitzoeken, ik heel droog; over jaar of zes als ik klaar ben met mijn studies en ik een fatsoenlijke baan heb. Kon ze niet zo waarderen _O-
HAHAHAHAHAHA _O_
pi_120490859
Haha! _O-

Maar heb je de brochure gekregen? Doe je dat vaker? :9
  woensdag 19 december 2012 @ 00:19:31 #116
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120490938
Jazeker, want zo begon het gesprek ook. Om te vragen of ik die in goede orde ontvangen had, en of de brochures een eventuele keuze voor mij makkelijker gemaakt hadden.

Ze heeft niet eens meer gevraagd of ik ook naar het belmenietregister doorverbonden wilde worden, volgens mij heeft zij die keuze al voor mij gemaakt.
#26 || Luciano da Silva
pi_120502588
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef joppie_saus het volgende:

Ze heeft niet eens meer gevraagd of ik ook naar het belmenietregister doorverbonden wilde worden, volgens mij heeft zij die keuze al voor mij gemaakt.
Hoeven ze ook niet. Jij hebt bij hun informatie aangevraagd ;)

Overigens heb ik op zo'n manier een tijdje terug een proefrit gemaakt in de nieuwe Mercedes A :') Gewoon binnengestapt, geinteresseerd gedaan, lulverhaal. Rondje maken en gezegd dat ik toch de BMW 1 ging halen :')
pi_120506671
Morgen een enkeltje Sappemeer - Oss, toch nog een paar uurtjes deze week.
pi_120507460
Morgen Groningen-Apeldoorn-Groningen, wisseltje dus weinig uurtjes
pi_120509792
Net gebeld voor een spoedrit vanavond als chauffeur terwijl ik hiker ben.
Zijn er dingen waar ik extra goed op moet letten of die anders zijn dan hiken?
pi_120509987
Comfortabel rijden, twee handen aan het stuur.
pi_120510273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Dalenbart het volgende:
Net gebeld voor een spoedrit vanavond als chauffeur terwijl ik hiker ben.
Zijn er dingen waar ik extra goed op moet letten of die anders zijn dan hiken?
Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!
pi_120510463
En weer op weg naar huis. Auto was inderdaad al om 13.00 aanwezig, dus mooi op tijd in Zwaag. Was op een privé-adres. Kreeg meteen te horen: ah, bekende tas, mijn dochter werkt ook bij EW, heb dat allemaal boven liggen!
Verder niks bijzonder, een Prius Plug-in.

En voordat er weer wanhopigen op deze post gaan reageren (ik noem bijvoorbeeld maar even joppie): de dochter was NIET thuis.
pi_120510477
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!
Bedankt dan he.. Van Rottevalle naar Westdorp voor de topografiefreaks onder ons...
Vlakbij Drachten naar vlakbij Borger;)

@Panthera dat was ik zeker ook van plan. Doelde meer op zaken vooraf of achteraf? Deur voor klant openhouden lijkt me ook vanzelf sprekend?
  woensdag 19 december 2012 @ 15:57:05 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120511091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Hoeven ze ook niet. Jij hebt bij hun informatie aangevraagd ;)

Toch wel. Ik vraag een brochure aan, geen telefoongesprek. Die brochure volstond voor mij. Dat zij mij toch bellen is hun keuze, en daarom dien ik doorverbonden te worden met dat register. Als ik een aanvraag had gedaan voor een telefoongesprek, hadden ze mij niet hoeven doorverbinden.
#26 || Luciano da Silva
pi_120513211
Heb nog steeds geen ritten voor morgen!! Naja uitslapen is ook wel fijn :-)
pi_120513936
Ik had 2 jaar terug eens een brochure aangevraagd voor de Range Rover. Paar dagen later bellen ze me op, vragen of ik interesse had. Bla bla bla. Ik zeg dat ik erg twijfel tussen m'n huidige Q7 blijven rijden, of toch een nieuwe Range of Cayenne. Bellen ze een week later weer, toen aangegeven dat ik geen interesse meer had. Sindsdien bellen ze niet meer, maar krijg ik wel een paar keer per jaar een mooi magazine van Range Rover, vol met mooie foto's :P Ook van het nieuwste model RR kreeg ik weer een brochure opgestuurd.
.
pi_120513990
Toch nog een rit voor morgen, Almere - Eindhoven

Ik keek net op de site maar ik heb nog steeds geen ritteninformatie, het is al bijna 10 min. geleden dat ik gebeld ben, normaal staat het er meteen op.

Maar even bellen dan...
pi_120515036
Zo, even gebeld, ze hadden zelf de ritinfo ook nog niet binnen. Het is een Chrysler Grand Voyager, automaat. Dus lekker cruisen naar Eindhoven! En vervolgens 2,5 uur naar huis OV'en.
pi_120515117
Zo, die 525d ging lekker vandaag :D De tweede rit bleek een 308 te zijn i.p.v. een 508 maar ook daar mee kwam ik redelijk vooruit.

Wist trouwens niet dat lijn 9 in Groningen is vervangen door lijn 12 }:|

[ Bericht 28% gewijzigd door dery1990 op 19-12-2012 17:56:15 ]
pi_120515579
Nou nou, erg creatieve kerstkaart van EW hoor!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_120515693
Haha, werk je zo hard, krijg je zo'n mailtje die ik niet eens kan openen. :'( (flash en Apple)

Aan de andere kant, alle medewerkers van EW een kerstpakket sturen gaat ze ook niet lukken, dan kunnen ze meteen inpakken. ^^
pi_120515699
Ik vind het wel prima dat lijn 9 vervangen is door lijn 12 :P Lijn 12 is op loopafstand van m'n kamer :D
pi_120515994
Pff, nog steeds geen laatste loonstrook ontvangen en ook geen reactie op mijn mail. Ook geen kerskaart.

Hoezo bedankt voor 2,5 jaar werk? :')
  woensdag 19 december 2012 @ 18:56:56 #135
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120517720
Morgen even bellen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 19 december 2012 @ 19:24:54 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120518992
Hoe krijg je als auto-ontwerper in godsnaam dit op papier:

#26 || Luciano da Silva
pi_120523633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe krijg je als auto-ontwerper in godsnaam dit op papier:

[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk...

Een kerstpakket zou wel chill zijn, nadeeltje van dit werk.
Wat ik overigens opmerkelijk vond van die mails is dat er staat 'alle medewerkers van EW wensen je fijne kerstdagen toe'. Ik ben ook medewerker. En ik wens mezelf opzich wel een fijne kerst toe, maar toch. Ze zien zichzelf volgens mij als een uitzendbureau
  woensdag 19 december 2012 @ 21:25:06 #138
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120525845
118D was leuk :)

Drentenaren trouwens _O_ _O_ Alleen kunnen ze geen snelweg rijden
En een kerstpakket, ach het is leuk, maar met 1600 man in dienst snap ik het wel een beetje.
  woensdag 19 december 2012 @ 21:49:20 #139
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120527482
Kerstpakket heb ik nooit gemist bij easyway. Kreeg bij de snoepboer wel kerstpakket, wel chill.
#26 || Luciano da Silva
pi_120528664
Mijn handgemaakte italiaanse bruin leren schoentjes beginnen kapot te gaan. :'(
Binnenkort maar eens bij van haren oid kijken, zo duur zijn nette schoenen niet volgens mij?
pi_120528915
Bij van Haren kosten nette schoenen 20-30 euro, alleen ze lopen wel kut..
pi_120530044
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Rubenr3 het volgende:
Bij van Haren kosten nette schoenen 20-30 euro, alleen ze lopen wel kut..
Die gaan ook binnen no-time kapot. Ik had er laatst van die stoffen schoenen gekocht voor een habbekrats en die hebben het nog geen 2mnd volgehouden. Is je geld denk ik niet waard.
  woensdag 19 december 2012 @ 22:35:55 #143
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120530430
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
#26 || Luciano da Silva
pi_120531123
Het ziet er best prima uit zo vanuit een etalage, kwaliteit durf ik niet te zeggen maar ik wil geen dure schoenen hebben om voor EW te gebruiken.
  woensdag 19 december 2012 @ 22:52:21 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120531429
Nee, inderdaad. Mijne waren zestig ofzo, prima voor EW.
#26 || Luciano da Silva
pi_120531624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...
pi_120531656
Schuurman heeft ook wel nette schoenen voor een redelijke prijs.
pi_120531868
Ik heb altijd gewoon op m'n normale schoenen gewerkt, Van Liers. Ging geen andere schoenen kopen voor dat werk, en je normale schoenen slijten echt niet door het autorijden.
  woensdag 19 december 2012 @ 23:15:17 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120532810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...
Gelukkig heb ik maatje 41, scheelt nog al.

Overigens hebben alle schoenenzaken nu flinke kortingen, althans in Groningen. Neem niet aan dat het elders anders is.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 19 december 2012 @ 23:21:00 #150
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120533192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik dacht huh suede schoenen bij Van Haren?? Nu zit ik ff op hun website te kijken en er staan opzich prima modelletjes tussen ^O^

Gelijk ff een paar bestellen. Ben wel benieuwd en voor die prijzen kan het geen miskoop zijn. Ook al zijn ze van plastic, dan trek ik ze wel aan als het regent. Bewaar ik m'n huidige schoenen voor mooi weer :P
pi_120534612
Ik wil nog een paar mooie leren cognac schoenen. Heb ze ook als 'normale' schoen, en die vindt ik uber! Alleen in een net model zijn het vaak van die opa dingen...
  donderdag 20 december 2012 @ 08:50:43 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120541165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:21 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik dacht huh suede schoenen bij Van Haren?? Nu zit ik ff op hun website te kijken en er staan opzich prima modelletjes tussen ^O^

Gelijk ff een paar bestellen. Ben wel benieuwd en voor die prijzen kan het geen miskoop zijn. Ook al zijn ze van plastic, dan trek ik ze wel aan als het regent. Bewaar ik m'n huidige schoenen voor mooi weer :P
Daarom heb ik toen ook daar schoenen gekocht voor EW, en niet gelijk bij Van Lier of Van Bommel. Hoevaak je wel niet in de regen door het gras stampt, door de blubber of weet ik het. Gewoon zonde.
#26 || Luciano da Silva
pi_120543887
Mijn EW-schoenen komen van Scapino. Vind het wel prima.
pi_120547735
Mijn schoenen zijn van Bugatti. Nee, niet het Italiaanse supercarmerk, maar een Duits bedrijf dat een Italiaanse naam wel leuk vond. Ze waren iets van ¤90. Ze lopen prima, alleen moet ik de veters van 1 schoen binnenkort gaan vervangen maarja.
pi_120550690
Bah, die oude A-klasse is een verschrikkelijke auto. Octavia blijft altijd goed! Alleen jammer dat ik nu alweer thuis ben.
pi_120550721
Morgen Hengelo - Rotterdam en Spijkenisse - Amersfoort. Een Crafter 2.0 en een A4 2.0.

Eindelijk een keer wat anders dan al die Aygo's die ik de afgelopen keren gereden heb :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_120551035
Gisteren met een collega uit Gronigen erover gehad dat ik nog nooit naar het noorden ben gereden voor EW. Krijg ik vandaag een telefoontje of ik maandag wil chauffeuren naar groningen, in een lexus gs450 :D
pi_120551097
Morgen Elst-Deventer, Apeldoorn-Bergen op Zoom en Goes-Breda, in Transporter, Polo en Passat. Eerste keer Zeeland voor mij, en dan heb ik ook alle provincies gehad :)
pi_120551597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef Rubenr3 het volgende:
Bah, die oude A-klasse is een verschrikkelijke auto. Octavia blijft altijd goed! Alleen jammer dat ik nu alweer thuis ben.
Inderdaad, vorige week de nieuwe A-klasse gereden. Is een hele vooruitgang!
pi_120552333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Elst-Deventer, Apeldoorn-Bergen op Zoom en Goes-Breda, in Transporter, Polo en Passat. Eerste keer Zeeland voor mij, en dan heb ik ook alle provincies gehad :)
Ik moet groningen en drenthe nog:p Een keer een waddeneiland lijkt me ook wel vet trouwens :+
  donderdag 20 december 2012 @ 15:06:52 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120552765
Ik ben alle provincies geweest met EW. Heb alle grote steden ook gezien en iedere A-weg in Nederland ook bereden. Komt mooi uit, want mijn taak zit er met 11 dagen ook weer op :+
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 20 december 2012 @ 16:07:24 #163
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120555109
Ja, had er nog nooit van gehoord maar moest er langs vanwege omleiding door ongeluk :+
#26 || Luciano da Silva
pi_120555211
De Grand Voyager was leuk! Hij had stoelverwarming en was erg zachtgeveerd!

De radio deed het alleen niet maar er stond wel een hoop muziek op een harddisk dus heb ik dat maar aangezet. Zat wel gare muziek tussen... :')

Ik moest hem afleveren op een terrein van een grote pakketgigant, ze voerden m'n legitimatie ook in. Vervolgens kreeg ik een plattegrond van het terrein met waar ik precies moest zijn. Ik moest een kaartje dragen met daarop: "Driver 42". Een paar slagbomen door, was goed beveiligd daarzo, was wel grappig. :)
pi_120556648
Ik heb morgen een wissel en nog een ritje.

Almere - Den Haag - Almere, allebei Renault Megane, waarvan 1e nieuw uit de showroom
Almere - Schiphol in een Audi A6. Moet ik afleveren bij VIP Valet Parking tussen vertrekhal 2 en 3, ben benieuwd hoe dat gaat. :D

Ik had trouwens een gedichtje geschreven voor m'n beschikbaarheid voor morgen, vonden ze allemaal erg leuk! Vandaar ook die Audi A6, :7 ook al is het maar een kort ritje.

Hier het gedicht:

Het wordt wel een spannende dag, die van morgen.
De Mayavoorspelling, die baart me wel zorgen.

Het communicatienet dat wordt verstoord,
Is een van de dingen die ik heb gehoord.
Of het regent kometen,
Misschien wordt de aarde uiteen gereten.
Ik wil het allemaal niet meer weten!

Hopelijk krijg ik op deze doomsday,
Nog een hele vette bak mee!
pi_120556722
:')
pi_120556805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef MG_13 het volgende:

Almere - Den Haag - Almere, allebei Renault Megane, waarvan 1e nieuw uit de showroom
Almere - Schiphol in een Audi A6. Moet ik afleveren bij VIP Valet Parking tussen vertrekhal 2 en 3, ben benieuwd hoe dat gaat. :D

Ik had trouwens een gedichtje geschreven voor m'n beschikbaarheid voor morgen, vonden ze allemaal erg leuk! Vandaar ook die Audi A6, :7 ook al is het maar een kort ritje.

Hier het gedicht:

Het wordt wel een spannende dag, die van morgen.
De Mayavoorspelling, die baart me wel zorgen.

Het communicatienet dat wordt verstoord,
Is een van de dingen die ik heb gehoord.
Of het regent kometen,
Misschien wordt de aarde uiteen gereten.
Ik wil het allemaal niet meer weten!

Hopelijk krijg ik op deze doomsday,
Nog een hele vette bak mee!

Haha, briljant :D
pi_120557123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef MG_13 het volgende:

Tussen die 2 gebouwen (die staan haaks ten opzichte van elkaar) zit een stuk weg en een heel klein parkeerplaatsje, en er staan altijd dure nieuwe auto's. Zit gewoon aan de weg eigenlijk.

Oh je moet wel even door de slagboom dan, als je aan komt rijden bij de vertrekhal. Daar staat van "Alleen bijzonder verkeer" oid.Mogen eigenlijk alleen taxi's, marechaussee etc daar komen.
Nee.
pi_120557823

De rode cirkel is waar de slagboom is (uiterst rechts aanhouden als je aan komt rijden bij de vertrekhal) en in het vierkante paars vlak moet je parkeren voor de VIP valet.
Nee.
pi_120558435
Dankje Dimitri!
pi_120558942
Ik kan in januari weer aan de slag! :) Heb even gebeld en na 2 minuten alles weer geregeld. Toch 8 maanden er uit geweest. :o
pi_120559089
Moet morgenmiddag omstreeks 14:30 van Axel naar Nijmegen. Kan via Antwerpen of de Westerscheldetunnel. Hoe is de Antwerpse ring op vrijdagmiddag 15:00, al diepe ellende of valt het mee?
pi_120559209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef RTS91 het volgende:
Ik kan in januari weer aan de slag! :) Heb even gebeld en na 2 minuten alles weer geregeld. Toch 8 maanden er uit geweest. :o
Wanneer kom je weer terug dan?
pi_120560034
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:01 schreef S-RS het volgende:

[..]

Wanneer kom je weer terug dan?
13 januari sta ik weer op Nederlandse bodem. ;)
pi_120560146
Mijn laatste werkdag van het jaar was gisteren, zondag een weekje naar Lanzarote _O_
23 graden en zon here I come :7 :7 :9~ _O_

Volgend jaar ben ik er nog steeds gewoon bij trouwens :D
pi_120560159
En alvast welkom terug RTS!
pi_120560338
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Panthera. het volgende:
Elst > deventer... Serieus?? :')
  donderdag 20 december 2012 @ 18:41:00 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120560590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef RTS91 het volgende:

[..]

13 januari sta ik weer op Nederlandse bodem. ;)
13 januari, mooiste dag van het jaar _O_
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 20 december 2012 @ 18:41:39 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120560613
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Elst > deventer... Serieus?? :')
Wat is het probleem? Dat is 60 kilometer ofzo, valt nog reuze mee dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_120560638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef enpe het volgende:
Moet morgenmiddag omstreeks 14:30 van Axel naar Nijmegen. Kan via Antwerpen of de Westerscheldetunnel. Hoe is de Antwerpse ring op vrijdagmiddag 15:00, al diepe ellende of valt het mee?
Ik zou het eigenlijk niet wagen om via Antwerpen te gaan.. Denk dat het rond 15:00 uur wel begint, vrijdag, vakantie begint.. En Antwerpese ring is echt een crime.
Nee.
pi_120561685
Whut, net gebeld voor een rit volgende week zaterdag:

Samen met 9 andere chauffeurs 10 auto's om 4u 's ochtends ophalen bij een postbedrijf en vóór 10 uur afleveren in een plaatje bij Kassel, Duitsland. We moesten er wel op letten dat we om 10:23 de bus/trein in Kassel naar huis hadden want de volgende gaat pas 4 uur later ofzo. :P

Wel vet zo'n rit, alleen jammer van de auto's waarschijnlijk.
pi_120563745
Dat is een beste rit! Wel een leuk project, inderdaad spijtig van de auto waar dat dan in moet :P
pi_120563980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Dat is 60 kilometer ofzo, valt nog reuze mee dus.
Zucht, ik heb hard gewerkt vandaag. Ik las elst > heteren.
pi_120564424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
En alvast welkom terug RTS!
Dank u :)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

13 januari, mooiste dag van het jaar _O_
De dag dat jij ontslag neemt?
pi_120565119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef RTS91 het volgende:

De dag dat jij ontslag neemt?
De dag dat die mongool weer een jaar te lang op deze planeet rondloopt.
pi_120569523
Trouwens, wat vinden jullie nou echte nadelen aan het werk? Er is eentje waar ik me persoonlijk altijd mateloos aan kan irriteren. Meerkerk, grrrrr! Wie heeft bedacht om een bedrijf te vestigen op zo'n lastig bereikbare plek met OV!

En verder natuurlijk dat je vaak in industrieterreinen terecht komt waardoor je vaak heel lang op de bus aan het wachten bent.
pi_120569880
Meerkerk valt wel mee hoor. Erger zijn de (in verhouding) kleine stukjes met het OV waar je door rukverbindingen ellendig lang over doet.
pi_120571078
Wat ik echt een groot nadeel vind is de onzekerheid of je kunt werken. En daarmee het wachten op een telefoontje die misschien toch niet komt.
pi_120571902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie nou echte nadelen aan het werk? Er is eentje waar ik me persoonlijk altijd mateloos aan kan irriteren. Meerkerk, grrrrr! Wie heeft bedacht om een bedrijf te vestigen op zo'n lastig bereikbare plek met OV!

En verder natuurlijk dat je vaak in industrieterreinen terecht komt waardoor je vaak heel lang op de bus aan het wachten bent.
Loon is laag :P En korte werkdagen, 8 uur red ik zeker niet.
pi_120572229
Morgen weer eerste ritje sinds ruim 2 maanden, dat is dus het grootste nadeel :D
pi_120572663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dat ligt aan de regio, want in het hoge noorden heb je ze niet vaak korter dan 8 uur :P
pi_120572754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat ligt aan de regio, want in het hoge noorden heb je ze niet vaak korter dan 8 uur :P
Ah, ik woon in de randstad, korte ritjes dus. Loon blijft laag :P
pi_120572860
quote:

Chagrijnig kudt klanten waar je het kop het liefst van de romp af trekt. Vanochtend moest ik ook weer een auto bij zo'n sloeber ophalen. Als je busjes moet ophalen bij particulieren kom je vaak toch wel bij tokkies thuis.
En als je een auto moet ophalen bij de directe berijder zeuren ze ook maar al te vaak over elke schade die je noteert. Veel te bang dat ze moeten dokken. Tja, was er dan zuiniger mee omgegaan. Zeker als de tank dan ook leeg is, en hij zowel van binnen als buiten te ranzig is om aan te raken kan ik me soms maar moeilijk inhouden.
Het liefst haal ik auto's gewoon bij dealers, LM/verhuur bedrijf, of bij bedrijven bij de receptie. En 9 van de 10 keer heb ik dat gelukkig gewoon.
pi_120573347
Ach bij particulieren kan het ook wel leuk zijn met koffie en een lift naar het station.
pi_120574452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Chagrijnig kudt klanten waar je het kop het liefst van de romp af trekt. Vanochtend moest ik ook weer een auto bij zo'n sloeber ophalen. Als je busjes moet ophalen bij particulieren kom je vaak toch wel bij tokkies thuis.
En als je een auto moet ophalen bij de directe berijder zeuren ze ook maar al te vaak over elke schade die je noteert. Veel te bang dat ze moeten dokken. Tja, was er dan zuiniger mee omgegaan. Zeker als de tank dan ook leeg is, en hij zowel van binnen als buiten te ranzig is om aan te raken kan ik me soms maar moeilijk inhouden.
Het liefst haal ik auto's gewoon bij dealers, LM/verhuur bedrijf, of bij bedrijven bij de receptie. En 9 van de 10 keer heb ik dat gelukkig gewoon.
Dit }:|
Kan er zo strontchagrijnig van worden, die gasten die je zowat over je schouder mee kijken wat je noteert en elke schade in twijfel trekken. Ik doe ook maar mijn werk hoor, zoek het lekker uit met de LM.

Die LM in Groningen aan de (uit mijn hoofd) Wismarweg heeft daar ook een trekje van, die jagen je op bij schades noteren. Strontvervelend.
pi_120574483
Inderdaad kan :P Maar ik kom toch vaak voor busjes bij particulieren, en daar rijdt meestal toch een apart slag volk in.
Heb ook wel regelmatig 'normale' auto's moeten halen en dan is het allemaal wel prima ja. Beetje dom lullen over je werk, je studie en koffie tanken :D
pi_120574637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die LM in Groningen aan de (uit mijn hoofd) Wismarweg heeft daar ook een trekje van, die jagen je op bij schades noteren. Strontvervelend.
Huh, die lui die ook meerdere Porsches hebben staan en nog wel wat meer dik spul? Redelijk nieuwe klant met veel Opels? Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Als hij nog binnen staat lopen ze altijd even met me mee en gaan daarna weer weg. Laten me gewoon in alle rust de auto controleren.
pi_120574780
Ja die. Ik ben er twee keer geweest en die gast zat een beetje bijdehand opmerkingen te maken dat we wel bij CSI konden gaan werken en het moest allemaal vlug vlug. Verder wel hele aardige gasten, daar niet van, alleen over het schade noteren moeten ze even beter met EW communiceren want van hun hoef je niet zo precies de schade noteren maar van EW uiteraard wel.
pi_120575323
Daar krijg je altijd wel iets leuks mee. Die ML350 van vorige week kwam daar ook vandaan.
pi_120575447
Nou, dat valt ook wel mee. Ik heb het vanaf daar moeten doen met een Punto en een 500
pi_120575513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef dery1990 het volgende:
Daar krijg je altijd wel iets leuks mee. Die ML350 van vorige week kwam daar ook vandaan.
Nou geweldig :P Heb er nu al 2 keer een Mercedes A160 van het vorige model mee gehad, daar word je echt niet vrolijk van. Voor de rest 2 keer Golf en een basis Octavia
  donderdag 20 december 2012 @ 22:48:59 #202
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120575526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Huh, wat? Die vind ik superchill. Ik krijg daar altijd alle tijd. Bij de oranje in Groningen ook, maar die flippo's achter de balie zijn goede bekenden van me dus als ik daar kom, loop ik zelf altijd gelijk door naar de koffieautomaat :9

Auto's daar vallen tegen, ben daar vaak weggegaan met een Golf of Astra..

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef S-RS het volgende:

[..]

De dag dat die mongool weer een jaar te lang op deze planeet rondloopt.
Dat dus, maar hou ook van jou hoor O+

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dan woon je zeker lekker centraal? Ik draaide meestal 9 uur op een dag, vaak zelfs 10.
#26 || Luciano da Silva
pi_120575642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Huh, wat? Die vind ik superchill. Ik krijg daar altijd alle tijd. Bij de oranje in Groningen ook, maar die flippo's achter de balie zijn goede bekenden van me dus als ik daar kom, loop ik zelf altijd gelijk door naar de koffieautomaat :9
De oranje is wel superchill. Vooral die man die daar het meest staat is heel aardig. Nooit gezeur mee, dikke prima. Auto's zijn nooit geweldig daar (dikste was denk ik een 320d) maar ook nooit slecht (altijd schoon).
  donderdag 20 december 2012 @ 22:51:43 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120575694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Viezze het volgende:

[..]

De oranje is wel superchill. Vooral die man die daar het meest staat is heel aardig. Nooit gezeur mee, dikke prima. Auto's zijn nooit geweldig daar (dikste was denk ik een 320d) maar ook nooit slecht (altijd schoon).
Die met dat brilletje? Mooie vent is dat ja. Die jonge gast kan je lekker mee ouwehoeren altijd.
#26 || Luciano da Silva
pi_120575777
Ja volgens mij wel, tijd niet meer geweest. Naam begint met een A :P
  donderdag 20 december 2012 @ 22:54:14 #206
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120575879
DM ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_120576111
Blijft wel veruit het best bijbaantje, ik krijg zowaar weer zin om het na mijn stage te gaan doen
  donderdag 20 december 2012 @ 23:05:42 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120576654
Ik heb nog geen dag gewerkt in december, mis het ook niet eigenlijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_120576742
Maar jij werkt dankzij mijn geniale tip nu bij de snoepboer, dat is ook gewoon lekker rondjes rijden
  donderdag 20 december 2012 @ 23:10:11 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120576950
Valt je vies tegen, hoeveel dat rijden is. Als ik 50 per werkdag rij is het veel. Onbeperkt je bus leeg vreten/zuipen is dan wel weer dikke pluspunt natuurlijk :)
#26 || Luciano da Silva
pi_120577039
O dat valt inderdaad wel tegen. Maar wel chill dat je al vretend en zuipend je geld kan verdienen.
  donderdag 20 december 2012 @ 23:15:46 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120577292
Ach ja, soms heb ik geluk. Dan krijg ik route Hoogezand, Lelystad of Oldenzaal. Valt er nog iets te rijden hehe. Uren maken is sowieso chill, kortste werkdag tot nu toe is 12,5 uur.
#26 || Luciano da Silva
pi_120577374
Je moet wel belachelijk vroeg beginnen daar toch? Kan ik me herinneren van die vacature.

Ze zouden me trouwens nog bellen als ze iemand zochten voor een andere dag, maar uiteraard nooit meer wat gehoord :')
  donderdag 20 december 2012 @ 23:18:43 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120577459
Ach ja, wat is vroeg. Mijn eigen route Groningen begint om half 8. Ga ik naar Oldenzaal of Lelystad begin ik 6 uur of half 7.
#26 || Luciano da Silva
pi_120577957
quote:

Ik vind Meerkerk eigenlijk wel fijn om mn dag te eindigen(ik woon ik utrecht). Zeker de feestlocatie. Ik vind het dorpje wel charme hebben ofzo:p Lekker naar de snackbar als de bus nog lang op zich wachten:) Mijn dag voelt helemaal goed en vertrouwd als ik in Houten begin en in Meerkerk eindig. Zo gaat dat 3 van de 4 keer bij mij.

Grootste ergenissen vind ik het lage loon en het gebrek aan een leuk sociaal aspect. Daaronder vallen het ontbreken van directe collega's, afstandelijkheid van 'het team', en soms inderdaad vervelende klanten. Met dat laatste heb ik eigenlijk nog niet echt erge gevallen gehad.

Ik vind het ook wel irritant dat ik zelden lange ritten heb. In het begin wel eens in Limburg geweest, maar verder 9 van de 10 keer randstad ritten.
pi_120578371
Vandaag vond ik de dames van kantoor helemaal niet zo afstandelijk, ze waren ineens allemaal in voor een praatje (heb ook 4 keer met ze gebeld ofzo :P)
  donderdag 20 december 2012 @ 23:43:08 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_120578811
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Rubenr3 het volgende:
Wat ik echt een groot nadeel vind is de onzekerheid of je kunt werken. En daarmee het wachten op een telefoontje die misschien toch niet komt.
Dit ja, en inderdaad ook die smerige bakken van sommige klanten. Ik doe mijn pantalon niet aan om in andersmans zooi te zitten :')
pi_120591653
Straks nog even een ritje Groningen-Bodegraven in een 508 hybrid4. Ben benieuwd hoe die dingen rijden.
pi_120591851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik vind Meerkerk eigenlijk wel fijn om mn dag te eindigen(ik woon ik utrecht). Zeker de feestlocatie. Ik vind het dorpje wel charme hebben ofzo:p Lekker naar de snackbar als de bus nog lang op zich wachten:) Mijn dag voelt helemaal goed en vertrouwd als ik in Houten begin en in Meerkerk eindig. Zo gaat dat 3 van de 4 keer bij mij.

Grootste ergenissen vind ik het lage loon en het gebrek aan een leuk sociaal aspect. Daaronder vallen het ontbreken van directe collega's, afstandelijkheid van 'het team', en soms inderdaad vervelende klanten. Met dat laatste heb ik eigenlijk nog niet echt erge gevallen gehad.

Ik vind het ook wel irritant dat ik zelden lange ritten heb. In het begin wel eens in Limburg geweest, maar verder 9 van de 10 keer randstad ritten.
Precies dit ja! Vanuit Utrecht is dat inderdaad de ideale manier van werken, hoewel het dan geen lange ritten zijn.

Soms verlang ik terug naar de tijd dat ik nog in Sittard zat, áltijd werk, en dan meteen 8 uur per dag gegarandeerd.
pi_120592590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Rubenr3 het volgende:
Straks nog even een ritje Groningen-Bodegraven in een 508 hybrid4. Ben benieuwd hoe die dingen rijden.
Langzaam.
pi_120596492
De trein in Zeeland :') Station Ryland-Bath in de intercity...

En twee minuten later Krabbendijke.
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:21:40 #222
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_120599100
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:13 schreef maxmin het volgende:

[..]

Langzaam.
Ze zijn niet ontworpen voor snelheid, maar een auto die 8.6 sec naar 100 doet vind ik niet langzaam.
90% van de auto's die ik meekrijg voor EW halen dat niet :'(
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:05:25 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120600931
Zou me niks verbazen als ik al lang en breed uitgeschreven sta bij Easyway. Ben de afgelopen twee weken ondanks beschikbaarheid gewoon niet gebeld :')
#26 || Luciano da Silva
pi_120602398
Voor mij is het ook weer klaar voor dit jaar. In januari weer verder.

Eerst eens op wintersport volgende week ;)
pi_120602425
Zo, dat was weer een leuk dagje vandaag!

Ik kom net thuis, zie ik een kaartje liggen van EW, ik dacht een kerstkaart ofzo, maar nee. ~:)

Ze hebben speciaal een kaartje geschreven vanwege dat gedicht wat ik bij m'n beschikbaarheid had gezet. "je hebt onze dag gemaakt met die fantastische rijm over doomsday"

Wat een leuke verrassing! :D :D

Die Audi A6 vandaag was echt relaxed. Vond het ook wel cool naar Schiphol bij valet parking.

[ Bericht 0% gewijzigd door MG_13 op 21-12-2012 18:16:35 ]
pi_120602484
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef joppie_saus het volgende:
Zou me niks verbazen als ik al lang en breed uitgeschreven sta bij Easyway. Ben de afgelopen twee weken ondanks beschikbaarheid gewoon niet gebeld :')
Als je bent uitgeschreven kan je niet meer inloggen. Waarschijnlijk gewoon erg rustig.
pi_120604067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef MG_13 het volgende:
Zo, dat was weer een leuk dagje vandaag!

Ik kom net thuis, zie ik een kaartje liggen van EW, ik dacht een kerstkaart ofzo, maar nee. ~:)

Ze hebben speciaal een kaartje geschreven vanwege dat gedicht wat ik bij m'n beschikbaarheid had gezet. "je hebt onze dag gemaakt met die fantastische rijm over doomsday"

Wat een leuke verrassing! :D :D

Die Audi A6 was vandaag was echt relaxed. Vond het ook wel cool naar Schiphol bij valet parking.
Haha dat is wel netjes zeg! Mocht je gewoon door de slagboom op Schiphol? ;)
Nee.
pi_120604073
Heb maandag drie ritten in het noorden. Een crafter, 308 en gelukkig een handbak C4.
pi_120604323
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha dat is wel netjes zeg! Mocht je gewoon door de slagboom op Schiphol? ;)
Ja, dankzij jouw uitleg ging het helemaal goed. Er stond een man bij de slagboom, ik vertelde gewoon dat ik namens de LM een auto kwam afleveren voor Valet Parking, toen deed hij de slagboom open.
pi_120604337
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ja, dankzij jouw uitleg ging het helemaal goed. Er stond een man bij de slagboom, ik vertelde gewoon dat ik namens de LM een auto kwam afleveren voor Valet Parking, toen deed hij de slagboom open.
Mooi zo!
Nee.
pi_120605043
Vanmiddag om half 3 al gebeld voor 2 mooie ritjes, Oss-Zoeterwoude in een Volkswagen Passat, en daarna Den Haag- Oirschot in een Alfa Romeo 159. Volgens mij is er bij AR genoeg werk, ik woon in Eindhoven en moet al bijna anderhalf uur reizen naar het startadres.

Ik zag dat jullie wel eens zaten te klagen over dat de vakantiedienstregeling niet verwerkt is in 9292? Is dat nog steeds zo?
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:58:14 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120605086
Werd zojuist nog gebeld voor een ritje maandag, Groningen - Meerkerk in een V50 :)
#26 || Luciano da Silva
pi_120605191
Vandaag 3x in raamsdonksweer geweest: een Golf 1.2tsi bluemotion naar Tilburg gebracht en daarna weer terug voor een wisselrit naar Amstelveen.

Heen had ik een Laguna diesel die erg goed reed. Heel fijne motor, en goede respons op gaspedaal.

Op de terugweg een Ford Focus van 1 maand oud. Wat een raar ding, die geeft zelf gas adhv de stand van het koppelingspedaal. Het gebeurde me zelfs een keer dat ik wielspin had terwijl ik het gaspedaal maar net een beetje aanraakte :?
pi_120605470
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef Panthera. het volgende:
De trein in Zeeland :') Station Ryland-Bath in de intercity...

En twee minuten later Krabbendijke.
Sowieso de provincie Zeeland :')
Wat is daar nou te beleven?
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:11:12 #235
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120605504
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Wat is daar nou te beleven?
Lekker wijf joh, die Neeltje Jans.
#26 || Luciano da Silva
pi_120605666
Vandaag een dagje locatiewerk gedaan. In totaal maar 2 ritjes gereden, verder lekker veel zitten wachten en praten. Beetje dakdragers gemonteerd, sneeuwkettingen uitgezocht. Was wel chill dagje.
.
pi_120605765
haha waar is die 1 serie ineens gebleven?
pi_120605791
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:19 schreef MG_13 het volgende:
haha waar is die 1 serie ineens gebleven?
Ik kreeg een kruisje te zien, geen plaatje. Zag jij hem dus wel?

Er stond dus een totaal afgefikte 1 serie bij het depot.
.
pi_120606149
Ja ik zag hem gewoon.
pi_120608353
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:42 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik zou het eigenlijk niet wagen om via Antwerpen te gaan.. Denk dat het rond 15:00 uur wel begint, vrijdag, vakantie begint.. En Antwerpese ring is echt een crime.
Was een half uurtje eerder, fileinfo bekeken en het was nog te doen dus via Antwerpen gereden. Wel behoorlijk druk maar het reed allemaal goed door. Weer eens wat anders :).
pi_120620351
Wat een verademing zo'n A4. Alles er op en er aan, de hele rit van genoten ^O^

Prima uren gedraaid vandaag, 10,5 uur.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_120625511
Wie ik nou tegen kom in de kroeg... K. van de verhuurder in Charlois
pi_120628246
Kreeg gisteren te horen dat ik nog minimaal een half jaar langer voor EW kan werken. Kreeg m'n punten op de uni niet. Daardoor volgend jaar nog een half jaar inhalen.. Helaasch
pi_120629194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:57 schreef Kevindinhinho het volgende:
Kreeg gisteren te horen dat ik nog minimaal een half jaar langer voor EW kan werken. Kreeg m'n punten op de uni niet. Daardoor volgend jaar nog een half jaar inhalen.. Helaasch
Gefeliciteerd!
Nee.
pi_120678372
zo, 10 dagen skivakantie achter de rug. behalve de bijna 1k die het me gekost heeft, ook nog eens de potentiele 500 euro die ik misloop door niet gewerkt te hebben, is het toch een vrij duur grapje geworden. maarja. nog geen werk overigens
pi_120678565
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Ordinateur het volgende:
Vanmiddag om half 3 al gebeld voor 2 mooie ritjes, Oss-Zoeterwoude in een Volkswagen Passat, en daarna Den Haag- Oirschot in een Alfa Romeo 159. Volgens mij is er bij AR genoeg werk, ik woon in Eindhoven en moet al bijna anderhalf uur reizen naar het startadres.

Ik zag dat jullie wel eens zaten te klagen over dat de vakantiedienstregeling niet verwerkt is in 9292? Is dat nog steeds zo?
Waar moet je zijn in zoeterwoude? Toevallig bij de bierbrouwerij in Rijndijk?
pi_120679309
Morgen weer vestigingswerk voor de verhuurder met de vogel in het logo en donderdag dagje post rijden voor het bedrijf met dubbel-D in de naam. Lekker lange dagjes zo in de vakantie :)
  zondag 23 december 2012 @ 19:33:37 #248
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120683018
Misschien nog een spoedje morgen, of is het kantoor morgen al gesloten?
  zondag 23 december 2012 @ 19:57:03 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120684368
Verdomme, morgen naar de snelweglocatie. Had even gehoopt op schransen in Meerkerk.
#26 || Luciano da Silva
pi_120693169
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waar moet je zijn in zoeterwoude? Toevallig bij de bierbrouwerij in Rijndijk?
Precies ja, het lievelingsmerk van André Hazes. Moet ik daar ergens speciaal op letten?
  zondag 23 december 2012 @ 22:44:00 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120694708
Dat je niet ladderzat weer terug achter het stuur kruipt.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 23 december 2012 @ 23:05:49 #252
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120696231
#26 || Luciano da Silva
pi_120696375
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:44 schreef joppie_saus het volgende:
Dat je niet ladderzat weer terug achter het stuur kruipt.
Goeie tip. Heb daarna immers nog een vervolgrit
pi_120697254
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Precies ja, het lievelingsmerk van André Hazes. Moet ik daar ergens speciaal op letten?
Haha nee hoor. Ik loop daar stage, maar ben maandag vrij.

OV is daar niet perfect daar maar het is nog wel te doen.
pi_120697436
Inmiddels al een aantal weekjes voorbij, sta nog steeds op de wachtlijst. Hoe groot is de kans nou eigenlijk dat ze een 20-jarige aannemen als hiker?
  maandag 24 december 2012 @ 07:46:31 #256
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120707287
Heb je het antwoordapparaat ingesproken?
#26 || Luciano da Silva
pi_120708909
Zometeen op weg naar Groningen in een Lexus GS, op zich niet vervelend, ik heb alleen wel de klanten achterin zitten. ^^
pi_120714720
Kom ik ff van een koude kermis thuis, ipv een lexus gs werd het een hyundai sante fe, zo'n oudere. :')
Verder wel een prima ritje gehad en nu lekker uren maken in het ov. :)
  maandag 24 december 2012 @ 14:11:22 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120716999
HAHA, dat is een flinke degradatie!

Ik ben weer thuis. Volvo V50 afgeleverd in Meerkerk, daarna naar Utrecht gereisd met een super toffe ouwe gast van AR. Nu weer tijd voor FIFA 13. Hoppa.
#26 || Luciano da Silva
pi_120720644
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 14:11 schreef joppie_saus het volgende:
HAHA, dat is een flinke degradatie!

Ik ben weer thuis. Volvo V50 afgeleverd in Meerkerk, daarna naar Utrecht gereisd met een super toffe ouwe gast van AR. Nu weer tijd voor FIFA 13. Hoppa.
Hey Joppie! Toen jij die Crafter naar Groningen bracht, zat er toen een deuk in de schuifdeur? Die mensen in Leeuwarden waren daar niet zo blij mee :P
  maandag 24 december 2012 @ 16:48:35 #261
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120723136
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:54 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Hey Joppie! Toen jij die Crafter naar Groningen bracht, zat er toen een deuk in de schuifdeur? Die mensen in Leeuwarden waren daar niet zo blij mee :P
Nee, zat geen deuk in. Hebben ze zelf gedaan dus. Kan het TP nog wel even voor je opzoeken.
#26 || Luciano da Silva
pi_120723317
Net weer thuis van een dag werken. Volkswagen Passat van Oss naar Zoeterwoude gebracht, alles bussen en trams perfect gehaald dus dacht eigenlijk dat er niks meer mis kon gaan. Bij het tweede adres een Alfa Romeo opgehaald, alle formulieren ingevuld en navigatie ingesteld, probeer ik te starten, gebeurt er helemaal niks. Was met een knop, dus ik dacht misschien doe ik iets fout, maar het bleek dus een lege accu te zijn. Uiteindelijk met een booster de auto aan de praat gekregen, maar wel met t risico dat ie niet naar zou starten als ie zou afslaan. Naar AR gebeld, ik mocht kiezen of ik weer op de trein zou stappen of toch met de auto proberen. Heb uiteindelijk toch maar voor de auto gekozen, gelukkig niet af laten slaan dus heb Oirschot gehaald. Wel echt een kloterige navigatie.
pi_120723371
Nee verder geen probleem hoor! Ze waren alleen zo verbaasd dat ze dat busje helemaal hebben afgebeult. Er zat ook nog allemaal papier zooi en een half flesje versegeperste sap in :')
  maandag 24 december 2012 @ 17:02:40 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120723793
Smerig dat inderdaad. Gewoon schoonmaakkosten doorberekend.

Die lui langs de snelweg in Meerkerk zijn niet meer zo chill als eerst. Vroeg om een kopietje omdat ik te lui was de boel over te schrijven, kreeg flink op mijn flikker. Heb hem toen gewoon grote bek terug geven. Wat denkt ie wel niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_120724466
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef Ordinateur het volgende:
Net weer thuis van een dag werken. Volkswagen Passat van Oss naar Zoeterwoude gebracht, alles bussen en trams perfect gehaald dus dacht eigenlijk dat er niks meer mis kon gaan. Bij het tweede adres een Alfa Romeo opgehaald, alle formulieren ingevuld en navigatie ingesteld, probeer ik te starten, gebeurt er helemaal niks. Was met een knop, dus ik dacht misschien doe ik iets fout, maar het bleek dus een lege accu te zijn. Uiteindelijk met een booster de auto aan de praat gekregen, maar wel met t risico dat ie niet naar zou starten als ie zou afslaan. Naar AR gebeld, ik mocht kiezen of ik weer op de trein zou stappen of toch met de auto proberen. Heb uiteindelijk toch maar voor de auto gekozen, gelukkig niet af laten slaan dus heb Oirschot gehaald. Wel echt een kloterige navigatie.
Als de accu niet kapot is, laadt hij vanzelf weer op als de motor aanstaat, dan kan je na een minuut al gewoon weer starten vaak.
pi_120724884
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 17:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Als de accu niet kapot is, laadt hij vanzelf weer op als de motor aanstaat, dan kan je na een minuut al gewoon weer starten vaak.
Daarom ben ik ook gewoon gaan rijden. In t begin extra voorzichtig opgetrokken, daarna zat t wel weer goed dus me er verder ook niet meer druk om gemaakt.
pi_120742721
quote:
15s.gif Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef joppie_saus het volgende:
Smerig dat inderdaad. Gewoon schoonmaakkosten doorberekend.

Die lui langs de snelweg in Meerkerk zijn niet meer zo chill als eerst. Vroeg om een kopietje omdat ik te lui was de boel over te schrijven, kreeg flink op mijn flikker. Heb hem toen gewoon grote bek terug geven. Wat denkt ie wel niet.
Lui zijn en dan nog een grote bek terug geven... :')
pi_120743721
Heb vandaag mijn samsung galaxy note 10.1 binnengekregen. Die had ik tijdens mijn EW carrière ook goed kunnen gebruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2012 23:47:38 ]
pi_120752989
Heerlijk die zon hier op Lanzarote :7
Mooie wegen ook trouwens.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:48:30 #270
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120756161
Eindejaarsuitkering gehad van de snoepboer. Altijd chill om onverwachts een bonus te krijgen ^O^
#26 || Luciano da Silva
pi_120760968
Stiekem wel klote dat het Kerst is... had wel zin in een ritje :P nou maar hopen dat er donderdag of vrijdag een wonder gebeurt dan.
pi_120761169
Goh, werd gebeld; moest om 17.30 beginnen, maar het is erg rustig dus of ik een uur later wou beginnen.
Hopelijk geeft men vandaag leuke fooien..

Taxi dus...
pi_120780605
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:24 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Inmiddels al een aantal weekjes voorbij, sta nog steeds op de wachtlijst. Hoe groot is de kans nou eigenlijk dat ze een 20-jarige aannemen als hiker?
Ik heb twee maal bij EasyWay gesolliciteerd. Eerste keer was ik 20 jaar en werd ik binnen een week gebeld en aangenomen. Ik was echter in m'n proeftijd gestopt.

Tweede keer was zo'n 6 maanden later, nu was ik 21. Deze keer heb ik wel 2 of 3 weken moeten wachten, maar ben weer probleemloos aangenomen.
pi_120787124
Morgen een ritje in een BMW 3-serie en een peugeot 107..
pi_120790111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 12:53 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Ik heb twee maal bij EasyWay gesolliciteerd. Eerste keer was ik 20 jaar en werd ik binnen een week gebeld en aangenomen. Ik was echter in m'n proeftijd gestopt.

Tweede keer was zo'n 6 maanden later, nu was ik 21. Deze keer heb ik wel 2 of 3 weken moeten wachten, maar ben weer probleemloos aangenomen.
Toppie, ik zal het rustig afwachten.
pi_120792934
Morgen Leeuwarden - Lisse en Alphen a/d Rijd - Almere. Renault Megane (semi?)automaat en VW Jetta.
pi_120794329
Morgen post rijden voor het zandbedrijf :P
Nog iemand van hier? Kreeg een lijst met aardig wat namen doorgestuurd..
pi_120805626
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:24 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen post rijden voor het zandbedrijf :P
Nog iemand van hier? Kreeg een lijst met aardig wat namen doorgestuurd..
Voor morgen ook zo'n dag voor het zandbedrijf gekregen, echter na 5 minuten weer gebeld om in de plaats een 5008 van Breda naar Groningen te rijden. Ook goed! :7

PS. Voor de volgende TS, gebruik de OP van de Wiki :)
pi_120809961
En weer voor niks vanaf m'n ouders naar Leeuwarden gereisd. Wisten nergens vanaf en een Megane was er ook niet.
Weer een dag verkloot..
Ondanks dat EW er niks aan kan doen ben ik er ondertussen wel zat van. Zal dus mijn ogen wel openhouden voor iets anders met meer zekerheid..
pi_120811227
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En weer voor niks vanaf m'n ouders naar Leeuwarden gereisd. Wisten nergens vanaf en een Megane was er ook niet.
Weer een dag verkloot..
Ondanks dat EW er niks aan kan doen ben ik er ondertussen wel zat van. Zal dus mijn ogen wel openhouden voor iets anders met meer zekerheid..
Dat is echt kut! Was het bij die Renault dealer langs de rotonde?
  donderdag 27 december 2012 @ 12:52:41 #281
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_120813868
Ze mogen me wel weer eens bellen voor een rit.. Morgen de hele dag beschikbaar
pi_120815128
Zit ook weer thuis, 8.00 begonnen, tussen 10 en 11 even spitsuur(dankzij een taxibedrijf uit Groningen..) nu tot 14.50 pauze; dan nog even 2 uurtjes en weer vrij.
pi_120816127
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 11:32 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat is echt kut! Was het bij die Renault dealer langs de rotonde?
Nee, daar ben ik 2 keer geweest, was elke keer top! Moest nu bij de bank met die grote koepel zijn.
pi_120820519
Aardig dagje morgen. Arnhem-Amersfoort, Amersfoort-Lisse en Lisserbroek-Amersfoort in VW Golf Bluedinges, VW Touareg en VW Golf 170pk uitvoering. Dan sluit ik december waarschijnlijk af met 6 ritten (of ik moet maandag nog wat krijgen), alle zes in een VW.
  donderdag 27 december 2012 @ 16:59:44 #285
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120823753
Morgen allerlaatste EW-werkdag, en heb twee ritjes. Groningen - Diemen en Vinkeveen - Deventer.
#26 || Luciano da Silva
pi_120823937
Kgrrr, waarom krijg jij wel ritten in de vakantie en ik niet :(
  donderdag 27 december 2012 @ 17:06:17 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120823997
Omdat ik lief ben en jij niet. Ik heb een Golf 2.0 TSI DSG en een Opel Antara.

[ Bericht 8% gewijzigd door joppie_saus op 27-12-2012 17:13:33 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_120825171
quote:
16s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
Omdat ik lief ben en jij niet.
Daar zijn ze het blijkbaar niet mee eens, heb ook werk :D

Groningen - Holten en Enter - Tiel. Beide in een Megane O-)
  donderdag 27 december 2012 @ 17:32:16 #289
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120825243
Ah zie je wel, Tiel. Mag je gelijk even langs het gekkengesticht!
#26 || Luciano da Silva
pi_120828396
Had eerst na vandaag even geen zin om morgen wel te werken. Om 5 over half 6 me bedacht en de beschikbaarheid toch weer open gegooid.
2 minuten laten al telefoon. 3 ritten maarliefst. Groningen - Hoogeveen (Megane), Zwolle - Oldenzaal (5008), Huissen - Groningen (Corsa 1.2 :'( ).
Eerste en laatste adres zijn exact gelijk, dus mooi met de auto heen en maar hopen dat de planning ongewijzigd blijft :)
pi_120829427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Had eerst na vandaag even geen zin om morgen wel te werken. Om 5 over half 6 me bedacht en de beschikbaarheid toch weer open gegooid.
2 minuten laten al telefoon. 3 ritten maarliefst. Groningen - Hoogeveen (Megane), Zwolle - Oldenzaal (5008), Huissen - Groningen (Corsa 1.2 :'( ).
Eerste en laatste adres zijn exact gelijk, dus mooi met de auto heen en maar hopen dat de planning ongewijzigd blijft :)
Waar begin je, trondheim of wismar?
pi_120829689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef S-RS het volgende:

[..]

Waar begin je, trondheim of wismar?
Wismar, ben er een keer eerder geweest. Zal geen probleem zijn om daar de auto te parkeren, toch?
pi_120830602
Ik heb morgen ook weer ritten. Begin aan de Wismarweg en eindig in Hengelo. Volgens de informatie allebei Golfjes maar volgens RDW is de eerste een Ibiza :? Ik zie het wel morgen...
  donderdag 27 december 2012 @ 19:36:50 #294
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120830940
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Wismar, ben er een keer eerder geweest. Zal geen probleem zijn om daar de auto te parkeren, toch?
Nee, maar je moet de auto links van het pand parkeren, niet rechts op de bezoekersplaatsen.
#26 || Luciano da Silva
pi_120832905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee, maar je moet de auto links van het pand parkeren, niet rechts op de bezoekersplaatsen.
Kijk, daar kan ik wat mee :) !
Dacht dat in de linkerhelft van het pand een ander bedrijf zat? Maar ach, desnoods pleur ik 'm wel op straat neer O-)
  donderdag 27 december 2012 @ 20:16:22 #296
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120832972
Op straat parkeren levert je een prent op. Politie is daar heel streng op. Er zit wel een bedrijf, maar óf die is altijd gesloten, óf dat bedrijf zit er stiekem toch niet meer. Staan nooit auto's in ieder geval.
#26 || Luciano da Silva
pi_120833094
Oke dan, zet ik 'm daar neer. Anders werk ik weer een dag voor niks :)

Ik ben rond 8:30 aan de Wismarweg, nog andere forumleden present?
  donderdag 27 december 2012 @ 20:19:00 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120833108
Ik ben er iets eerder.
#26 || Luciano da Silva
pi_120833109
Mag je daar niet langs de weg parkeren? Ik kan me daar geen parkeerverbod voor de geest halen.
  donderdag 27 december 2012 @ 20:22:26 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120833302
Staan ook geen borden, maar politie gooit het op artikel 5: hinder veroorzaken. Vrachtwagens kunnen er dan moeilijk langs ofzo.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')